abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2015 @ 16:16:57 #251
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149360258
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee jij hebt goede moed. Zij zégt dat ze goede moed heeft. Klein verschil. Niet er vanuit gaan nee, tenzij je daar aanwijzingen voor hebt. Jij hebt die. Niet dat ik t je gun hoor, maar dit is zo'n standaardverhaal dat jij de uitzondering op de regel zou zijn, en ik denk niet dat jij die uitzondering bent.
Tijd zal het leren. Zij meent het gelukkig ook, weet ik vrij zeker.
pi_149360410
Soms denk ik dat dit soort situaties vaak killing zijn voor het verloop van de rest van de tijd. Wat denk je dat er na het weekend gebeurd? Je hebt nu de infos die je nodig hebt, tot er van het weekend nieuwe info bij komt waar je daarna weer over kan ijsberen.

Jij wilt iets en zij heeft daardoor een bepaalde macht in handen. Als je er van uit gaat dat beide nog goed verliefd zijn op elkaar zou er niet zoveel aan de hand moeten zijn. TS geeft aan dat hij goede signalen ontvangt. Toch is het gezond er niet continue mee bezig te zijn maar het ook deels van haar af te laten hangen.

Benieuwd naar de ontknoping!
pi_149360689
Je kan het ook ombuigen en zien als een periode die voorbij gaat waarna alles later weer beter wordt. Het is ook een vorm van communiceren. Ik zou de moed er in houden, maar niet achter dr kont aanlopen.
  woensdag 4 februari 2015 @ 16:48:01 #254
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149361127
quote:
0s.gif Op woensdag 4 februari 2015 16:31 schreef Faazz het volgende:
Je kan het ook ombuigen en zien als een periode die voorbij gaat waarna alles later weer beter wordt. Het is ook een vorm van communiceren. Ik zou de moed er in houden, maar niet achter dr kont aanlopen.
Heb je heel goed gezegd! Dit is precies wat ik in m'n hoofd heb :)
pi_149411321
Hé Cola blikje, inmiddels al vrijdag. Nog een week. Doe es een update O+
Zolang er was is, is er leven.
pi_149411958
Is ze er al achter gekomen dat ze het eigenlijk wel superleuk heeft zo op zichzelf in die 2 weken, waarna ze zich realiseert dat ze TS niet nodig heeft om zich gelukkig te voelen? Helemaal blij met haar nieuw verworven vrijheid.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 6 februari 2015 @ 10:30:55 #257
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149413376
Zie post 237.
  Moderator vrijdag 6 februari 2015 @ 12:31:15 #258
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_149416736
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 09:21 schreef probeer het volgende:
Is ze er al achter gekomen dat ze het eigenlijk wel superleuk heeft zo op zichzelf in die 2 weken, waarna ze zich realiseert dat ze TS niet nodig heeft om zich gelukkig te voelen? Helemaal blij met haar nieuw verworven vrijheid.
Dit gaat vroeg of laat wel gebeuren ja.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 6 februari 2015 @ 13:02:07 #259
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149417612
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 12:31 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit gaat vroeg of laat wel gebeuren ja.
Zijn jullie altijd zo negatief? Ook in jullie eigen relaties? Als je er geen vertrouwen in durft te hebben kun je het beter laten :').
  Moderator vrijdag 6 februari 2015 @ 13:29:35 #260
16180 crew  CoolGuy
pi_149418313
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:02 schreef BlikjeCola96 het volgende:

[..]

Zijn jullie altijd zo negatief? Ook in jullie eigen relaties? Als je er geen vertrouwen in durft te hebben kun je het beter laten :').
Ik ben niet negatief, ik ben reëel. Ik vind jou eerder wat naïef. Ik heb in mijn relatie wel degelijk veel vertrouwen, maar mijn vriendin maakt dan ook dergelijke opmerkingen niet, die jouw vriendin wel maakt.

