abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:41:18 #176
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_150253111
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:24 schreef qu63 het volgende:
Die nieuwe Koeningseggggggg is wel heul stoer! http://www.topgear.com/uk(...)otor-show-2015-03-03

En nog innovatief ook!
Dat transmissieloze schakelmechanisme is inderdaad interessant. Maar qua uiterlijk is het een beetje een Aston Martin verhaal. Ik moet de afbeeldingen van de Agera erbij pakken om de verschillen te zien...
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:51:46 #177
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_150253496
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:40 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat had ik al geschreven:
Het was een onzin-argument puur gebaseerd op een persoonlijk gevoel. Dus zelfs vanuit het idee van de enthusiast die je speelt te zijn (terwijl je duidelijk niet weet waar je het over hebt), klets je. Je verzint wat gelul over 'power' en karakter, en van daaruit houdt je je rare verhaal.

quote:
Nee, het is een Toyota, maar dan wel een Toyota in een hoger segment en die noemen ze lexus. Gewoon dezelfde fabriek, dezelfde productielijn...
Dit is onzin. Je snapt duidelijk niet hoe het werkt. Sowieso worden de auto's in verschillende fabrieken gebouwd, en natuurlijk hebben ze allemaal een eigen productielijn. In de Tahara-fabriek worden geen andere auto's gebouwd die ook maar lijken op de Lexus-auto's dus het zou technisch niet eens mogelijk zijn.

Verder is er ook niets mis met Toyota, dus al zou het wel een auto zijn de gebaseerd is op een bestaande Toyota, moet je geen onzin praten. Een luxe auto is niets anders dan een standaard auto die wat uitgerust is met duurdere zaken. Auto's als de Camry of de Landcruiser lopen flink in de prijs op.

quote:
Je begrijpt niet wat ik bedoel. Ik heb het over de soort auto's. Deze auto koop je niet voor track days (track day cars wel en dat zijn echt straatauto's gemaakt voor het circuit). Dus is het helemaal niet zo interessant of de auto snel is op het circuit.
Je kan met iedere auto een track day rijden. Ècht specifieke auto's voor dit gebruik zijn auto's als de Ariel Atom, of de KTM X-Bow. En waarom een RC F op de straat zoveel minder zou zijn dan die van de Duitse drie heb je nog steeds niet verteld, behalve dat domme verhaaltje over geluid, stuurgevoel en power (de Lexus heeft meer pk dan de RS5 overigens, maar goed).

quote:
Nog afgezien van de vraag of het zo is (ik heb de video niet bekeken omdat ik volstrekte desinteresse heb tav deze auto): het is m.i. niet relevant.
Het is relevant omdat je in zo ongeveer ieder opzicht uit je nek kletst. Dat je niets met bepaalde auto's hebt, ok. Maar laat het domme gelul achterwege.

[ Bericht 3% gewijzigd door Xaobotnik op 03-03-2015 17:03:35 ]
  dinsdag 3 maart 2015 @ 17:12:31 #178
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_150254228
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:40 schreef DS4 het volgende:
Nee, het is een Toyota, maar dan wel een Toyota in een hoger segment en die noemen ze lexus.
Ja, en een Audi is gewoon een luxe Volkswagen...

Ik rij zelf een Lexus en snap zeker waarom iemand voor Lexus kiest, het zit allemaal toch echt een stukje kwalitatiever in elkaar in vergelijking met een Toyota.
Don't let my username fool you...
pi_150254434
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:51 schreef Xaobotnik het volgende:

Het was een onzin-argument puur gebaseerd op een persoonlijk gevoel. Dus zelfs vanuit het idee van de enthusiast die je speelt te zijn (terwijl je duidelijk niet weet waar je het over hebt), klets je. Je verzint wat gelul over 'power' en karakter, en van daaruit houdt je je rare verhaal.
Volgens mij ben ik op een teentje gaan staan... :D

quote:
Dit is onzin. Je snapt duidelijk niet hoe het werkt. Sowieso worden de auto's in verschillende fabrieken gebouwd, en natuurlijk hebben ze allemaal een eigen productielijn. In de Tahara-fabriek worden geen andere auto's gebouwd die ook maar lijken op de Lexus-auto's dus het zou technisch niet eens mogelijk zijn.

