abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 21 maart 2015 @ 19:08:56 #1
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150889333
Nikola Tesla de Legende, de Mythe, de Mad Scientist.

Want Tesla mogen we, zonder blikken of blozen, gerust een van de grootste uitvinders aller tijden noemen.
Leonardo da Vinci zou geen schaamte voelen door in een adem met Nikola te worden genoemd
en Benjamin Franklin zou een diepe buiging voor hem moeten maken.



Nikola Tesla werd geboren in het toenmalige Oostenrijkse Keizerrijk op 9 of 10 juli 1856.
Zijn geboorteplaats Smeljin ligt in het huidige Kroatië. Hij overleed in de tweede wereldoorlog op 7 Januari 1943.
Tesla bracht zijn laatste jaren door in het New Yorker Hotel in Manhattan.
Er is nog een complottheorie over de verdwijning van zijn aantekeningen die hij in een kluisje in zijn hotelkamer bewaarde

Een Gigantisch inbeeldingsvermogen

Nikola Tesla heeft elke uitvinding die hij ooit gebouwd heeft eerst in zijn gedachten ontworpen. Zijn brein ging zo ver,
dat hij een drie-dimensionale afbeelding kon maken. Onderdelen kon hij in gedachten vervangen of aanpassen.
Hij kon zelfs testen of de nog te bouwen machine zou gaan werken. Als het concept in zijn hoofd was goedgekeurd, bouwde hij vrij snel het daadwerkelijke apparaat. In de meeste gevallen werkten de apparaten precies zoals hij ze verzonnen had



Nikola Tesla heeft meer dan 700 patenten op zijn naam staan.

En is de grondlegger van bijna alle hedendaagse technieken.
Een aantal van zijn uitvindingen:
- Draadloze communicatie en ongelimiteerde gratis energie
- Afstandsbediening
- Licht, (hij ontdekte hoe je licht kunt vergaren en kunt verspreiden)
- Neon verlichting
- Laser
- Röntgenstralen
- Robotica
- Elektrische motor - De Inductiemotor
- Wisselstroom
- Radio
- De Tesla-eenheid (T), De natuurkundige term staat voor de magnetische fluxdichtheid.
Het is een natuurkundige eretitel.

Enkele van zijn projecten:

1895 Niagara Falls Powerplant.
De eerste waterkrachtcentrale ter wereld werd uitgevonden en gebouwd door Tesla samen met George Westinghouse.
1882 Roterend magnetisch veld. Deze ontdekking werd gedaan terwijl hij in een park in Budapest wandelde.
De ontdekking staat in de top tien van de grootste ontdekkingen aller tijden
1901-1905 De Wardenclyffe Tower.
Één van zijn grootste uitvindingen, maar nooit in de praktijk gebracht. Via de toren was Tesla in staat om elektriciteit over te brengen, zonder gebruikt te maken van een netwerk.

Het werk van Tesla is te veelomvattend om in zijn geheel samen te vatten in een OP.

Tesla beweerde ook dat de relativiteitstheorie van Einstein niet klopte.
Volgens Einstein bestaat de Ether niet.
Maar Nikola Tesla beweerde van wel, hij ging uit van het bestaan van de Ether.
En baseerde zijn dynamische theorie der zwaartekracht hier op.
http://www.bovendien.com/(...)an-de-aarde-de-ether
http://www.bovendien.com/(...)OiJhc2NlbnRpZSI7fQ==

Tesla heeft enige apparaten nagelaten, die werken volgens onbegrijpelijke principes voor de natuurkunde, zoals de ether-electronen-generator (een mealen bol die onophoudelijk stroom produceert) en een motor die werkt op zwaartekrachtgolven afkomstig van planeten in ons zonnestelsel, wanneer deze een bepaalde constellatie hebben.

Deze apparaten bevestigen de mogelijkheden om vrije energie te maken, dat wil zeggen energie die niet via brandstoffen omgezet hoeven te worden in energie, die op hun beurt weer vervuiling in de lucht brengen, of in geval van kernenergie levensgevaarlijk kunnen zijn. T. Henry Moray, een andere uitvinder, bouwde een apparaat waarmee hij een vermogen van 50 kilowatt uit de ether trok.

