abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:32:34 #276
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_147509383
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:31 schreef koei het volgende:

[..]

Geen Mario?
Ik vind de Mario Amiibo niet zo heel tof door die vuurbal.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_147509392
quote:
17s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ik ga ze ook niet kopen, ik wacht op toon link :)
Ja, die wil ik ook! Vind de huidige link niet zo tof, dat lelijke plastic onder zijn been :N
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_147509433
quote:
19s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind de Mario Amiibo niet zo heel tof door die vuurbal.
Eens, maar het is Mario!!!

ik heb m ook alleen maar omdat hij gratis was :D
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:35:24 #279
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_147509465
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:32 schreef koei het volgende:

[..]

Ja, die wil ik ook! Vind de huidige link niet zo tof, dat lelijke plastic onder zijn been :N
Toon Link heeft plastic in zijn kont :+

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_147509565
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Toon Link heeft plastic in zijn kont :+

[ afbeelding ]
Nee, toon link poept gewoon plastic, dat is niet zo raar. Plus dat het nu iig doorzichtig is.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  vrijdag 12 december 2014 @ 11:41:17 #281
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_147509613
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:39 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, toon link poept gewoon plastic, dat is niet zo raar. Plus dat het nu iig doorzichtig is.
Conceptontwerp zegt niets helaas

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_147509642
quote:
19s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:41 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Conceptontwerp zegt niets helaas

[ afbeelding ]
-O-
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_147510420
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:42 schreef koei het volgende:

[..]

-O-
Dit ja, ik hoop echt niet dat toon link ook geel heeft -O-
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:17:21 #284
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_147510583
Ik vind die beeldjes van Infinity dan een stuk mooier. Niet alleen gewoon omdat ze in normale manier neergezet zijn zodat je geen dom extra stuk plastic nodig hebt, maar ook omdat gewoon die hele stijl van al die characters bij elkaar past. Daar zit echt een gigantisch goede design-afdeling achter.

Iets wat me niet zo aanspreekt bij Smash Bros (daar valt het nog mee), en vooral bij Sony All-Stars, was dat ze gewoon een shitload aan verschillende stijlen bij elkaar hebben gegooid met het idee van 'zoek het maar uit'. Dus zeer cartoony characters tegen realistische characters enzo.

In Infinity zijn ze gewoon allemaal in dezelfde stijl, dus dat 'klikt'. En de afwerking van die figuren ziet er ook gewoon prima uit.

Het is dat ik geen interesse in die game zelf heb (al is er natuurlijk genoeg potentie voor WEL een echt goede game over al die Disney-licenties, met gebruik van dat spul), maar anders zou dat toch wel interessant zijn. Natuurlijk ook mede omdat het voor mooie figurines dus wel mee valt qua prijs.

Ik begrijp sowieos niet waraom zo'n ongelooflijk rijk bedrijf als Disney niet 1 van de grootste spelers in de videogame industrie is. Ze hadden een prima studio destijds, maar die hebben ze gedropped. En ze hebben alle licenties om echt een shitload aan briljante games uit te brengen ieder jaar.

Zonde.
pi_147511206
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:17 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind die beeldjes van Infinity dan een stuk mooier.
Mee eens, die van infinity zien er een stuk beter uit. Ik vind ook wat je (tot nu toe) met de amiibo kan niet heel boeiend dus ik heb geen haast om er een te halen. Daarom wacht ik op toon link en als het tegen die tijd nog steeds niet zo boeiend is haal ik die misschien ook wel niet. Ik heb er niets mee om veel dingen in de kast te hebben staan die ik toch nooit ga gebruiken dus voor het verzamelen hoef ik het ook niet te doen. Ik vind het bij infinity leuker dat je echt met het poppetje speelt die je op de plaat neerzet
pi_147516376
Ik heb nu 8 amiibo's, de 8 oorspronkelijke fighters die zo'n beetje de main franchises van Nintendo vertegenwoordigen. Gewoon omdat ik zo goed als niks heb aan game-merchandise en ik dit wel tof vind staan op de plank tussen de games. Ik heb ook zitten denken om Marth en Villager nog te halen voor het geval die straks echt weg zijn, maar ik laat het denk ik hier bij. Eigenlijk al veel te veel geld uitgegeven aan dat plastic, hoewel ik nog gebruik wist te maken van de 3 voor 2-actie van MediaMarkt vorige week.

Mij spreken de Disney Infinity's juist helemaal niet aan omdat de stijl voor mijn gevoel veel te ver weg zit van de oorspronkelijke stijl waar de characters uit komen. De Smash Bros-characters blijven dichterbij naar wat het is.
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_147519918
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:35 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Toon Link heeft plastic in zijn kont :+

[ afbeelding ]
pi_147521188
Ik ben in Berlijn. Bij Saturn zijn nog diverse Amiibo te koop zoals de Wii Fit trainer.

