abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 juli 2015 @ 16:41:46 #252
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154571530
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 12:25 schreef Silenus het volgende:
Ben ingeloot voor kaarten op het EK, dus volgend jaar naar een groepswedstrijd in Lille. Hopelijk met een Brits land, of Nederland natuurlijk.
Ik heb ook 10 kaarten weten te bemachtigen. Denk alleen niet dat ik er heen ga. Boeit mij niet echt dat interlandvoetbal.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_154571617
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juli 2015 16:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik heb ook 10 kaarten weten te bemachtigen. Denk alleen niet dat ik er heen ga. Boeit mij niet echt dat interlandvoetbal.
Misschien heb je mazzel en krijg je Kroatië-Bosnie ofzo.
  vrijdag 24 juli 2015 @ 08:39:40 #254
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_154589257
quote:
14s.gif Op donderdag 23 juli 2015 16:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik heb ook 10 kaarten weten te bemachtigen. Denk alleen niet dat ik er heen ga. Boeit mij niet echt dat interlandvoetbal.
Je kan er tuurlijk flink wat op verdienen, en wie weet zit er een vette wedstrijd tussen.
Maatje heeft ook voor andere wedstrijden, dus we maken er een lang weekend van. Zaterdag Lille, zondag Lens, maandag Parijs. Drie wedstrijden in drie dagen.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 24 juli 2015 @ 19:31:50 #255
439127 AllesisvoorBassie
www.beveiligerworden.com
pi_154605646
Ben nog nooit naar een wedstrijd in het buitenland geweest, terwijl mijn club (AZ) er toch geregeld speelt. Komt eigenlijk nooit goed uit.
pi_154610641
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2015 18:04 schreef Oldground het volgende:
Staat er nu zo voor:

2 juli: MTK Budapest - Vojvodina
9 juli: Cukaricki - Domzale
16 juli Hajduk Split - ?

Even hopen dat Split de in de tweede ronde eerst thuis speelt.

Zonde dat het oude stadion van MTK nu net wordt afgebroken. Wijken nu uit naar die van Ujpest. Die is toch een stuk minder interessant.
waren die ultras er alweer?
Gino ♥
pi_154641056
Hoi allemaal,

een vraag: Ik ben van plan 15-8 naar Bayer Leverkusen - 1899 Hoffenheim te gaan.
Ik heb via de website viagogo tickets gevonden. Alleen daar worden ze bezorgd voor ¤17,- Is er een andere manier om te bestellen en dat je tickets uitprint of zo? Ik heb werkelijk geen idee, ga voor het eerst een wedstrijd bezoeken.

En als 2de vraag: Waar kan ik vinden waar de harde kern zit?? Geen zin om daar tussen of heel dichtbij terecht te komen eigenlijk.

Heb ondertussen al op de website van Leverkusen zelf gekeken en scheelt alvast ¤40

[ Bericht 25% gewijzigd door leroytje op 26-07-2015 11:09:31 ]
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
pi_154645499
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2015 10:46 schreef leroytje het volgende:
Hoi allemaal,

een vraag: Ik ben van plan 15-8 naar Bayer Leverkusen - 1899 Hoffenheim te gaan.
Ik heb via de website viagogo tickets gevonden. Alleen daar worden ze bezorgd voor ¤17,- Is er een andere manier om te bestellen en dat je tickets uitprint of zo? Ik heb werkelijk geen idee, ga voor het eerst een wedstrijd bezoeken.

En als 2de vraag: Waar kan ik vinden waar de harde kern zit?? Geen zin om daar tussen of heel dichtbij terecht te komen eigenlijk.

Heb ondertussen al op de website van Leverkusen zelf gekeken en scheelt alvast ¤40
De harde kern zit aan de kant waar er 2 ringen zijn, niet dat gebouw achter de goal ( zie mijn foto`s http://voetbalhopper.blog(...)russia-dortmund.html ). Bij Leverkusen zelf ook gewoon online kopen en thuis uitprinten. Ik weet niet waar je vandaan komt maar je kan vanaf de grens ook gratis naar Leverkusen reizen met je wedstrijd kaart.
pi_154651408
Ingeloot voor twee kaarten 1/8ste finale voor het EK hier ^O^
Hopen op geen Nederland of Belgie.
U MAD?
pi_154695906
Gisteren besloten om naar Faro te gaan voor vakantie en een stadion kan dan natuurlijk niet missen. Nu zag ik dat de Portugese Supercup zaterdag 9 augustus wordt gespeeld in Faro. Zou natuurlijk super zijn om deze te kunnen bezoeken. Iemand enig idee of het mogelijk is om aan kaarten te komen voor deze wedstrijd (op plaats van bestemming)?
  dinsdag 28 juli 2015 @ 14:26:22 #261
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_154703138
Ik ga dit seizoen proberen een wedstrijd van iedere trap van de Belgische voetbalpiramide te bezoeken. Dus 1e t/m 4e klasse nationaal en 1e t/m 4e provinciaal.

