abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:06:25 #151
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147419549
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:57 schreef Fera het volgende:

[..]

Inderdaad. Daarom ook altijd veel onbegrip tussen exen. Want de één is er snel over heen, de ander blijft er wat langer mee zitten en denkt dan dat de ene niet veel om hem/haar gaf.
Zo voelt dat wel, ja ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:09:33 #152
365231 Fera
Fire & Blood
pi_147419635
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:06 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Zo voelt dat wel, ja ;(
I know. Beide kanten meegemaakt. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_147419660
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Precies. En dat proces gaat bij de een wat sneller dan bij de ander :)
Het is alleen zo jammer als vrienden zeggen hoe tof ze was _O

Ik weet, ik weet ;(

Hoe jammer het is dat het uit is, ik heb zoveel positiefs meegekregen in die relatie O+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:12:41 #154
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147419719
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Het is alleen zo jammer als vrienden zeggen hoe tof ze was _O

Ik weet, ik weet ;(

Hoe jammer het is dat het uit is, ik heb zoveel positiefs meegekregen in die relatie O+
Tegen mij zeggen ze van: Maar goed dat je van haar af bent want ze was dit en dat. :)

Dat voelt ook niet prettig. Niet alleen omdat je zelf nog oom haar geeft en niet graag slechte dingen over haar wil horen, maar ook omdat je wil dat je vrienden eerlijk tegen je zijn en niet achteraf pas durven te praten.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:14:15 #155
365231 Fera
Fire & Blood
pi_147419767
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Tegen mij zeggen ze van: Maar goed dat je van haar af bent want ze was dit en dat. :)

Dat voelt ook niet prettig. Niet alleen omdat je zelf nog oom haar geeft en niet graag slechte dingen over haar wil horen, maar ook omdat je wil dat je vrienden eerlijk tegen je zijn en niet achteraf pas durven te praten.
Ik had een vriendin die dat zei over een ex en later met hem af ging spreken. Oké ... :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_147419778
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Tegen mij zeggen ze van: Maar goed dat je van haar af bent want ze was dit en dat. :)

Dat voelt ook niet prettig. Niet alleen omdat je zelf nog oom haar geeft en niet graag slechte dingen over haar wil horen, maar ook omdat je wil dat je vrienden eerlijk tegen je zijn en niet achteraf pas durven te praten.
Na mijn eerste relatie was het nog leuker. Degenen die nog tegen me praatten zeiden dus precies dat. Maar in principe had ik geen vrienden meer over. Ik was in 5 maanden helemaal opgegaan in een relatie met een borderliner.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:16:08 #157
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147419817
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Tegen mij zeggen ze van: Maar goed dat je van haar af bent want ze was dit en dat. :)

Dat voelt ook niet prettig. Niet alleen omdat je zelf nog om haar geeft en niet graag slechte dingen over haar wil horen, maar ook omdat je wil dat je vrienden eerlijk tegen je zijn en niet achteraf pas durven te praten.
Altijd leuk zoiets ja. Dat had ik bij mijn laatste ex, ik hoorde nadat het uit was ineens hoe mijn familie en een paar vrienden echt over haar dachten. Waarom zeggen ze dat niet eerder?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:16:45 #158
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_147419830
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:14 schreef Fera het volgende:

[..]

Ik had een vriendin die dat zei over een ex en later met hem af ging spreken. Oké ... :')
:')
Jammerlijk zulke vrienden.

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Na mijn eerste relatie was het nog leuker. Degenen die nog tegen me praatten zeiden dus precies dat. Maar in principe had ik geen vrienden meer over. Ik was in 5 maanden helemaal opgegaan in een relatie met een borderliner.
Slechte vrienden uitgezocht, mijn beste.
Ik kan mijn vrienden rustig maanden niet spreken en dan als we elkaar weer zien, is het weer als vanouds.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_147419922
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

:')
Jammerlijk zulke vrienden.

[..]

Slechte vrienden uitgezocht, mijn beste.
Ik kan mijn vrienden rustig maanden niet spreken en dan als we elkaar weer zien, is het weer als vanouds.
Dat heb ik inmiddels ook. Dat heeft anderhalf jaar geduurd, maar dan heb je ook wat O+

Grappige is, zitten een aantal FOK!kers bij :+
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:22:40 #160
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_147419996
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Het is alleen zo jammer als vrienden zeggen hoe tof ze was _O

Ik weet, ik weet ;(

Hoe jammer het is dat het uit is, ik heb zoveel positiefs meegekregen in die relatie O+
Mjuh, herkenbaar _O-

'Jullie passen zo goed bij elkaar! :o '

Ja, uh, you don't have to tell me.. :{W
Nobody is telling you who you are, they're just telling you who you should and should not be.
|| justdiggit.org ||
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:22:57 #161
365231 Fera
Fire & Blood
pi_147420009
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:16 schreef yats het volgende:

[..]

Altijd leuk zoiets ja. Dat had ik bij mijn laatste ex, ik hoorde nadat het uit was ineens hoe mijn familie en een paar vrienden echt over haar dachten. Waarom zeggen ze dat niet eerder?
Ergens ook wel begrijpelijk. Liefde maakt blind en soms ook doof. Hun mening had waarschijnlijk weinig invloed op je gehad in de tijd dat alles nog goed ging. Tevens zijn er genoeg mensen die ervoor kiezen zich niet met een relatie te bemoeien. Uit fatsoen. :)
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_147420026
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:16 schreef yats het volgende:

[..]

Altijd leuk zoiets ja. Dat had ik bij mijn laatste ex, ik hoorde nadat het uit was ineens hoe mijn familie en een paar vrienden echt over haar dachten. Waarom zeggen ze dat niet eerder?
Omdat dat haatdragend over kan komen. Altijd lastig om te balanceren tussen eerlijk en beleefd zijn.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_147420115
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:16 schreef yats het volgende:

[..]

Altijd leuk zoiets ja. Dat had ik bij mijn laatste ex, ik hoorde nadat het uit was ineens hoe mijn familie en een paar vrienden echt over haar dachten. Waarom zeggen ze dat niet eerder?
Om haar een kans te geven en ervoor open te staan dat ze wel betere kanten heeft? Achteraf denken ze dan alsnog 'zie je wel' en zijn hun negatieve gedachten bevestigd.
pi_147420217
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Om haar een kans te geven en ervoor open te staan dat ze wel betere kanten heeft? Achteraf denken ze dan alsnog 'zie je wel' en zijn hun negatieve gedachten bevestigd.
Mooi gezegd, ons Chaike.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_147420231
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]

Mjuh, herkenbaar _O-

'Jullie passen zo goed bij elkaar! :o '

Ja, uh, you don't have to tell me.. :{W
O bij mij is het juist het omgekeerde. Dat mensen zeggen wat voor een takkewijf ze was en nooit snapte dat ik bij haar bleef. :P
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:36:20 #166
416931 yats
(non) Average Joe
pi_147420376
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:22 schreef Fera het volgende:

[..]

Ergens ook wel begrijpelijk. Liefde maakt blind en soms ook doof. Hun mening had waarschijnlijk weinig invloed op je gehad in de tijd dat alles nog goed ging. Tevens zijn er genoeg mensen die ervoor kiezen zich niet met een relatie te bemoeien. Uit fatsoen. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:23 schreef Fascination het volgende:

[..]

Omdat dat haatdragend over kan komen. Altijd lastig om te balanceren tussen eerlijk en beleefd zijn.
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:26 schreef Chai het volgende:

[..]

Om haar een kans te geven en ervoor open te staan dat ze wel betere kanten heeft? Achteraf denken ze dan alsnog 'zie je wel' en zijn hun negatieve gedachten bevestigd.
Ook bij een relatie van 7 jaar? Sowieso,mensen die me kennen weten dat ze eerlijk tegen me kunnen zijn en dat ik daar echt niet boos om word. Of ik dan iets met die mening de is iets anders. Waarschijnlijk niet, eigenwijs als ik ben O-)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_147420428
Bij het uitmaken met mijn eerste ex zeiden mijn ouders: "Oh wat jammer, had je eindelijk een superleuke vriendin."

Beste vriend zei: "Ze was ook best wel degelijk." (Maar dat wist ik al van hem).

Bij tweede uitgaan met tweede ex zei m'n beste vriend iets in de trant van: "Alle vrouwen zijn kuthoeren." :P Hij vond haar overigens wel beter passen bij mij.

Zo heb ik ook mijn meningen (gehad) over (ex)vriendinnen van vrienden. Maar waarom zou je iets vervelends zeggen als je vrienden gelukkig zijn met hun partnerkeuze?
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:42:20 #168
365231 Fera
Fire & Blood
pi_147420529
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:36 schreef yats het volgende:

[..]


[..]


[..]

Ook bij een relatie van 7 jaar? Sowieso,mensen die me kennen weten dat ze eerlijk tegen me kunnen zijn en dat ik daar echt niet boos om word. Of ik dan iets met die mening de is iets anders. Waarschijnlijk niet, eigenwijs als ik ben O-)
Die stap is voor veel mensen wel moeilijk om te zetten. Misschien juist bij een langdurige relatie. Ze wordt dan toch gezien als blijvertje.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_147420626
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:36 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ook bij een relatie van 7 jaar? Sowieso,mensen die me kennen weten dat ze eerlijk tegen me kunnen zijn en dat ik daar echt niet boos om word. Of ik dan iets met die mening de is iets anders. Waarschijnlijk niet, eigenwijs als ik ben O-)
Ik weet niet wat ze dachten natuurlijk, maar zo lang iemand gelukkig is ga ik diegene niet lastig vallen met mijn verzuurde en verbitterde gedachtegang over zijn/haar partner. :P Tenzij er echt iets niet in de haak is.

Hooguit een keer peilen of jij er in je relatie ook tegenaan loopt en of je dat lastig vindt.

Enige waar ik iets van zeg is bij iets concreets, bepaald gedrag of zo. Alleen dan zou ik het nog wel genuanceerd houden hoor. Het is namelijk niet alsof het je hond is die jij kan corrigeren. :') Maar gewoon dat je weet hoe ze overkomt bij anderen.
pi_147420644
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:42 schreef Fera het volgende:

[..]

Die stap is voor veel mensen wel moeilijk om te zetten. Misschien juist bij een langdurige relatie. Ze wordt dan toch gezien als blijvertje.
En waarom iemand bewust gaan kwetsen, tenzij ze/hij een crimineel is ofzo.
pi_147420712
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:45 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ze dachten natuurlijk, maar zo lang iemand gelukkig is ga ik diegene niet lastig vallen met mijn verzuurde en verbitterde gedachtegang over zijn/haar partner. :P Tenzij er echt iets niet in de haak is.

Hooguit een keer peilen of jij er in je relatie ook tegenaan loopt en of je dat lastig vindt.

Enige waar ik iets van zeg is bij iets concreets, bepaald gedrag of zo. Alleen dan zou ik het nog wel genuanceerd houden hoor. Het is namelijk niet alsof het je hond is die jij kan corrigeren. :') Maar gewoon dat je weet hoe ze overkomt bij anderen.
Als er iets niet klopt dan vraag je er misschien even naar. Maar verder is het iemand anders zijn/haar keus. Het is zijn/haar vriendin, niet de jouwe
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:53:57 #172
365231 Fera
Fire & Blood
pi_147420817
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:46 schreef muhahaha het volgende:

[..]

En waarom iemand bewust gaan kwetsen, tenzij ze/hij een crimineel is ofzo.
Ligt er ook aan hoe je het brengt en wat er precies aan scheelt. Maar het komt al heel snel verkeerd over. Zeker op een verliefd persoon.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_147420880
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:53 schreef Fera het volgende:

[..]

Ligt er ook aan hoe je het brengt en wat er precies aan scheelt. Maar het komt al heel snel verkeerd over. Zeker op een verliefd persoon.
Mijn zusje weet wel hoe ik over haar man denk. Ze vind het niet altijd even leuk en springt erg snel in de verdediging. Het is geen verkeerde kerel hoor alleen zo chaotisch, self-centered en hij praat slecht nederlands. Dat stoort me behoorlijk. Zolang zij er verder gelukkig mee is prima toch en het is niet dat ik hem anders behandel dan vrienden of mijn broers. :)
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:58:12 #174
365231 Fera
Fire & Blood
pi_147420943
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:55 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Mijn zusje weet wel hoe ik over haar man denk. Ze vind het niet altijd even leuk en springt erg snel in de verdediging. Het is geen verkeerde kerel hoor alleen zo chaotisch, self-centered en hij praat slecht nederlands. Dat stoort me behoorlijk. Zolang zij er verder gelukkig mee is prima toch en het is niet dat ik hem anders behandel dan vrienden of mijn broers. :)
Helemaal prima toch? Eerlijkheid is wel goed, maar vaak zo lastig in te schatten of daar ruimte voor is bij de tegenpartij. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_147421099
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:58 schreef Fera het volgende:

Helemaal prima toch? Eerlijkheid is wel goed, maar vaak zo lastig in te schatten of daar ruimte voor is bij de tegenpartij. ;(
Mijn broer kan nog wel eens lomp uit de hoek komen. Hij vind het bijvoorbeeld erg raar dat mijn vriendin en ik nog geen plannen hebben om samen te gaan wonen en benoemt dat vervolgens als een slechte relatie (meneer woonde zelf binnen een jaar op proef samen met zijn vriendin en ze nam gewoon alles meteen mee _O- ).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')