Terug naar Tesla. De Multiple-Wave-Oscillator (MWO), is bedacht door Lakhovsky en met behulp van Tesla gebouwd. Het is hoogfrequente hoogspanning. Het bestaat uit een zender en een ontvangen resonator, welke beide dusdanig zijn opgeteld dat in het nabijheid een elektromagnetisch veld wordt gecreëerd. Toepassingen voor waterzuivering en behandeling van ziekten.

Bijna alle uitvindingen van Nikola Tesla zijn geheim en niet publiekelijk toegankelijk. Waarom?
Heel veel geheime technologieën die heden ten dage in complottheorieën voorkomen
stammen af van de ideeën en uitvindingen van Nikola Tesla.
Zoals HAARP - Mindcontrol - Weermodificatie.
http://www.anarchiel.com/(...)e_technische_middele
http://martinvrijland.com(...)ding-en-mindcontrol/



Tesla ontwikkelde de Death Ray,
In the 1930s, Tesla claimed to have invented a particle beam weapon, or, as some called it, a "peace ray." The device was, in theory, capable of generating an intense, targeted beam of energy and sending it across great distances to demolish warplanes, foreign armies, or anything else you'd rather didn't exist. Tesla shopped the plans around to various national militaries, but never found anyone to finance its construction. It isn't known if Tesla ever developed a working prototype, and the plans for his death ray were never found after his death.

Het Philadelphia-experiment is een vermeend Amerikaans marine-experiment in de marinehaven van Philadelphia uit 1943 om (radar)onzichtbaarheid van een marineschip te bewerkstelligen door manipulatie van magnetische velden. Er zouden allerlei vreemde effecten opgetreden zijn zoals verdwijning van bemanningsleden, tijdreis-effecten en zelfs teleportatie van het schip.
Aan Project rainbow zouden o.a. Albert Einstein en Nikola Tesla hun geheime medewerking hebben verleend

Hij had zou zelfs een technologie hebben ontwikkeld waarmee hij planeten kon verplaatsen.

De lijst is eindeloos en roept vele vragen op.
-Zijn de uitvindingen van Tesla gebruikt door het leger en overheden om geheime wapens
mee te maken en om de gedachtes en gemoedstoestand van mensen mee te beïnvloeden?
-Mogen we het bestaan van de Ether niet weten?
http://mindbendingtruth.com/tag/the-aether/
-Hoe kan het dat een wetenschapper van dit kaliber niet besproken wordt in het onderwijs?

Enkele links naar websites over Nikola Tesla:
http://www.anarchiel.com/dossiers/tesla
https://dennisboots.wordp(...)en-van-nikola-tesla/
http://aetherforce.com/?s=tesla
http://www.evawaseerst.be/tesla.htm
http://www.ufowijzer.nl/tekstpagina/NikolaTesla.html

[ Bericht 2% gewijzigd door Izzy73 op 21-03-2015 19:16:20 ]
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 19:12:06 #2
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150889400
Gereekst.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zaterdag 21 maart 2015 @ 19:13:16 #3
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150889426
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:31 schreef DeMolay het volgende:
Primer Fields !
Thanks voor de info :)

Voor de liefhebbers:

If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 19:14:02 #4
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150889447
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 19:12 schreef jogy het volgende:
Gereekst.
Bedankt jogy ^O^
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_150889511
quote]2s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha, echt een typische reactie van Scientism gelover.
De hele wetenschap hangt van verzinsels en theorieën aan elkaar die nooit zijn vastgesteld en/of bewezen.

