abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 1 januari 2015 @ 16:28:41 #226
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_148219070
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Ik ben even aan het berekenen wat mijn nieuwe brutoloon wordt voor 2015. Waar ik even over twijfel om tot het juiste brutobedrag te komen; moet ik ook de reiskosten daarbij optellen of is dat niet nodig? Reiskosten lopen flink op namelijk, ervan uitgaande dat ik nog 12 maanden 4x in de week dezelfde afstand af moet leggen (2248,48 p.j.).

Oja, door de loonsverhoging krijg ik nu ¤0,16 meer :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 1 januari 2015 @ 16:45:03 #227
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_148219563
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 16:28 schreef monsterd. het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Ik ben even aan het berekenen wat mijn nieuwe brutoloon wordt voor 2015. Waar ik even over twijfel om tot het juiste brutobedrag te komen; moet ik ook de reiskosten daarbij optellen of is dat niet nodig? Reiskosten lopen flink op namelijk, ervan uitgaande dat ik nog 12 maanden 4x in de week dezelfde afstand af moet leggen (2248,48 p.j.).

Oja, door de loonsverhoging krijg ik nu ¤0,16 meer :P
Gelukkig nieuwjaar.

Je reiskosten zijn een netto-toeslag op je salaris en deze hoef je dus niet mee te rekenen in je bruto-berekening. Je ziet je reiskosten als het goed is ook niet opgeteld worden bij de post "Loon voor alle heffingen" a.k.a. brutoloon.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  donderdag 1 januari 2015 @ 16:47:28 #228
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_148219614
Ik heb niet het hele jaar reiskosten ontvangen, vandaar dat het onduidelijk voor me was. Bedankt voor je uitleg iig :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_148220900
Heeft iemand een telefoonnummer/email adres/postduif voor HR ofzo?

Mijn loonheffingskorting formulier is nou al voor de 2e keer genegeerd en word er nu een beetje kriegel van, ik kan dat kleine fortuin ondertussen namelijk best goed gebruiken :')
  donderdag 1 januari 2015 @ 17:39:32 #230
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_148221011
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 17:35 schreef Capstie het volgende:
Heeft iemand een telefoonnummer/email adres/postduif voor HR ofzo?

Mijn loonheffingskorting formulier is nou al voor de 2e keer genegeerd en word er nu een beetje kriegel van, ik kan dat kleine fortuin ondertussen namelijk best goed gebruiken :')
Jij of je leidinggevende moet even een SSC aanmaken ter attentie van Genpact. Je kunt ook even proberen te bellen met de Genpect via de Ahold Servicedesk van Genpect. Nummer weet ik even niet, maar staat vast wel ergens op Plaza.

Ohja, het misgelopen geld moet je terugvragen via de Belastingaangifte. Het boekjaar is nu gesloten of wordt zeer binnenkort gesloten en er kunnen geen herberekeningen meer worden aangevraagd.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_148222024
quote:
14s.gif Op donderdag 1 januari 2015 17:39 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

Jij of je leidinggevende moet even een SSC aanmaken ter attentie van Genpact. Je kunt ook even proberen te bellen met de Genpect via de Ahold Servicedesk van Genpect. Nummer weet ik even niet, maar staat vast wel ergens op Plaza.

Ohja, het misgelopen geld moet je terugvragen via de Belastingaangifte. Het boekjaar is nu gesloten of wordt zeer binnenkort gesloten en er kunnen geen herberekeningen meer worden aangevraagd.
Echt waar? Godver, dan is het meer vakantie geld eigenlijk
In ieder geval bedankt :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Capstie op 01-01-2015 19:44:04 ]
  User die overal opduikt 2022 donderdag 1 januari 2015 @ 19:19:00 #232
186611 Haags
pi_148223588
Happy new year. Allen! _O_
Zonder wrijving geen glans
pi_148238094
Gelukkig nieuw jaar collega's!


quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 17:35 schreef Capstie het volgende:
Heeft iemand een telefoonnummer/email adres/postduif voor HR ofzo?

Mijn loonheffingskorting formulier is nou al voor de 2e keer genegeerd en word er nu een beetje kriegel van, ik kan dat kleine fortuin ondertussen namelijk best goed gebruiken :')
Ah wow is dat nog niet geregeld... waardeloos. Zou mij niets verbazen als het onze fout is en niet van het HR.

En natuurlijk zijn een deel van mijn overuren weer naar tvt gegaan. Terwijl ik alles direct uitbetaald krijg(afgesproken).
Wordt daar zo moe van, waarom zou ik dan nog gaan over werken? Heb nog zo'n 2,5 maand vakantie over.......

[ Bericht 2% gewijzigd door Kadooosh op 02-01-2015 10:55:48 ]
  vrijdag 2 januari 2015 @ 11:29:41 #234
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_148238963
Ligt plaza weer eens eruit?
Flesje bier
  vrijdag 2 januari 2015 @ 11:41:24 #235
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_148239182
quote:
13s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:29 schreef Gezicht het volgende:
Ligt plaza weer eens eruit?
Loonstrookjesvrijdag.
Order! Ordeeeeeeeeer!
  vrijdag 2 januari 2015 @ 11:51:05 #236
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_148239382
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2015 18:12 schreef Capstie het volgende:

[..]

Echt waar? Godver, dan is het meer vakantie geld eigenlijk
In ieder geval bedankt :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:47 schreef Kadooosh het volgende:
Ah wow is dat nog niet geregeld... waardeloos. Zou mij niets verbazen als het onze fout is en niet van het HR.

Wellicht handig om anders even zelf het formulier hier te downloaden, in te vullen, en op te sturen naar:

Genpact
Afdeling HR Administratie
Postbus 5012
1520EA Wormerveer
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_148243599
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 10:47 schreef Kadooosh het volgende:
Gelukkig nieuw jaar collega's!

[..]

Ah wow is dat nog niet geregeld... waardeloos. Zou mij niets verbazen als het onze fout is en niet van het HR.

En natuurlijk zijn een deel van mijn overuren weer naar tvt gegaan. Terwijl ik alles direct uitbetaald krijg(afgesproken).
Wordt daar zo moe van, waarom zou ik dan nog gaan over werken? Heb nog zo'n 2,5 maand vakantie over.......
Nah, denk het niet, een keer zelf opgestuurd en een keer door onze aller SM :')
Mijn theorie is dat óf mijn spijkerschrift niet te lezen was, of dat ze het laten toepassen op mijn oude personeelsnummer :D
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 11:51 schreef Schuimpjes het volgende:

[..]

[..]

Wellicht handig om anders even zelf het formulier hier te downloaden, in te vullen, en op te sturen naar:

Genpact
Afdeling HR Administratie
Postbus 5012
1520EA Wormerveer
Ah, top, zal ze nog een keer spammen O+
Moet er trouwens niet nog ergens een belasting nummer staan van Ahold? Zoiets kan ik me herinneren :P
  vrijdag 2 januari 2015 @ 15:13:49 #238
378682 JohnBercow
Division! Clear the lobby!
pi_148244080
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2015 14:57 schreef Capstie het volgende:

[..]

Nah, denk het niet, een keer zelf opgestuurd en een keer door onze aller SM :')
Mijn theorie is dat óf mijn spijkerschrift niet te lezen was, of dat ze het laten toepassen op mijn oude personeelsnummer :D

[..]

Ah, top, zal ze nog een keer spammen O+
Moet er trouwens niet nog ergens een belasting nummer staan van Ahold? Zoiets kan ik me herinneren :P
Nee hoeft niet.

Misschien handig om er even een begeleidend briefje of post-it-note bij te doen met je personeelsnummer.
Order! Ordeeeeeeeeer!
pi_148339673
Hey jongens, ik lees al een tijd mee maar dit is de eerste keer dat ik iets post.

Ik ben 16,5 jaar oud en anderhalf jaar werkzaam bij een Albert Heijn. Ik heb in tegenstelling tot het merendeel van de vakkenvullers een contract van 12 uur per week.

Eigenlijk kan ik vrijwel alles: emballage, inboeken, laden en lossen, codeboek, afprijzen, acties opbouwen, dag en weekrestanten nalopen, nee-verkoop lopen, splitsen, promo, overweg met cross, overweg met R&R, ziekmeldingen doorvoeren, tellen/buddy van de teamleider, kassa bijdraaien, runnen, kartonpers vervangen, afboeken, winkelwagens halen, kwaliteitsteam, AGF, vers en houdbaar vullen en zo nog wel wat dingen die ik nu vergeet.

Ik ben vaak teller/buddy van de teamleider en spreek mensen dan niet alleen aan op hun restanten maar let ook op zaken die normaal de teamleider alleen aangaan. Dit ook omdat ik vaak samenwerk met een teamleider in opleiding voor wie houdbaar nog helemaal nieuw is, hij komt van vers af. Op zo'n moment steekt het een beetje, ik weet zeker dat ik meer affiniteit heb met houdbaar en hij mag in opleiding tot teamleider, tsja, niks aan te doen verder.

