abonnement Unibet Coolblue
pi_150054000
Indien OKC 6/7/8th seed wordt, heeft Westbrook dan überhaupt kans om MVP te worden? Iemand vertelde me laatst dat een speler per se bij de beste twee teams in de conference moet zitten.. Maar als hij dit de komende maanden vol blijft houden kan je hem moeilijk negeren in de MVP discussie toch?
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 februari 2015 @ 04:31:41 #202
426493 crew  PippenScottie
pi_150056957
Garnett wint bij zijn terugkeer in Minnesota van de Wizards.

De Wizards zitten al een tijdje in een verschrikkelijke slump.
  Redactie Sport donderdag 26 februari 2015 @ 09:08:34 #203
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_150058345
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 00:39 schreef BartMcCormick het volgende:
Indien OKC 6/7/8th seed wordt, heeft Westbrook dan überhaupt kans om MVP te worden? Iemand vertelde me laatst dat een speler per se bij de beste twee teams in de conference moet zitten.. Maar als hij dit de komende maanden vol blijft houden kan je hem moeilijk negeren in de MVP discussie toch?
Kan wel hoor maar kleine kans.
Wordt vaak wel gewoon de beste speler van 1 vd topteams.
pi_150059720
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 04:31 schreef PippenScottie het volgende:
Garnett wint bij zijn terugkeer in Minnesota van de Wizards.

De Wizards zitten al een tijdje in een verschrikkelijke slump.
Spurs ook wel

Lakers daarintegen 2 win streak :'(
hhhhh
  donderdag 26 februari 2015 @ 10:39:53 #205
356449 StefanW
It's all about the game..
pi_150060553
Goffer, zijn de Cavs de Bulls weer voorbij.
Ik ben hem nu aan het kijken, maar ik ben bang dat de Bulls gewoon 'net niet' zijn zonder Rose.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
pi_150061935
quote:
9s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:39 schreef StefanW het volgende:
Goffer, zijn de Cavs de Bulls weer voorbij.
Ik ben hem nu aan het kijken, maar ik ben bang dat de Bulls gewoon 'net niet' zijn zonder Rose.
Voor mijn gevoel waren de Bulls sowieso al niet super, Rose was het hele seizoen al super wisselvallig en hadden ze hun .62 te danken hadden aan het matige Oosten. Het tegendeel blijkt! Als ik naar de statistieken kijk, gaan ze 21/13 tegen teams uit het Oosten en 15/9 tegen teams uit het Westen. Bovendien hebben ze tegen geen enkel PO team uit het Westen een negatieve score. Is het trio Butler/Gasol/Noah toch wel erg goed ^O^.

McDermott valt trouwens wel tegen of niet? Samen Stauskas toch niet de wings die men dacht dat ze zouden zijn?
pi_150063373
Spurs nu 4 wedstrijden op rij verloren na de ASG, Ziet er niet best uit daar, en Tony Parker was weer helemaal niets vannacht, net als tegen de Warriors. Spurs zijn niet een team wat de switch aan kan zetten, vrij weinig teams kunnen dat. Ben benieuwd of ze nog iets klaarspelen, het zou dan wel nu moeten beginnne, maar ik zie vrij weinig vuur in het team...
But then again; don't ever underestimate the heart of champion.

To be continued.....

Vannacht; Cavs - Warriors, die ga ik morgen zeker re-live terugkijken _O_
Only the strong survive
  donderdag 26 februari 2015 @ 12:59:33 #208
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_150064574
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:20 schreef TheGOAT het volgende:
e heart of champio
Ik denk dat de spurs dat juist wel heel goed kunnen. De switch omzetten naar playoff mode. Maar dat zullen ze wel snel moeten doen.
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
pi_150064620
Btw de race voor (7 en) 8 in het Oosten is wel interessant.

Miami staat op de 7e plek, met 25 en 31. Op de 8e plek staat op dit moment
Brooklyn, met 23-32 (.418 :') ).
Dan Charlotte, 23-32
Detroit 23-34
Indiana 23-34
Boston 22-33.

Oftewel; allemaal binnen 1 gb (als ik een win krijg, gaat er 0,5 gb af. Als jij verliest, heb jij 0,5 gb minder tov mij, etc. Als ik dus van jou win, kan het verschil tussen ons van 3 gb naar 2 gb zijn.

Anyway, wie geven jullie de beste kans? Er zitten hier een paar Pistons fanboys, die tellen we niet mee, want die denken dat Detroit de ECF haalt. Brooklyn met z'n supersterrne? Charlotte die iedereen weer gezond terugheeft (Behalve Kemba, maar die komt binnenkort ook terug toch?) Boston? Wat under the radar vliegt, maar wel beter speelt de laatste tijd, maar het wel zonder Sullinger moet doen?
Of Indiana? Waar Paul George bijna terugkomt?