Telkens weer wordt er iets nieuws verzonnen om de gaten te dichten in de theorieën zoals zwarte gaten,
dark matter en dark energie. Geen enkele wetenschapper weet wat dark energy is.
Alles om het bestaan van de Ether te ontkennen. En dan nog durven zeggen dat Tesla niet beter wist.
Een man die vele malen briljanter was dan Einstein die in dezelfde periode leefde.
Erkenning van de Ether kan vele complexe moeilijkheden verklaren in de huidig gebruikte modellen.
Er zijn steeds meer wetenschappers met een andere visie dan de mainstream wetenschappers.
Het zal niet lang meer duren voordat de theorie die de afgelopen 100 jaar is gebruikt verworpen zal worden.
Het is een onhoudbare situatie.
Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand die beweerd verstand te hebben van wetenschap niet van deze nieuwe theorieën op de hoogte is. Dus vraag ik me af waarom je zo stellig het bestaan van de Ether verwerpt.
Het universum is een oceaan van levende energie
[/quote]
Dat vind ik nogal wat om te beweren.
pi_150890231
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha, echt een typische reactie van Scientism gelover.
De hele wetenschap hangt van verzinsels en theorieën aan elkaar die nooit zijn vastgesteld en/of bewezen.
Telkens weer wordt er iets nieuws verzonnen om de gaten te dichten in de theorieën zoals zwarte gaten,
dark matter en dark energie. Geen enkele wetenschapper weet wat dark energy is.
Alles om het bestaan van de Ether te ontkennen. En dan nog durven zeggen dat Tesla niet beter wist.
Een man die vele malen briljanter was dan Einstein die in dezelfde periode leefde.
Erkenning van de Ether kan vele complexe moeilijkheden verklaren in de huidig gebruikte modellen.
Er zijn steeds meer wetenschappers met een andere visie dan de mainstream wetenschappers.
Het zal niet lang meer duren voordat de theorie die de afgelopen 100 jaar is gebruikt verworpen zal worden.
Het is een onhoudbare situatie.
Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand die beweerd verstand te hebben van wetenschap niet van deze nieuwe theorieën op de hoogte is. Dus vraag ik me af waarom je zo stellig het bestaan van de Ether verwerpt.
Het universum is een oceaan van levende energie
Dat zijn wel heel boude beweringen. Wat voor gaten zitten er dan in de theorie over zwarte gaten?
Verder vind ik dit een wat vreemde manier van redeneren. Je begint met een sneer, daarna beweer je iets dat volledig ononderbouwd blijft en bovendien aantoonbaar onjuist is.
Zonder onderbouwing ga je ervan uit dat de ether ontkend moet worden. Waarom?
Weet jij wel wat 'dark energy' is? Van donkere materie heb ik wel gehoord, maar nooit van donkere energie, ook niet van lichte energie of andere kleurtjes energie trouwens.
Tesla was een briljant theoreticus, maar er wordt een hoop onzin over hem beweerd. Hier is ook sprake van een drogredenering: hij was zijn tijd wellicht vooruit, maar daarmee is hij nog wel steeds een product van zijn tijd.
Hebben we naast mainstream media nu ook al mainstreamwetenschappers? Ik hoop niet dat je pseudowetenschappers bedoelt met niet-mainstreamwetenschappers.. In die wereld streeft men juiist naar consensus.
Wat leuk dat je nu al weet wat er verworpen zal gaan worden. Je moet vele malen briljanter zijn dan alle wetenschappers bij elkaar om dat te kunnen weten. Of een kristallen bol hebben.
En wat bedoel je precies met een 'oceaan van levende energie'? Is er ook dode energie? Kan energie overlijden?
Overigens: het concept van een ether wordt helemaal niet krampachtig ontkend of stelselmatig verworpen. Stephen Hawking stelt dat een volmaakt vacuüm niet kan bestaan en verklaart daarmee hoe een zwart gat massa kan verliezen en energie kan uiitstralen.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 20:00:45 #7
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_150890878
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 19:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat zijn wel heel boude beweringen. Wat voor gaten zitten er dan in de theorie over zwarte gaten?
Verder vind ik dit een wat vreemde manier van redeneren. Je begint met een sneer, daarna beweer je iets dat volledig ononderbouwd blijft en bovendien aantoonbaar onjuist is.
Zonder onderbouwing ga je ervan uit dat de ether ontkend moet worden. Waarom?
Weet jij wel wat 'dark energy' is? Van donkere materie heb ik wel gehoord, maar nooit van donkere energie, ook niet van lichte energie of andere kleurtjes energie trouwens.
Tesla was een briljant theoreticus, maar er wordt een hoop onzin over hem beweerd. Hier is ook sprake van een drogredenering: hij was zijn tijd wellicht vooruit, maar daarmee is hij nog wel steeds een product van zijn tijd.
Hebben we naast mainstream media nu ook al mainstreamwetenschappers? Ik hoop niet dat je pseudowetenschappers bedoelt met niet-mainstreamwetenschappers.. In die wereld streeft men juiist naar consensus.
Wat leuk dat je nu al weet wat er verworpen zal gaan worden. Je moet vele malen briljanter zijn dan alle wetenschappers bij elkaar om dat te kunnen weten. Of een kristallen bol hebben.
En wat bedoel je precies met een 'oceaan van levende energie'? Is er ook dode energie? Kan energie overlijden?
Overigens: het concept van een ether wordt helemaal niet krampachtig ontkend of stelselmatig verworpen. Stephen Hawking stelt dat een volmaakt vacuüm niet kan bestaan en verklaart daarmee hoe een zwart gat massa kan verliezen en energie kan uiitstralen.
Dat je er nog op ingaat. Aan de belabberde spelling en generalisaties t.a.v. wetenschappers kan je toch al zien dat hij nog nooit een universiteit van binnen heeft gezien en zeker geen fundamentele kennis van natuurkunde heeft?
pi_150891050
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:00 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat je er nog op ingaat. Aan de belabberde spelling en generalisaties t.a.v. wetenschappers kan je toch al zien dat hij nog nooit een universiteit van binnen heeft gezien en zeker geen fundamentele kennis van natuurkunde heeft?
Dat denk ik ook... maar dit is een discussieforum, dus laat hij het maar uitleggen :P
