abonnement Unibet Coolblue
pi_149339682
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 20:10 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Veel films komen pas maanden later naar Europa nadat ze in Amerika zijn vertoond. Soms zijn ze zelfs al op DVD/BR verschenen in Amerika voordat ze hier in de bios draaien. Niet zo vreemd dus dat Europeanen de films wel gaan downloaden.
Daarmee beantwoord je mijn vraag niet, dus stel ik hem nogmaals: waarom precies moeten ze alles overal tegelijk uitbrengen?

Het feit dat een aantal mensen zichzelf niet onder controle hebben lijkt mij geen valide argument. Ook heb ik het niet over vreemd vinden, dat slappe excuus heb ik nu al zo vaak gehoord. Ik ben op zoek naar de argumenten waarom bijvoorbeeld een film overal tegelijk moet worden uitgebracht.
pi_149340543
Lijkt mij vrij klein. Via Usenet download je over een ssl beveiliging. Vrijwel anoniem dan. Tenzij de provider en de Usenet aanbieder gedwongen worden gegevens vrij te nemen. Maar dat lijkt me stug.

En zolang ze nog steeds thuisheffing verrekenen... Zou je dus ook mogen downloaden, aangezien dat e compensatie was.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_149340655
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:21 schreef spierbal het volgende:
Lijkt mij vrij klein. Via Usenet download je over een ssl beveiliging. Vrijwel anoniem dan. Tenzij de provider en de Usenet aanbieder gedwongen worden gegevens vrij te nemen. Maar dat lijkt me stug.

En zolang ze nog steeds thuisheffing verrekenen... Zou je dus ook mogen downloaden, aangezien dat e compensatie was.
Thuiskopieheffing geldt niet langer voor kopiëren uit illegale bron. Dat is wat het 'downloadverbod' inhoudt.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:27:25 #54
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_149340823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 19:29 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

'Smerige betweter' :')

Goede argumenten en onderbouwing ook, hou ik van ^O^

Kom maar terug als je 18 bent, over een jaar of 6. Praten we op niveau verder :Y
Blijkbaar heb jij andere statistieken dan ik.
pi_149340965
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:27 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Blijkbaar heb jij andere statistieken dan ik.
Geen idee, jij bent tof aan het doen knul. Dus onderbouw het maar eens.
pi_149340990
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:21 schreef spierbal het volgende:
Lijkt mij vrij klein. Via Usenet download je over een ssl beveiliging. Vrijwel anoniem dan. Tenzij de provider en de Usenet aanbieder gedwongen worden gegevens vrij te nemen. Maar dat lijkt me stug.

En zolang ze nog steeds thuisheffing verrekenen... Zou je dus ook mogen downloaden, aangezien dat e compensatie was.
Gelukkig doet het er niet toe wat jij vind mogen. Het is verboden, punt.
  dinsdag 3 februari 2015 @ 21:33:49 #57
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_149341055
Ik zie alleen maar blablablabla op persoonlijke ervaringen.
pi_149341125
De kans is erg klein en ze zullen niet zo snel achter individuele gebruikers gaan. Niet in Nederland in ieder geval. BREIN gaat vooral achter de sites aan en mensen die winst uit downloads willen halen (Verkopers etc.)
pi_149341242
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:35 schreef ClapClapYourHands het volgende:
De kans is erg klein en ze zullen niet zo snel achter individuele gebruikers gaan. Niet in Nederland in ieder geval. BREIN gaat vooral achter de sites aan en mensen die winst uit downloads willen halen (Verkopers etc.)
Het gevaar ligt ook niet bij BREIN.. Het wordt vervelender als individuele belangenbehartigers zich ermee gaan bemoeien, zoals bijvoorbeeld in Duitsland.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_149341452
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:39 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Het gevaar ligt ook niet bij BREIN.. Het wordt vervelender als individuele belangenbehartigers zich ermee gaan bemoeien, zoals bijvoorbeeld in Duitsland.
Maar dat gebeurt zover ik weet niet in Nederland anders was het wel nieuws geworden.
pi_149341563
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Maar dat gebeurt zover ik weet niet in Nederland anders was het wel nieuws geworden.
Daarom staat er ook 'als'. Wilde alleen zeggen dat ook al gaat BREIN niet achter de kleine man aan, dat geen garantie is ;). Vooralsnog hebben we er hier geen last van inderdaad.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_149341701
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:21 schreef spierbal het volgende:
Lijkt mij vrij klein. Via Usenet download je over een ssl beveiliging. Vrijwel anoniem dan. Tenzij de provider en de Usenet aanbieder gedwongen worden gegevens vrij te nemen. Maar dat lijkt me stug.

