abonnement Unibet Coolblue
pi_150662879
Hoi een noob vraagje:P

Ik heb net een buslijn proberen aan te leggen. Dus depot aan de ene kant en dan een route gemaakt door de stad en weer terug naar het depot. Nu zegt het depot dat de buslijn werkt maar als je bij de halte kijkt zie je er boven blauw icoontje met een streep er doorheen. Er rijden ook geen bussen.

Wat heb ik fout gedaan?
pi_150662937
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoi een noob vraagje:P

Ik heb net een buslijn proberen aan te leggen. Dus depot aan de ene kant en dan een route gemaakt door de stad en weer terug naar het depot. Nu zegt het depot dat de buslijn werkt maar als je bij de halte kijkt zie je er boven blauw icoontje met een streep er doorheen. Er rijden ook geen bussen.

Wat heb ik fout gedaan?
De lijn moet circulair zijn, dus je moet de lijn bij dat blauwe icoon afsluiten.Verder is het niet nodig om een halte bij het depot te maken.
pi_150662980
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:54 schreef ElmarO het volgende:

[..]

De lijn moet circulair zijn, dus je moet de lijn bij dat blauwe icoon afsluiten.Verder is het niet nodig om een halte bij het depot te maken.
Thnx! Dat ga ik even proberen :P
pi_150663200
Wel tof hoor. Gister had ik een dipje qua inwoners, ging omlaag, rond de 45k hangend. Nu her en der wat verbeterd en aangepast, parkje hier en daar, en nu klimt het weer langzaam omhoog :).

Vind het tof dat als je echt iets beter maakt je het zo merkt. En de looks _O_. Soms zit ik gewoon 20 minuten ofzo een beetje te kijken naar wat er allemaal gebeurt.
  zondag 15 maart 2015 @ 15:03:51 #180
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_150663262
Ik ben vooral steeds aan het kijken hoe lang het duurt voordat de lichamen worden opgehaald.

Soms echt 5 minuten alvorens er een lijkwagen opduikt :{ En regelmatig dat er ondertussen al 4 andere lijkwagens zijn gepasseerd die gewoon doorrijden.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_150663382
quote:
17s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:43 schreef jogy het volgende:
Oh en foresting industrie is wel tof, geen vervuiling en het raakt niet op :).
Enige kutte is dat het allemaal uneducated werk is. Ik heb nu buiten mijn stad een soort redneck village gemaakt zonder enige vorm van scholing om wat debielen te kweken die de bomen om gaan zagen.
pi_150663399
Hmmm er gaat iets mis. Mijn buslijn is dus circulair. Stonden ook allemaal mensen bij de halte maar nog steeds dat icoontje er boven. Bus depot weg gehaald maar dat hielp niet en kan de lijn ook niet verwijderen... Dus depot weer terug gezet... Maar werkt niet.

En krijg de hele tijd een fucking irritant toontje en geen idee hoe ik het uit kan zetten?

  zondag 15 maart 2015 @ 15:07:31 #183
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150663408
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Enige kutte is dat het allemaal uneducated werk is. Ik heb nu buiten mijn stad een soort redneck village gemaakt zonder enige vorm van scholing om wat debielen te kweken die de bomen om gaan zagen.
Ik ook ja :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150663436
quote:
8s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmmm er gaat iets mis. Mijn buslijn is dus circulair. Stonden ook allemaal mensen bij de halte maar nog steeds dat icoontje er boven. Bus depot weg gehaald maar dat hielp niet en kan de lijn ook niet verwijderen... Dus depot weer terug gezet... Maar werkt niet.

En krijg de hele tijd een fucking irritant toontje en geen idee hoe ik het uit kan zetten?

[ afbeelding ]
Buslijn moet sluiten bij dezelfde halte waar je bent begonnen, niet aan de overkant daarvan :)
Tenminste, ik neem aan dat dat 1 lijn is?
Nait Soezn Moar Broezn
  zondag 15 maart 2015 @ 15:08:43 #185
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150663464
quote:
8s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmmm er gaat iets mis. Mijn buslijn is dus circulair. Stonden ook allemaal mensen bij de halte maar nog steeds dat icoontje er boven. Bus depot weg gehaald maar dat hielp niet en kan de lijn ook niet verwijderen... Dus depot weer terug gezet... Maar werkt niet.

En krijg de hele tijd een fucking irritant toontje en geen idee hoe ik het uit kan zetten?