Verder is er ook niets mis met Toyota, dus al zou het wel een auto zijn de gebaseerd is op een bestaande Toyota, moet je geen onzin praten. Een luxe auto is niets anders dan een standaard auto die wat uitgerust is met duurdere zaken. Auto's als de Camry of de Landcruiser lopen flink in de prijs op.

Het interesseert mij allemaal geen reet. Het is gewoon een badge. Een besluit van Toyota om niet onder de naam Toyota deze modellen op de markt te zetten (en dan ook nog langere tijd alleen in het buitenland, want in Japan werden ze gewoon verkocht als Toyota). Een Daewoo is ook geen Chevrolet geworden omdat men de naam is gaan veranderen.

quote:
Je kan met iedere auto een track day rijden. Ècht specifieke auto's voor dit gebruik zijn auto's als de Ariel Atom, of de KTM X-Bow.
Jij hebt nog nooit een trackday achter de rug vermoed ik. Wat daar ook van moge zijn: een Atom is ook gewoon een straatauto.

quote:
En waarom een RC F op de straat zoveel minder zou zijn dan die van de Duitse drie heb je nog steeds niet verteld, behalve dat domme verhaaltje over geluid en power (de Lexus heeft meer pk dan de RS5).
Ik constateer fijntjes dat de doelgroep vooral voor de Duitse drie kiest.

De Toyota is gewoon een showoff. Dat wil je niet bij zo'n auto. Het mag best iets uitbundiger zijn, maar het is vooral ook een auto voor dagelijks gebruik. Dan is zo'n ordinaire jap geen porem.

Maar de playstationgeneratie zal er misschien wel wat mee hebben. Kan.

quote:
Het is relevant omdat je in zo ongeveer ieder opzicht uit je nek kletst. Dat je niets met bepaalde auto's hebt, ok. Maar laat het domme gelul achterwege.
Ja, je herhaalt vooral dat ik uit mijn nek klets. Wat heb jij eigenlijk in te brengen behalve een filmpje dat de Toyota heul hard kan rijden op het circuit oid?

Ik vind het een ordinaire, lelijke grafbak. Dat is mijn mening. Dat jij met alle geweld net wil doen alsof dat goed/fout kan zijn vind ik wel grappig, maar het slaat echt nergens op.

[ Bericht 1% gewijzigd door DS4 op 03-03-2015 17:29:51 ]
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_150254597
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:12 schreef Metalfreak het volgende:

Ja, en een Audi is gewoon een luxe Volkswagen...
Technisch zijn ze vaak hetzelfde, maar Audi is wel een separate onderneming en gewoon een bepaalde historie. Dat ze beiden eigendom zijn van VAG is wel wat anders.

quote:
Ik rij zelf een Lexus en snap zeker waarom iemand voor Lexus kiest, het zit allemaal toch echt een stukje kwalitatiever in elkaar in vergelijking met een Toyota.
O, dat zal best. Er zullen ook vast betere materialen gebruikt zijn.

Maar merkbeleving is toch iets wat meer kent dan alleen marketing en ook meer dan de auto die je aflevert. Een R8 is ook best een aardige sportauto, maar ik zou altijd de Lambo variant nemen. Ook al omdat ik die mooier vind, maar daar zit historie achter.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:03:39 #181
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_150255824
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:19 schreef DS4 het volgende:

Volgens mij ben ik op een teentje gaan staan... :D
Ik ergerde me op de middelbare school al aan types zoals jij, die doen alsof ze overal ervaring mee hebben, of doen alsof het niet belangrijk is en op basis van wat popijopi verhaaltjes denken dat ze weten waar ze het over hebben.

quote:
Het interesseert mij allemaal geen reet. Het is gewoon een badge. Een besluit van Toyota om niet onder de naam Toyota deze modellen op de markt te zetten (en dan ook nog langere tijd alleen in het buitenland, want in Japan werden ze gewoon verkocht als Toyota). Een Daewoo is ook geen Chevrolet geworden omdat men de naam is gaan veranderen.
Totaal geen vergelijking. In Japan is het normaal om gewoon een brede range te voorzien. Van luxe naar het absolute budget, van opa en oma naar straat racers. Maar de twee merken opereren gewoon apart van elkaar tegenwoordig. Ook BMW is gewoon een badge. Geldt voor iedere auto. Een merkje zegt niets over hoe goed het wel of niet is.
Dat er Sony staat op een koptelefoon van 10 euro zegt niets over datzelfde merk dat ook op een optie van 500 euro te vinden is.

