abonnement Unibet Coolblue
pi_149764929
Toch maar even, gewoon omdat het kan:
"Leidsche Rijn :') "
pi_149764980
Ik zat gisteren op funda te kijken voor Tuindorp-Oost trouwens :@
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:03:14 #253
141482 Q.
JurassiQ
pi_149764987
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:01 schreef quinoahipster het volgende:
Toch maar even, gewoon omdat het kan:
"Leidsche Rijn :') "
*like*
For great justice!
  Moderator dinsdag 17 februari 2015 @ 17:04:33 #254
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149765039
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:45 schreef Kersje88 het volgende:

[..]

Omdat ik hier vlakbij werk en niet langer wil huren want ik heb veel minder ruimte voor evenveel of meer geld. Ik wil niet in een andere stad/dorp hier dichtbij wonen. Is dat zo raar dan?
Nou ja het kopen van een huis is nogal een grote stap, vandaar :)

Ik heb zelf ervaring met 2 wijken: Votulast (Vogelenbuurt, Tuinwijk, Lauwenrecht, Staatsliedenbuurt, ik woonde zelf in Tuinwijk) en Pijlsweerd. Allemaal goeie wijken in het Noord-Westen van Utrecht op 5-10 minuten van zowel Centraal als het centrum. Het lastige is dat ik in die wijken niet vaak dingen te koop zie staan voor mijn budget (2k), ik weet niet wat jouw budget is?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_149765072
Ik had laatst nog een hele discussie over wat nou dat fruitige in Maximus Pandora precies was.

Conclusie was dat ze er waarschijnlijk gewoon een scheutje Karvan Cevitam in hebben geflikkerd :6
pi_149765087
"gezellige tweede stadshart van Utrecht" :D
-nee-
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:06:07 #257
141482 Q.
JurassiQ
pi_149765110
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:05 schreef Marsenal het volgende:
"gezellige tweede stadshart van Utrecht" :D
Vol met allemaal gezellige VINEX mensen. *O*
For great justice!
pi_149765156
Om de blog van Vinexvrouwtje kan ik dan wel weer lachen meestal.
  dinsdag 17 februari 2015 @ 17:15:33 #259
141482 Q.
JurassiQ
pi_149765397
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:07 schreef quinoahipster het volgende:
Om de blog van Vinexvrouwtje kan ik dan wel weer lachen meestal.
Ze snapt het iig goed:

quote:
Ik vraag mezelf soms wel eens af, zouden we niet gewoon een eigen stad moeten worden?! Wat hebben wij nu te maken met Utrecht?

Ik zeg ook altijd dat ik in Leidsche Rijn woon, ik heb niet het gevoel dat ik in Utrecht woon. Dat onderschatten ze vanuit de gemeente heel erg. Zij zien dit als een wijk die hoort bij Utrecht, terwijl de meeste mensen die hier wonen dat niet zo zullen voelen.

Als ik naar Utrecht centrum ga, moet ik echt even schakelen. Het is gewoon een totaal andere wereld dan hier en ik kan me niet meer voorstellen dat ik daar met mijn kinderen zou wonen. Je stelt je perspectief heel snel bij."
:7
For great justice!
pi_149767539
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:04 schreef MaJo het volgende:

[..]

Nou ja het kopen van een huis is nogal een grote stap, vandaar :)

Ik heb zelf ervaring met 2 wijken: Votulast (Vogelenbuurt, Tuinwijk, Lauwenrecht, Staatsliedenbuurt, ik woonde zelf in Tuinwijk) en Pijlsweerd. Allemaal goeie wijken in het Noord-Westen van Utrecht op 5-10 minuten van zowel Centraal als het centrum. Het lastige is dat ik in die wijken niet vaak dingen te koop zie staan voor mijn budget (2k), ik weet niet wat jouw budget is?
Mijn budget is 150.000, maar heb nu een heel leuk huis op het oog in Tolsteeg en Rotsoord, hoop heel erg dat dat gaat lukken.
Wie niet gek is, is saai.
pi_149767888
ik vind dat vinexvrouwtje maar een zeikwijf
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator dinsdag 17 februari 2015 @ 18:38:00 #262
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149768057
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:23 schreef Kersje88 het volgende:

[..]

