abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 december 2014 @ 20:19:10 #76
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_147891756
Cygne kan me voorstellen dat het wennen is.

Wat een grapjas die kerstman van jou }:|
pi_147891869
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 19:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Netjes :Y

Bestelling binnen, van de 10 stiften 2 defect :{. Cinnamon compleet uitgedroogd en van de Aubergine kan ik de dop niet afhalen zonder de complete punt mee te nemen. Dat heb ik professorisch weten te fixen, maar toch... Vind dat wel slecht hoor. Heb ze al gemaild, maar voor de kerst de vervangers kan ik vergeten.
Klein leed, maar wel irritant.
Wat had je besteld? Stom zeg
pi_147894702
Jeetje wat stom zeg XM. Wat haf je besteld?

Ik heb mijn Nederlandse bestelling ook binnen *O*
Dus sla enthousiast aan het kleuren en ik zie inderdaad dat het best uitloopt. Maar dat is even wennen qua gebruik denk ik.
Wil ik net even jullie vertellen hoe ik het vind, lees ik hier over het doordrukken.
Dus denk hmmm. ....eens even kijken, papier is best dik.
Maar echt mega doorgedrukt -O-
In mijn mooie boek....

Hoe doen jullie dit nou?
Kopiėren jullie serieus steeds de kleurplaat die je wilt kleuren?
Ik wil gewoon mijn boek kunnen pakken en beginnen -O-
Weet nou even niet wat ik wil hiermee.....
pi_147894790
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:22 schreef danic het volgende:
Jeetje wat stom zeg XM. Wat haf je besteld?

Ik heb mijn Nederlandse bestelling ook binnen *O*
Dus sla enthousiast aan het kleuren en ik zie inderdaad dat het best uitloopt. Maar dat is even wennen qua gebruik denk ik.
Wil ik net even jullie vertellen hoe ik het vind, lees ik hier over het doordrukken.
Dus denk hmmm. ....eens even kijken, papier is best dik.
Maar echt mega doorgedrukt -O-
In mijn mooie boek....

Hoe doen jullie dit nou?
Kopiėren jullie serieus steeds de kleurplaat die je wilt kleuren?
Ik wil gewoon mijn boek kunnen pakken en beginnen -O-
Weet nou even niet wat ik wil hiermee.....
Ik kopieer (nog) niks want heb geen dik papier of marker papier. Ik scheur hem gewoon uit het kleurboek en als er een plaat op de achterkant staat is het jammer voor die plaat ( vaak vind ik die toch niet wat aan dus maakt het niet zoveel uit)
pi_147894817


Ik kopieer inderdaad, anders is t niks.
pi_147894821
Waarom scheur je hem eruit?

Edit: maar kopiėren uit een boek vind ik al niet handig op het deel waar het boek gebonden is. En dan zit je met allemaal losse vellen....
pi_147894869
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:25 schreef danic het volgende:
Waarom scheur je hem eruit?
Omdat ik het fijner kleuren vind met 1 plaat op een vlakke ondergrond dan in een bobbelig boek ;)
  dinsdag 23 december 2014 @ 21:26:44 #83
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_147894888
Ik had 10 stiften besteld en 2 doosjes nibs. Dus 2 faals op 10 stiften vind ik echt fors.

En ja ik kopieer alle platen :Y
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_147894937
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:25 schreef danic het volgende:
Waarom scheur je hem eruit?

Edit: maar kopiėren uit een boek vind ik al niet handig op het deel waar het boek gebonden is. En dan zit je met allemaal losse vellen....
Ja zo kopiėren is idd niet handig. Maar daarom heb ik die handscanner die Cygne al heeft gevraagd voor mijn verjaardag, dat gaat een stuk makkelijker :) En aangezien ik ze nu toch al uitscheur zit ik nu ook al met losse vellen. (moet nog zo'n showmap hebben)
  roze dinsdag 23 december 2014 @ 21:28:02 #85
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147894955
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:25 schreef danic het volgende:
En dan zit je met allemaal losse vellen
Alle kleurplaten die ik af heb doe ik een mapje.
Your beauty never ever scared me.
  roze dinsdag 23 december 2014 @ 21:28:25 #86
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147894975
Of ging het daar niet over? :')
Your beauty never ever scared me.
pi_147895058
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef Sylvana het volgende:
En aangezien ik ze nu toch al uitscheur zit ik nu ook al met losse vellen. (moet nog zo'n showmap hebben
http://www.hema.nl/winkel(...)walbum-met-ringband-(14839556)
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 23 december 2014 @ 21:31:25 #88
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_147895123
Daarom haal ik mijn boeken uit elkaar. Behalve mijn laatste mooie nieuwe boek, vind ik zonde :')

Ben aan het sparen voor zo'n scanner.
pi_147895141
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:22 schreef danic het volgende:
Jeetje wat stom zeg XM. Wat haf je besteld?