pi_150892871
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:00 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat je er nog op ingaat. Aan de belabberde spelling en generalisaties t.a.v. wetenschappers kan je toch al zien dat hij nog nooit een universiteit van binnen heeft gezien en zeker geen fundamentele kennis van natuurkunde heeft?
Maar dan ook helemaal niets.
En dan zo hoog van de toren over de wetenschap praten. Je moet maar durven .
  zaterdag 21 maart 2015 @ 21:29:29 #10
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_150893852
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 19:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat zijn wel heel boude beweringen. Wat voor gaten zitten er dan in de theorie over zwarte gaten?
Verder vind ik dit een wat vreemde manier van redeneren. Je begint met een sneer, daarna beweer je iets dat volledig ononderbouwd blijft en bovendien aantoonbaar onjuist is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:00 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Dat je er nog op ingaat. Aan de belabberde spelling en generalisaties t.a.v. wetenschappers kan je toch al zien dat hij nog nooit een universiteit van binnen heeft gezien en zeker geen fundamentele kennis van natuurkunde heeft?
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 20:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat denk ik ook... maar dit is een discussieforum, dus laat hij het maar uitleggen :P
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Maar dan ook helemaal niets.
En dan zo hoog van de toren over de wetenschap praten. Je moet maar durven .
Over sneren gesproken.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_150893973
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:29 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Over sneren gesproken.
In alle eerlijkheid, dat blijkt inderdaad duidelijk uit een aantal zaken. De sneer hoeft van mij echter niet.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  Moderator zaterdag 21 maart 2015 @ 21:32:22 #12
249559 crew  Lavenderr
pi_150893978
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:29 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Over sneren gesproken.
Geef eens antwoord op alle gestelde vragen?
pi_150894508
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 21:32 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Geef eens antwoord op alle gestelde vragen?
pi_150894715
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 19:02 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Haha, echt een typische reactie van Scientism gelover.
Dit soort opmerkingen doen je standpunt geen goed.
quote:
De hele wetenschap hangt van verzinsels en theorieën aan elkaar die nooit zijn vastgesteld en/of bewezen.
Deze zin toont vooral veel onbegrip over de wetenschappelijke methode.
quote:
Telkens weer wordt er iets nieuws verzonnen om de gaten te dichten in de theorieën zoals zwarte gaten,
dark matter en dark energie. Geen enkele wetenschapper weet wat dark energy is.
Alles om het bestaan van de Ether te ontkennen.
Zwarte gaten bestaan volgens jou niet? De ether wordt niet 'ontkend', maar is simpelweg een verworpen hypothese. Of overbodig geworden 'gatenstopper' in jouw terminologie. De verschijnselen die je noemt hadden overigens weinig met het verwerpen ervan te maken.
quote:
En dan nog durven zeggen dat Tesla niet beter wist.
Een man die vele malen briljanter was dan Einstein die in dezelfde periode leefde.
Tesla was een briljant uitvinder, dat zal bijna niemand ontkennen, maar hij maakte genoeg fouten (waarvan sommige gezien de tijdsperiode begrijpelijk zijn). De ether is daar één van.
De vergelijking met een briljant theoreticus als Einstein gaat een beetje mank en voegt ook niets toe.
quote:
Erkenning van de Ether kan vele complexe moeilijkheden verklaren in de huidig gebruikte modellen.
Welke 'complexe moeilijkheden' doel je op, en hoe verklaart de ether die? En om welke modellen gaat het hier?
quote:
Er zijn steeds meer wetenschappers met een andere visie dan de mainstream wetenschappers.
Het zal niet lang meer duren voordat de theorie die de afgelopen 100 jaar is gebruikt verworpen zal worden.
Het is een onhoudbare situatie.
Dan kun je vast wel wat artikelen citeren waaruit dat blijkt. Wat is een 'mainstream wetenschapper'? Welke theorie doel je op?
quote:
Ik kan me haast niet voorstellen dat iemand die beweerd verstand te hebben van wetenschap niet van deze nieuwe theorieën op de hoogte is.
Nu zijn het zelfs al theorieën? Dan zou dat inderdaad wel een beetje gek zijn, maar ik vermoed dat dit onzin is. Ik ben heel erg benieuwd naar de artikelen!
(Bedoel je trouwens dat 'iemand die beweert verstand te hebben van wetenschap' alle nieuwe ideeën in alle vakgebieden moet bijhouden? Dat lijkt me een vrij onrealistisch vereiste. Ik ben overigens geen theoretisch fysicus.)
quote:
Dus vraag ik me af waarom je zo stellig het bestaan van de Ether verwerpt.
Het concept van de ether zoals het in de 19e eeuw werd gebruikt is overbodig gebleken en het bestaan ervan is nooit aangetoond. Dus vandaar. Nieuwe inzichten kunnen dat standpunt uiteraard doen veranderen.
quote:
Het universum is een oceaan van levende energie
Heel poëtisch, maar wat het moet betekenen is vooralsnog een raadsel.
pi_150895061
quote:
De hele wetenschap hangt van verzinsels en theorieën aan elkaar die nooit zijn vastgesteld en/of bewezen.
Dit is met afstand de meest pijnlijke uitspraak. Inderdaad, met de wetenschappelijke methode kan van alles prima worden bewezen, daar hebben de natuurwetenschappen, die deze methode gebruiken, hun succes aan te danken.
Iedereen die een basisnatuurkundevak (min of meer wat je op de VWO kreeg maar dan meer en in een hoger tempo) op een universiteit heeft gevolgd is vertrouwd met deze wetenschappelijke methode.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  zaterdag 21 maart 2015 @ 22:40:34 #16
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_150896528
quote:
Wat voor gaten zitten er dan in de theorie over zwarte gaten?
filmpie kijken ?