En Chevrolet kwam op Daewoo te staan omdat Daweoo zich voor dat deel wilde terugtrekken uit de auto-industrie. Het was al een GM-merk, dus toen kwam er een andere naam op te staan. Auto's die we hier als Opel kennen komen op andere plekken ook onder een andere naam uit. Chevrolet is geen duurder merk oid.

quote:
Jij hebt nog nooit een trackday achter de rug vermoed ik. Wat daar ook van moge zijn: een Atom is ook gewoon een straatauto.
Gedurende mijn tijd op de HTS minimaal één keer per maand.

quote:
Ik constateer fijntjes dat de doelgroep vooral voor de Duitse drie kiest.
Dat gebeurt voor de hele industrie in Europa. Japanse auto's verkopen niet zo goed.
quote:
De Toyota is gewoon een showoff. Dat wil je niet bij zo'n auto. Het mag best iets uitbundiger zijn, maar het is vooral ook een auto voor dagelijks gebruik. Dan is zo'n ordinaire jap geen porem.
Ah, het gaat dus om het gegeven dat het een Japanner is. Dan weten we ook meteen hoe serieus je te nemen valt. Ik vind de Lexus ook niet mooi, maar dat is niet waar het over ging.

quote:
Ja, je herhaalt vooral dat ik uit mijn nek klets. Wat heb jij eigenlijk in te brengen behalve een filmpje dat de Toyota heul hard kan rijden op het circuit oid?
Het ging erom hoe goed het ding ontworpen is of niet en of het een plaats heeft tussen de anderen.
Jij komt vervolgens met een dom verhaal over power en finesse. Laat anderen dat lekker voor zichzelf uitmaken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 17:26 schreef DS4 het volgende:

[..]

Technisch zijn ze vaak hetzelfde, maar Audi is wel een separate onderneming en gewoon een bepaalde historie. Dat ze beiden eigendom zijn van VAG is wel wat anders.
Ze zijn niet zomaar eigendom van VAG, ze delen een flink deel van de basis. En ook met bijv. Seat en Skoda. Heck, de Seat Exeo, was gewoon een Audi A4 onderhuids. Dat is in het geval van Lexus vs Toyota veel minder vaak geval. Naar mijn weten alleen met de CT200h die gebaseerd was op de Auris qua technische basis. maar Toyota's zijn gewoon goed gebouwde auto's. Ik zie geen reden waarom die niet met een betere uitrusting gewoon klaar zijn voor het hogere segment. Het is gewoon een prima alternatief voor de G-tron. Beter zelfs m.i., betere uitrusting en prestaties. Heb zelf erg getwijfeld tussen beiden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Xaobotnik op 03-03-2015 18:14:10 ]
pi_150256235
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:03 schreef Xaobotnik het volgende:

Ik ergerde me op de middelbare school al aan types zoals jij, die doen alsof ze overal ervaring mee hebben, of doen alsof het niet belangrijk is en op basis van wat popijopi verhaaltjes denken dat ze weten waar ze het over hebben.
Ik heb de middelbare school al achter mij gelaten. Misschien is dat ook een idee voor jou...

quote:
Totaal geen vergelijking. In Japan is het normaal om gewoon een brede range te voorzien. Van luxe naar het absolute budget, van opa en oma naar straat racers. Maar de twee merken opereren gewoon apart van elkaar tegenwoordig. Ook BMW is gewoon een badge. Geldt voor iedere auto. Een merkje zegt niets over hoe goed het wel of niet is.
Dat er Sony staat op een koptelefoon van 10 euro zegt niets over datzelfde merk dat ook op een optie van 500 euro te vinden is.
Je begrijpt het kennelijk nog steeds niet. BMW is een merk wat geboren is als BMW. Lexus was het plakplaatje voor de duurdere toyota's omdat men vond dat het merk een probleem zou vormen in die klasse in de VS en Europa.