Een tijd geleden had ik bij de verbouwing met het in en uitruimen leiding over meerdere paden en zo'n twintig man. Dit beviel mij zo goed dat ik sindsdien eigenlijk wel het teamleiderstraject in wil gaan. Op dit moment is er sowieso geen ruimte want er zijn er al drie in opleiding maar mijn vraag aan jullie is: heeft iemand nog tips voor me en zaken waar ik op moet letten?

Ik weet dat er geen minimumleeftijd is maar in mijn filiaal zijn alle medewerkers minimaal 18 wanneer ze beginnen aan hun opleiding tot teamleider. Over een halfjaar ben ik 17, maakt dat een verschil? En waar zal ik me het komende halfjaar dan vooral op concentreren? Hoeveel uur per week werk je normaliter als teamleider in opleiding?

Alvast bedankt voor jullie input!

[ Bericht 0% gewijzigd door Chefkruiden op 04-01-2015 23:33:25 ]
pi_148340047
Ga eens in gesprek met je SM of mail de OM naar mogelijkheden in de winkelgroep
pi_148340211
quote:
1s.gif Op zondag 4 januari 2015 23:12 schreef Chefkruiden het volgende:
Hey jongens, ik lees al een tijd mee maar dit is de eerste keer dat ik iets post.

Ik ben 16,5 jaar oud en anderhalf jaar werkzaam bij een Albert Heijn. Ik heb in tegenstelling tot het merendeel van de vakkenvullers een contract van 12 uur per week.

Eigenlijk kan ik vrijwel alles: emballage, inboeken, laden en lossen, codeboek, afprijzen, acties opbouwen, dag en weekrestanten nalopen, splitsen, promo, overweg met cross, tellen/buddy van de teamleider, kassa bijdraaien, runnen, vers en houdbaar vullen en zo nog wel wat dingen die ik nu vergeet.

Ik ben vaak teller/buddy van de teamleider en spreek mensen dan niet alleen aan op hun restanten maar let ook op zaken die normaal de teamleider alleen aangaan. Dit ook omdat ik vaak samenwerk met een teamleider in opleiding voor wie houdbaar nog helemaal nieuw is, hij komt van vers af. Op zo'n moment steekt het een beetje, ik weet zeker dat ik meer affiniteit heb met houdbaar en hij mag in opleiding tot teamleider, tsja, niks aan te doen verder.

Een tijd geleden had ik bij de verbouwing met het in en uitruimen leiding over meerdere paden en zo'n twintig man. Dit beviel mij zo goed dat ik sindsdien eigenlijk wel het teamleiderstraject in wil gaan. Op dit moment is er sowieso geen ruimte want er zijn er al drie in opleiding maar mijn vraag aan jullie is: heeft iemand nog tips voor me en zaken waar ik op moet letten?

Ik weet dat er geen minimumleeftijd is maar in mijn filiaal zijn alle medewerkers minimaal 18 wanneer ze beginnen aan hun opleiding tot teamleider. Over een halfjaar ben ik 17, maakt dat een verschil? En waar zal ik me het komende halfjaar dan vooral op concentreren?

Alvast bedankt voor jullie input!
Ik zou imo nog even wachten, zou er persoonlijk niet om staan te springen om gecommandeerd te worden door iemand die 3 jaar jonger is :D
pi_148362734
Beste AH-collega's,

Ik werk nu bijna 6 maanden bij de albert heijn en ben 15 jaar. Mijn eerste contract loopt 13 januari af.
Zelf heb ik nooit te horen gekregen dat ik niet goed werkte ofzo iets. Nu keek ik wanneer ik moet werken op plaza (mijn vaste dagen zijn dinsdag en woensdag) en nu staat er dat ik alleen dinsdag volgende week moet werken en deze week wel gewoon dinsdag en woensdag. Volgende week dinsdag is 13 januari. Nu sta ik woensdag de 14e niet ingeroosterd terwijl dit wel een van mijn vaste dagen is. Ik ben vrij bang dat dit betekent dat mijn contract niet verlengd wordt. Echter heb ik hier nog niks over gehoord. Nu zou ik graag van jullie willen weten wat jullie denken wat er aan de hand is en hoe groot de kans is dat mijn contract niet verlengd wordt?

