abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_148651097
Werd vanmiddag gebeld voor 3 ritten morgen: Nijmegen-Oss, Oss-Veghel en Oss-Nijmegen. Best oke dus, ook drie keer het zelfde adres in Oss en begin en eind adres in Nijmegen zijn ook hetzelfde.

Wat blijkt, rit 1 is afleveren voor 9.30 en rit 2 is ophalen na 15.30 |:(
Ik werd ook al nog een keer gebeld, beetje een verwarde planner die vroeg of ik een rit Oss-Veghel had, en toen ik ja zei weer ophing met de mededeling dat ie dan genoeg wist :?

Probeerde rond 6 uur nog te bellen, maar toen waren ze al dicht. Morgen ochtend nog maar is proberen!
pi_148653252
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 19:07 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Waar moet je zijn in Eindje?
Waterlinie geloof ik
  dinsdag 13 januari 2015 @ 22:10:24 #278
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148657953
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 20:30 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Waterlinie geloof ik
Oh daar. Zat bussen die daarheen gaan mi mang. Maar als je tijd over hebt, ik ben wel in de buurt van CS (universiteit) voor 'n bakkie ^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_148658352
Ben bang dat "tijd over" er morgen niet in zit. Werd aan de telefoon al gezegd dat alles erg strak gepland was en dat er geen ruimte voor vertraging was, dat ik dan dus direct moest bellen.
Anyway, pas om 10u weg uit Groningen en voor 16u in Eindhoven. Dan nog via Haarlem om vervolgens met de trein terug te gaan naar Groningen. Dat wordt een latertje denk ik.

Edit:
Volgende keer beter
  dinsdag 13 januari 2015 @ 23:35:09 #280
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_148661315
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 22:18 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ben bang dat "tijd over" er morgen niet in zit. Werd aan de telefoon al gezegd dat alles erg strak gepland was en dat er geen ruimte voor vertraging was, dat ik dan dus direct moest bellen.
Anyway, pas om 10u weg uit Groningen en voor 16u in Eindhoven. Dan nog via Haarlem om vervolgens met de trein terug te gaan naar Groningen. Dat wordt een latertje denk ik.

Edit:
Volgende keer beter
Ik maak je gewoon af bij het karten man. ^O^
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  dinsdag 13 januari 2015 @ 23:55:31 #281
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_148661894
Morgen Apeldoorn - Den Bosch en Den Bosch - Deventer. Auto in Apeldoorn pas om 14.00 ophalen en auto numero dos moet al om 16.00 in Deventer zijn? Morgen maar even bellen.
pi_148665093
quote:
9s.gif Op dinsdag 13 januari 2015 15:46 schreef Pizzabodem het volgende:
Ik heb mezelf uit de OP in de Wiki verwijderd. Officieel nog geen ontslag genomen, binnenkort maar eens bellen/mailen :'( . Blijkbaar ben ik al soort van uitgeschreven, want kan alleen nog maar in het algemene gedeelte van het systeem komen en niet meer in het beschikbaarheids- en declaratiesysteem. Zal wel komen omdat ik geen kopie van m'n nieuwe id kaart meer heb opgestuurd.

:W :W
Is nu door invoering van nieuw IT-systeem dat je daar niet bij kan ;) Ik zou eerst vandaag eens bellen voor de zekerheid :)
pi_148668391
Morgen waarschijnlijk chaos op de weg, hopelijk krijg ik werk :7
pi_148669515
Morgen vrij, vrijdag voor 12:00 een opdracht in moeten leveren. Moet nog beginnen en heb totaal geen zin erin. Maar wil opzich morgen ook wel werken. Wat te doen wat te doen.
pi_148669518
Zo, mijn werkdag zit er alweer op. Ik had die twee late ritten wel mogen doen, maar dan had ik ondertussen naar huis moeten reizen en dan een uur of twee later weer terug. Heb nog wel andere dingen te doen dus dat hoeft voor mij niet :)

Wel nog vervelend vanochtend, ik stond om 08:08 bij de bushalte. De bus van 8:15 kwam niet opdagen, moest dus een half uur wachten.. Vervolgens kwam de bus van 8:47 ook niet, toen maar de bus naar het station gepakt om daar de juiste bus te pakken. Vanaf daar reed ie natuurlijk weer wel langs de halte waar ik had staan wachten }:|
  woensdag 14 januari 2015 @ 13:00:37 #286
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_148671914
Zojuist even gebeld met Easyway en jawel, volgende week woensdag een sollicitatiegesprek. Ik ben blij :)
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  woensdag 14 januari 2015 @ 13:25:04 #287
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148672713
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 11:40 schreef Ordinateur het volgende:
Zo, mijn werkdag zit er alweer op. Ik had die twee late ritten wel mogen doen, maar dan had ik ondertussen naar huis moeten reizen en dan een uur of twee later weer terug. Heb nog wel andere dingen te doen dus dat hoeft voor mij niet :)