Ik ga voor Brooklyn, met als dark horse Indy. Brooklyn heeft veel veteranen, en is kwalitatief toch een stuk beter dan de rest. Detroit is zeer vermakelijk om naar te kijken. Kan hoge ogen gooien, maar te inconsistent, en ik denk ook te jong. Iemand als KCP kan werelds schieten, maar kan je ook uit de wedstrijd schieten (zoals tegen Atlanta een paar weken geleden, om maar iets te noemen....). Maarja, wel Reggie Jackson erbij. So who knows.

Indy daarentegen intrigeert het meest. Het hele seizoen is het vrij matig. Ondanks dat Hibbert en West er wel rondlopen. George Hill is soort van gezond maar imponeert niet echt, understatement. CJ Miles, Solomon Hill. Rodney Stuckey wint wedstrijden voor ze.

Maar met Paul George erbij? Een halve PG krijg je erbij, 20 ppg misschien. Defense krijgt weer een impuls. Hij zal langzaam aan weer minuten gaan maken. Kan hij er genoeg maken in korte tijd, om Indy in de PO's te krijgen?

Ik ben benieuwd :Y
Only the strong survive
pi_150064661
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 12:59 schreef peasant het volgende:

[..]

Ik denk dat de spurs dat juist wel heel goed kunnen. De switch omzetten naar playoff mode. Maar dat zullen ze wel snel moeten doen.
Waarom denk je dat? Ze hebben nog nooit back-to-back titles gewonnen. Dit is juist een team wat speelt op z'n systeem, niet op individuele klasse (niet meer iig.) Dus als dat systeem moet werken, moet je dat dag in, dag uit goed in de vingers krijgen. Dat systeem kun je niet opeens aanzetten, individuele klasse wel (zoals Kobe en Shaq in 01 bijvoorbeeld). Een speler kan in PO modus gaan, maar een team wat een zeer nauwgezet systeem moet spelen? Daar heb ik een hard hoofd in, en daarom denk ik het juist niet. Maar ben benieuwd waarom jij dat wel denkt.
Only the strong survive
pi_150067854
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:00 schreef TheGOAT het volgende:
Btw de race voor (7 en) 8 in het Oosten is wel interessant.

Miami staat op de 7e plek, met 25 en 31. Op de 8e plek staat op dit moment
Brooklyn, met 23-32 (.418 :') ).
Dan Charlotte, 23-32
Detroit 23-34
Indiana 23-34
Boston 22-33.

Oftewel; allemaal binnen 1 gb (als ik een win krijg, gaat er 0,5 gb af. Als jij verliest, heb jij 0,5 gb minder tov mij, etc. Als ik dus van jou win, kan het verschil tussen ons van 3 gb naar 2 gb zijn.

Anyway, wie geven jullie de beste kans? Er zitten hier een paar Pistons fanboys, die tellen we niet mee, want die denken dat Detroit de ECF haalt. Brooklyn met z'n supersterrne? Charlotte die iedereen weer gezond terugheeft (Behalve Kemba, maar die komt binnenkort ook terug toch?) Boston? Wat under the radar vliegt, maar wel beter speelt de laatste tijd, maar het wel zonder Sullinger moet doen?
Of Indiana? Waar Paul George bijna terugkomt?

Ik ga voor Brooklyn, met als dark horse Indy. Brooklyn heeft veel veteranen, en is kwalitatief toch een stuk beter dan de rest. Detroit is zeer vermakelijk om naar te kijken. Kan hoge ogen gooien, maar te inconsistent, en ik denk ook te jong. Iemand als KCP kan werelds schieten, maar kan je ook uit de wedstrijd schieten (zoals tegen Atlanta een paar weken geleden, om maar iets te noemen....). Maarja, wel Reggie Jackson erbij. So who knows.

Indy daarentegen intrigeert het meest. Het hele seizoen is het vrij matig. Ondanks dat Hibbert en West er wel rondlopen. George Hill is soort van gezond maar imponeert niet echt, understatement. CJ Miles, Solomon Hill. Rodney Stuckey wint wedstrijden voor ze.

Maar met Paul George erbij? Een halve PG krijg je erbij, 20 ppg misschien. Defense krijgt weer een impuls. Hij zal langzaam aan weer minuten gaan maken. Kan hij er genoeg maken in korte tijd, om Indy in de PO's te krijgen?

Ik ben benieuwd :Y
Pistons duidelijk.