Gezien het gebikker meteen begint ben ik ook weer weg
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  zaterdag 21 maart 2015 @ 23:43:13 #17
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150898770
E=Mc2

E =Einstein
M=Massahypnose
c= Cryptogrammen

Einstein heeft na dat hij de vriendin van Tesla had ingepikt, geneukt, getrouwd en gescheiden rare verhalen over Tesla de wereld in geholpen, en is daarna weer eens een keer getrouwd.

Kan een van bovenstaande wetenschappers verklaren waarom zijn hersens nog zo intact waren na zijn "dood" ?
volgens mij was hij geen geheelonthouder (of zou de "straling" nog niet zo erg geweest zijn midden jaren 50?)
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
pi_150911399
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 23:43 schreef youranargist het volgende:
E=Mc2

E =Einstein
M=Massahypnose
c= Cryptogrammen

Einstein heeft na dat hij de vriendin van Tesla had ingepikt, geneukt, getrouwd en gescheiden rare verhalen over Tesla de wereld in geholpen, en is daarna weer eens een keer getrouwd.

Kan een van bovenstaande wetenschappers verklaren waarom zijn hersens nog zo intact waren na zijn "dood" ?
volgens mij was hij geen geheelonthouder (of zou de "straling" nog niet zo erg geweest zijn midden jaren 50?)
Dat heb ik nog nooit gehoord.. Maar ok, het zou kunnen.
pi_150911451
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 22:40 schreef DeMolay het volgende:

[..]

filmpie kijken ?