[ afbeelding ]
Je begin en eindstation staat niet goed blijkbaar, verkeerde kant van de weg, je ze moeten aan dezelfde kant van de weg staat. Beetje inzoomen/pielen en dan is het in orde.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  zondag 15 maart 2015 @ 15:09:05 #186
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_150663480
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 14:52 schreef Yasmin23 het volgende:
Hoi een noob vraagje:P

Ik heb net een buslijn proberen aan te leggen. Dus depot aan de ene kant en dan een route gemaakt door de stad en weer terug naar het depot. Nu zegt het depot dat de buslijn werkt maar als je bij de halte kijkt zie je er boven blauw icoontje met een streep er doorheen. Er rijden ook geen bussen.

Wat heb ik fout gedaan?
Het lijntje is niet aan elkaar geknoopt schat :* ff nalopen
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_150663491
quote:
12s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:08 schreef Divje het volgende:

[..]

Buslijn moet sluiten bij dezelfde halte waar je bent begonnen, niet aan de overkant daarvan :)
Hmm ja in eerste instantie was dat ook zo maar toen ben ik iets te enthousiast gaan klikken met die buslijn:P Kan ik die buslijn niet gewoon wissen?
  zondag 15 maart 2015 @ 15:10:08 #188
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_150663529
quote:
8s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Hmmm er gaat iets mis. Mijn buslijn is dus circulair. Stonden ook allemaal mensen bij de halte maar nog steeds dat icoontje er boven. Bus depot weg gehaald maar dat hielp niet en kan de lijn ook niet verwijderen... Dus depot weer terug gezet... Maar werkt niet.

En krijg de hele tijd een fucking irritant toontje en geen idee hoe ik het uit kan zetten?

[ afbeelding ]
Dat toontje is 1 van je gebouwen die aan het levelen is.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_150663535
Vond het zo zielig voor ze, ze stonden daar massaal op de bus te wachten die niet kwam. Dus toen bus depot gesloten in de hoop dat ze gewoon weg zouden lopen:p
pi_150663545
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat toontje is 1 van je gebouwen die aan het levelen is.
Oh serieus, kan dat niet uit. Ik word er serieus gek van :P
  zondag 15 maart 2015 @ 15:10:36 #191
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150663552
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm ja in eerste instantie was dat ook zo maar toen ben ik iets te enthousiast gaan klikken met die buslijn:P Kan ik die buslijn niet gewoon wissen?
Op de halte gaan staan en slepen zou genoeg moeten zijn volgens mij.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_150663563
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm ja in eerste instantie was dat ook zo maar toen ben ik iets te enthousiast gaan klikken met die buslijn:P Kan ik die buslijn niet gewoon wissen?
Je kan met de rechtermuisknop haltes afzonderlijk wissen en zo je buslijn aanpassen :)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_150663586
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:10 schreef Divje het volgende:

[..]

Je kan met de rechtermuisknop haltes afzonderlijk wissen en zo je buslijn aanpassen :)
Oh chill:D Ga dat doen en dan nieuwe lijn maken.
pi_150663611
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:09 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Hmm ja in eerste instantie was dat ook zo maar toen ben ik iets te enthousiast gaan klikken met die buslijn:P Kan ik die buslijn niet gewoon wissen?
Je kan de bushalte ook verplaatsen, maar je kan de lijn eventueel verwijderen door een bus van de betreffende lijn te kiezen en 'Delete line' te doen. Je kan op deze manier ook de line aanpassen; zowel de naam van de line alsmede de kleur.
pi_150663696
Wat doen jullie met volle begraafplaatsen eigenlijk? Gewoon laten en nieuwe bij plaatsen?
pi_150663697
Zitten jullie trouwens tijdens het spel hier op fok in die interne browser? Want het spel afsluiten en opnieuw starten kost eigenlijk best wel tijd.
pi_150663700
Op 3 verschillende plekken tegelijk bezig zijn met je snelweg is niet bevorderlijk voor het verkeer :')
Ach zo gaat het in het echte leven ook. DEAL WITH IT citizens.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_150663725
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Zitten jullie trouwens tijdens het spel hier op fok in die interne browser? Want het spel afsluiten en opnieuw starten kost eigenlijk best wel tijd.
Speel windowed op 1600x900, FOK! ernaast :P
Nait Soezn Moar Broezn
pi_150663764
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:14 schreef Yasmin23 het volgende:
Zitten jullie trouwens tijdens het spel hier op fok in die interne browser? Want het spel afsluiten en opnieuw starten kost eigenlijk best wel tijd.
Ik alt-tab gewoon.
pi_150663772
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 15:14 schreef Divje het volgende:

[..]

Speel windowed op 1600x900, FOK! ernaast :P
Hmmm heb je dan een super groot scherm?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')