Hoef ik eigk nieteens over na te denken :p
En dan ben ik nieteens een pistons fan
-
pi_150067870
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:02 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Ze hebben nog nooit back-to-back titles gewonnen. Dit is juist een team wat speelt op z'n systeem, niet op individuele klasse (niet meer iig.) Dus als dat systeem moet werken, moet je dat dag in, dag uit goed in de vingers krijgen. Dat systeem kun je niet opeens aanzetten, individuele klasse wel (zoals Kobe en Shaq in 01 bijvoorbeeld). Een speler kan in PO modus gaan, maar een team wat een zeer nauwgezet systeem moet spelen? Daar heb ik een hard hoofd in, en daarom denk ik het juist niet. Maar ben benieuwd waarom jij dat wel denkt.
Dat denk ik dus ook. Niet dat je ze moet uitsluiten maar zie het ze niet worden dit jaar.
-
pi_150070986
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2015 13:16 schreef popolon het volgende:

Kobe's reactie over de win in Boston. :D _O- Het begint ongeveer op 1 minuut 35 sec.
Jezus hee, vindt je het gek dat Kobe zo veel zelf probeerde te doen.. Stelletje kinderen als teammaatjes :P
  donderdag 26 februari 2015 @ 15:59:16 #214
26597 peasant
Vanneuh...Oh ja
pi_150071200
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:02 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Ze hebben nog nooit back-to-back titles gewonnen. Dit is juist een team wat speelt op z'n systeem, niet op individuele klasse (niet meer iig.) Dus als dat systeem moet werken, moet je dat dag in, dag uit goed in de vingers krijgen. Dat systeem kun je niet opeens aanzetten, individuele klasse wel (zoals Kobe en Shaq in 01 bijvoorbeeld). Een speler kan in PO modus gaan, maar een team wat een zeer nauwgezet systeem moet spelen? Daar heb ik een hard hoofd in, en daarom denk ik het juist niet. Maar ben benieuwd waarom jij dat wel denkt.
Omdat ik altijd het gevoel heb dat ze in het seizoen, ook als ze nr1. seed zijn, het op het "gemak"deden, de laatste wedstrijden harder gingen spelen, meer minuten voor de starters en in de POs pas echt los kwamen.
Geen idee of dat echt zo is, maar het is meer een gevoel.

En ja ze hebben geen back to back
1st championship, btb geen duncan in PO door blessure
2nd championship, btb geen Robinson in seizoen en PO door retirement, geheel ander team.
3rd championship, btb, verloren van mavericks, die toen een 60-22 record hadden, 2nd in west, spurs 1st. Kan altijd gebeuren in 7 games
4th championship, btb, loss to lakers
5th championship, btb, right now

Om nu te zeggen dat ze het hebben laten liggen in de btb years vind ik niet. Ik vind dat niet echt een argument om te zeggen dat ze die switch niet hebben
Alles is toxisch, het hangt af van de dosis.
  Redactie Sport donderdag 26 februari 2015 @ 17:04:04 #215
218273 crew  JayJay8
LA Lakers 8 / 24
pi_150074473
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 10:04 schreef DaveDave09 het volgende:

[..]

Lakers daarintegen 2 win streak :'(
Zo nutteloos ook weer ;(
  donderdag 26 februari 2015 @ 18:32:52 #216
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_150079135
MiamiHEAT twitterde op donderdag 26-02-2015 om 18:45:06 OFFICIAL: The @MiamiHEAT have signed F Michael Beasley to a 10-day contract - http://t.co/p8DKRjxhsK http://t.co/ue50Cr4Y9D reageer retweet
MiamiHEAT twitterde op donderdag 26-02-2015 om 18:48:30 Beasley most recently played in the Chinese Basketball Association (Shanghai Sharks) averaging 27.1pts (51.3%) 10.4rebs 5.2asts & 1.92stls. reageer retweet
De verloren zoon.....derde keer scheepsrecht ?
Whitesidje?
pi_150081301
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:02 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Dit is juist een team wat speelt op z'n systeem, niet op individuele klasse (niet meer iig.) Dus als dat systeem moet werken, moet je dat dag in, dag uit goed in de vingers krijgen. Dat systeem kun je niet opeens aanzetten, individuele klasse wel (zoals Kobe en Shaq in 01 bijvoorbeeld). Een speler kan in PO modus gaan, maar een team wat een zeer nauwgezet systeem moet spelen? Daar heb ik een hard hoofd in, en daarom denk ik het juist niet. Maar ben benieuwd waarom jij dat wel denkt.
Dit dus, denk er exact hetzelfde over.

Heb nog steeds de hoop dat SA het wat kan opkrikken allemaal, maar heb er een hard hoofd in.

Vorig jaar waren ze in het reguliere seizoen al veruit de beste. Spelers als Boris Diaw en Patty Mills speelden lights out, Splitter was belangrijk, Baynes gaf soms energy.

Nu is het allemaal maar matig, ze winnen op routine en kwaliteit maar spelen amper naar hun kunnen. Het is gewoon allemaal net niet. Dat komt denk ik, zoals TheGOAT aanstipt, omdat het allemaal net niet 100% is bij de Spurs en dat hebben ze nu juist nodig om hun teamspel te kunnen spelen.

