abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  vrijdag 7 april 2017 @ 18:40:44 #101
359953 Toto69
Bamidele Jermaine Alli
pi_170069505
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 april 2017 18:30 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Oke ik ga hier in FB wel even een nieuw topic van maken. Het probleem is breder dan alleen dit subforum en het is mij duidelijk dat niet iedereen de user waar dit om gaat goed kent.
^O^
We have Dele Alli, he only cost 5 mil, he's better than zil
pi_170069774
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 14:11 schreef DoubleDip het volgende:
Oke ik weet dat ik wat snel ben met hierheen rennen want TR staat net, maar alsjeblieft, kan iemand deze dichtgooien en de TS een uitbrander geven want ik heb er wel genoeg van zo. SEX / Seks met een juriste?
Voelde jij je soms aangesproken? O+ :9
pi_170094046
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 april 2017 22:51 schreef JohnShooter het volgende:
lokquote
Klagen mag hier, niet in de topics zelf.
pi_170422241
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 april 2017 21:55 schreef Vinniiee het volgende:

[..]

Klagen mag hier, niet in de topics zelf.
Oh sorry.
Waarom zit er een slotje op?
  donderdag 22 juni 2017 @ 13:54:54 #106
450228 LeesFoknl
Schrijf ook graag.
pi_171857704
Ik zal het wel weer niet begrijpen maar het volgende:

Mijn topic in sex over vaderdag is net gesloten door onze onovertrefbare moderator Vinnie, met de opmerking ik zou het nog maar eens proberen in OUD of ONZ.
Okay, doe ik. Maar het is weg uit sex! En waar is het heen? Is het verplaatst of is het verwijderd?
Mag ik dat, als auteur, misschien weten?
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek !!
Daddy daddy, I´m sick. Call the doctor very quick. Doctor doctor shall I die? No my darling do not cry!
pi_171858226
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:54 schreef LeesFoknl het volgende:

Mijn topic in sex over vaderdag is net gesloten door onze onovertrefbare moderator Vinnie, met de opmerking ik zou het nog maar eens proberen in OUD of ONZ.
Okay, doe ik. Maar het is weg uit sex! En waar is het heen? Is het verplaatst of is het verwijderd?
Gesloten, zoals je kunt zien in MyAT of onderaan bij gesloten topics.
pi_171858302
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2017 13:54 schreef LeesFoknl het volgende:

Je topic is gesloten. Gesloten topics staan onderaan in de topiclijst van een forum.

Je kunt op meerdere manieren opzoeken of je topic is verplaatst, gesloten of verwijderd:
- Kijk in je postgeschiedenis (klik op je naam) of 'mijn actieve topics' om de topics te zien waar jij aan hebt deelgenomen.

--- Kun je het topic waar het om gaat vinden? Dan is je topic niet verwijderd. Topics die voldoen aan de policy (zoals jouw topic) worden niet zomaar verwijderd.

--- Kun je het topic waar het om gaat wel vinden? Dan kun je achterhalen in welk forum het topic staat. Het staan namelijk aan de linkerkant van je topictitel (in dit geval 'SEX').

--- Als je goed kijkt, zul je een slotje (lock_n.png) zien op 'SEX'. Dit betekent dat je topic is gesloten (en kun je er dus niet meer op reageren).
--- Binnen het topic zelf kun je ook zien of het gesloten is: 1) je kunt er niet meer in reageren 2) slotje (slotje.gif) aan de rechterboven- en onderkant van het topic.
jouw neus is perfect
voor mijn klit
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')