Ik heb mijn Nederlandse bestelling ook binnen *O*
Dus sla enthousiast aan het kleuren en ik zie inderdaad dat het best uitloopt. Maar dat is even wennen qua gebruik denk ik.
Wil ik net even jullie vertellen hoe ik het vind, lees ik hier over het doordrukken.
Dus denk hmmm. ....eens even kijken, papier is best dik.
Maar echt mega doorgedrukt -O-
In mijn mooie boek....

Hoe doen jullie dit nou?
Kopiėren jullie serieus steeds de kleurplaat die je wilt kleuren?
Ik wil gewoon mijn boek kunnen pakken en beginnen -O-
Weet nou even niet wat ik wil hiermee.....
Ik doe er gewoon 3 lege A4 velletjes achter. Werkt prima. Heb geen zin in kopieren of scannen of uitscheuren (zit ik weer met al die losse blaadjes).
pi_147895208
quote:
Pagina niet gevonden. En had begrepen dat die ringband met 40 showmappen niet meer te koop was ( alleen nog met 10 en 20 mappen). Had al wel op andere site wat gevonden, dus denk dat ik daar maar 1 bestel of voor verjaardag vraag.
pi_147895346
Dat was deze: http://www.noordsupplies.(...)-tot-120-tassen.html
Wel wat luxer denk ik dan die van de Hema, maar op zich valt prijs ook nog wel mee :)
pi_147895924
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef NedKelly het volgende:

[..]

Ik doe er gewoon 3 lege A4 velletjes achter. Werkt prima. Heb geen zin in kopieren of scannen of uitscheuren (zit ik weer met al die losse blaadjes).
Maar met 3 lege A4 velletjes erachter verpest je toch nog steeds de kleurplaat op achterkant?

Amaranta daar ging het inderdaad over :D

Ik heb nu even de balen omdat ik voor mijn gevoel mijn mooie boek heb verziekt :{
En boeken uit elkaar halen kan ik echt niet. Boeken zijn daar te heilig voor bij mij.

Ik ga nu maar losse vellen printen en een showmap kopen. En in dit boek alleen met potloden en de bruynzeel stiften kleuren.

Getver baal echt even :(
pi_147896182
Ja, ik snap dat je baalt, Danic. Ik hou mijn boeken ook liever 'netjes'. Maar die uit een dik boek van de Action heb ik er nu uitgesneden, want dat kleurde echt niet lekker. En ja, het is wel kiezen welke kant je doet, maar dat vind ik bij die Action-boeken niet erg.

Use all the colours! *O*

Ja, die met de ballen in de bek.
pi_147896213
Mooi!
pi_147896278
Ik heb ook zo'n goedkoop blok (hechting ana de bovenkant) met mandala's. Van de kruidvat. Zijn enkelzijdig geprint en makkelijk los te scheuren.
Vind ik dan ook niet erg.
Maar dit is het enige kleurboek voor volwassenen deel 2. En dat vind ik wel zonde
pi_147896325
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:52 schreef Biancavia het volgende:
Ja, ik snap dat je baalt, Danic. Ik hou mijn boeken ook liever 'netjes'. Maar die uit een dik boek van de Action heb ik er nu uitgesneden, want dat kleurde echt niet lekker. En ja, het is wel kiezen welke kant je doet, maar dat vind ik bij die Action-boeken niet erg.

Use all the colours! *O*


[ afbeelding ]
Dat ziet er helemaal niet verkeerd uit bij deze plaat, mooi! O+
pi_147896354
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:46 schreef danic het volgende:

[..]

Maar met 3 lege A4 velletjes erachter verpest je toch nog steeds de kleurplaat op achterkant?

Ik heb voornamelijk enkelzijdige boeken. Ik heb ook wat boeken van Action, die zijn dubbelzijdig, maar voor die prijs heb ik er 2 van gekocht, kan ik de achterkant in het andere boek kleuren.
  dinsdag 23 december 2014 @ 21:58:07 #98
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_147896489
Ik hou ze ook liever netjes. Maar ik gebruik liever de platen dan dat ik het boek maar niet gebruik...Dat is zonde geld. Ik gebruik dan ook njet de originelen. Dus hou ze wel compleet.
pi_147896544
quote:
7s.gif Op dinsdag 23 december 2014 21:52 schreef Biancavia het volgende:
Ja, ik snap dat je baalt, Danic. Ik hou mijn boeken ook liever 'netjes'. Maar die uit een dik boek van de Action heb ik er nu uitgesneden, want dat kleurde echt niet lekker. En ja, het is wel kiezen welke kant je doet, maar dat vind ik bij die Action-boeken niet erg.

Use all the colours! *O*

[ afbeelding ]
Nice
pi_147896598
Mooi biancavia!

En niemand die op mijn kleurenkots reageert.

*stervende zwaan ( _O- ) doet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')