Mijn budget is 150.000, maar heb nu een heel leuk huis op het oog in Tolsteeg en Rotsoord, hoop heel erg dat dat gaat lukken.
Dat lijken me prima buurten. Kijk wel goed waar je zit, ik reed laatst door Rotsoord en daar zitten een paar mooie nieuwbouwprojecten maar een paar straten erachter is het meteen weer pauper. Het kan echt per straat verschillen, dat heb je ook bijvoorbeeld in Ondiep. Tolsteeg heb ik ook nog een blauwe maandag gewoond, was niet mijn favoriete wijk maar ook niks mis mee, en het is dicht bij het station. Wijken waar je echt verre van moet blijven zijn Kanaleneiland en Overvecht achter het spoor. Voor de rest is alles wel prima :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_149768421
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:38 schreef MaJo het volgende:

[..]

Dat lijken me prima buurten. Kijk wel goed waar je zit, ik reed laatst door Rotsoord en daar zitten een paar mooie nieuwbouwprojecten maar een paar straten erachter is het meteen weer pauper. Het kan echt per straat verschillen, dat heb je ook bijvoorbeeld in Ondiep. Tolsteeg heb ik ook nog een blauwe maandag gewoond, was niet mijn favoriete wijk maar ook niks mis mee, en het is dicht bij het station. Wijken waar je echt verre van moet blijven zijn Kanaleneiland en Overvecht achter het spoor. Voor de rest is alles wel prima :)
Ja het zag er ook wel goed uit, ik ben nu meerdere keren door de wijk gelopen (is natuurlijk niet ter vergelijken met er wonen maar het is wat). Welke deel is Rotsoord en welk deel is Tolsteeg?
Wie niet gek is, is saai.
pi_149768564
Oh ja corio luidt de noodklok... De gemeente moet dat zeker op gaan lossen...
  Moderator dinsdag 17 februari 2015 @ 18:52:36 #265
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149768615
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:47 schreef Kersje88 het volgende:

[..]

Ja het zag er ook wel goed uit, ik ben nu meerdere keren door de wijk gelopen (is natuurlijk niet ter vergelijken met er wonen maar het is wat). Welke deel is Rotsoord en welk deel is Tolsteeg?
Ik dacht dat Tolsteeg de kant van de Waterlinieweg is en Rotsoord de kant van de Vaartsche Rijn maar ik kan ernaast zitten.

Edit: zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Tolsteeg Het hele stuk is Tolsteeg met uitzondering van het industrieterreintje aan de Briljantlaan, dat is blijkbaar Rotsoord :)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_149768848
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:47 schreef Kersje88 het volgende:

[..]

Ja het zag er ook wel goed uit, ik ben nu meerdere keren door de wijk gelopen (is natuurlijk niet ter vergelijken met er wonen maar het is wat). Welke deel is Rotsoord en welk deel is Tolsteeg?
rotsoord is eigenlijk het kleine lapje grond tussen de Vaartsche Rijn (oost), Diamantweg (zuid), Briljantlaan (west) en Baden Powellweg (noord).

Tolsteeg is de wijk tussen het spoor (noord), Opaalweg (oost), Smaragsplein/Robijnlaan (zuid) en Briljantlaan (west).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_149769002
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 18:52 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik dacht dat Tolsteeg de kant van de Waterlinieweg is en Rotsoord de kant van de Vaartsche Rijn maar ik kan ernaast zitten.

Edit: zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Tolsteeg Het hele stuk is Tolsteeg met uitzondering van het industrieterreintje aan de Briljantlaan, dat is blijkbaar Rotsoord :)
Inmiddels is het amper industrie meer maar appartementen, kinderboerderij, restaurant, concertzaal / club, café, slijterij... er is nog een restaurant in aanbouw (in de watertoren) en meer startersappartementen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nielsch op 18-02-2015 09:00:22 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:15:56 #268
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_149769568
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 17:04 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zelf ervaring met 2 wijken: Votulast (Vogelenbuurt, Tuinwijk, Lauwenrecht, Staatsliedenbuurt, ik woonde zelf in Tuinwijk) en Pijlsweerd. Allemaal goeie wijken in het Noord-Westen van Utrecht op 5-10 minuten van zowel Centraal als het centrum. Het lastige is dat ik in die wijken niet vaak dingen te koop zie staan voor mijn budget (2k), ik weet niet wat jouw budget is?
Nou ben ik 40 jaar geleden ter aarde gestort in Utrecht, ben er ook nooit uit geweest qua wonen en pas NU heb ik dus door dat Votulast eigenlijk iets betekent :D }:|
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Moderator dinsdag 17 februari 2015 @ 19:17:20 #269
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149769628
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Inmiddels is het amper industrie meer maar appartementen, kinderboerderij, restaurant, café, slijterij... er is nog een restaurant in aanbouw (in de watertoren) en meer startersappartementen.
Ben er ook al een tijdje niet geweest. De enige reden om er überhaupt te komen is voor De Helling ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:15 schreef Ireth het volgende:

[..]