Weliswaar is het later (16 jaar later) organisatorisch gescheiden, maar dat doet er weinig aan af vind ik.

quote:
En Chevrolet kwam op Daewoo te staan omdat Daweoo zich voor dat deel wilde terugtrekken uit de auto-industrie. Het was al een GM-merk, dus toen kwam er een andere naam op te staan. Auto's die we hier als Opel kennen komen op andere plekken ook onder een andere naam uit. Chevrolet is geen duurder merk oid.
Ik vind een Vauxhall ook een Opel. En nu?

quote:
Gedurende mijn tijd op de HTS minimaal één keer per maand.
En dan nog snapte je mijn opmerking niet. Opmerkelijk, want zo lastig was het allemaal niet. Het is gewoon een auto die je koopt voor dagelijks gebruik en die zelden een circuit zal zien. Dit itt b.v. een 911 GT3 die heel vaak gekocht wordt om er geregeld meer op het circuit rond te rijden. En dan zijn de prestaties daar zeer belangrijk.

quote:
Dat gebeurt voor de hele industrie in Europa. Japanse auto's verkopen niet zo goed.
Toyota staat in de top 10. De enige andere van het trio Audi, Mercedes, BMW die daar in staat is Audi. Op plek 10.

quote:
Ah, het gaat dus om het gegeven dat het een Japanner is. Dan weten we ook meteen hoe serieus je te nemen valt. Ik vind de Lexus ook niet mooi, maar dat is niet waar het over ging.
Jij leest wel erg slecht. Er staat slecht dat het een Jap is, wat een feitelijke constatering is. Kernwoorden zijn showoff en ordinair.

quote:
Het ging erom hoe goed het ding ontworpen is of niet en of het een plaats heeft tussen de anderen.
Jij komt vervolgens met een dom verhaal over power en finesse. Laat anderen dat lekker voor zichzelf uitmaken.
Pardon? Ga je nu bloedserieus verkondigen dat ik geen mening mag hebben over deze grafbak? Het spijt me voor je: die heb ik wel en die verkondig ik lekker. Ook al komen jouw frustraties over jouw tijd op de middelbare school daarmee naar boven. Sneu voor je.

quote:
Ze zijn niet zomaar eigendom van VAG, ze delen een flink deel van de basis. En ook met bijv. Seat en Skoda. Heck, de Seat Exeo, was gewoon een Audi A4 onderhuids. Dat is in het geval van Lexus vs Toyota veel minder vaak geval. Naar mijn weten alleen met de CT200h die gebaseerd was op de Auris qua technische basis. maar Toyota's zijn gewoon goed gebouwde auto's. Ik zie geen reden waarom die niet met een betere uitrusting gewoon klaar zijn voor het hogere segment. Het is gewoon een prima alternatief voor de G-tron. Beter zelfs m.i., betere uitrusting en prestaties. Heb zelf erg getwijfeld tussen beiden.
Waar bestrijd ik dat allemaal dan? Ik constateer alleen dat het puur een badge was en nu daar ook nog wat organisatorisch achter zit, maar het blijft primair een badge.

Je kan het wel willen ontkennen, maar in dit segment tellen zaken als merkbeleving weldegelijk.

[ Bericht 5% gewijzigd door DS4 op 03-03-2015 18:22:57 ]
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:23:40 #183
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150256475
Lexus is voor Toyota wat Maybach is voor Mercedes, wat Bentley is voor VW.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150256559
Ik hou best veel van popcorn, maar laten we het in dit topic toch maar vooral over Top Gear hebben en een klein beetje over de rest daaromheen. Back 'ontopic' dus maar weer, heren.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:29:11 #185
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_150256655
- te laat dus, helaas -

[ Bericht 51% gewijzigd door Anne op 03-03-2015 18:35:28 ]
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:32:31 #186
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_150256734
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:26 schreef Anne het volgende:
Ik hou best veel van popcorn, maar laten we het in dit topic toch maar vooral over Top Gear hebben en een klein beetje over de rest daaromheen. Back 'ontopic' dus maar weer, heren.
Eens.