Just my thoughts, maar misschien heb ik het wel mis hoor. ;)

NB: afg. week nog een artikel gelezen over deze Spurs "slump" (mag je dat zo noemen?).

Er gaat het gerucht dat Tony Parker al een hele tijd half geblesseerd rondloopt (speelt dus) en daarom een zeer matig seizoen heeft.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_150081595
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:00 schreef TheGOAT het volgende:
Btw de race voor (7 en) 8 in het Oosten is wel interessant.

Miami staat op de 7e plek, met 25 en 31. Op de 8e plek staat op dit moment
Brooklyn, met 23-32 (.418 :') ).
Dan Charlotte, 23-32
Detroit 23-34
Indiana 23-34
Boston 22-33.

Anyway, wie geven jullie de beste kans?
Spannender dan de 8e plek in het westen m.i.

Al is de 8e in het Westen wel relevanter natuurlijk. ;)

Maar 7-8 strijd wordt heel leuk in het oosten.

Miami met Dragic (en Beasley?!) maar zonder Bosh? Indiana met misschien George nog terug vanaf maart? Detroit dat het goed doet de laatste tijd? Brooklyn met zijn ervaren sterren?

Ik gok toch op Miami maar dan moet er geen blessure meer bijkomen als eerste en Brooklyn of Indiana toch als tweede. Ervaring van Indy en Brooklyn gaat de doorslag geven.

Of misschien wordt het toch gewoon Charlotte en Detroit. :P

Boston = no way,
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_150082226
O+

Leuke, zelfverzekerde jongen, Nurkic.

Aardig gebaar toch wel? Netjes de bal geven?

Happy birthday. Tell your brother.

Technical. |:(
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 26 februari 2015 @ 20:11:51 #221
426493 crew  PippenScottie
pi_150082398
De race in het oosten is wel close, maar overrated.
Boston is in rebuild mode en wil niet eens naar de playoffs, Brooklyn heeft alle draft picks voor de komende paar jaar weggeven en is voorlopig een hopeloze franchise en dat Indiana en Charlotte met hun spel nog in de race zijn voor de playoffs is een aanfluiting.

Ik hoop dat Miami en Detroit het halen, al zou Indiana met een fitte Paul George ook wel een legit ploeg zijn.
pi_150083621
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 19:51 schreef Salina het volgende:

[..]

Dit dus, denk er exact hetzelfde over.

Heb nog steeds de hoop dat SA het wat kan opkrikken allemaal, maar heb er een hard hoofd in.

Vorig jaar waren ze in het reguliere seizoen al veruit de beste. Spelers als Boris Diaw en Patty Mills speelden lights out, Splitter was belangrijk, Baynes gaf soms energy.

Nu is het allemaal maar matig, ze winnen op routine en kwaliteit maar spelen amper naar hun kunnen. Het is gewoon allemaal net niet. Dat komt denk ik, zoals TheGOAT aanstipt, omdat het allemaal net niet 100% is bij de Spurs en dat hebben ze nu juist nodig om hun teamspel te kunnen spelen.

Just my thoughts, maar misschien heb ik het wel mis hoor. ;)

NB: afg. week nog een artikel gelezen over deze Spurs "slump" (mag je dat zo noemen?).

Er gaat het gerucht dat Tony Parker al een hele tijd half geblesseerd rondloopt (speelt dus) en daarom een zeer matig seizoen heeft.
Er gaan ook geruchten over locker room issues. Dan kijk ik Kawhi Leonard en Danny Green aan die in hun contractjaar zitten. Lekker spelen en winnen is leuk maar als je niet 'betaald' word gaat het gauw irriteren. Green speelde vrij lekker toen Leonard eruit lag maar sinds die terug is raakt ie geen pepernoot meer.
quote:
“We have to stay positive, buy into it and encourage each other,” Green said. “That’s all we have to do. Right now, it’s a snowball effect where a couple things go wrong and guys are trying to do so much to make it up quickly, and end up making more mistakes on top of it.

“We’re all getting on each other, Pop’s getting on us, and it’s hard to play basketball when we’re not the happy fun team we were last year.”
pi_150094420
quote:
1s.gif Op donderdag 26 februari 2015 20:11 schreef PippenScottie het volgende:
De race in het oosten is wel close, maar overrated.
Wat ik vorige week al schreef:
de 8e plek in het oosten doet er totaal niet toe eigenlijk.

De 8e in het westen veel meer, zeker als het OKC wordt. :s)

Boston is wel in rebuild-mode, maar start tenminste met hun beste spelers. Dat kun je van enkele andere roemruchte, niet nader aan te duiden ploegen niet echt zeggen. ;)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_150099438
Wellicht de twee beste teams van dit moment tegen elkaar, ik heb er zin in!
pi_150100334
Zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')