abonnement Unibet Coolblue
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 16 januari 2015 @ 10:02:11 #226
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_148740315
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 10:00 schreef Roomsnoes het volgende:
Hmnjah.
En wij zijn ook redelijk terughoudend met foto's het www opgooien, maar ik heb niet de illusie dat fb met foto's uit een peivégroep met kirrende moeders en baby's in sjaals aan de haal gaat.
Ik heb er alle begrip voor als mensen niets online willen. Maar facebook of photobucket zit mi weinig verschil in.
dat kan. K geef t alleen aan ivm gewijzigde policy. Bij Photobucket mogen ze bij mijn weten je foto's niet gebruiken zonder toestemming.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_148740529
Prima. Maar als je online wilt delen dan zit daat mi sowieso een "risico" in, policiy of niet. En dat risico neem je dan, of niet. Maargoed :)

wij zijn er klaar voor! We hebben ivm ruimtegebrek 1 hele doek bij ons :D wel n mooie :P
pi_148741815
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 10:02 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat kan. K geef t alleen aan ivm gewijzigde policy. Bij Photobucket mogen ze bij mijn weten je foto's niet gebruiken zonder toestemming.
Die policy van fb is al jaren zo. Enige wijziging nu is hoe t opgeschreven staat. Nl in meerdere korte documenten ipv een lange.
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_148742528
Mij maakt het inmiddels niet meer uit hoe/wat/waar foto's worden gebruikt :) Facebook is idd wat Momo zegt! Is al jaren zo.

Dus: Photobucket of prive FB groep?
Ik ben wel van plan om wat plaatjes te schieten en de mensen die geen foto's online willen kunnen ze via de mail krijgen van me, indien gewenst ;)
pi_148742592
Ik zit niet op FB, maar het maakt mij op zich niet uit of er foto's in een privé FB groep staan of Photobucket.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_148743580
En als je niet komt mag je zeker ook de foto's niet zien? ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_148744362
Ik denk toch dat je op foto's van I en mij allereerst een grote snottebel ziet, en dat je dan pas een gezicht kunt onderscheiden.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_148744467
Wat ik me afvraag: krijg je nou veel reacties als je met zo'n mini in de doek loopt (door de stad/supermarkt ofzo)? O+

Ik vind het er altijd zo knus uitzien, maar kan me voorstellen dat vele mensen het ook vreemd vinden of je meteen in zo'n geiten-wollen-sokken-hokje stoppen ofzo :{

Moet heel eerlijk bekennen dat mijn eerste reactie toen mijn zus met een draagdoek aankwam ook was: "Daar heb je toch een kinderwagen voor?" :@
En die hebben we straks ook ;) maar wordt toch wel steeds enthousiaster over het idee van dragen (nu nog hopen dat het ook echt bevalt straks)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_148744708
Ja, je krijgt best wat reacties. Van superpositief 'Oh wat heerlijk zo lekker tegen je aan' etc. tot wat verbaasde reacties (kind tegen moeder" 'kijk, dat babytje zit gewoon in een sjaal!') tot negatief ('zielig', kan ze wel goed ademen?' etc.).

In wat voor hokje mensen mij willen stoppen, boeit mij persoonlijk verder niet.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_148744789
Ik denk dat je hoe dan ook reacties krijgt als je met een baby'tje ergens bent, of je die nu in een doek of in een kinderwagen hebt. Maar ik hoor inderdaad vrijwel elke keer wel dingen als 'lekker knus zo' of 'wat ligt hij lekker te slapen daar'. O+. Voor geitenwollensok ben ik nog niet uitgemaakt, al vond er een keer iemand in de bus dat dit toch wel heel erg zielig was voor mijn kind en dat ik gewoon een kinderwagen moest kopen (maar die vrouw was volgens mij niet helemaal 100 :@). Ik hoor ook vaak mensen achter mijn rug over mij praten. 'Kijk, die mevrouw heeft een baby op haar buik', en een keer toen Baard droeg: 'Oooh, kijk hem met dat baby'tje, ik smelt!' :D.

Van de week liep ik met jas aan en baby in draagdoek een wachtkamer binnen, waar al een oudere meneer zat. Toen ik mijn jas aan de kapstok had gehangen riep hij uit: 'Oh, er zit er nog eentje onder!' Hij was echt superbelangstellend en vond het zo leuk. O+.

Oftewel, ik vind de reacties best leuk. ;).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:00:02 #236
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148744797
twist :D

en
.
quote:
2s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:56 schreef Franny_G het volgende:
Ja, je krijgt best wat reacties. Van superpositief 'Oh wat heerlijk zo lekker tegen je aan' etc. tot wat verbaasde reacties (kind tegen moeder" 'kijk, dat babytje zit gewoon in een sjaal!') tot negatief ('zielig', kan ze wel goed ademen?' etc.).

