abonnement Unibet Coolblue
pi_151019163
Weet iemand of Utopia wel nog allemaal duidelijk wordt voor het einde van seizoen 2 (aangezien het gecancelled is) of blijf je met veel vragen achter?
pi_151033486
Jammer dat het gecancelled is, leuke serie. Het einde is wel duidelijk.
pi_151043213
Inmiddels 3 afleveringen van Bloodline gekeken. We vinden het zó intrigerend (onwijs benieuwd naar de ontknoping), dat we zelfs Better Call Saul er even voor opzij hebben gezet (dat zegt wel het één en ander over de aantrekkingskracht van Bloodline, want BCS vonden we tot nu toe eigenlijk hartstikke goed/leuk).
Tails tell tales
pi_151045753
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 00:41 schreef Forbry het volgende:
Inmiddels 3 afleveringen van Bloodline gekeken. We vinden het zó intrigerend (onwijs benieuwd naar de ontknoping), dat we zelfs Better Call Saul er even voor opzij hebben gezet (dat zegt wel het één en ander over de aantrekkingskracht van Bloodline, want BCS vonden we tot nu toe eigenlijk hartstikke goed/leuk).
Ja, wij zijn ook fan! Wij hebben er nu ook drie gezien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_151046805
Australië heeft Prisoners, goeie film!
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 26 maart 2015 @ 09:26:25 #156
62913 Blik
The one and Only!
pi_151047440
Is Bloodline een serie met 1 seizoen, of worden er nog andere seizoenen verwacht?

Heb nu 2 afleveringen gezien en het intrigeert me wel.
pi_151047790
Interessant :)
quote:
European Commission Proposes "Digital Single Market" and End To Geoblocking
A new initiative from the European Commission proposes a reformed "single digital market", addressing a number of issues that it sees as obstructions to EU growth, including geoblocking — where services such as BBC's iPlayer are only available to IP addresses within the host country — and the high cost of parcel delivery and administration of disparate VAT rates across the member states.

The ramifications of many of the proposals within the Digital Single Market project extend to non-EU corporations which have built their business model on the current isolationism of member state markets.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:47:05 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_151049481
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:42 schreef Aether het volgende:
Interessant :)

[..]

Werd tijd ook. Als we één Europa willen is dit net zo belangrijk.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_151049561
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:47 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Werd tijd ook. Als we één Europa willen is dit net zo belangrijk.
Zou een welkome ontwikkeling zijn. Net als het afschaffen van roamingkosten en extra kosten bij het bellen in het buitenland. Volslagen onzinnig.
  donderdag 26 maart 2015 @ 10:58:49 #160
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_151049781
Netflix moet stoppen met Series te plaatsen die gecanceld zijn :(
pi_151050207
Dat zijn in principe alle series behalve de lopende op dit moment.
  Redactie Frontpage donderdag 26 maart 2015 @ 11:16:27 #162
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_151050244
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:26 schreef Blik het volgende:
Is Bloodline een serie met 1 seizoen, of worden er nog andere seizoenen verwacht?

Heb nu 2 afleveringen gezien en het intrigeert me wel.
dat besluiten ze meestal later
pi_151052885
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 07:24 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ja, wij zijn ook fan! Wij hebben er nu ook drie gezien.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tails tell tales
pi_151055253
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:42 schreef Aether het volgende:
Interessant :)

[..]

Dat is zeer zeker interessant! :o ^O^
Tails tell tales
pi_151056809
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:42 schreef Aether het volgende:
Interessant :)

[..]

Zeer interessant maar hoe willen ze dit in de praktijk uitvoeren? Zie iPlayer als voorbeeld gebruikt worden maar dat word betaald uit kijk en luistergeld betaald door de Britten.
pi_151058062
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:58 schreef KingRadler het volgende:
Netflix moet stoppen met Series te plaatsen die gecanceld zijn :(
Die zijn waarschijnlijk een stuk goedkoper,
  Redactie Frontpage donderdag 26 maart 2015 @ 15:37:18 #167
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_151058890
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 10:58 schreef KingRadler het volgende:
Netflix moet stoppen met Series te plaatsen die gecanceld zijn :(
Ik vind dat ideaal, dan weet ik tenminste dat het compleet is.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:17:53 #168
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_151060427
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:37 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Ik vind dat ideaal, dan weet ik tenminste dat het compleet is.
daar heb je wel gelijk in
pi_151066458
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brigitte Kaandorp – Badwater – 2002 AL 1:39 uur – ♫ Nederlands – CC Nederlands
De cabaretière Brigitte Kaandorp laat zich van haar beste kant zien in dit liveoptreden met een piano, een overheadprojector… en bloot.

Freek de Jonge – Circus Kribbe – 2013 AL 1:40 uur – ♫ Nederlands – CC Nederlands
Cabaretier Freek de Jonge geeft een excentrieke draai aan de wereldgeschiedenis, bezien door de ogen van een familie die uit meerdere generaties circusclowns bestaat.