Wel nog vervelend vanochtend, ik stond om 08:08 bij de bushalte. De bus van 8:15 kwam niet opdagen, moest dus een half uur wachten.. Vervolgens kwam de bus van 8:47 ook niet, toen maar de bus naar het station gepakt om daar de juiste bus te pakken. Vanaf daar reed ie natuurlijk weer wel langs de halte waar ik had staan wachten }:|
Maar als je nu niet gebeld had, had je toch gewoon een volledige dag betaald gekregen mag ik aannemen. Moeten ze maar beter plannen...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_148675874
Wat een drama op de weg. Was al chaos op de A2 toen ik weg ging uit Groningen, dus onderweg in de gaten blijven houden. Op gegeven moment besloten om de toeristische route te pakken, maar ik was niet de enige die dat had bedacht, dus hooguit 10min winst gepakt daar. Al met al dus 4,5u gedaan over Groningen - Maastricht.
Maar nu door de ellende met zwavelzuur op de A73 geen treinen vanuit deze uithoek van het land. Even kijken of we nog in Eindhoven kunnen komen..
pi_148675993
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 14:56 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Wat een drama op de weg. Was al chaos op de A2 toen ik weg ging uit Groningen, dus onderweg in de gaten blijven houden. Op gegeven moment besloten om de toeristische route te pakken, maar ik was niet de enige die dat had bedacht, dus hooguit 10min winst gepakt daar. Al met al dus 4,5u gedaan over Groningen - Maastricht.
Maar nu door de ellende met zwavelzuur op de A73 geen treinen vanuit deze uithoek van het land. Even kijken of we nog in Eindhoven kunnen komen..
Ik dacht er al aan toen ik het las ja. Hopelijk kom je nog goed thuis!
Your opinion of me is none of my business.
pi_148676893
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:00 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ik dacht er al aan toen ik het las ja. Hopelijk kom je nog goed thuis!
Yes! Er denken mensen aan me *O*

Sta nu in Sittard. Er zou in beperkte mate vervangend busvervoer komen. We gaan het zien. De urenmeter tikt wel door, dat wel.
pi_148676951
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:26 schreef gehaktstaaf123 het volgende:

[..]

Yes! Er denken mensen aan me *O*

Sta nu in Sittard. Er zou in beperkte mate vervangend busvervoer komen. We gaan het zien. De urenmeter tikt wel door, dat wel.
Ik heb het expres niet zo geformuleerd, maar ja. :+

Gelukkig is het nog niet heel laat, als je maar voor half negen in Eindje bent, kom je nog wel thuis. :Y

En eh, psst. Zou degene die het volgende topic opent even in de TT iets over de kartmeetding willen zetten bijvoorbaatdank? :*
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 14 januari 2015 @ 15:57:10 #292
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_148678091
Iemand nog tips voor het sollicitatiegesprek? Of is het slechts een formaliteit? Sowieso doe ik een net overhemd en pantalon aan en het rijden lukt ook wel.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_148678250
Morgen een thuiswedstrijd :)

Joure - Lisserbroek met een Corsa en aansluitend Alkmaar - Franeker met een Octavia combi ^O^
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_148678670
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:57 schreef gazhims3lv het volgende:
Iemand nog tips voor het sollicitatiegesprek? Of is het slechts een formaliteit? Sowieso doe ik een net overhemd en pantalon aan en het rijden lukt ook wel.
Niet zenuwachtig zijn als je eenmaal in die BMW zit :P. En het rijden stelt echt niks voor, beetje laten zien dat je geen idioot bent :').

En verder is het niet echt een sollicitatie, meer een instructie van het hiken zelf. En misschien handig om te weten, kans is groot dat je met 2/3 andere sollicitanten tegelijk het 'gesprek' hebt!
أنا مغربي
pi_148678731
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 13:25 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Maar als je nu niet gebeld had, had je toch gewoon een volledige dag betaald gekregen mag ik aannemen. Moeten ze maar beter plannen...
Had gekund inderdaad, mocht zelfs zelf kiezen. Ik heb alleen weinig trek om 5 uur lang bij de dealer te gaan zitten wachten, in Oss zelf is ook weinig te doen en op en neer naar huis had gekund maar ik kan mijn tijd ook wel beter besteden :)
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:20:03 #296
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_148678913
quote:
1s.gif Op woensdag 14 januari 2015 15:57 schreef gazhims3lv het volgende:
Iemand nog tips voor het sollicitatiegesprek? Of is het slechts een formaliteit? Sowieso doe ik een net overhemd en pantalon aan en het rijden lukt ook wel.
OP
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  woensdag 14 januari 2015 @ 16:28:24 #297
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_148679211
quote:
0s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:11 schreef A_Valbuena het volgende:

[..]

Niet zenuwachtig zijn als je eenmaal in die BMW zit :P. En het rijden stelt echt niks voor, beetje laten zien dat je geen idioot bent :').

En verder is het niet echt een sollicitatie, meer een instructie van het hiken zelf. En misschien handig om te weten, kans is groot dat je met 2/3 andere sollicitanten tegelijk het 'gesprek' hebt!
Dat laatste lijkt te kloppen, mijn huisgenoot had zich ook ingeschreven en gebeld. Hij mag ook op gesprek komen, precies dezelfde tijd :')
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_148679335
Nou, heb via EW nog een ander nummer van de klant gekregen. Met de gedachte 'kijk maar of jij nog wat met de klant kunt regelen'.
Maar ook op dat nummer geen gehoor. Zo eerst nog maar eens proberen en anders EW maar weer bellen.
Vrij waardeloos in een stampvolle bus... :')
pi_148680020
Kreeg net een mail voor een mooi spoedje.. Vanavond in Rotterdam de klant ophalen. Dan naar Köln, daar overnachten en volgende dag met het OV terug. Balen dat ik niet kan.
Nee.
pi_148680547
quote:
9s.gif Op woensdag 14 januari 2015 16:48 schreef Dimitri_ het volgende:
Kreeg net een mail voor een mooi spoedje.. Vanavond in Rotterdam de klant ophalen. Dan naar Köln, daar overnachten en volgende dag met het OV terug. Balen dat ik niet kan.
Ja balen, ik heb na 5 minuten toch gebeld, zei ze dat iemand 2 seconden na de mail al belde. :'(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')