Ha dat is ook nice, hier hebben ze geen buitenterrein. Bussen rijden meestal 2 diensten per dag (ochtend + avond) en de Zafira's de middag diensten. Hoeveel auto's hebben jullie?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 09:16 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hangt ervan af, taxi's moet je als je overdag hebt gewerkt buiten parkeren, bussen moeten in de andere loods, maar daar bumper aan bumper, 3 rijen dik en net genoeg ruimte ertussen om de deur net ver genoeg open te kunnen doen om uit te stappen.
Haha jeetje wat een coureur ben jij!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 08:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Uhu, vandaar dat ik het ook altijd zo vreemd vind dat je bij EW en AR wel steeds een eigen risico moet betalen als zoiets een keer gebeurd. Op een gesprekje met de werkgever na heb ik nog nooit gezeik ermee gehad terwijl ik al eens een auto totallos heb gereden, een behoorlijk nieuw busje in de vangrail heb gezet en meer dan 1 paaltje heb geraakt. Maar goed, dat laatste doen ze sowieso nooit moeilijk over, de taxis worden hier altijd door de oprichter van het bedrijf met de bumper tegen de taxi/bus erachter of tegen de paal geparkeerd.
Aardig groot bedrijf wel!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:27 schreef Marco001 het volgende:
Pff, goede vraag. Ik denk een stuk of 30 touringcars, 60 bussen(varierend van personenbussen tot rolstoelbussen en lijnbusjes) en een stuk of 40 auto's? Vooral Touran's, Caddy's en een aantal oudere E-klasses(model met de dubbele koplampen, hebben maar 1 nieuwe model) en 1 zafira, maar die is niet bepaald geliefd bij de monteur
Meeste voertuigen hebben een vaste chauffeur en staan dus vaak bij hun thuis. De wat oudere voertuigen niet, die staan in Uithuizermeeden of Winsum.
Ach, in 5 jaar tijd maar 2 grote schades gereden bij de taxi. verder vooral wat krasjes en een keer een kapotte kentekenhouder. Had niet verwacht dat dat busje geen ABS had en schoof dus rechtdoor op een duitse snelwegafrit in de regen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 10:33 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Haha jeetje wat een coureur ben jij!
Mwah, combinatie nat asfalt en zeer korte uitvoegstrook(hooguit 100 meter) met daarna direct een scherpe bocht. In een oude gare sprinter hoef je dan weinig moeite te doen om de bandjes te laten slippen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:09 schreef Viezze het volgende:
Ik weet niet hoe jij rijdt hoor, maar ik hou in principe geen rekening met wel of geen ABS Je reed gewoon te hard dus
Maar dan gok je er dus op dat je het wel redt door ABS? Wat er dan niet op blijkt te zitten..quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, combinatie nat asfalt en zeer korte uitvoegstrook(hooguit 100 meter) met daarna direct een scherpe bocht. In een oude gare sprinter hoef je dan weinig moeite te doen om de bandjes te laten slippen.
Combinatie van dingen; ik had wel verwacht dat er ABS opzat en ik had de gladheid op de duitse afritten onderschat. Busje dat ik mee had kon trouwens niet harder dan 110.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:59 schreef stripe het volgende:
[..]
Maar dan gok je er dus op dat je het wel redt door ABS? Wat er dan niet op blijkt te zitten..
Geen touw aan vast te knopen, soms word ik om 10u 's ochtends al gebeld en soms tegen half 6 aan inderdaad. En alles daartussen natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:55 schreef DeMuur het volgende:
Iemand een idee vanaf hoelaat ze bij EW ongeveer gaan bellen voor hiker ritten de dag erna? Als ik gebeld word dan is dat meestal pas tegen half zes aan, en ook redelijk vaak niet..
Dus zit eraan te denken nu gewoon regelmatig te gaan bellen naar EW wanneer ze met de ritten uitdelen bezig zijn, zodat ik er in ieder geval zeker ben dat ik kan werken.
Het wordt niet gewaardeerd als je gaat bellen tenzij je een vervolgrit wilt.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:55 schreef DeMuur het volgende:
Iemand een idee vanaf hoelaat ze bij EW ongeveer gaan bellen voor hiker ritten de dag erna? Als ik gebeld word dan is dat meestal pas tegen half zes aan, en ook redelijk vaak niet..
Dus zit eraan te denken nu gewoon regelmatig te gaan bellen naar EW wanneer ze met de ritten uitdelen bezig zijn, zodat ik er in ieder geval zeker ben dat ik kan werken.
Joh, dat heb je nou eenmaal met een 0-uren contract.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef DeMuur het volgende:
Hmm oke, vast niet. Ik waardeer het ook niet als ik 4 dagen in één week volledig beschikbaar ben en niet gebeld word.
Risico van het vak.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef DeMuur het volgende:
Hmm oke, vast niet. Ik waardeer het ook niet als ik 4 dagen in één week volledig beschikbaar ben en niet gebeld word.
Moet je vooral doen Of je krijgt wel ritten, of je krijgt ze sowieso niet meer. Kan alleen maar positief uitpakken dus, je hebt nu toch al geen ritten?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:06 schreef DeMuur het volgende:
Hmm oke, vast niet. Ik waardeer het ook niet als ik 4 dagen in één week volledig beschikbaar ben en niet gebeld word.
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:21 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Moet je vooral doen Of je krijgt wel ritten, of je krijgt ze sowieso niet meer. Kan alleen maar positief uitpakken dus, je hebt nu toch al geen ritten?
Belt EW met onbekend?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:51 schreef trolley het volgende:
Ik werd vanochtend om kwart over 10 ofzo gebeld, voor een spoedje dacht ik. Maar ik was te laat met opnemen en er was geen voicemail ingesproken. Zal wel één of andere grappenmaker zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |