abonnement Unibet Coolblue
pi_149065993
Slaat het hele jaar geen 3 goede backhands, maakt hem op mp tegen.
pi_149066293
Als Lopez hier de kwartfinale haalt kan hij het hele jaar weer alleen de chille toernooien af.
Beetje Monaco enzo.
U MAD?
pi_149066347
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:07 schreef de_boswachter het volgende:
Als Lopez hier de kwartfinale haalt kan hij het hele jaar weer alleen de chille toernooien af.
Beetje Monaco enzo.
Lekker man. Leuke toernooien + grasseizoen en de puntjes zijn weer binnen. Verder een beetje chillen op luxe jachten en wat mokkeltjes afgaan.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_149066486
5-3 Milosjjj
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_149066531
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_149066541
En klaar.
Jammer dat Fedje eruit ligt, anders alle 8 geplaatste spelers in de QF
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_149066613
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:20 schreef Gremen het volgende:
En klaar.
Jammer dat Fedje eruit ligt, anders alle 8 geplaatste spelers in de QF
Ja jinx Djoko ff :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_149066650
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:10 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Lekker man. Leuke toernooien + grasseizoen en de puntjes zijn weer binnen. Verder een beetje chillen op luxe jachten en wat mokkeltjes afgaan.
Dit. Beetje de manier van touren zoals Sijsling het ook doet.
U MAD?
pi_149066661
Worden mooie kwartfinales in ieder geval, jammer dat Federer eruit ligt, maar met Kyrgios in ieder geval iemand voor het publiek erbij :Y
pi_149066680
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:25 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Dit. Beetje de manier van touren zoals Sijsling het ook doet.
Ze hebben wel dezelfde backhand
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_149066701
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 10:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ze hebben wel dezelfde backhand
:')
U MAD?
pi_149067221
Briljante Aga _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 26 januari 2015 @ 10:54:00 #238
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_149067376
http://www.ausopen.com/en(...)e_dgwr_ozmj1dal__zzc

Paar hoogtepunten van de week. Laat ook confronterend zien wat er mis is met vrouwentennis. Zit er 1 punt uit de WTA tour bij en is het een punt waar de aanvallende speelster 6 open kans laat liggen en dan te langzaam is om een knurftendropshot niet te halen.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_149068213
Radwanska stort ook in zeg, begon met een break, daarna 5 games verloren in de final set

Make it six
pi_149068221
Aga ;(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_149068509
Holy shit deze wedstrijd moet echt episch zijn geweest. Het aantal geniale punten is gewoon niet te tellen _O_ _O_


Vika -O- :( maar Domi *O* Die gaat het Serena lastig maken hoor...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_149068544
Triest dat de gezusters Williams met hun vette reten op hun 45ste nog steeds de dienst uitmaken in het WTA tennis. Die hoeven volgens mij amper te trainen om die neukpoppetjes te verslaan, man man man. Wat een niveau. En het beste wat wij dan hebben is Kiki Bertens :')
U MAD?
pi_149068663
Dat gezeik op de WTA altijd :r :r
Ik heb in die 9 minuten van dat filmpje dat ik net postte al meer genoten dan de hele ATP bij elkaar in heel 2014.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 26 januari 2015 @ 11:56:18 #244
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_149068890
Kom kom norrage, die half court balletjes wegleggen daar is geen kunst aan. Omdat ze zo langzaam lopen en er zo hard bij kreunen lijkt het nog wat, maar dat zijn de tijdopvulling punten in een wedstrijd tussen Haider-Maurer en Malek Jaziri... kijk dat filmpje van mij eens, dan zie je waarvoor je tennis kijkt en daar steekt die vrouwen rally met doorsnee dropshot van 3 meter achter de baseline ook karig af. Kun je je voorstellen dat Monfils of Nadal vergeet daarop te lopen?
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_149068988
quote:
99s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:56 schreef XL het volgende:
Kom kom norrage, die half court balletjes wegleggen daar is geen kunst aan. Omdat ze zo langzaam lopen en er zo hard bij kreunen lijkt het nog wat, maar dat zijn de tijdopvulling punten in een wedstrijd tussen Haider-Maurer en Malek Jaziri... kijk dat filmpje van mij eens, dan zie je waarvoor je tennis kijkt en daar steekt die vrouwen rally met doorsnee dropshot van 3 meter achter de baseline ook karig af. Kun je je voorstellen dat Monfils of Nadal vergeet daarop te lopen?
Nou, dat vind ik maar een slecht voorbeeld want dat dropshot was volstrekt onhaalbaar, perfect getimed en nog op MP ook.
En tsja, met Monfils en Nadal noem je ook weer voorbeelden. Er zijn zoveel bedroevend slechte kut-wedstrijden in de ATP, je kan makkelijk dezelfde argumenten neerleggen voor de ATP.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_149069053
Tut tut ventjes, ATP clutch baas WTA dropshot. Dus.
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
pi_149069146
Moet gewoon minder gehaat worden op de WTA. Punt.

Anyway. Djoko gaat het nog lastig krijgen denk ik. En hierna als ie wint ook nog Raonic. Vind Djoko niet leuk die servebots. Heb je gelukkig niet bij de WTA dat soort zaad-wedstrijden ;)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_149069184
Djoko wat een bal _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_149069238
Break Djoko, zo break je een servicekanon :Y
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_149069604
Denk dat Djoko allang blij is dat Müller de vorige ronde won
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')