abonnement Unibet Coolblue
pi_149149976
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 19:03 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Bestellen met als reden "klantenorder". Dan neemt het systeem de producten gedurende een aantal dagen niet mee in de prognose. Dus als je goede afspraken met de klant maakt (dus niet: voor dinsdag bestellen, zondag ophalen), hoeven je prognoses niet verkloot te worden door RE.

Opgelost, slotje.
Hoe werkt dat, om als klant dingen te bestellen? Geldt dat alleen voor het AH-assortiment of kan je zo ongeveer alles bestellen wat des supermarkts is?
  woensdag 28 januari 2015 @ 20:48:51 #52
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_149150872
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:30 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Hoe werkt dat, om als klant dingen te bestellen? Geldt dat alleen voor het AH-assortiment of kan je zo ongeveer alles bestellen wat des supermarkts is?
Alleen datgene dat is opgenomen in het assortiment van Albert Heijn (let op: dus niet alleen wat in het betreffende filiaal te krijgen is) kan besteld worden.

Voor producten die je normaalgesproken niet kunt kopen in het betreffende filiaal geldt over het algemeen dat je de hele collo moet afnemen. Dit is om te voorkomen dat het filiaal met producten blijft zitten die ze niet verkopen en die ze dus uiteindelijk op een afprijstafel/hoek/stelling gaat uitverkopen (en het dus geld kost).
Order! Ordeeeeeeeeer!
  woensdag 28 januari 2015 @ 20:55:07 #53
439080 Regenboog2.0
Hallo? Hoe werkt dit?
pi_149151182
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:30 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Hoe werkt dat, om als klant dingen te bestellen? Geldt dat alleen voor het AH-assortiment of kan je zo ongeveer alles bestellen wat des supermarkts is?
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:48 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Alleen datgene dat is opgenomen in het assortiment van Albert Heijn (let op: dus niet alleen wat in het betreffende filiaal te krijgen is) kan besteld worden.

Voor producten die je normaalgesproken niet kunt kopen in het betreffende filiaal geldt over het algemeen dat je de hele collo moet afnemen. Dit is om te voorkomen dat het filiaal met producten blijft zitten die ze niet verkopen en die ze dus uiteindelijk op een afprijstafel/hoek/stelling gaat uitverkopen (en het dus geld kost).
Ja precies. Je ziet bijvoorbeeld op ah.nl een product dat niet in het assortiment van het filiaal zit waar jij je boodschappen doet, dan kan je een klantorder plaatsen. Ook als je veel van een bepaald product wil hebben kan een klantorder wel is handig zijn. Ik had laatst nog iemand die 50 kratten Heineken kwam bestellen.
pi_149153451
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:55 schreef Regenboog2.0 het volgende:

[..]

[..]

Ja precies. Je ziet bijvoorbeeld op ah.nl een product dat niet in het assortiment van het filiaal zit waar jij je boodschappen doet, dan kan je een klantorder plaatsen. Ook als je veel van een bepaald product wil hebben kan een klantorder wel is handig zijn. Ik had laatst nog iemand die 50 kratten Heineken kwam bestellen.
Vorige filiaal wel eens 240 kratten. :) Tikt lekker aan.
pi_149168835
Ik vroeg mij af hoelang een opzeg periode is. Ik zit nu in het laatste semester en daarna jaar lang buitenland stage. Mijn filiaal weet ervan dat ik het ga doen, maar nog niet wanneer en dat hangt af of ik dit semester haal of niet. Ik werk nu ruim 3.5 jaar bij dit filiaal en kn het bezit van een OT. Dus concreet de vragen:

1. Ontslagtermijn, hoelang van te voren moet ik het aangeven?
2. Moet ik nog dingen verwachten van AH of verwachten zij nog iets van mij?
3. Waar moet ik aan denken?
4. Terug komen na de stage periode, ervaringen mee? Ik wil opzich wel en ik weet dat hogerop de belangstelling ook is.
pi_149169409
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:33 schreef Likker69 het volgende:
Ik vroeg mij af hoelang een opzeg periode is. Ik zit nu in het laatste semester en daarna jaar lang buitenland stage. Mijn filiaal weet ervan dat ik het ga doen, maar nog niet wanneer en dat hangt af of ik dit semester haal of niet. Ik werk nu ruim 3.5 jaar bij dit filiaal en kn het bezit van een OT. Dus concreet de vragen:

1. Ontslagtermijn, hoelang van te voren moet ik het aangeven?
2. Moet ik nog dingen verwachten van AH of verwachten zij nog iets van mij?
3. Waar moet ik aan denken?
4. Terug komen na de stage periode, ervaringen mee? Ik wil opzich wel en ik weet dat hogerop de belangstelling ook is.
1. In principe een maand gerekend vanaf de eerste van de volgende maand. Zou je vandaag opzeggen, dan moet je volgende maand nog helemaal uitwerken. Zeg je pas de eerste op, dan zou je tot eind maart moeten werken. Maar in praktijk is het bij ons of nog vier weken werken of nog de tijden werken die op de planning staan.
2/3. In principe niet. Je hoort alleen een papiertje te krijgen waarop staat met: zoals mondeling besproken, treedt Likker69 uit dienst per xx-xx-xxxx.
4. Als je nog terug wilt komen, dan zou ik de mogelijkheden voor onbetaald verlof bespreken. Dan treedt je niet uit dienst. In ons filiaal is het in ieder geval mogelijk.
pi_149170402
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:30 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Hoe werkt dat, om als klant dingen te bestellen? Geldt dat alleen voor het AH-assortiment of kan je zo ongeveer alles bestellen wat des supermarkts is?
"kan je zo ongeveer alles bestellen wat des supermarkts is?" Dat kan alleen bij de jumbo #verkaptereclame
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
pi_149171071
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:33 schreef Likker69 het volgende:
Ik vroeg mij af hoelang een opzeg periode is. Ik zit nu in het laatste semester en daarna jaar lang buitenland stage. Mijn filiaal weet ervan dat ik het ga doen, maar nog niet wanneer en dat hangt af of ik dit semester haal of niet. Ik werk nu ruim 3.5 jaar bij dit filiaal en kn het bezit van een OT. Dus concreet de vragen:

1. Ontslagtermijn, hoelang van te voren moet ik het aangeven?
2. Moet ik nog dingen verwachten van AH of verwachten zij nog iets van mij?
3. Waar moet ik aan denken?
4. Terug komen na de stage periode, ervaringen mee? Ik wil opzich wel en ik weet dat hogerop de belangstelling ook is.
Als je na je stage terug wil keren dan kan je het best onbetaald verlof vragen. Echter duurt jouw stageperiode wel lang, ik weet niet of je SM daar zo happig op is. Bij ons is de maximale onbetaald verlof tijd die ik heb meegemaakt, 6 maanden.
pi_149171177
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:48 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Alleen datgene dat is opgenomen in het assortiment van Albert Heijn (let op: dus niet alleen wat in het betreffende filiaal te krijgen is) kan besteld worden.

Voor producten die je normaalgesproken niet kunt kopen in het betreffende filiaal geldt over het algemeen dat je de hele collo moet afnemen. Dit is om te voorkomen dat het filiaal met producten blijft zitten die ze niet verkopen en die ze dus uiteindelijk op een afprijstafel/hoek/stelling gaat uitverkopen (en het dus geld kost).
Een pickup-point (PUP) is in deze situatie wel handig (spreek uit ervaring). De klant bestelt dan het product online (eventueel help je ze de eerste keer) en haalt het bij het PUP op: hoeft er geen hele collo besteld te worden. Nadeel is wel dat de omzet niet voor de winkel is, maar voor het PUP. Werkt over het algemeen prima en neemt een deel van onze klantenorders weg.
  donderdag 29 januari 2015 @ 19:50:48 #60
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_149179983
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 13:33 schreef Likker69 het volgende:
Ik vroeg mij af hoelang een opzeg periode is. Ik zit nu in het laatste semester en daarna jaar lang buitenland stage. Mijn filiaal weet ervan dat ik het ga doen, maar nog niet wanneer en dat hangt af of ik dit semester haal of niet. Ik werk nu ruim 3.5 jaar bij dit filiaal en kn het bezit van een OT. Dus concreet de vragen:

1. Ontslagtermijn, hoelang van te voren moet ik het aangeven?
2. Moet ik nog dingen verwachten van AH of verwachten zij nog iets van mij?
3. Waar moet ik aan denken?
4. Terug komen na de stage periode, ervaringen mee? Ik wil opzich wel en ik weet dat hogerop de belangstelling ook is.
Indien je een OT hebt mag je eenmalig tijdens je Ahold-carriere een "Sabbatical Leave" nemen. Je blijft dus in dienst en keert na afloop weer terug op je oude positie.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_149187571
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:51 schreef SausDip het volgende:

[..]

Een pickup-point (PUP) is in deze situatie wel handig (spreek uit ervaring). De klant bestelt dan het product online (eventueel help je ze de eerste keer) en haalt het bij het PUP op: hoeft er geen hele collo besteld te worden. Nadeel is wel dat de omzet niet voor de winkel is, maar voor het PUP. Werkt over het algemeen prima en neemt een deel van onze klantenorders weg.
Niet bij alle pup's kun je landelijk assortiment bestellen, he.
pi_149195736
Hehe, eindelijk kan ik op GO, maar tering welke huismoeder heeft dit ontworpen? :')
pi_149196029
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:51 schreef SausDip het volgende:

[..]

Een pickup-point (PUP) is in deze situatie wel handig (spreek uit ervaring). De klant bestelt dan het product online (eventueel help je ze de eerste keer) en haalt het bij het PUP op: hoeft er geen hele collo besteld te worden. Nadeel is wel dat de omzet niet voor de winkel is, maar voor het PUP. Werkt over het algemeen prima en neemt een deel van onze klantenorders weg.
Maar ik denk dat een pup niet 40 bierkratten uit de bonus gaat doen. Een WWM en zeker een franchiser wil de regel max 6 kratten per klant nog wel eens "vergeten" :P Sterker nog, online kan dat volgensmij geeneens.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2015 23:43:08 ]
pi_149198154
quote:
14s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:48 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Alleen datgene dat is opgenomen in het assortiment van Albert Heijn (let op: dus niet alleen wat in het betreffende filiaal te krijgen is) kan besteld worden.

Voor producten die je normaalgesproken niet kunt kopen in het betreffende filiaal geldt over het algemeen dat je de hele collo moet afnemen. Dit is om te voorkomen dat het filiaal met producten blijft zitten die ze niet verkopen en die ze dus uiteindelijk op een afprijstafel/hoek/stelling gaat uitverkopen (en het dus geld kost).
quote:
0s.gif Op woensdag 28 januari 2015 20:55 schreef Regenboog2.0 het volgende:

[..]

[..]

Ja precies. Je ziet bijvoorbeeld op ah.nl een product dat niet in het assortiment van het filiaal zit waar jij je boodschappen doet, dan kan je een klantorder plaatsen. Ook als je veel van een bepaald product wil hebben kan een klantorder wel is handig zijn. Ik had laatst nog iemand die 50 kratten Heineken kwam bestellen.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:24 schreef ikweetnietwat het volgende:

[..]

"kan je zo ongeveer alles bestellen wat des supermarkts is?" Dat kan alleen bij de jumbo #verkaptereclame
quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:51 schreef SausDip het volgende:

[..]

Een pickup-point (PUP) is in deze situatie wel handig (spreek uit ervaring). De klant bestelt dan het product online (eventueel help je ze de eerste keer) en haalt het bij het PUP op: hoeft er geen hele collo besteld te worden. Nadeel is wel dat de omzet niet voor de winkel is, maar voor het PUP. Werkt over het algemeen prima en neemt een deel van onze klantenorders weg.
Kan je als klant zien of iets in het landelijke assortiment voorkomt? Het gaat om een glutenvrij produkt dat wel in het assortiment geweest is. Er zijn wel andere produkten van deze leverancier in de winkel.

Hoeveel is een collo eigenlijk? Ik hoef geen weeshuis te voeden en heb in feite een hekel aan die glutenvrije misbaksels, ben dus geen grootverbruikster. Maar soms heb je het helaas wel nodig.
pi_149198192
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:45 schreef Teslynd het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Kan je als klant zien of iets in het landelijke assortiment voorkomt? Het gaat om een glutenvrij produkt dat wel in het assortiment geweest is. Er zijn wel andere produkten van deze leverancier in de winkel.

Hoeveel is een collo eigenlijk? Ik hoef geen weeshuis te voeden en heb in feite een hekel aan die glutenvrije misbaksels, ben dus geen grootverbruikster. Maar soms heb je het helaas wel nodig.
Een collo verschilt per product, maw het gaat om het doos waarin het wordt geleverd
Alles gratis op bol.com? Coupon: ███████████ <-- wegkrassen met sleutels, werkt het beste op mooie puntgafe glazen aanraakschermen
pi_149198365
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:47 schreef ikweetnietwat het volgende:

[..]

Een collo verschilt per product, maw het gaat om het doos waarin het wordt geleverd
Het is natuurlijk wel vanzelfsprekend dat je meer dan 1 of 2 pakken bestellen moet voor een privébestelling. Een doos van 10 pondspakken is misschien wel te doen (mits de THT-datum een beetje ruim is).
pi_149198625
quote:
14s.gif Op donderdag 29 januari 2015 19:50 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Indien je een OT hebt mag je eenmalig tijdens je Ahold-carriere een "Sabbatical Leave" nemen. Je blijft dus in dienst en keert na afloop weer terug op je oude positie.
Dit staat beschreven waar?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 08:27:52 #68
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_149200182
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 00:45 schreef Teslynd het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Kan je als klant zien of iets in het landelijke assortiment voorkomt? Het gaat om een glutenvrij produkt dat wel in het assortiment geweest is. Er zijn wel andere produkten van deze leverancier in de winkel.

Hoeveel is een collo eigenlijk? Ik hoef geen weeshuis te voeden en heb in feite een hekel aan die glutenvrije misbaksels, ben dus geen grootverbruikster. Maar soms heb je het helaas wel nodig.
Je kunt op ah.nl kijken of het product daar staat.

Een collo bestaat weer uit een aantal consumenteenheden. Ik gok dat een glutenvrij product 2 tot 6CE per collo heeft.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  vrijdag 30 januari 2015 @ 08:28:49 #69
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_149200187
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 01:29 schreef Likker69 het volgende:

[..]

Dit staat beschreven waar?
AH Plaza >> Persoonlijk >> Mijn regelingen >> Vakantie en verlof >> Sabbatical Leave.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_149204080
Weer een hele hoop vakantie/adv uren erbij gekregen.... kan nu 20 weken op vakantie _O-
  vrijdag 30 januari 2015 @ 13:00:38 #71
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_149206789
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 januari 2015 17:45 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Gefeliciteerd. Ben je nu officieel vulploegleider?
Yeah *O*
BAM dit is 3KB
pi_149215976
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 08:27 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Je kunt op ah.nl kijken of het product daar staat.

Een collo bestaat weer uit een aantal consumenteenheden. Ik gok dat een glutenvrij product 2 tot 6CE per collo heeft.
Bedankt. 't Was even zoeken, want door de schreeuwerig grote produktnaam op de verpakking herkende ik de alternatieve produktnaam op de website niet. Blij te horen dat het waarschijnlijk met maximaal 6 per bestelling kan.

Die glutenvrij-produkten zijn echt vervelend. Het meel is hoofdzakelijk zetmeel (dus suikers) en als het even kan wordt er nog suiker aan toegevoegd. Je raakt altijd wat opgedraaid van hoge suikerconsumptie. Neem je een zwaarder produkt, dan zitten er allerlei zaden door (is twijfelachtig) of boekweit (kan ik ook niet tegen). Glutenvrije koekjes zijn niet te vreten zo zoet, als ze al zonder zuivel te krijg zijn.

quote:
0s.gif Op donderdag 29 januari 2015 14:24 schreef ikweetnietwat het volgende:

[..]

"kan je zo ongeveer alles bestellen wat des supermarkts is?" Dat kan alleen bij de jumbo #verkaptereclame
Op jumbo.nl is niks glutenvrijs te vinden :+ Op jumbo.com wordt het zoeken onderbroken met de vraag waar ik winkel (mijn adres geven graag) en een adres geven ging naar winkels daar in de buurt toe. Goeie manier om zoekers weg te jagen!

Maar voor het geval ik ooit iets nodig heb wat niet bij AH te koop/bestellen is, nog even over Jumbo: kan je daar wèl produkten bestellen die niet in het landelijke assortiment zijn?
  vrijdag 30 januari 2015 @ 18:38:43 #73
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_149216045
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:34 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Bedankt. 't Was even zoeken, want door de schreeuwerig grote produktnaam op de verpakking herkende ik de alternatieve produktnaam op de website niet. Blij te horen dat het waarschijnlijk met maximaal 6 per bestelling kan.

Die glutenvrij-produkten zijn echt vervelend. Het meel is hoofdzakelijk zetmeel (dus suikers) en als het even kan wordt er nog suiker aan toegevoegd. Je raakt altijd wat opgedraaid van hoge suikerconsumptie. Neem je een zwaarder produkt, dan zitten er allerlei zaden door (is twijfelachtig) of boekweit (kan ik ook niet tegen). Glutenvrije koekjes zijn niet te vreten zo zoet, als ze al zonder zuivel te krijg zijn.

[..]

Op jumbo.nl is niks glutenvrijs te vinden :+ Op jumbo.com wordt het zoeken onderbroken met de vraag waar ik winkel (mijn adres geven graag) en een adres geven ging naar winkels daar in de buurt toe. Goeie manier om zoekers weg te jagen!

Maar voor het geval ik ooit iets nodig heb wat niet bij AH te koop/bestellen is, nog even over Jumbo: kan je daar wèl produkten bestellen die niet in het landelijke assortiment zijn?
Schijnt een van hun 7 zekerheden te zijn. http://www.jumbo.com/content/voor-al-uw-boodschappen/
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_149216189
quote:
14s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:38 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Schijnt een van hun 7 zekerheden te zijn. http://www.jumbo.com/content/voor-al-uw-boodschappen/
Bedankt dat je het voor me gevonden hebt. Fijn te weten dat het echt kan.

Dit is wat minder:
quote:
Vervangvoordeel
Bestel je online boodschappen bij Jumbo dan doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat je bestelling compleet is. Is een product onverhoopt niet op voorraad? Dan doen we ons best om een passend alternatief product mee te leveren met je bestelling. Natuurlijk vragen we bij het ophalen van de boodschappen of het alternatief naar wens is. Valt dit product duurder uit dan dat wat je besteld hebt? Je krijgt het vervangende product dan voor de prijs van het goedkopere product. Op de bon staat dan aangegeven dat er ‘Vervangvoordeel’ is verrekend.
Ik vind dat vervangen net zoiets als bezorgen bij de buren, waarvoor ze soms ook nog de halve straat afgegaan zijn eer ze een buur konden strikken.
  vrijdag 30 januari 2015 @ 19:26:23 #75
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_149217344
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 januari 2015 18:45 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Bedankt dat je het voor me gevonden hebt. Fijn te weten dat het echt kan.

Dit is wat minder:

[..]

Ik vind dat vervangen net zoiets als bezorgen bij de buren, waarvoor ze soms ook nog de halve straat afgegaan zijn eer ze een buur konden strikken.
Tja, wat moeten ze dan doen? Maar geen melk leveren?
Order! Ordeeeeeeeeer!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')