En zolang ze nog steeds thuisheffing verrekenen... Zou je dus ook mogen downloaden, aangezien dat e compensatie was.
Usenet met ssl en buitenlandse usenet provider is idd vrijwel anoniem ja.
pi_149341875
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:52 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Usenet met ssl en buitenlandse usenet provider is idd vrijwel anoniem ja.
Ik zou er niet te zeker van zijn.
pi_149341916
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:33 schreef 10minuteman het volgende:
Ik zie alleen maar blablablabla op persoonlijke ervaringen.
:') Hoe stupide kan een user overkomen :')

Kom eens met je feiten, kleuter.
pi_149341954
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:57 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik zou er niet te zeker van zijn.
Ik zie nog niet zo snel gebeuren dat buitenlandse providers voor het gerecht gesleept gaan worden. En als je een niet-loggende VPN provider gebruikt kunnen ze het verkeer al helemaal niet herleiden.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:01:45 #66
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_149342048
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:58 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

:') Hoe stupide kan een user overkomen :')

Kom eens met je feiten, kleuter.
Doe jij toch ook niet?

Waarom ik wel?
pi_149342204
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:01 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Doe jij toch ook niet?

Waarom ik wel?
Dat heb ik al wel gedaan, maar buiten dat roep ik niet van alles. Jij wel met je grote smoel.

Mijn feit is overigens dat het downloaden verboden is, zo simpel is dat.
pi_149342326
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:57 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik zou er niet te zeker van zijn.
In Duitsland hebben Usenet downloaders nog geen boete gekregen
pi_149342351
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 21:59 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ik zie nog niet zo snel gebeuren dat buitenlandse providers voor het gerecht gesleept gaan worden. En als je een niet-loggende VPN provider gebruikt kunnen ze het verkeer al helemaal niet herleiden.
TPB is anders ook gewoon veroordeelt in Nederland, alhoewel ze niemand hierheen hebben kunnen krijgen.

Ik zal je een geheimpje vertellen, elk verkeer is te herleiden. En hoe harder ze roepen dat ze niet loggen, hoe meer ze loggen. En als ze in een geciviliseerd stuk van de wereld zitten dan zullen ze gewoon meewerken bij een gerechtelijk bevel. Kijk anders Kassa van zaterdag eens terug, ging er onder andere over dat ze nep websites in allerlei landen uit de lucht konden halen. Duurde een paar weken, maar geen probleem om te doen.

Maar zelfs het Tor netwerk is niet anoniem, als ze willen komen ze er achter. Zo simpel is het.
pi_149342392
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:09 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

In Duitsland hebben Usenet downloaders nog geen boete gekregen
Omdat dat een stuk moeilijker te bewijzen is, Torrents zijn veel makkelijker te tracken. Het zal een kwestie van tijd zijn.
pi_149342546
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:10 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

TPB is anders ook gewoon veroordeelt in Nederland, alhoewel ze niemand hierheen hebben kunnen krijgen.

Ik zal je een geheimpje vertellen, elk verkeer is te herleiden. En hoe harder ze roepen dat ze niet loggen, hoe meer ze loggen. En als ze in een geciviliseerd stuk van de wereld zitten dan zullen ze gewoon meewerken bij een gerechtelijk bevel. Kijk anders Kassa van zaterdag eens terug, ging er onder andere over dat ze nep websites in allerlei landen uit de lucht konden halen. Duurde een paar weken, maar geen probleem om te doen.

Maar zelfs het Tor netwerk is niet anoniem, als ze willen komen ze er achter. Zo simpel is het.
Dat ontken ik ook niet, maar VPN is technisch gezien gewoon niet te herleiden. En natuurlijk kunnen ze Usenet- of VPNproviders na een rechtszaak dwingen hun logs te overhandigen, tenzij die er simpelweg niet zijn...
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 3 februari 2015 @ 22:16:37 #72
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_149342661
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:06 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dat heb ik al wel gedaan, maar buiten dat roep ik niet van alles. Jij wel met je grote smoel.

Mijn feit is overigens dat het downloaden verboden is, zo simpel is dat.
Hint: http://www.statista.com/topics/964/film/
pi_149342885
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:14 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet, maar VPN is technisch gezien gewoon niet te herleiden. En natuurlijk kunnen ze Usenet- of VPNproviders na een rechtszaak dwingen hun logs te overhandigen, tenzij die er simpelweg niet zijn...
Idd, VPN is niet te herleiden.
pi_149342973
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:20 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Idd, VPN is niet te herleiden.
http://tweakers.net/nieuw(...)rijs-via-webrtc.html
pi_149343033
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 februari 2015 22:14 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Dat ontken ik ook niet, maar VPN is technisch gezien gewoon niet te herleiden. En natuurlijk kunnen ze Usenet- of VPNproviders na een rechtszaak dwingen hun logs te overhandigen, tenzij die er simpelweg niet zijn...
VPN is prima te herleiden, er is in 1 oogopslag te zien waarheen jij een VPN tunnel opbouwt. En ze loggen wel, anders is er niet te troubleshooten op fouten of misbruik.

Schijnveiligheid, dat is het. Sowieso kan je dan beter Netflix of HBO nemen voor de kosten van die VPN.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')