Gezien het gebikker meteen begint ben ik ook weer weg
Er wordt gewoon gevraagd om verduidelijking van een standpunt...
  zondag 22 maart 2015 @ 15:12:11 #20
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150912572
Ik zou iedereen die een goede Drone heeft willen aanraden om als hij of zij een ronde onnatuurlijke wolk ziet en denkt dat de Drone het kan bereiken de drone op volle snelheid midden onder de wolk omhoog te "schieten". (ben benieuwd naar het effect)

p.s.
ze zijn vandaag weer goed wild daarboven in hun straaljagers vol met metalen en chemische troep, misschien is er ergens al wat mogelijk
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:25:31 #21
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150913045
quote:
8s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:12 schreef youranargist het volgende:
Ik zou iedereen die een goede Drone heeft willen aanraden om als hij of zij een ronde onnatuurlijke wolk ziet en denkt dat de Drone het kan bereiken de drone op volle snelheid midden onder de wolk omhoog te "schieten". (ben benieuwd naar het effect)

p.s.
ze zijn vandaag weer goed wild daarboven in hun straaljagers vol met metalen en chemische troep, misschien is er ergens al wat mogelijk
Er zijn onlangs toevallig nogal veel piloten uit de reguliere sector ontslagen, zullen ze allemaal al werk hebben als chempiloot?
Of zullen er ook weigeraars tussen zitten of wellicht een KLOKKENLUIDER!
STA OP!!!
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:34:06 #22
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150913320
quote:
8s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:12 schreef youranargist het volgende:
Ik zou iedereen die een goede Drone heeft willen aanraden om als hij of zij een ronde onnatuurlijke wolk ziet en denkt dat de Drone het kan bereiken de drone op volle snelheid midden onder de wolk omhoog te "schieten". (ben benieuwd naar het effect)

p.s.
ze zijn vandaag weer goed wild daarboven in hun straaljagers vol met metalen en chemische troep, misschien is er ergens al wat mogelijk
Wat houdt je tegen om het zelf te doen? En voor fratsen rondom contrails is er een apart topic.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:41:07 #23
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150913555
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:34 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Wat houdt je tegen om het zelf te doen? En voor fratsen rondom contrails is er een apart topic.
Ik heb (nog) geen Drone.
Van wie denk je dat ze de technieken omtrent het beïnvloeden van het weer middels gesuperponeerde golfvormen uitgezonden via elke transmissie (je telefoontje b.v.) zender welke golven gereflecteerd worden door de metalen troep die ze nu dus ook boven jou hoofd aan het uitsmeren zijn FOUT gejat hebben?
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 15:41:57 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_150913571
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:25 schreef youranargist het volgende:

[..]

Er zijn onlangs toevallig nogal veel piloten uit de reguliere sector ontslagen, zullen ze allemaal al werk hebben als chempiloot?
Of zullen er ook weigeraars tussen zitten of wellicht een KLOKKENLUIDER!
STA OP!!!
Post dat maar hier:
BNW / Chemtrails #7: Geen discussie mogelijk

en...ben jij het Tribalwars?
  zondag 22 maart 2015 @ 15:44:08 #25
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150913644
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Post dat maar hier:
BNW / Chemtrails #7: Geen discussie mogelijk

en...ben jij het Tribalwars?
Vind Izzy73 ook dat het hier niet thuishoord?
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 15:47:57 #26
249559 crew  Lavenderr
pi_150913837
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:44 schreef youranargist het volgende:

[..]

Vind Izzy73 ook dat het hier niet thuishoord?
Geen idee. Daar gaat zij niet over.
Maar we hebben het hier over Tesla en niet over chemtrails, dus houden we het graag on topic. Over chem-of contrails kun je op eerdergenoemd topic posten.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:48:18 #27
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150913847
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:41 schreef youranargist het volgende:

[..]