In wat voor hokje mensen mij willen stoppen, boeit mij persoonlijk verder niet.
Dit dus, ik ben wel geitenwollensok O+
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148744865
Het lijkt mij ook echt heel knus O+
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:03:18 #238
56471 pinquit
oh my lama!
pi_148744893
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:00 schreef Moppert het volgende:
twist :D

en
.

[..]

Dit dus, ik ben wel geitenwollensok O+
HAhahahaha :D :')
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_148744897
Hier ook alleen maar positieve reacties :) Nu ik heb voornamelijk op m'n rug draag zijn de reacties wel anders. Het knusse en gezellige is er wel af, schijnbaar :P.
pi_148744957
Dat filmpje. :D.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:06:52 #241
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_148745005
quote:
Hahahahaha _O- _O- _O- _O- ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:11:20 #242
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_148745153
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 12:45 schreef twist02 het volgende:
Wat ik me afvraag: krijg je nou veel reacties als je met zo'n mini in de doek loopt (door de stad/supermarkt ofzo)? O+

Ik vind het er altijd zo knus uitzien, maar kan me voorstellen dat vele mensen het ook vreemd vinden of je meteen in zo'n geiten-wollen-sokken-hokje stoppen ofzo :{

Moet heel eerlijk bekennen dat mijn eerste reactie toen mijn zus met een draagdoek aankwam ook was: "Daar heb je toch een kinderwagen voor?" :@
En die hebben we straks ook ;) maar wordt toch wel steeds enthousiaster over het idee van dragen (nu nog hopen dat het ook echt bevalt straks)

Gisteren 1,5 uur de stad in geweest. 4 mannen en 3 vrouwen die opmerkingen maakten in de trend van: "Och wat fijn, lekker dicht bij mama!" "Moet je die kleine zien!" "Oh wat schattig!" en "Dat is handig! Zo heb je je handen lekker vrij."

Ik heb nog nooit negatief commentaar gehad of vragen van mensen waarom ik geen kinderwagen gebruik. Iedereen vindt het maar wat prachtig.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:12:02 #243
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148745173
Maar ook wat betreft hechting en ontwikkeling is het heel handig.
Kinderen horen en zien veel meer in de doek dan ze in een kinderwagen doen.

Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:13:18 #244
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148745221
Als je tijdens het dragen een mededrager tegenkomt, ben je ineens zijn/haar beste vriendin :+.
KuikenGuppy
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:13:42 #245
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_148745237
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 09:14 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Ik zou zeggen: niks online tenzij toestemming van de mensen op de foto? Zelf heb ik er geen moeite mee, maar zou nooit zomaar foto's van anderen online zetten eigenlijk. Als er foto's zijn kunnen ze evt onderling wel gedeeld worden via een online album oid?
+1 ik heb er zelf ook geen moeite mee, maar een aparte pagina is ook prima en mensen die niks online willen daar kunnen we foto's vast ook naartoe mailen/ appen/ postduiven :P
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:15:51 #246
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_148745304
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:13 schreef Burdie het volgende:
Als je tijdens het dragen een mededrager tegenkomt, ben je ineens zijn/haar beste vriendin :+.
Tenzij een BB! :+

Ik heb het trouwens nog niet meegemaakt dat andere dragers me aanspreken of zo.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:18:27 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148745395
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:15 schreef Chanty het volgende:

[..]

Tenzij een BB! :+

Ik heb het trouwens nog niet meegemaakt dat andere dragers me aanspreken of zo.
Oja, maar die mensen zijn sowieso vaak een beetje ignorant :P.
Ik merkte het laatst toen we kuiken in het bos over zetten van buggy naar doek... ineens zeiden andere draagmamas me gedag alsof het collega's waren bij de koffieautomaat :+.
KuikenGuppy
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:18:55 #248
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_148745410
Ik wel hoor :D

Er is zelfs een speciale kreet die ze roepen als iemand je spot met tula.
Caw Caw :D

Describes the actual sighting of a Tula out in public. When they see a Tula in public some people will actually call out “Tula in the wild”. And when spotted some will reply with a “caw-caw!”
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_148745418
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2015 13:13 schreef Burdie het volgende:
Als je tijdens het dragen een mededrager tegenkomt, ben je ineens zijn/haar beste vriendin :+.
Ja :D Kwam er 1 aangerend 'ohhhh mag ik even aan je doek voelen O+ O+'

:')
  vrijdag 16 januari 2015 @ 13:19:56 #250
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_148745439
Op vakantie was er ook een stel met een Ellevill. Hele vakantie leuk contact mee gehad :D.
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')