Ik moet zeggen dat ik me steeds meer erger aan de overduidelijk gescripte grapjes en de items waarin alles gemaakt is. Misschien is het dat ik er gewoon meer op let, maar ergens heb ik het idee dat ze gewoon schrijvers verloren zijn.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:32:56 #187
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150256750
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:26 schreef Anne het volgende:
Ik hou best veel van popcorn, maar laten we het in dit topic toch maar vooral over Top Gear hebben en een klein beetje over de rest daaromheen. Back 'ontopic' dus maar weer, heren.
Vind het best vermakelijk, en neem het geheel niet serieus wat ze zo ranten, net als Jogi, Bobo en Hamster
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150256844
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Lexus is voor Toyota wat Maybach is voor Mercedes, wat Bentley is voor VW.
Maybach is een aardige vergelijking, al zijn ze daarmee gestopt. Bentley niet.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_150256920
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:32 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Eens.

Ik moet zeggen dat ik me steeds meer erger aan de overduidelijk gescripte grapjes en de items waarin alles gemaakt is. Misschien is het dat ik er gewoon meer op let, maar ergens heb ik het idee dat ze gewoon schrijvers verloren zijn.
We zijn het er iig over eens dat TG achteruit gaat...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 18:56:07 #190
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_150257522
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 18:29 schreef Xaobotnik het volgende:
- te laat dus, helaas -
Tsja, alsof het typen van die post niet meer dan 3 minuten innam... Jammer dat je daar zo makkelijk in bent, of dat gegeven aan je verstand voorbij gegaan is...
pi_150258221
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2015 18:14 schreef Charged het volgende:
Die kop van Hammond...vraag me serieus af of het gespeeld was of dat hij echt pissed off was.
Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig. Staat het al ergens op Youtube?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:17:21 #192
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_150258281
Wie moest bij het Gillian Anderson/Porsche verhaal nog meer aan deze (wel geen 911, maar toch) denken?



[ Bericht 3% gewijzigd door JDude op 03-03-2015 19:23:58 ]
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_150258432
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:17 schreef JDude het volgende:
Wie moest bij het Gillian Anderson/Porsche verhaal nog meer aan deze (geen 911, maar toch) denken?

[ afbeelding ]
Hoezo is een 964 geen 911?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:23:25 #194
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_150258496
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:21 schreef DS4 het volgende:

Hoezo is een 964 geen 911?
Oh. Porsche logica zeker?

quote:
The Porsche 964 is the company's internal name for the Porsche 911 manufactured and sold between 1989 and 1994
Ah, net als die E-nummercodes van BMW dus. Weer wat geleerd.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  dinsdag 3 maart 2015 @ 19:29:00 #195
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_150258682
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:15 schreef Anne het volgende:

[..]

Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig. Staat het al ergens op Youtube?
http://topgeartvseries.bl(...)lderness-rescue.html

Edit...dat gezicht van Hammond wat ik bedoelde is in de buurt van 0.39.40.

[ Bericht 6% gewijzigd door Charged op 03-03-2015 19:39:51 ]
Graag verwijderen.
pi_150259568
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:23 schreef JDude het volgende:
Oh. Porsche logica zeker?

Ah, net als die E-nummercodes van BMW dus. Weer wat geleerd.
Heel veel merken hebben dat. Een Mercedes R172 is bijvoorbeeld een SLK.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 21:40:48 #197
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_150263191
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 19:15 schreef Anne het volgende:

[..]

Nu ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig. Staat het al ergens op Youtube?
Op AutoBlog staat altijd vrij kort na de uitzending een linkje naar een stream ^O^
  dinsdag 3 maart 2015 @ 22:48:32 #198
187289 Charged
Ziet em duun.
pi_150266648
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:40 schreef Mano_ het volgende:

[..]

Op AutoBlog staat altijd vrij kort na de uitzending een linkje naar een stream ^O^
Doe eens lezen,1 reactie boven je geef ik al een link.
Graag verwijderen.
  dinsdag 3 maart 2015 @ 23:33:54 #199
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_150268475
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:48 schreef Charged het volgende:

[..]

Doe eens lezen,1 reactie boven je geef ik al een link.
Ik zag het, maar vond het toch het vermelden waard, aangezien ze er elke week snel bij zijn.
pi_150269529
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Staat gewoon op de site van de BBC.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')