abonnement Unibet Coolblue
pi_149099706
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De lieve deelnemers van WOHTS
Cassandra87
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SilverSjoiis
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pinquit
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JantinaGr
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sproetjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sara82
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barreltje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hilzillah
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MaJo
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bottoms_up
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KapiteinCupcake
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daui
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bloes85
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stroopwafelmeisje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fien10
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silliegirl
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Felinecat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)

Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe O+
Skoap

Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)

SPOILER: hoe het niet moet..
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Spelletjes)meet 28 maart 2015 in Almere. Wie komen er?
Zeker:
Cassandra87
KapiteinCupcake
Majo
Stroopwafelmeisje
Daui

Misschien:
Silversjois
Barreltje

[ Bericht 0% gewijzigd door Daui op 28-01-2015 11:48:41 ]
pi_149100514
Er waren hele lichtje streepjes voor Skoap in het vorige topic.. O+
pi_149101162
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 12:04 schreef Limone het volgende:
Er waren hele lichtje streepjes voor Skoap in het vorige topic.. O+
Quotum anyone.. -O- -O- -O-
pi_149101205
Skoap, alvast licht gefeliciteerd dan! O+
pi_149101479
Ja het blijft spannend inderdaad... dat geldt natuurlijk altijd ;)
Maar ik ben zo stom geweest al flink wat dagen voor NOD te testen...
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 13:25:08 #6
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149102559
Bedankt voor de beterschappen :* Ik heb van de dokter medicatie gekregen die ik vroeger ook gebruikte voor mijn spastische darm, hopelijk helpt het :) Tenzij het toch mijn nieren zijn natuurlijk, dan moet het gewoon overgaan.

Ik heb het ook nog met de dokter gehad over het feit dat ik nog niet ongesteld ben. Zij zei dat het op een gegeven moment opgewekt kan worden met medicatie, dat doen ze na een maand of 6. Misschien handig om te weten voor de meiden die al langer niet ongesteld worden dan ik :)

Daarnaast zei ze ook dat vrouwen met een zwangerschapswens tegenwoordig aan wordt geraden om naast foliumzuur ook vitamine D te slikken. Ik slik wel elke dag multivitaminen, zou dat ook volstaan?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_149102847
Beterschap majo!

Voorzichtige *O* *O* voor skoap!

Ik heb net echo gehad en ben een beetje beduusd. Ik wist dat ik een korte tijd had tussen mijn ei en mijn periode, maar nu met Echos zijn we erachter dat mijn ei niet voldoende groeit en laat springt. De groei is 2,5 mm in ruim drie dagen. Hij had 18/20 mm moeten zijn, was pas 13. Dus nu is er een kans dat ik een hele lange cyclus heb deze maand, maar dat zou een cyclus van 36 dagen betekenen terwijl ik een gemiddelde van 27 heb over een ruim jaar. Dus de kans is groter dat mijn lf te kort is voor 't eitje om in te nestelen en dat zou dan gelijk de vroege miskramen in het verleden verklaren. Maar ik voel me nu wel een beetje verdrietig ;( aan de andere kant batsen we nog even door want mijn ei springt blijkbaar 4 dagen later als verwacht
pi_149103338
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Beterschap majo!

Voorzichtige *O* *O* voor skoap!

Ik heb net echo gehad en ben een beetje beduusd. Ik wist dat ik een korte tijd had tussen mijn ei en mijn periode, maar nu met Echos zijn we erachter dat mijn ei niet voldoende groeit en laat springt. De groei is 2,5 mm in ruim drie dagen. Hij had 18/20 mm moeten zijn, was pas 13. Dus nu is er een kans dat ik een hele lange cyclus heb deze maand, maar dat zou een cyclus van 36 dagen betekenen terwijl ik een gemiddelde van 27 heb over een ruim jaar. Dus de kans is groter dat mijn lf te kort is voor 't eitje om in te nestelen en dat zou dan gelijk de vroege miskramen in het verleden verklaren. Maar ik voel me nu wel een beetje verdrietig ;( aan de andere kant batsen we nog even door want mijn ei springt blijkbaar 4 dagen later als verwacht
Ik zou er ook verdrietig van zijn! :* Stiekem hoop je toch dat alles doet wat het moet doen toch? Kijken ze nu deze clyclus aan voor ze gaan bepalen hoe verder of?
pi_149103863
Snap heel goed dat je daar verdrietig over bent cassandra. :* zijn er al vervolg afspraken/stappen besproken?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149103930
Ah, nou, fijn dat ik niet de enige ben met zo'n exotisch kleurtje in mijn inlegkruisje! Innesteling lijkt me stug, ik heb het al vanaf 3/4 dpo, dus dan zou mijn ei met rugwind van de knikkerbaan zijn gerold. Maar toch fijn dat het bij de zwangere dames bekend in de oren klinkt! :)

