abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † woensdag 25 oktober 2017 @ 23:38:00 #151
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_174662663
Op welke zender wordt dat uitgezonden in Belgie? Op één of Canvas kan ik het niet vinden -O-

En Olga..... O+
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_174663940
quote:
0s.gif Op woensdag 25 oktober 2017 23:38 schreef Snowsquall het volgende:
Op welke zender wordt dat uitgezonden in Belgie? Op één of Canvas kan ik het niet vinden -O-

En Olga..... O+
Vier.be
  † In Memoriam † donderdag 26 oktober 2017 @ 10:06:03 #153
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_174665893
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 03:50 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Vier.be
Ah thanx _O_ . Nooit van gehoord :@
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  † In Memoriam † donderdag 26 oktober 2017 @ 10:56:27 #154
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_174666974
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 03:50 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Vier.be
Deze video is niet beschikbaar in het buitenland......
en ook na registreren blijft het niet mogelijk(nee, geen adblocker actief) }:|
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
  donderdag 26 oktober 2017 @ 18:19:27 #155
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_174675001
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:56 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Deze video is niet beschikbaar in het buitenland......
en ook na registreren blijft het niet mogelijk(nee, geen adblocker actief) }:|
Probeer Hola eens. Gebruik ik ook en werkt heel gemakkelijk.
  † In Memoriam † zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:33:59 #156
137787 Snowsquall
Noord Brabant
pi_174723347
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 18:19 schreef Heufd het volgende:

[..]

Probeer Hola eens. Gebruik ik ook en werkt heel gemakkelijk.
Sorry voor de late reactie, krijg 'Hola' niet eens aan de gang. Start niet op. :@
Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
pi_174741076
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:56 schreef Snowsquall het volgende:

[..]

Deze video is niet beschikbaar in het buitenland......
en ook na registreren blijft het niet mogelijk(nee, geen adblocker actief) }:|
Ik kijk ze via vlaamse.tv.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175173824
Het lukt me niet om de afleveringen op de site te bekijken. Ik kan me wel registreren en netjes m'n adblocker uitzetten, maar dan is er de melding "Deze video is niet beschikbaar in het buitenland". En ik heb ook niet de beschikking over een Belgisch IP adres via VPN of iets dergelijks.

Iemand heeft de afleveringen wel op youtube gezet. Maar helaas ontbreekt daar de ondertiteling. Voor mezelf maakt dat niet uit, maar mijn ouders kijken het ook graag en mijn slechthorende vader lukt dat niet zonder ondertiteling. Ik weet dat de afleveringen in België teletekstondertiteling hebben en hoopte dat ze op vier.be ook daarmee te kijken waren.

Zijn de ondertitels misschien ergens online beschikbaar?
pi_175244398
Waar hebben ze die Nederlander nou weer vandaan gehaald? Die is zelfs in Nederland totaal niet bekend dus waarom ie in de Belgische versie van de Slimste Mens zat? En hij was ook nog eens totaal niet slim.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_175252082
quote:
0s.gif Op woensdag 22 november 2017 18:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waar hebben ze die Nederlander nou weer vandaan gehaald? Die is zelfs in Nederland totaal niet bekend dus waarom ie in de Belgische versie van de Slimste Mens zat? En hij was ook nog eens totaal niet slim.
Ik kende hem ook niet en hij was inderdaad niet echt slim :P heel grappig ook niet...
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 23 november 2017 @ 02:03:55 #161
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175252091
Wat een irritante gast die Nederlandse Braziliaan
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175258080
Tof dat er meer mensen volgen! Ik vond het jammer dat Dina Tersago uiteindelijk het veld moest ruimen. Prachtige vrouw om te zien, en ze vertelt ook leuk. Al stuurde ze die acteur wel op briljante wijze naar huis de aflevering voor haar :P
't Echte en 't ware!
pi_175259096
Volgende week finaleweek?

En hopelijk wordt die Chris vd Ende niet de volgende NL grappenmakende afgevaardigde in de jury. na MMHuijbregts, JJ van der Wal en Jandino.
Kende die Chris alleen van Pownews, omdat hij een paar jaar geleden grappen maakte over de Pietendiscussie en van de Bijlmersafari (door mensen zonder gevoel voor sarcasme ook wel het meest racistische publieke omroepfilmpje aller tijden genoemd). Hij was idd een stuk dikker toen.

pi_175259349
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:06 schreef Wuwwa het volgende:
Volgende week finaleweek?

En hopelijk wordt die Chris vd Ende niet de volgende NL grappenmakende afgevaardigde in de jury. na MMHuijbregts, JJ van der Wal en Jandino.
Ik kende Chris ook niet, vond hem ook niet leuk. MM en JJ vind ik wél leuk als juryleden overigens. Op Nederlandse TV vind ik JJ niet te pruimen.

Hoe werkt dat met die finaleweek? Als je dus vandaag pas in de quiz komt maak je sowieso geen kans op de finale?
't Echte en 't ware!
pi_175259435
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:18 schreef Japepk het volgende:

[..]