Heb al een planning gemaakt, omdat ik ook voor de interessantere duels (derby's, toppers, cult clubs) wil gaan is het helaas niet op volgorde top-down of omgekeerd. Maar dat mag de pret niet drukken.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 14:43:50 #262
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_154703530
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 04:13 schreef MC-Morgan het volgende:
Gisteren besloten om naar Faro te gaan voor vakantie en een stadion kan dan natuurlijk niet missen. Nu zag ik dat de Portugese Supercup zaterdag 9 augustus wordt gespeeld in Faro. Zou natuurlijk super zijn om deze te kunnen bezoeken. Iemand enig idee of het mogelijk is om aan kaarten te komen voor deze wedstrijd (op plaats van bestemming)?
Vermoedelijk gewoon aan de deur. Ik kocht ooit halve finale beker, stadsderby benfica - sporting, gewoon aan de deur. De stadions zijn niet leeg in portugal, maar ook niet uitverkocht.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 28 juli 2015 @ 16:05:31 #263
438851 Oldground
El Poderoso
pi_154705518
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 14:26 schreef FritzWepper het volgende:
Ik ga dit seizoen proberen een wedstrijd van iedere trap van de Belgische voetbalpiramide te bezoeken. Dus 1e t/m 4e klasse nationaal en 1e t/m 4e provinciaal.

Heb al een planning gemaakt, omdat ik ook voor de interessantere duels (derby's, toppers, cult clubs) wil gaan is het helaas niet op volgorde top-down of omgekeerd. Maar dat mag de pret niet drukken.
Klinkt goed. Ben van plan om ook eens aan België te beginnen. Staat/speelt nog een hoop moois.
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 28 juli 2015 @ 18:02:31 #264
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_154707867
Ik ben van plan om met een groep van 6 man naar het EK te gaan en Nederlandse wedstrijden te bezoeken...Ik ben benieuwd wat de kans daarop is. De prijs lijkt relatief mee te vallen achter de doelen! Hoeveel betaalde jullie? :)
pi_154861814
Ik was afgelopen zaterdag bij Dortmund - Betis in het Stadion am Zoo in Wuppertal. De hoofdbespeler van het stadion met vooral statribunes speelt in de Oberliga maar bezit toch een stadion voor volgens het internet max 24.000 mensen. Nu voor deze wedstrijd was het "uitverkocht" met 11.500 man. 99% was voor Dortmund, maar er waren ook enkele mensen in Betis shirts. Veel families, veel vrouwen en veel mensen met shirts, shawls enz. Sfeer was tam, op een enkel He He BVB kwam er niet zo heel veel uit, maar het was dan ook vriendschappelijk. Omdat Dortmund 2 dagen eerder nog in Oostenrijk speelde voor de EL deden niet alle sterren mee. Toch Weidenfeller Bender, Kirch, Leitner, Castro, Blaszczykowski, Großkreutz, Kagawa, Kampl en Ramos aan het werk gezien. Aan de kant van Betis was v/d Vaart de bekendste naam. Hij werd bij zijn terugkeer op de Duitse velden getrakteerd op een fluitconcert. Van der Vaart was aan de kant van Betis een van de beteren, was de spelmaker en kreeg de beste kans op een doelpunt. Hij kon echter niet voorkomen dat Dortmund na goals van Ramos en Kirch met 2-0 won. Al met al een mooie middag, ondanks de lange wachttijden (15 minuten) voor de stands met drinken.
pi_154861931
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 09:55 schreef opperkleurder het volgende:
Ik was afgelopen zaterdag bij Dortmund - Betis in het Stadion am Zoo in Wuppertal. De hoofdbespeler van het stadion met vooral statribunes speelt in de Oberliga maar bezit toch een stadion voor volgens het internet max 24.000 mensen. Nu voor deze wedstrijd was het "uitverkocht" met 11.500 man. 99% was voor Dortmund, maar er waren ook enkele mensen in Betis shirts. Veel families, veel vrouwen en veel mensen met shirts, shawls enz. Sfeer was tam, op een enkel He He BVB kwam er niet zo heel veel uit, maar het was dan ook vriendschappelijk. Omdat Dortmund 2 dagen eerder nog in Oostenrijk speelde voor de EL deden niet alle sterren mee. Toch Weidenfeller Bender, Kirch, Leitner, Castro, Blaszczykowski, Großkreutz, Kagawa, Kampl en Ramos aan het werk gezien. Aan de kant van Betis was v/d Vaart de bekendste naam. Hij werd bij zijn terugkeer op de Duitse velden getrakteerd op een fluitconcert. Van der Vaart was aan de kant van Betis een van de beteren, was de spelmaker en kreeg de beste kans op een doelpunt. Hij kon echter niet voorkomen dat Dortmund na goals van Ramos en Kirch met 2-0 won. Al met al een mooie middag, ondanks de lange wachttijden (15 minuten) voor de stands met drinken.
Schitterend stadion he dat Stadion am Zoo _O_
Ben er een jaar of vier geleden geweest toen Wuppertaler SV nog Regionalliga speelde en ze tegen Rot WeiB Essen moesten. Vooral dat stuk wat ze afgesloten hebben tegenover de hoofdtribune is episch;

