abonnement Unibet Coolblue
pi_150304390
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 10:36 schreef davako het volgende:
[ afbeelding ]

Golden Son, het vervolg op het werkelijk fantastische boek Red Rising. Ben pas op bladzijde 50 maar het boek heeft mij al helemaal in zijn grip. De schrijfstijl van Pierce Brown is authentiek en erg plezierig.

Hier een korte beschrijving gejat van Wikipedia van Red Rising (Het vorige boek).

Sixteen-year-old Darrow is a Red, one of the miners who toil beneath the surface of Mars as part of humanity's effort to terraform the planet and someday make it habitable. But when he discovers the treachery of the ruling class known as the Golds, Darrow is galvanized to action by his beloved wife Eo's sacrifice and put to use by the shadowy organization called the Sons of Ares. His appearance changed and his body enhanced, Darrow is tasked to infiltrate the world of the Golds, rise to a position of power and destroy the Society from within. But as challenging as it is to gain entrance to the Institute, the training academy for elite young Golds, Darrow soon finds that their war games are far more brutal and deadly than he could have imagined.
Deel 2 is nog beter dan deel 1! Dit gaat later echt een bekend dingetje worden.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_150309217
Deze net uitgelezen:


Nu begonnen aan deze:
Turn the world into your dance floor.
pi_150309267
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_150309335
quote:
O, ben benieuwd hoe die is!
Tap tap tap
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:01:18 #80
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_150309709
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 22:26 schreef DeJori het volgende:
Kan iemand mij een tip geven voor het beginnen met boeken van Charles Bukowski? Welke zou ik het beste eerst kunnen lezen en zijn de Nederlandse vertalingen de moeite waard, of moet ik direct voor de originelen gaan?
In het Engels lezen, begin met zijn eerste boek, post office.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_150339287

Uitgelezen, viel wat tegen vooral het perspectief van de echtgenote van de hoofdpersoon kon slechts irriteren.



Ga nu beginnen aan Of Mice and Men van John Steinbeck
pi_150509613
Ik lees meestal twee boeken in twee verschillende genres, of als het ene boek maar niet wilt vlotten!


Daniel Hecht- Land of Echoes


Douglas Adams- The ultimate Hitchhiker's guide

De laatste is eigenlijk nog het leukst :)
Ik heb al tijden geen boek gelezen waar ik hardop om moest lachen!
pi_150509656
Net The Picture of Dorian Gray uitgelezen van Oscar Wilde.

Aanrader! :)
pi_150531525


En als luisterboek.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_150615791
Heeft iemand toevallig al "Ik ben de nacht" gelezen? Zag hem staan bij de boekwinkel. Cover trok eigenlijk alle aandacht, want helemaal zwart, ook de bladzijdes aan de zijkant. Ik ben dan weer zo'n kneus die puur een miskoop zou doen door de cover, dus vandaar de vraag..
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_150629521
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2015 21:55 schreef Leer2eK het volgende:
Heeft iemand toevallig al "Ik ben de nacht" gelezen? Zag hem staan bij de boekwinkel. Cover trok eigenlijk alle aandacht, want helemaal zwart, ook de bladzijdes aan de zijkant. Ik ben dan weer zo'n kneus die puur een miskoop zou doen door de cover, dus vandaar de vraag..
Yes! Ik vond m zooo tof. Heb m ook uitgekozen puur op de cover, maar de inhoud was dus ook goed. Soms wat ranzige omschrijvingen van de moorden, maar heel spannend en vooral t einde was heel verrassend. Een van de beste thrillers die ik de afgelopen tijd heb gelezen.
pi_150629577
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:44 schreef femkepemke het volgende:

[..]

Yes! Ik vond m zooo tof. Heb m ook uitgekozen puur op de cover, maar de inhoud was dus ook goed. Soms wat ranzige omschrijvingen van de moorden, maar heel spannend en vooral t einde was heel verrassend. Een van de beste thrillers die ik de afgelopen tijd heb gelezen.
Ah thanks! Ga hem dan ook lezen :) Reviews waren online ook vooral positief maar vind die niet altijd zo betrouwbaar en bij bol.com stond nog niks.
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_150634272
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2015 21:16 schreef Opoefiets het volgende:

[ afbeelding ]
Douglas Adams- The ultimate Hitchhiker's guide

De laatste is eigenlijk nog het leukst :)
Ik heb al tijden geen boek gelezen waar ik hardop om moest lachen!
Doet me denken aan een Braziliaanse nachtbus +- 10 jaar geleden. Ik zat dat boek te lezen, ene mevrouw naast me: "la Biblia?", ïk: "algo assim"
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  zaterdag 14 maart 2015 @ 15:56:06 #89
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_150634322
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 15:53 schreef stavromulabeta het volgende:

[..]

Doet me denken aan een Braziliaanse nachtbus +- 10 jaar geleden. Ik zat dat boek te lezen, ene mevrouw naast me: "la Biblia"?
LOL
Waarschijnlijk niet omdat je hardop zat te lachen?
Maak je trouwens nog steeds worst? Wil daar ook weer eens mee bezig
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_150634448
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 15:56 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

LOL
Waarschijnlijk niet omdat je hardop zat te lachen?
Maak je trouwens nog steeds worst? Wil daar ook weer eens mee bezig
De laatste tijd niet meer, moet weer op zoek naar een worst-vriendelijk huis ipv mijn mini-stad-appartementje. Maar dat is meer CUL dan TTK;).
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  maandag 16 maart 2015 @ 07:59:45 #91
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_150687080
.
pi_150691045
Turn the world into your dance floor.
pi_150712100
Vraag het maar eventjes hier, zijn er nog goede webshops naast bol waar ik boeken kan bestellen voor een goede prijs?
pi_150713027
Bookdepository
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150729645
quote:
0s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:57 schreef bijdehand het volgende:
Bookdepository
dit, en play.com, amazon.de, amazon.co.uk
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_150729760
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:27 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

dit, en play.com, amazon.de, amazon.co.uk
Alleen Engelse boeken toch? Misschien leest ie wel liever Nederlandse ;)
Tap tap tap
pi_150729847
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2015 11:31 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Alleen Engelse boeken toch? Misschien leest ie wel liever Nederlandse ;)
Als je alleen Nederlandse boeken leest maakt het geen drol uit waar je ze koopt vanwege de vaste boekenprijs. ;)
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  Moderator dinsdag 17 maart 2015 @ 11:34:28 #98
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_150733798
quote:
14s.gif Op maandag 16 maart 2015 20:41 schreef Typisch het volgende:
Vraag het maar eventjes hier, zijn er nog goede webshops naast bol waar ik boeken kan bestellen voor een goede prijs?
Ik vond Cosmox altijd een fijne website. A la bol.com maar zijn indertijd misschien een beetje achterhaald geraakt. Vroeger verzonden ze ook gratis ongeacht het bedrag. Maar wel prima levering!
Hard work never killed anybody, but why take a chance?
pi_150733876


Heb ooit de film gezien maar ken het boek nog niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')