Ik kende Chris ook niet, vond hem ook niet leuk. MM en JJ vind ik wél leuk als juryleden overigens. Op Nederlandse TV vind ik JJ niet te pruimen.

Hoe werkt dat met die finaleweek? Als je dus vandaag pas in de quiz komt maak je sowieso geen kans op de finale?
De laatste reguliere donderdag gaan er twee door, die worden in de finalemaandag aangevuld met de nummer 8 van de ranglijst, enzovoorts. Het zijn twee finaleweken.
Maar ik zie dat er nog wel 8 nieuwe moeten komen, dus we krijgen nog twee reguliere weken. Vond het gek dat die Linde al verzekerd is geacht met 4 overwinningen.
pi_175259593
Belgisch publiek is ook wel prima als grappenmaker, beetje gek doen en die lui schateren om alles.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 23 november 2017 @ 14:31:06 #167
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_175259648
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:06 schreef Wuwwa het volgende:
Volgende week finaleweek?

En hopelijk wordt die Chris vd Ende niet de volgende NL grappenmakende afgevaardigde in de jury. na MMHuijbregts, JJ van der Wal en Jandino.
Kende die Chris alleen van Pownews, omdat hij een paar jaar geleden grappen maakte over de Pietendiscussie en van de Bijlmersafari (door mensen zonder gevoel voor sarcasme ook wel het meest racistische publieke omroepfilmpje aller tijden genoemd). Hij was idd een stuk dikker toen.

Ben er bang voor zou wel eentje van Geubels productie zijn .

Was die andere Belgische komiek laatst ook die er uit ging tegen die twee donkere vrouwen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_175260378
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 14:21 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Vond het gek dat die Linde al verzekerd is geacht met 4 overwinningen.
Met vier overwinningen haal je de beste acht wel. :)

De ranglijst tot nu toe:
1. Dalilla Hermans - 9 afl-5 winst
2. Goedele Wachters - 8-4
3. Bill Barberis - 5-1
4. Thibault Christiaensen - 5-1
5. Linda Merckpoel - 4-3

Van de negen nieuwe kandidaten moeten er nog 4 over Linde heen gaan om haar uit de top 8 te duwen. Dat lukt alleen als Linde vandaag afvalt en drie nieuwe kandidaten minstens vijf afleveringen volhouden en een vierde vier keer meedoet en drie of vier keer wint.

winnaar - tweede - afvaller
Thibault - nieuw1 - Linde
nieuw2 - nieuw1 - Thibault
nieuw2 - nieuw1 - nieuw3
nieuw2 - nieuw1 - nieuw4
nieuw5 - nieuw2 - nieuw1
nieuw 6 - nieuw5 - nieuw2
nieuw 6 - nieuw5 - nieuw7
nieuw 6 - nieuw5 - nieuw8
nieuw 6 - nieuw5 - nieuw9

1. Dalillla - 9 - 5
2. Goedele - 8 - 4
3. Thibault - 7 - 2
4. nieuw5 - 5 - 5
5. nieuw2 - 5 - 3
6. Bill - 5 - 1
7. nieuw1 - 5 - 0
8. nieuw6 - 4 - 4
9. Linde - 4 - 3
pi_175261152
Ik sta er ook steeds van te kijken hoe 'groot' het BV-wereldje nog is. Ik dacht dat dat wel ophield na FC de Kampioenen en Studio100, maar er komt echt van alles voorbij. Ik vind het dan weer wel sterk dat al die Vlamingen zoveel over verschillende plaatsen in hun land weten. Laatst die sterrenrestaurants en nu die kustplaatsen bijvoorbeeld.
't Echte en 't ware!
pi_175261208
quote:
0s.gif Op donderdag 23 november 2017 15:40 schreef Japepk het volgende:
Ik sta er ook steeds van te kijken hoe 'groot' het BV-wereldje nog is. Ik dacht dat dat wel ophield na FC de Kampioenen en Studio100, maar er komt echt van alles voorbij. Ik vind het dan weer wel sterk dat al die Vlamingen zoveel over verschillende plaatsen in hun land weten. Laatst die sterrenrestaurants en nu die kustplaatsen bijvoorbeeld.
Ja chefkoks en restaurants zijn grootheden in culinair België.
En de Slimste Mens is al jaren de populairste show daar, waar alle A-sterren langs zijn geweest. Niet te vergelijken met de Nederlandse variant.
pi_175272320
Is it just me of is die Thibaut niet veel aan? Niet grappig, niet goed, overleeft geregeld omdat zn opponenten tactische fouten maken in de finale.

En DSMTW moet oppassen. De formule raakt een beetje uitgewerkt. De eerste ronde draait sinds een paar jaar steeds minder om de kennis en steeds meer om de grappige filmpjes en opmerkingen die juryledne erbij kunnen maken. En nu geeft Erik ook nog eens alle antwoorden weg met te gemakkelijke tips. T is niet meer de pure kennisquiz die het ooit was.

En de grappen van de juryleden worden heel voorspelbaar.