Alvast bedankt!
  maandag 5 januari 2015 @ 18:19:43 #243
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_148362801
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:17 schreef boyd99 het volgende:
Beste AH-collega's,

Ik werk nu bijna 6 maanden bij de albert heijn en ben 15 jaar. Mijn eerste contract loopt 13 januari af.
Zelf heb ik nooit te horen gekregen dat ik niet goed werkte ofzo iets. Nu keek ik wanneer ik moet werken op plaza (mijn vaste dagen zijn dinsdag en woensdag) en nu staat er dat ik alleen dinsdag volgende week moet werken en deze week wel gewoon dinsdag en woensdag. Volgende week dinsdag is 13 januari. Nu sta ik woensdag de 14e niet ingeroosterd terwijl dit wel een van mijn vaste dagen is. Ik ben vrij bang dat dit betekent dat mijn contract niet verlengd wordt. Echter heb ik hier nog niks over gehoord. Nu zou ik graag van jullie willen weten wat jullie denken wat er aan de hand is en hoe groot de kans is dat mijn contract niet verlengd wordt?

Alvast bedankt!
Daar is door ons erg weinig over te zeggen; de enige die daar het antwoord op weet is jouw leidinggevende.
Wel is het zo dat, als je contract in het systeem nog niet is verlengd, diensten na die dag niet in het rooster staan. Dat betekent dat op dit moment je contract nog niet in het systeem is verlengd, óf dat dat is gebeurd nadat het rooster is vastgesteld. Maar ook dat is gokken.

Dus: vraag het aan je teamleider, die weet het antwoord.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_148362856
Moet het niet al toegezegd zijn met die nieuwe wetgeving? Of is 13 januari op het randje.
  maandag 5 januari 2015 @ 18:25:49 #245
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_148362986
Vanaf 1 januari moeten de aanzeggingen plaatsvinden. Effectief dus met contracten met einddate van 1 februari 2015 en later.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_148363079
Wat zijn eigenlijk de consequenties voor de werkgever als dat niet gebeurd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2015 18:29:28 ]
  maandag 5 januari 2015 @ 18:31:16 #247
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_148363135
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:29 schreef d4v1d het volgende:
Wat zijn eigenlijk de consequenties voor de werkgever als dat niet gebeurd?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werknemer kan een financiële compensatie krijgen van de werkgever. En ja, dat kan ook als je contract wél wordt verlengd.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_148363397
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Werknemer kan een financiële compensatie krijgen van de werkgever. En ja, dat kan ook als je contract wél wordt verlengd.
van welk niveau? Ik zie dollartekens :@ :')

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2015 18:39:43 ]
  maandag 5 januari 2015 @ 18:42:47 #249
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_148363513
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 18:39 schreef d4v1d het volgende:

[..]

van welk niveau? Ik zie dollartekens :@ :')
quote:
Nieuw: aanzegtermijn bij einde tijdelijk werkcontract
Sluiten werkgever en werknemer een tijdelijk contract van 6 maanden of langer af? Dan geldt de aanzegtermijn. Een aanzegtermijn houdt in dat de werkgever aangeeft of de overeenkomst na afloop wel of niet wordt voortgezet. De werkgever moet dit uiterlijk 1 maand voor het einde van het contract schriftelijk aan de werknemer laten weten. Voor contracten die eindigen voor 1 februari 2015 geldt dit nog niet omdat de termijn van 1 maand dan langer is dan de periode waarbinnen het contract eindigt.

Houdt de werkgever zich hier niet aan? Dan is hij de werknemer een vergoeding van 1 maandsalaris verschuldigd.
Houdt de werkgever zich wel aan de aanzegplicht, maar geeft hij het te laat aan? Dan is hij een evenredige vergoeding verschuldigd. Bijvoorbeeld: is de werkgever een week te laat, dan betekent dit een vergoeding van een weeksalaris.
Bron
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  maandag 5 januari 2015 @ 18:46:39 #250
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_148363646
Voortvloeisel uit dezelfde wet: in een contract van 6 maanden of minder mag geen proeftijd meer worden opgenomen. Nu zijn er een paar opties, waarvan ik de goede nog niet weet (kan Schuimpjes ons vast wel vertellen)

* Het is geen dwingend recht, dus net als voorheen mogen daar in de CAO andere afspraken over worden gemaakt
* Het standaard eerste contract wordt nu 7 maanden met een maand proeftijd
* AH doet wat de wetgever in gedachten heeft, en begint met 6 maanden zonder proeftijd.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')