(in 2010 zag het er zo uit. Volgens mij is de linkertribune tegenwoordig overdekt toch)

U MAD?
pi_154861952
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juli 2015 18:02 schreef sonnyspek het volgende:
Ik ben van plan om met een groep van 6 man naar het EK te gaan en Nederlandse wedstrijden te bezoeken...Ik ben benieuwd wat de kans daarop is. De prijs lijkt relatief mee te vallen achter de doelen! Hoeveel betaalde jullie? :)
Dus je hebt nog geen kaarten en wil nu 6 kaarten krijgn voor wedstrijden van Nederland?
De helft van de kaarten is nu verkocht via de UEFA. Andere helft gaat na de loting naar de bonden geloof ik. Dus dan moet je bij de KNVB aankloppen. Geen idee of je grote kans hebt, lijkt me niet.
U MAD?
pi_154862003
quote:
3s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:01 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Schitterend stadion he dat Stadion am Zoo _O_
Ben er een jaar of vier geleden geweest toen Wuppertaler SV nog Regionalliga speelde en ze tegen Rot WeiB Essen moesten. Vooral dat stuk wat ze afgesloten hebben tegenover de hoofdtribune is episch;

(in 2010 zag het er zo uit. Volgens mij is de linkertribune tegenwoordig overdekt toch)

[ afbeelding ]
Alleen de hoofdtribune is overdekt. Hier zijn ook de stoeltjes. Aan de andere lange zijde waar wij zaten zijn beneden wel wat stoeltjes, maar dan zit je tegen een hek aan te kijken. Wij stonden wat hoger, niet ver van de middellijn. Mooi stadion ja.


pi_154863442
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:05 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Alleen de hoofdtribune is overdekt. Hier zijn ook de stoeltjes. Aan de andere lange zijde waar wij zaten zijn beneden wel wat stoeltjes, maar dan zit je tegen een hek aan te kijken. Wij stonden wat hoger, niet ver van de middellijn. Mooi stadion ja.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat was toen ook al ! Maar toen ik er was waren de ultra's die op de staantribune achter het doel staan aan het collecteren voor een dak boven de tribune. Had inmiddels wel verwacht dat dit gerealiseerd was, niet dus :D
U MAD?
pi_154863543
quote:
3s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja, dat was toen ook al ! Maar toen ik er was waren de ultra's die op de staantribune achter het doel staan aan het collecteren voor een dak boven de tribune. Had inmiddels wel verwacht dat dit gerealiseerd was, niet dus :D
Ik kan me niet voorstellen dat ze bij wedstrijden in de Oberliga een dak nodig hebben op de andere tribunes. Zitten wat ik zo zie maximaal 2000 man bij reguliere competitieduels.
pi_154863613
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 11:32 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat ze bij wedstrijden in de Oberliga een dak nodig hebben op de andere tribunes. Zitten wat ik zo zie maximaal 2000 man bij reguliere competitieduels.
Zoals gezegd; toen speelden ze nog Regionalliga.
U MAD?
pi_154863981
Ik heb dit jaar Frankfurt en Palace op het lijstje staan.
  maandag 3 augustus 2015 @ 12:05:25 #273
357045 Grifte
Feijenoord
pi_154864204
quote:
3s.gif Op maandag 3 augustus 2015 10:01 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Schitterend stadion he dat Stadion am Zoo _O_
Ben er een jaar of vier geleden geweest toen Wuppertaler SV nog Regionalliga speelde en ze tegen Rot WeiB Essen moesten. Vooral dat stuk wat ze afgesloten hebben tegenover de hoofdtribune is episch;

(in 2010 zag het er zo uit. Volgens mij is de linkertribune tegenwoordig overdekt toch)

[ afbeelding ]
Lijkt me echt een prachtig stadion.

Staat bovenaan het wenslijstje samen met The Oval, Ludwigsparkstadion & Grotenburg Stadion.
  maandag 3 augustus 2015 @ 12:16:32 #274
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_154864383
18-10: Iraklis - PAOK
01-11: Sporting Braga - Belenenses
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_154864453
quote:
0s.gif Op maandag 3 augustus 2015 12:05 schreef Grifte het volgende:

[..]

Lijkt me echt een prachtig stadion.

Staat bovenaan het wenslijstje samen met The Oval, Ludwigsparkstadion & Grotenburg Stadion.
Als je gaat moet je ook naar de naastgelegen dierentuin. Denk dat de helft van de dierentuinbezoekers daarna naar de wedstrijd ging. Hele park liep zag er behoorlijk geel zwart uit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')