Hey en Cassandra, wat balen dat het allemaal niet zo soepel loopt. Maar ze lossen het vast wel op, chick! Krijg je nu progesteron, om je LF te verlengen? Knuf!
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 14:18:21 #11
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149104171
Balen Cassandra! Aan de andere kant ook wel fijn dat ze het weten, dan kan er ook iets aan gedaan worden :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_149104704
Ik moet volgende week en dag 3 van mijn cyclus bloed prikken, als die uitslagen binnen zijn krijgen we ook de eindconclusie, incl uitslag zaad onderzoek. Van daaruit wordt ook een vervolg stap gemaakt. Nog niets gehoord hierover. Mijn moeder zei, je moet geen hormonen slikken want ik wil een gezond kind. Mijn reactie 8)7 8)7 8)7
Beetje :')
pi_149104960
Ik zou ook verdrietig zijn, Cassandra. Stomme opmerking van je moeder. :*
  Moderator dinsdag 27 januari 2015 @ 14:57:44 #14
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149105621
Dat is inderdaad wel een suffe opmerking -O- Ik denk dat veel mensen geen idee hebben hoe hard sommige dingen over kunnen komen :*
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_149106601
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 13:25 schreef MaJo het volgende:
Ik heb het ook nog met de dokter gehad over het feit dat ik nog niet ongesteld ben. Zij zei dat het op een gegeven moment opgewekt kan worden met medicatie, dat doen ze na een maand of 6. Misschien handig om te weten voor de meiden die al langer niet ongesteld worden dan ik :)

Daarnaast zei ze ook dat vrouwen met een zwangerschapswens tegenwoordig aan wordt geraden om naast foliumzuur ook vitamine D te slikken. Ik slik wel elke dag multivitaminen, zou dat ook volstaan?
Beterschap, hopelijk zijn de klachten snel over.

Bedankt, voor het advies, dan wacht ik geduldig af. Ik gebruik ook een combipreparaat, met oa foliumzuur en vit d, lijkt mij voldoende, hangt natuurlijk wel af van de dosering.

Cassandra balen dat ze wat hebben gevonden, maar hopelijk kun je nu met een klein beetje hulp, wel zwanger worden en blijven. :*
pi_149106628
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 14:33 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik moet volgende week en dag 3 van mijn cyclus bloed prikken, als die uitslagen binnen zijn krijgen we ook de eindconclusie, incl uitslag zaad onderzoek. Van daaruit wordt ook een vervolg stap gemaakt. Nog niets gehoord hierover. Mijn moeder zei, je moet geen hormonen slikken want ik wil een gezond kind. Mijn reactie 8)7 8)7 8)7
Beetje :')
Ik snap dat je verdrietig bent Cassandra. Je moeder weet inderdaad waarschijnlijk niet dat haar opmerking niet helemaal gepast was, maar ze bedoelde het vast niet slecht :*
pi_149106665
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 11:30 schreef Daui het volgende:
*knip!*
Haaaai, mag mijn NOD naar 22 februari? O+
pi_149107009
Mijn moeder vind het idee van oma worden iets te leuk. Ze heeft het wel vaker over haar kind opvoeden etc, maar er is niets van haar bij. O+ begint 't ook een beetje zat te worden.


Kapitein ongesteld? -O- maar wel netjes op schema!
pi_149107068
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn moeder vind het idee van oma worden iets te leuk. Ze heeft het wel vaker over haar kind opvoeden etc, maar er is niets van haar bij. O+ begint 't ook een beetje zat te worden.

Kapitein ongesteld? -O- maar wel netjes op schema!
Ik kan me wel goed inleven in je vriend Cassandra, als mijn (schoon)moeder zulke dingen zou zeggen, zou ik ook ff slikken... 8)7 |:(
Kun je het wel bespreekbaar maken met haar? Je moet wel ergens je grenzen aangeven denk ik...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_149107665
Pffff ben de hele dag met vlagen al kotsmisselijk. Ik probeer het maar als een positief iets te zien :')
Maar tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik geen 1x misselijk geweest, dus ik vraag me nu af of het de hormonen zijn of niet.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149108570
Komt natuurlijk omdat het een meisje is! O+
pi_149108686
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn moeder vind het idee van oma worden iets te leuk. Ze heeft het wel vaker over haar kind opvoeden etc, maar er is niets van haar bij. O+ begint 't ook een beetje zat te worden.


Kapitein ongesteld? -O- maar wel netjes op schema!
Deed mijn moeder ook, en nu nog vaak is t "haar" moppie,"haar" meisje.... ene oor in, andere uit, maar ik heb mij er ook vaak aan geirriteerd
S. 2014
J. 2016
pi_149108830
quote:
12s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 16:24 schreef Limone het volgende:
Komt natuurlijk omdat het een meisje is! O+
hahahaha!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_149109638
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 15:36 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn moeder vind het idee van oma worden iets te leuk. Ze heeft het wel vaker over haar kind opvoeden etc, maar er is niets van haar bij. O+ begint 't ook een beetje zat te worden.

Kapitein ongesteld? -O- maar wel netjes op schema!
Jap. Ja, dat wel! :)
pi_149110641
Jeetje wat kut Cassandra! Ik zou ook verdrietig zijn.
En ook een stomme opmerking van je moeder. ;(
Dikke knuf voor jou!

Ik ben ook wel benieuwd naar de reacties van onze ouders. Ik weet dat ze super graag opa en oma willen worden, misschien zullen ze het alleen nog niet verwachten omdat we nog best jong zijn. Ik verwacht van allebei niet dat ze gaan claimen. M'n schoonvader zal denk ik wel de deur plat gaan lopen. Hij woont 2 straten verderop, maar dat geeft niet. Ben gek op die man! O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')