Tijd zal het leren. Zij meent het gelukkig ook, weet ik vrij zeker.quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee jij hebt goede moed. Zij zégt dat ze goede moed heeft. Klein verschil. Niet er vanuit gaan nee, tenzij je daar aanwijzingen voor hebt. Jij hebt die. Niet dat ik t je gun hoor, maar dit is zo'n standaardverhaal dat jij de uitzondering op de regel zou zijn, en ik denk niet dat jij die uitzondering bent.
Heb je heel goed gezegd! Dit is precies wat ik in m'n hoofd hebquote:Op woensdag 4 februari 2015 16:31 schreef Faazz het volgende:
Je kan het ook ombuigen en zien als een periode die voorbij gaat waarna alles later weer beter wordt. Het is ook een vorm van communiceren. Ik zou de moed er in houden, maar niet achter dr kont aanlopen.
Dit gaat vroeg of laat wel gebeuren ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 09:21 schreef probeer het volgende:
Is ze er al achter gekomen dat ze het eigenlijk wel superleuk heeft zo op zichzelf in die 2 weken, waarna ze zich realiseert dat ze TS niet nodig heeft om zich gelukkig te voelen? Helemaal blij met haar nieuw verworven vrijheid.
Zijn jullie altijd zo negatief? Ook in jullie eigen relaties? Als je er geen vertrouwen in durft te hebben kun je het beter latenquote:Op vrijdag 6 februari 2015 12:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit gaat vroeg of laat wel gebeuren ja.
Ik ben niet negatief, ik ben reëel. Ik vind jou eerder wat naïef. Ik heb in mijn relatie wel degelijk veel vertrouwen, maar mijn vriendin maakt dan ook dergelijke opmerkingen niet, die jouw vriendin wel maakt.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:02 schreef BlikjeCola96 het volgende:
[..]
Zijn jullie altijd zo negatief? Ook in jullie eigen relaties? Als je er geen vertrouwen in durft te hebben kun je het beter laten.
Maar zelfs als dat het geval is, dan merkt TS dat vanzelf wel toch? Heeft niet zo'n zin daar nou enorm op te hameren. Hij gaat het niet preventief uitmaken omdat het van iemand van FOK! twijfels heeft denk ik zo. Hij wacht het even af, met positieve blik. Als het tegenvalt gaat het leven ook wel weer verder.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:29 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik ben niet negatief, ik ben reëel. Ik vind jou eerder wat naïef. Ik heb in mijn relatie wel degelijk veel vertrouwen, maar mijn vriendin maakt dan ook dergelijke opmerkingen niet, die jouw vriendin wel maakt.
Het is niet dat ik t je gun, juist niet, maar het is niet zo dat jouw situatie uniek is. Het is een veel voorkomend iets, en dat voorspelt gewoon niet veel goeds. Je zou er verstandig aan doen daar rekening mee te houden, ipv heel hard proberen dit niet te willen horen.
Natuurlijk is dat dan zo. Hij hoeft het ook helemaal niet uit te maken. Alsjeblieft niet. Wat ik zeg dat zij bepaalde signalen afgeeft die hem wel aan het denken zouden moeten zetten. Er wordt nu enorm gefocust op het minder appen, terwijl de gedachte daarachter veel belangrijker is dan daadwerkelijk het appen verminderen.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:40 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Maar zelfs als dat het geval is, dan merkt TS dat vanzelf wel toch? Heeft niet zo'n zin daar nou enorm op te hameren. Hij gaat het niet preventief uitmaken omdat het van iemand van FOK! twijfels heeft denk ik zo. Hij wacht het even af, met positieve blik. Als het tegenvalt gaat het leven ook wel weer verder.
Vriendelijke vriend, tuurlijk hebben haar opmerkingen mij aan het denken gezet, waarom denk je dat ik me zo op heb lopen winden?quote:Op vrijdag 6 februari 2015 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat dan zo. Hij hoeft het ook helemaal niet uit te maken. Alsjeblieft niet. Wat ik zeg dat zij bepaalde signalen afgeeft die hem wel aan het denken zouden moeten zetten. Er wordt nu enorm gefocust op het minder appen, terwijl de gedachte daarachter veel belangrijker is dan daadwerkelijk het appen verminderen.
Als ik die gedachte daarachter combineer met die andere opmerking die ze gemaakt heeft dan moet je wel heel naief zijn om te denken dat alles koek en ei zal zijn als TS maar gewoon minder vaak een appje stuurt.
Dat betekent nog altijd niet dat ts het uit moet maken maar zoals ts reageert krijg ik het idee dat hij een beetje naar haar pijpen danst (al zal hij dat ws ontkennen) en volgens mij moet TS zich in deze situatie niet bewijzen maar juist zij.
Wat hij bedoelt is denk ik niet dat je je niet mag aanpassen, maar dat je in dit soort situaties wel heel goed op moet passen dat je ook nog een relatie hebt zoals jij die graag zou willen en je eigen wensen dus niet laat ondersneeuwen. Ik weet alleen niet of dat hier aan de orde is, dat weet je zelf natuurlijk het beste en als jij stelt van niet zal het vast zo zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 14:06 schreef BlikjeCola96 het volgende:
Nog eens wat. "Naar de pijpen danst".. Als zij aangeeft iets storend te vinden kan ik me toch gewoon aanpassen? Zo vreemd is dat niet hoor.
Aah op zo'n fiets, zit wel goedquote:Op vrijdag 6 februari 2015 16:12 schreef blondetrien het volgende:
[..]
Wat hij bedoelt is denk ik niet dat je je niet mag aanpassen, maar dat je in dit soort situaties wel heel goed op moet passen dat je ook nog een relatie hebt zoals jij die graag zou willen en je eigen wensen dus niet laat ondersneeuwen. Ik weet alleen niet of dat hier aan de orde is, dat weet je zelf natuurlijk het beste en als jij stelt van niet zal het vast zo zijn.En anders val je effe onderuit straks en krabbel je vanzelf weer overeind. So und so ist das Leben.
Oeeh! Dat gaat hard aankomen!quote:Op vrijdag 6 februari 2015 22:23 schreef champignon het volgende:
ik denk dat je vriendin het binnekort gaat uitmaken
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/256003
Hou ons up2date. Je topic is bijna vol! Wel eern versie 2 beginnen hequote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:16 schreef BlikjeCola96 het volgende:
We gaan ff goed praten denk ik maar zo..
Goddomme lekker allebei je verhaal op een forum kwakken en vooral niet met elkaar praten.quote:Op vrijdag 6 februari 2015 23:16 schreef BlikjeCola96 het volgende:
We gaan ff goed praten denk ik maar zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |