abonnement Unibet Coolblue
pi_147369535
Ik ben 14 Februari 2012 geopereerd aan een sinus pilonidalis ofwel een haarnestcyste. Hierbij is een snee van tien centimeter gemaakt. Echter, deze wond geneest maar niet. Sta nog altijd onder controle in het ziekenhuis, maar ze doen vrijwel niks. "Doe maar suiker in de wond." Kreeg ik vorige keer te horen.. Maar nog altijd blijft de wond circa 3 cm openliggen, zo niet meer. En dit is echt al heel lang zo, het herstel stagneert...
Vrijdag moet ik wéér naar het ziekenhuis, zal wel weer nutteloos zijn overigens..
We zijn nu bijna VIER maand verder.. en nog kan ik niet zeggen dat ik pijn vrij ben, lang niet zelfs. Tevens zat mijn verband vannacht weer vol helder bloed.. Al met al niet zo fijn, en ik vroeg me af of iemand van jullie hier ervaring mee heeft.. :)

Edit:

Dit is dus deel 8. Al met al nu 2.5 jaar verder waarvan meer dan 2 jaar met een open wond.

De vaste gasten in dit topic (helaas):

Toto69
easy-t
soms Sangha
Aspergermeisje


quote:
17s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 12:36 schreef Toto69 het volgende:





Dus, vanochtend rond een uur of 11 (ik was speciaal al wakker, Etsu had me verteld dat er iets aan de deur zou komen ;)) ging de bel. Na een nacht vol vermoedens ( :P ) strompel ik m'n bed uit en zie ik de koerier met een enorme doos staan :o na wat uitpakwerk kwam ik er al snel achter wat het was en daar ben ik ontzettend blij mee :D (ik teken best graag, dus goed sherlock werk mensen.)

De usernames zijn allemaal leesbaar op het kaartje, maar toch, ik wil iedereen ontzettend bedanken voor deze ontzettend leuke en lieve actie! Het doet me veel goed! :) (Lijst is op willekeurige volgorde, geen zorgen, jullie zijn allemaal even tof) Maar wel in het bijzonder Etsu bedankt (ik denk toch dat hij het brein achter de actie is)

- Etsu
- Lavenderr
- Paxcon
- Johannes_Vermeer
- Cat22
- Queller
- Maily
- Lucky-Strike
- Ace-Eleven
- Egeltje1985
- Knoblaucha6
- Vannelle
- Ingrid
- Lienekien
- JGPeggeman
- Brighteyes
- Amarantha
- Waterdrinker
- Robin007bond
- TimeJumper
- Frozen-Assassin
- OProg
- Pizzalucht
- DancingPhoebe
- Maraca
- Anoniem (Ik denk dat ik wel weet welke user dit is, maar ik weet het niet 100% zeker, DM me desnoods even want ook jij wordt heel erg bedankt!)

Als het goed is, heb ik dan iedereen genoemd. O+
Heel erg bedankt allemaal en zodra ik het ding onder de knie heb zal ik natuurlijk een tekening posten ;)
En ook het doosje + inhoud heeft een goed tehuis gekregen. :P
Operatie Toto: Begin december
Operatie Aspergermeisje: 19 november.
pi_147369541
Laten we 't hopen ja!
  zondag 7 december 2014 @ 20:09:47 #3
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147369550
Deel 11 :N
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147369726
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef Maraca het volgende:
Deel 11 :N
En hopelijk het laatste deel met deze TT. Dat zou geweldig zijn.
pi_147386822
Ik had een tijdje hier niet gelezen, maar je hebt dus een datum. Tof!
Hoelang duurt de operatie, enig idee?
pi_147387454
Foto komt me bekend voor. ;( Maar het bovenste wondje ziet er bij mij na de laatste operatie wel een stuk beter uit. Het lijkt er ook op dat het nu alleen nog dat oppervlakkige wondje is en dat de holte erachter dicht is! Verder naar beneden zit dan nog een wond van 2,5 centimeter, maar ook die is dichter dan ooit. *O*

Morgen weer naar het ziekenhuis voor controle. Weer een andere chirurg, want mijn eigen chirurg had geen plek. Op zich geen probleem, alleen over het verloop kan hij dan weinig zeggen, want hij heeft het nog nooit gezien.
pi_147388322
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:09 schreef Maraca het volgende:
Deel 11 :N
;(
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 20:14 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En hopelijk het laatste deel met deze TT. Dat zou geweldig zijn.
Hoop 't ook!
quote:
14s.gif Op maandag 8 december 2014 12:05 schreef Waterdrinker het volgende:
Ik had een tijdje hier niet gelezen, maar je hebt dus een datum. Tof!
Hoelang duurt de operatie, enig idee?
75 minuten staat ervoor. :)
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 12:34 schreef Aspergermeisje het volgende:
Foto komt me bekend voor. ;( Maar het bovenste wondje ziet er bij mij na de laatste operatie wel een stuk beter uit. Het lijkt er ook op dat het nu alleen nog dat oppervlakkige wondje is en dat de holte erachter dicht is! Verder naar beneden zit dan nog een wond van 2,5 centimeter, maar ook die is dichter dan ooit. *O*

Morgen weer naar het ziekenhuis voor controle. Weer een andere chirurg, want mijn eigen chirurg had geen plek. Op zich geen probleem, alleen over het verloop kan hij dan weinig zeggen, want hij heeft het nog nooit gezien.
Dat andere chirurgen riedeltje is zo herkenbaar. Altijd weer een ander... Maar mooi dat het goed gaat :)
pi_147388369
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 12:34 schreef Aspergermeisje het volgende:
Foto komt me bekend voor. ;( Maar het bovenste wondje ziet er bij mij na de laatste operatie wel een stuk beter uit. Het lijkt er ook op dat het nu alleen nog dat oppervlakkige wondje is en dat de holte erachter dicht is! Verder naar beneden zit dan nog een wond van 2,5 centimeter, maar ook die is dichter dan ooit. *O*

Morgen weer naar het ziekenhuis voor controle. Weer een andere chirurg, want mijn eigen chirurg had geen plek. Op zich geen probleem, alleen over het verloop kan hij dan weinig zeggen, want hij heeft het nog nooit gezien.
Voor jou hoop ik ook dat het eens een keer helemaal goedkomt.
pi_147395006
Oh wat fijn dat je een datum hebt voor de operatie O+

Ik hoop zo dat het goed gaat en dat het dan gewoon voorgoed dicht blijft!

Ook voor de anderen met ditzelfde probleem: :*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_147395051
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:46 schreef essnhills het volgende:
Oh wat fijn dat je een datum hebt voor de operatie O+

Ik hoop zo dat het goed gaat en dat het dan gewoon voorgoed dicht blijft!

Ook voor de anderen met ditzelfde probleem: :*
Thanks :*
pi_147400086
Te vroeg gejuicht over die holte. Die is nu weer open. -O-

Zou dat nou normaal zijn? Dat de wonden de ene dag groter zijn dan de andere? Of is dat een teken dat het weer niet goed gaat? Ga ik morgen maar eens vragen aan de chirurg.
pi_147400145
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Te vroeg gejuicht over die holte. Die is nu weer open. -O-

Zou dat nou normaal zijn? Dat de wonden de ene dag groter zijn dan de andere? Of is dat een teken dat het weer niet goed gaat? Ga ik morgen maar eens vragen aan de chirurg.
-O-.. knuffel
Morgen maar goed vragen ja. Ik durf er geen uitspraak over te doen.
  maandag 8 december 2014 @ 19:23:57 #13
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147400277
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Te vroeg gejuicht over die holte. Die is nu weer open. -O-

Zou dat nou normaal zijn? Dat de wonden de ene dag groter zijn dan de andere? Of is dat een teken dat het weer niet goed gaat? Ga ik morgen maar eens vragen aan de chirurg.
Jeetje -O- het zit jou ook niet mee he?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 8 december 2014 @ 20:03:25 #14
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_147401828
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Te vroeg gejuicht over die holte. Die is nu weer open. -O-

Zou dat nou normaal zijn? Dat de wonden de ene dag groter zijn dan de andere? Of is dat een teken dat het weer niet goed gaat? Ga ik morgen maar eens vragen aan de chirurg.
Jee wat een tegenvaller.

En ik zou zeggen , als die het niet weet. Dring er dan op aan, of eis, dat hij telefonisch contact met die andere chirurg opneemt, misschien dat die het wel weet.
Je moet dan toch niet weken gaan zitten wachten op weer een afspraak om een duidelijk antwoord te krijgen.
Afijn misschien is het allemaal niet nodig en krijg je morgen een duidelijk (en positief) antwoord.
Rayen 2½ jaar!
  Spellchecker maandag 8 december 2014 @ 20:55:25 #15
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_147403965
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 19:18 schreef Aspergermeisje het volgende:
Te vroeg gejuicht over die holte. Die is nu weer open. -O-

Zou dat nou normaal zijn? Dat de wonden de ene dag groter zijn dan de andere? Of is dat een teken dat het weer niet goed gaat? Ga ik morgen maar eens vragen aan de chirurg.
Nee he .... sterkte!!
pi_147403991
Als een wond de ene dag groter is kan het ook nog betekenen dat er weer meer rotzooi uitkomt of is uitgekomen, trouwens. Heb/had ik ook regelmatig.
pi_147418124
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:56 schreef Toto69 het volgende:
Als een wond de ene dag groter is kan het ook nog betekenen dat er weer meer rotzooi uitkomt of is uitgekomen, trouwens. Heb/had ik ook regelmatig.
Ja, dat zou kunnen, want die holte is er nog steeds, ook al zie je hem aan de buitenkant niet. Want bij de chirurg vandaag was hij weer dicht. :? Maargoed, ze vond het niet echt een probleem geloof ik, dat de wonden groter en kleiner worden. Het gaat nog steeds goed.

Had trouwens nóg een andere arts dan waarmee ik een afspraak had. :') Dacht eerst dat het de verpleegster was die me alleen op kwam halen uit de wachtkamer, maar ze was toch echt chirurg.

[ Bericht 1% gewijzigd door BlauwePhlox op 09-12-2014 12:03:40 ]
pi_147420340
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:54 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ja, dat zou kunnen, want die holte is er nog steeds, ook al zie je hem aan de buitenkant niet. Want bij de chirurg vandaag was hij weer dicht. :? Maargoed, ze vond het niet echt een probleem geloof ik, dat de wonden groter en kleiner worden. Het gaat nog steeds goed.

Had trouwens nóg een andere arts dan waarmee ik een afspraak had. :') Dacht eerst dat het de verpleegster was die me alleen op kwam halen uit de wachtkamer, maar ze was toch echt chirurg.
Herkenbaar ja, steeds weer een ander. Niet goed eigenlijk.

Mooi dat het nog steeds goed gaat.
pi_147449984
Volgende week donderdag om 10:30 aanwezig zijn, dus ik ga ervan uit dat de operatie vroeg op de middag of net voor de middag zal plaatsvinden, voor de geïnteresseerden.
  Spellchecker woensdag 10 december 2014 @ 12:52:44 #20
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_147450088
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:49 schreef Toto69 het volgende:
Volgende week donderdag om 10:30 aanwezig zijn, dus ik ga ervan uit dat de operatie vroeg op de middag of net voor de middag zal plaatsvinden, voor de geïnteresseerden.
Beetje zinloze toevoeging he .... dat zijn wij allemaal hier meneer!!! :*
  woensdag 10 december 2014 @ 12:54:03 #21
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_147450119
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:52 schreef maily het volgende:

[..]

Beetje zinloze toevoeging he .... dat zijn wij allemaal hier meneer!!! :*
Oh nee, ben een ramptoerist :7

Maar serieus: wat ontzettend tof dat het al zo dichtbij is! *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_147450144
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:52 schreef maily het volgende:

[..]

Beetje zinloze toevoeging he .... dat zijn wij allemaal hier meneer!!! :*
:D :*
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:54 schreef Maraca het volgende:

[..]

Oh nee, ben een ramptoerist :7

Maar serieus: wat ontzettend tof dat het al zo dichtbij is! *O*
_O-.

Ja, het schiet op nu
pi_147453386
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:49 schreef Toto69 het volgende:
Volgende week donderdag om 10:30 aanwezig zijn, dus ik ga ervan uit dat de operatie vroeg op de middag of net voor de middag zal plaatsvinden, voor de geïnteresseerden.
Moet je eigenlijk in het ziekenhuis blijven daarna, of is het een dagopname? Dit heb ik vast gemist ergens...
pi_147453415
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:35 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Moet je eigenlijk in het ziekenhuis blijven daarna, of is het een dagopname? Dit heb ik vast gemist ergens...
Ik moet wel blijven ja, omdat het een vrij zware operatie is.
pi_147453603
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 14:36 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ik moet wel blijven ja, omdat het een vrij zware operatie is.
Ok. Dat leek me ook wel handig ja, maar ze laten mensen tegenwoordig zo snel naar huis gaan...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')