Javier Guzman – Oorverdovend – 2013 AL 1:18 uur – ♫ Nederlands – CC Nederlands
Oorverdovend van Javier Guzman weet de humor terug te vinden in serieuze onderwerpen als een moeilijke jeugd, intolerantie en meer.

Jochem Myjer: Adéhadé – 2004 AL – ♫ Nederlands – CC Nederlands
Hoezo onthaasten? Dat doe je thuis maar! Bij ‘Adéhadé’ (actief de hele dag/ Alle dagen heel druk) gaat alles in de overdrive en bekende Nederlanders passeren de revue.

Paul de Leeuw – Poephoofd – 2014 AL 1:51 uur – ♫ Nederlands – CC Nederlands
De grappige, veelzijdige Paul de Leeuw wordt bijna 50 en biedt op het podium een unieke, openhartige kijk in zijn leven.

Redden & Blussen – 2014 AL 1:23 uur – ♫ Engels/Nederlands – CC Nederlands
Dusty Crophopper loopt motorschade op en dus zal het moeilijk zijn in de race te eindigen maar hij probeert de brand in de lucht te blussen.

Sara Kroos – Voor De Leeuwen – 2013 AL 1:20 uur – ♫ Nederlands – CC Nederlands
De veelzijdige cabaretière Sara Kroos vermaakt op het podium haar publiek met liedjes en verhalen over begrafenissen, autodealers en toiletten in restaurants.

Stefan Pop – Mijn Blauwe Periode – 2014 AL 1:18 uur – ♫ Nederlands – CC Nederlands
In dit liveoptreden neemt de jonge, talentvolle Stefan Pop op de hak hoe mensen afstompen door mobiele telefoons en andere voorwerpen uit het internettijdperk.

Step Up 4: Miami Heat – 2012 6 1:38 uur – ♫ Engels/Frans – CC Frans/Nederlands
Emily verhuist en ontmoet Sean die met “The Mob” waanzinnige flashmobs uitwerkt. Als ze ontdekken dat Emily’s vader hun wijk wil slopen, protesteren ze…al dansend!

Theo Maassen – Met Alle Respect – 2012 AL 1:32 uur – ♫ Nederlands – CC Nederlands
De vlijmscherpe Theo Maassen trekt in deze satirische topvoorstelling parallellen tussen de zwakke punten van de Nederlandse samenleving en zijn eigen midlifecrisis.

Veldhuis & Kemper – Dan Maar Niet Gelukkig – 2013 AL 1:52 uur – ♫ Nederlands – CC Nederlands
In dit liveoptreden van het muzikale komische duo Veldhuis en Kemper kun je genieten van liedjes en droge sketches over depressie, vegetarisme, yoga en nog veel meer.

Youp van ‘t Hek – Wigwam – 2014 AL 1:40 uur – ♫ Nederlands – CC Nederlands
Youp vond onlangs zijn vijftig jaar oude wigwam waarin hij als kind heel gelukkig was. En eigenlijk zit hij daar nog steeds, een beetje afgesloten in zijn eigen wereld.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_151068010
USA update
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
November Man – 2014 1:48 uur – ♫ English – CC English
An ex-CIA agent emerges from retirement to protect an important witness, but he soon discovers that old friends can make the most dangerous enemies.

Take Care – 2014 1:33 uur – ♫ English – CC English
With no one to care for her while she convalesces from a car accident, a New Yorker calls on her ex for help to the dismay of his current girlfriend.

Truth Behind: Atlantis The – 2011 – ♫ English – CC English
Uncover fascinating new information about the "lost" underwater city of Atlantis, a legend that has long mystified scholars and explorers.

Turn - Season 1 – 2014 – ♫ English – CC English
Set in 1778, this period drama recounts the story of Abe Woodhull, an American cabbage famer obliged to begin spying on the British enemy.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 26 maart 2015 @ 19:57:15 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151068124
Zo, flink rijtje kutcabaret van de bovenste plank op de Nederlandse versie.

Maar wel fijn dat je de updates blijft posten hoor. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 26 maart 2015 @ 20:20:54 #172
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_151069268
Jochem is tof de rest niet zo inderdaad.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_151069309
Bloodline is kut. Begin was aardig maar totaal geen spanning of humor :{w
  Redactie Frontpage donderdag 26 maart 2015 @ 20:24:55 #174
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_151069451
quote:
14s.gif Op donderdag 19 maart 2015 17:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik vind het erg leuk, mijn dagelijkse nightcap.
ben helemaal verslaafd, lekker idee dat ik nog 129 eps te gaan heb *O*
pi_151076601
Weer twee afleveringen Bloodline gezien en ik blijf erg onder de indruk. Naast dat ik het nog steeds super spannend vind (en ik het camerawerk en de soundtrack geweldig vind), begint de serie ook al aardig op mijn gevoel in te werken...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')