Iemand hier belang bij?
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_147525517
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 12 december 2014 @ 20:33:45 #290
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_147525560
quote:
17s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:17 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Waarom niet AQ!
Gaat te snel voor je dan raak je op tilt.

Net een flipperkast die afgaat!

Snap?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_147527676
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 18:07 schreef CoExist het volgende:
Ik ben in Berlijn. Bij Saturn zijn nog diverse Amiibo te koop zoals de Wii Fit trainer.

Iemand hier belang bij?
Villager?
pi_147530046
Ik wil ook een Villager. Bol zegt hem de 16e te versturen. Hoop maar dat ze niet liegen :(
pi_147536803
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 21:23 schreef Reintji het volgende:

[..]

Villager?
Was in de Saturn op zoek naar de blu-ray van "Scooter - Live In Hamburg" :') en ik zag toevallig de Amiibo wand.

Heb me al ff ingelezen op de interwebz en het schijnt dat Marth, Villager en Wii Fit Trainer nogal zeldzaam zijn.
Ik zal eens kijken wat ik kan vinden. Ben hier voornamelijk om wat cultuur op te snuiven en om 34 te worden.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_147537595
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 december 2014 07:38 schreef CoExist het volgende:

[..]

Was in de Saturn op zoek naar de blu-ray van "Scooter - Live In Hamburg" :') en ik zag toevallig de Amiibo wand.

Heb me al ff ingelezen op de interwebz en het schijnt dat Marth, Villager en Wii Fit Trainer nogal zeldzaam zijn.
Ik zal eens kijken wat ik kan vinden. Ben hier voornamelijk om wat cultuur op te snuiven en om 34 te worden.
Thx alvast, de MM hier had meerdere Marths en Wii Fit Amiibo's, maar die vind ik eigenlijk niet tof. AC wel, maar hier de villager nog maar een keer gezien en toen helaas niet gehaald. :o

Succes met het verjaren, is mij ook gelukt. Berlijn is tof!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147537608
Sorry, off topic.<knip>
  Eindredactie Games zaterdag 13 december 2014 @ 10:07:38 #296
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_147537609
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 22:16 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik wil ook een Villager. Bol zegt hem de 16e te versturen. Hoop maar dat ze niet liegen :(
Dat zeggen ze tegen mij ook ;(
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_147537811
quote:
4s.gif Op zaterdag 13 december 2014 10:07 schreef donald_dick het volgende:

[..]

Dat zeggen ze tegen mij ook ;(
Dan krijgen we hem allebei de 17e! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Eindredactie Games zaterdag 13 december 2014 @ 10:27:27 #298
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_147537838
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 december 2014 10:25 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:

[..]

Dan krijgen we hem allebei de 17e! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
elke dag bellen om 3 uur snachts
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zaterdag 13 december 2014 @ 13:56:36 #299
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_147541273
Nintendo O+

quote:
Captain Toad: Treasure Tracker - the Digital Foundry verdict

These days it sometimes feels as if developers are focusing so heavily on cramming each game full of features that they ultimately lose sight of what's most important - the core gameplay. In contrast, Treasure Tracker just feels like a perfectly realised product - and as such, a breath of fresh air. There's no fluff here, just gameplay backed up with perfect performance and beautiful visuals. It's a ton of fun to play and its technology never lets it down. It's easy to get wrapped up in the issues and details surrounding the technical performance of modern titles, but Treasure Tracker reminds us how wonderful it is when superbly polished technology perfectly serves the game design.

Ultimately Captain Toad: Treasure Tracker is another must-have title in Nintendo's expanding lineup of Wii U software - a game that is perfectly realised within the constraints of the system, achieving everything it sets out to accomplish. It's an approach we'd like to see more developers take - to find beauty in restraint. This is the type of game that will remain fun to play years down the line, well after the Wii U is off the market, and the product you get on the disc is all you'll need. In that sense Nintendo is still delivering products today just as they have for decades - an almost flawless consistency that's a rare and precious thing.
Blijf vooral je eigen ding doen O+ _O_
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 13 december 2014 @ 16:27:16 #300
367074 Gh0stface
Suprise, Sydney.
pi_147544136
quote:
19s.gif Op zaterdag 13 december 2014 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo O+

[..]

Blijf vooral je eigen ding doen O+ _O_
Confused, liep jij Nintendo niet te bashen in #ps4 of was dat dus getroll :D :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')