Ik heb (nog) geen Drone.
Van wie denk je dat ze de technieken omtrent het beïnvloeden van het weer middels gesuperponeerde golfvormen uitgezonden via elke transmissie (je telefoontje b.v.) zender welke golven gereflecteerd worden door de metalen troep die ze nu dus ook boven jou hoofd aan het uitsmeren zijn FOUT gejat hebben?
Wellich moet je je eens in Natuurkunde verdiepen ipv alleen maar "moeilijke woorden" achter elkaar te plaatsen die je niet begrijpt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:50:19 #28
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150913967
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:41 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Post dat maar hier:
BNW / Chemtrails #7: Geen discussie mogelijk

en...ben jij het Tribalwars?
wat bedoel je met Tribelwars?
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:53:01 #29
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150914100
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:48 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wellicht moet je je eens in Natuurkunde verdiepen ipv alleen maar "moeilijke woorden" achter elkaar te plaatsen die je niet begrijpt
Misschien moet jij wat rustiger typen en bijvoorbeeld een spellingcontrole laten meedraaien.
Ik begrijp meer dan jij voor mogelijk houd.
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:56:49 #30
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150914259
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:53 schreef youranargist het volgende:

[..]

Misschien moet jij wat rustiger typen en bijvoorbeeld een spellingcontrole laten meedraaien.
Ik begrijp meer dan jij voor mogelijk houd.
We zullen zien, voor mij ben je voorlopig de zoveelste paranoide schreeuwlelijk zonder inhoud.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 15:56:54 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_150914264
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:50 schreef youranargist het volgende:

[..]

wat bedoel je met Tribelwars?
Tribalwars is een user die hier 'vroeger' vaak postte en die had het altijd over chemtrails.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:57:51 #32
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150914325
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:53 schreef youranargist het volgende:

[..]

Misschien moet jij wat rustiger typen en bijvoorbeeld een spellingcontrole laten meedraaien.
Ik begrijp meer dan jij voor mogelijk houd.
p.s.
Toen ik op de LTS examen wiskunde moest doen gebruikte ik de natuurkunde formules welke ik wel begreep om de sommen op te lossen in plaats van andersom wat de bedoeling was!!!
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
  zondag 22 maart 2015 @ 15:59:21 #33
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150914383
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

We zullen zien, voor mij ben je voorlopig de zoveelste paranoide schreeuwlelijk zonder inhoud.
meer inhoud volgt: vooral op Yourantichrist.com
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
  zondag 22 maart 2015 @ 16:00:33 #34
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150914426
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tribalwars is een user die hier 'vroeger' vaak postte en die had het altijd over chemtrails.
nee hoor ik ben Yourantichrist.
Jammer dat Tribelwars niet meedoet.
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
pi_150914446
quote:
Op zondag 22 maart 2015 15:53 schreef youranargist het volgende:
Misschien moet jij wat rustiger typen en bijvoorbeeld een spellingcontrole laten meedraaien.
Ik begrijp meer dan jij voor mogelijk houd.


Met vriendelijke groet,
Uw taalnazi van dienst.
  zondag 22 maart 2015 @ 16:02:52 #36
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150914509
quote:
6s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:01 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Met vriendelijke groet,
Uw taalnazi van dienst.

Goeie, Maar ik ben ook wat taal betreft anarchistisch!
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 16:06:01 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_150914619
Nu weer on topic?
pi_150914710
Ik dacht dat 't niet allowed was om over banned posters te schrijven.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 22 maart 2015 @ 16:11:18 #39
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150914803
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
Nu weer on topic?
ik heb het boek ALTERNATE CURRENTS of High potential and high frequency van Tesla net gescand en wil het hier wel plaatsen echter ik kan zelf (nog) niet mijn website updaten.
Wellicht weet jij een manier om het hier op te krijgen zonder dat het eerst op mijn site staat.
Het is een jpg van 40Mb

Lijkt mij een goede aanvulling op het topic
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
  zondag 22 maart 2015 @ 16:12:35 #40
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150914847
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:11 schreef youranargist het volgende:

[..]

ik heb het boek ALTERNATE CURRENTS of High potential and high frequency van Tesla net gescand en wil het hier wel plaatsen echter ik kan zelf (nog) niet mijn website updaten.
Wellicht weet jij een manier om het hier op te krijgen zonder dat het eerst op mijn site staat.
Het is een jpg van 40Mb

Lijkt mij een goede aanvulling op het topic
Ik bedoel pdf
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
  zondag 22 maart 2015 @ 16:22:49 #41
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150915222
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:12 schreef youranargist het volgende:

[..]