Nou ben ik 40 jaar geleden ter aarde gestort in Utrecht, ben er ook nooit uit geweest qua wonen en pas NU heb ik dus door dat Votulast eigenlijk iets betekent :D }:|
Maar de naam Votulast kende je dus wel? :D Nooit in 1 van de wijken gewoond? In dat geval is het je vergeven ;) Anders o|O
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:18:36 #270
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_149769682
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ben er ook al een tijdje niet geweest. De enige reden om er überhaupt te komen is voor De Helling ;)

[..]

Maar de naam Votulast kende je dus wel? :D Nooit in 1 van de wijken gewoond? In dat geval is het je vergeven ;) Anders o|O
Ja Votulast ken ik wel, maar nooit die betekenis achter die letters geweten :D En nee nooit gewoond. Geboren in een kraakpand in de Landstraat, een half jaar gewoond op de Goeman Borgesiuslaan als 3 jarige en daarna groot geworden in Ondiep.
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  Moderator dinsdag 17 februari 2015 @ 19:19:41 #271
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_149769729
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:18 schreef Ireth het volgende:

[..]

Ja Votulast ken ik wel, maar nooit die betekenis achter die letters geweten :D En nee nooit gewoond. Geboren in een kraakpand in de Landstraat, een half jaar gewoond op de Goeman Borgesiuslaan als 3 jarige en daarna groot geworden in Ondiep.
Je hebt het nooit een rare naam gevonden? :D Nou kennen volgens mij niet veel mensen Votulast hoor dus je mag je nog gerust een echte Utrechter noemen ;)
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 17 februari 2015 @ 19:27:59 #272
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_149769978
Nee heb het nooit een vreemde naam gevonden idd :D
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_149770290
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:02 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Inmiddels is het amper industrie meer maar appartementen, kinderboerderij, restaurant, café, slijterij... er is nog een restaurant in aanbouw (in de watertoren) en meer startersappartementen.
Er zit ook een winkel/reparateur voor koffie apparaten. We zijn heel goed geholpen met onze kapotte Francis francis machine die elders al afgeschreven zou zijn :)
http://www.drtrading.nl
pi_149785386
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2015 19:17 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ben er ook al een tijdje niet geweest. De enige reden om er überhaupt te komen is voor De Helling ;)

Bij Kwestie van Smaak hebben ze anders heerlijke whisky en daar wordt je echt prima geholpen door het vakkundige personeel. Totaal andere ervaring dan bijvoorbeeld de Gall & Gall.

LE:EN is een prima restaurant en wordt geprezen vanwege haar inrichting.

Qua kroeg is Klein Berlijn is inmiddels ook wel een beetje een begrip aan het worden. Heerlijk buiten zitten aan het water.

Als straks het restaurant in de top van de watertoren klaar is gaat dat denk ik ook wel wat bezoekers trekken.

En met de kinderen is het in de zomer heerlijk spelen en MILF's kijken in de kleine kinderboerderij onder het genot van een stukje versgebakken appeltaart en koffie.

[ Bericht 7% gewijzigd door Nielsch op 18-02-2015 09:28:12 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_149786675
quote:
6s.gif Op woensdag 18 februari 2015 09:03 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Bij Kwestie van Smaak hebben ze anders heerlijke whisky en daar wordt je echt prima geholpen door het vakkundige personeel. Totaal andere ervaring dan bijvoorbeeld de Gall & Gall.

Mjin slechtste whisky in mijn collectie komt van kwestie van smaak... Maar ik denk dat mijn zwager zich vooral heeft laten verleiden door de bijzondere fles toen hij hem mij cadeau gaf....

Aan de andere kant heb ik juist bij gall en gall heel goed advies over whisky gekregen (in dit geval in Overvecht). Ik denk dat het vooral afhangt van wie je treft in een gall en gall. Volgens mij is het een franchise dus het zou goed kunnen dat daar heel veel verschil in zit.

Aan de andere kant is de gall en gall toch veel te duur; ik bestel mijn whisky dan liever online :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')