Het is niet dat ik t je gun, juist niet, maar het is niet zo dat jouw situatie uniek is. Het is een veel voorkomend iets, en dat voorspelt gewoon niet veel goeds. Je zou er verstandig aan doen daar rekening mee te houden, ipv heel hard proberen dit niet te willen horen.
pi_149418660
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik ben niet negatief, ik ben reëel. Ik vind jou eerder wat naïef. Ik heb in mijn relatie wel degelijk veel vertrouwen, maar mijn vriendin maakt dan ook dergelijke opmerkingen niet, die jouw vriendin wel maakt.

Het is niet dat ik t je gun, juist niet, maar het is niet zo dat jouw situatie uniek is. Het is een veel voorkomend iets, en dat voorspelt gewoon niet veel goeds. Je zou er verstandig aan doen daar rekening mee te houden, ipv heel hard proberen dit niet te willen horen.
Maar zelfs als dat het geval is, dan merkt TS dat vanzelf wel toch? Heeft niet zo'n zin daar nou enorm op te hameren. Hij gaat het niet preventief uitmaken omdat het van iemand van FOK! twijfels heeft denk ik zo. Hij wacht het even af, met positieve blik. Als het tegenvalt gaat het leven ook wel weer verder.
  Moderator vrijdag 6 februari 2015 @ 13:52:17 #262
16180 crew  CoolGuy
pi_149419005
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:40 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Maar zelfs als dat het geval is, dan merkt TS dat vanzelf wel toch? Heeft niet zo'n zin daar nou enorm op te hameren. Hij gaat het niet preventief uitmaken omdat het van iemand van FOK! twijfels heeft denk ik zo. Hij wacht het even af, met positieve blik. Als het tegenvalt gaat het leven ook wel weer verder.
Natuurlijk is dat dan zo. Hij hoeft het ook helemaal niet uit te maken. Alsjeblieft niet. Wat ik zeg dat zij bepaalde signalen afgeeft die hem wel aan het denken zouden moeten zetten. Er wordt nu enorm gefocust op het minder appen, terwijl de gedachte daarachter veel belangrijker is dan daadwerkelijk het appen verminderen.

Als ik die gedachte daarachter combineer met die andere opmerking die ze gemaakt heeft dan moet je wel heel naief zijn om te denken dat alles koek en ei zal zijn als TS maar gewoon minder vaak een appje stuurt.

Dat betekent nog altijd niet dat ts het uit moet maken maar zoals ts reageert krijg ik het idee dat hij een beetje naar haar pijpen danst (al zal hij dat ws ontkennen) en volgens mij moet TS zich in deze situatie niet bewijzen maar juist zij.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:05:06 #263
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149419388
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 13:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat dan zo. Hij hoeft het ook helemaal niet uit te maken. Alsjeblieft niet. Wat ik zeg dat zij bepaalde signalen afgeeft die hem wel aan het denken zouden moeten zetten. Er wordt nu enorm gefocust op het minder appen, terwijl de gedachte daarachter veel belangrijker is dan daadwerkelijk het appen verminderen.

Als ik die gedachte daarachter combineer met die andere opmerking die ze gemaakt heeft dan moet je wel heel naief zijn om te denken dat alles koek en ei zal zijn als TS maar gewoon minder vaak een appje stuurt.

Dat betekent nog altijd niet dat ts het uit moet maken maar zoals ts reageert krijg ik het idee dat hij een beetje naar haar pijpen danst (al zal hij dat ws ontkennen) en volgens mij moet TS zich in deze situatie niet bewijzen maar juist zij.
Vriendelijke vriend, tuurlijk hebben haar opmerkingen mij aan het denken gezet, waarom denk je dat ik me zo op heb lopen winden?

Het grootste probleem was wel degelijk dat achterlijke gewhatsapp. Zij werd er schijtziek van en dat is best logisch, begrijp ik prima. Als ik nu terug kijk was mijn whatsappgedrag inderdaad vervelend, zij geeft aan zich beter te voelen nu het was rustiger is.

Tuurlijk heb ik gedacht dat dit een opstapje was naar er met de pet naar gooien, heb ik haar ook verteld, en gezegd dat ik geen zin heb om met valse hoop of onjuiste verwachtingen te zitten, ik houd van duidelijkheid. Zij heeft mij verzekerd dat ze het wilt voortzetten, dat ze van me houdt en ook liever bij me blijft. Als ze er klaar mee was geweest was gewoon direct zijn dus voor beide makkelijker geweest, dus daar is vooralsnog geen sprake van..

We hadden 2 weekjes rust afgesproken, zij appte mij van de week of ik zondag tijd heb omdat ze me mist, zegt ook weer wat.. Je kunt bij deze situatie heel veel dingen er bij bedenken, maar ik heb er nu bewust voor gekozen dat niet te doen, noem het naief. Ik vertrouw op haar woord en zie wel wat de toekomst brengt.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 14:06:52 #264
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149419450
Nog eens wat. "Naar de pijpen danst".. Als zij aangeeft iets storend te vinden kan ik me toch gewoon aanpassen? Zo vreemd is dat niet hoor.
pi_149422873
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 14:06 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Nog eens wat. "Naar de pijpen danst".. Als zij aangeeft iets storend te vinden kan ik me toch gewoon aanpassen? Zo vreemd is dat niet hoor.
Wat hij bedoelt is denk ik niet dat je je niet mag aanpassen, maar dat je in dit soort situaties wel heel goed op moet passen dat je ook nog een relatie hebt zoals jij die graag zou willen en je eigen wensen dus niet laat ondersneeuwen. Ik weet alleen niet of dat hier aan de orde is, dat weet je zelf natuurlijk het beste en als jij stelt van niet zal het vast zo zijn. :) En anders val je effe onderuit straks en krabbel je vanzelf weer overeind. So und so ist das Leben.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 16:18:04 #266
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149423052
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 16:12 schreef blondetrien het volgende:

[..]

Wat hij bedoelt is denk ik niet dat je je niet mag aanpassen, maar dat je in dit soort situaties wel heel goed op moet passen dat je ook nog een relatie hebt zoals jij die graag zou willen en je eigen wensen dus niet laat ondersneeuwen. Ik weet alleen niet of dat hier aan de orde is, dat weet je zelf natuurlijk het beste en als jij stelt van niet zal het vast zo zijn. :) En anders val je effe onderuit straks en krabbel je vanzelf weer overeind. So und so ist das Leben.
Aah op zo'n fiets, zit wel goed :)
pi_149434478
ik denk dat je vriendin het binnekort gaat uitmaken

http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/256003
pi_149435436
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 22:23 schreef champignon het volgende:
ik denk dat je vriendin het binnekort gaat uitmaken

http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/256003
Oeeh! Dat gaat hard aankomen!
  vrijdag 6 februari 2015 @ 23:16:45 #269
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149436354
We gaan ff goed praten denk ik maar zo..
pi_149436483
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 23:16 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Hou ons up2date. Je topic is bijna vol! Wel eern versie 2 beginnen he ;)?

Verder oprecht kut voor je! Zoals velen alaangaven is een pauze 9999 op de 10000 keer het einde.
pi_149436542
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 februari 2015 23:16 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Goddomme lekker allebei je verhaal op een forum kwakken en vooral niet met elkaar praten. :')
Your opinion of me is none of my business.
  vrijdag 6 februari 2015 @ 23:54:51 #273
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149437384
kan iemand een vervolg openen?

Heb met haar gepraat. Niet leuk wel goed en duidelijk. Ik ga er later over verder, ben nu niet in staat.
pi_149437466
Je kunt zelf een vervolg maken als dit topic vol is. Dat kan ook morgen nog wel. Dit topic is toch niet interessant zonder een update. :D
Your opinion of me is none of my business.
  zaterdag 7 februari 2015 @ 00:00:31 #275
440146 BlikjeCola96
kloontje dikke doei
pi_149437523
Enige update die ik nu heb is dat ik verdrietig ben. Weet niet wat ik nou moet denken zeg..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')