Ik bedoel pdf
ik weet niet hoelang dit topic open blijft maar ik heb net de jongen die mijn site doet gebeld en als het goed is komt het morgenavond op mijn site en dan kan ik een link plaatsen.
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 16:24:36 #42
249559 crew  Lavenderr
pi_150915286
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef youranargist het volgende:

[..]

ik weet niet hoelang dit topic open blijft maar ik heb net de jongen die mijn site doet gebeld en als het goed is komt het morgenavond op mijn site en dan kan ik een link plaatsen.
Dan wachten we dat af. Hartstikke goed ^O^ En het topic blijft gewoon open tot 300 posts en als er dan nog steeds belangstelling voor het onderwerp is komt er een deel 2.
pi_150915382
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef youranargist het volgende:

[..]

ik weet niet hoelang dit topic open blijft maar ik heb net de jongen die mijn site doet gebeld en als het goed is komt het morgenavond op mijn site en dan kan ik een link plaatsen.
Oh dat zou cool zijn! Krijg je geen problemen ivm. copyrights van dat boek, enzoiets?
  zondag 22 maart 2015 @ 16:53:23 #44
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150916392
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 15:41 schreef youranargist het volgende:

[..]

Ik heb (nog) geen Drone.
Van wie denk je dat ze de technieken omtrent het beïnvloeden van het weer middels gesuperponeerde golfvormen uitgezonden via elke transmissie (je telefoontje b.v.) zender welke golven gereflecteerd worden door de metalen troep die ze nu dus ook boven jou hoofd aan het uitsmeren zijn FOUT gejat hebben?
Niks houdt je tegen om er een te bestellen, sterker nog als je er vandaag eentje besteld heb je hem dinsdag binnen.
  zondag 22 maart 2015 @ 16:58:35 #45
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150916579
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:53 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Niks houdt je tegen om er een te bestellen, sterker nog als je er vandaag eentje besteld heb je hem dinsdag binnen.
ik heb nog geen geld en mijn broer komt net langs dus ik reageer pas weer als hij gaat
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
  zondag 22 maart 2015 @ 17:01:22 #46
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_150916695
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:58 schreef youranargist het volgende:

[..]

ik heb nog geen geld en mijn broer komt net langs dus ik reageer pas weer als hij gaat
Je was toch anarchist? Jat er een hur hur

Maar zelfs als je uitkering alweer verbrast is, knoop een telefoon aan een weerballon en je kunt gaan.
  Moderator zondag 22 maart 2015 @ 17:05:32 #47
249559 crew  Lavenderr
pi_150916846
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:01 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Je was toch anarchist? Jat er een hur hur

Maar zelfs als je uitkering alweer verbrast is, knoop een telefoon aan een weerballon en je kunt gaan.
Nou nou, breng die jongen nou niet op het slechte pad Erasmo }:|
  maandag 23 maart 2015 @ 02:11:50 #48
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150937654
Ik wil voor ik ga slapen toch nog een stelling deponeren welke (zal later blijken) geheel on topic is:
De 3e Wereld oorlog is in de 1e wereldoorlog begonnen...
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
  maandag 23 maart 2015 @ 02:17:56 #49
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150937698
quote:
19s.gif Op maandag 23 maart 2015 02:11 schreef youranargist het volgende:
Ik wil voor ik ga slapen toch nog een stelling deponeren welke (zal later blijken) geheel on topic is:
De 3e Wereld oorlog is in de 1e wereldoorlog begonnen...
Oké, ik ben benieuwd. Leg uit hoe dit met tesla ( O+ ) te maken heeft.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 23 maart 2015 @ 02:19:35 #50
442322 youranargist
of Yourantichrist?
pi_150937714
quote:
10s.gif Op maandag 23 maart 2015 02:17 schreef jogy het volgende:

[..]

Oké, ik ben benieuwd. Leg uit hoe dit met tesla ( O+ ) te maken heeft.
Tesla Heeft de radiografie uitgevonden!
Ze zien door de Jezussen hun God niet meer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')