Ik vind de Vlaamse versie nog steeds een van de leukste tv-programma's ooit maar ze zijn misschien aan wat vernieuwing toe.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_175287127
Ik vond die Chris echt zwaar irritant, alsof ie thuis z'n grappen had ingestudeerd om zo leuk mogelijk over te komen. Ik had ook geen idee waar ik hem van zou moeten kennen. Beetje jammer dat hij dan Nederland moest vertegenwoordigen -O-
pi_175340105
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 november 2017 02:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is it just me of is die Thibaut niet veel aan? Niet grappig, niet goed, overleeft geregeld omdat zn opponenten tactische fouten maken in de finale.
Ik vind hem wel relaxt, volgens mij heeft hij goed in de gaten dat hij die finale tactisch uit kan spelen. Heb net de aflevering van vrijdag terug gekeken, die finale was wel echt spannend. Linde was oprecht niet blij dat ze eruit moest geloof ik. Dikke kans dat Thibault er vanavond uitvliegt. Hij had een soort klik met Linde, het kan best dat hij nu niet meer in zijn rol zit.
't Echte en 't ware!
pi_175746494
Volgt iemand het nog? Joke mag er echt wel uit hoor. Die begint per aflevering hysterischer te worden.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_175746555
Ben pas bij e34
pi_175747614
Ik volg de finaleweken nog.
De andere afleveringen heb ik niet meer gekeken omdat ik te veel achter stond met kijken.

Het is echt niet meer wat het vroeger was, heel veel blabla en reclame.
pi_175748417
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgt iemand het nog? Joke mag er echt wel uit hoor. Die begint per aflevering hysterischer te worden.
Joke vindt ik wel schattig op één of andere manier.

Stefaan Degand die in de jury zit is echt zwaaaaaaaar irritant...
pi_175748512
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 20:18 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Joke vindt ik wel schattig op één of andere manier.

Stefaan Degand die in de jury zit is echt zwaaaaaaaar irritant...
Ja Degand hoort zichzelf veel te graag praten. Joke Emmers was schattig maar die lijkt haar kracht nu als een trucje in te zetten. En eric maar roepen dat ze er mee weg blijft komen. Meh van mij mag ze er maandag uit. Ik gun t Filip wel. Thibaut kan iig ook al hebben, dan alleen nog afrekenen met Goedele en Xavier, die erg sterk zijn. Dalila is ook wel te pakken.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_175750101
Nou praten wil ik dat Degand doet niet noemen, het is gewoon onbehouwen schreeuwen en aandacht vragen...
pi_175753196
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 december 2017 18:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Volgt iemand het nog? Joke mag er echt wel uit hoor. Die begint per aflevering hysterischer te worden.
Ik vind haar juist leuker worden! Ik was in deze finale ook echt vól voor haar. Ik snap alleen niet dat mensen niet als een malle dingen gaan noemen zodra ze de beurt hebben in de finale (los van strategisch zakken dan).

Overigens zijn die finale afleveringen echt leuk! De jury gaat af en toe echt los. Elke combinatie is nu wel leuk, terwijl dat gedurende het seizoen soms duidelijk níet zo was.
't Echte en 't ware!
pi_175767693
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 december 2017 20:18 schreef JayHovah het volgende:

[..]

Joke vindt ik wel schattig op één of andere manier.

Stefaan Degand die in de jury zit is echt zwaaaaaaaar irritant...
Eigenlijk vind ik hem de laatste tijd wel weer aardig. Vooral in het begin vond ik hem erg irritant.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175794367
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 december 2017 19:39 schreef Monolith het volgende:

[..]

Eigenlijk vind ik hem de laatste tijd wel weer aardig. Vooral in het begin vond ik hem erg irritant.
Neuh, de laatste aflevering was hij te verdragen, maar verder vind ik hem niets. Schreeuwt overal maar doorgeen en is zich te bewust van zijn 'trucje', dat snel achter elkaar blijven ratelen. Minst favoriete jurylid by far.

Overigens had ik in het begin sterk dat niemand kon tippen aan Philip of Jerome, maar nu aan het eind van het seizoen zie ik wel dat elk (of toch de meeste) juryleden hun charme hebben. Ik kan ze alleen niet goed uit elkaar houden :P
't Echte en 't ware!
pi_175798767
quote:
0s.gif Op zondag 17 december 2017 20:40 schreef Japepk het volgende:

[..]

Neuh, de laatste aflevering was hij te verdragen, maar verder vind ik hem niets. Schreeuwt overal maar doorgeen en is zich te bewust van zijn 'trucje', dat snel achter elkaar blijven ratelen. Minst favoriete jurylid by far.

Overigens had ik in het begin sterk dat niemand kon tippen aan Philip of Jerome, maar nu aan het eind van het seizoen zie ik wel dat elk (of toch de meeste) juryleden hun charme hebben. Ik kan ze alleen niet goed uit elkaar houden :P
Ik vind K3rin een beetje overbodig. Jonas vind ik ook nog wel leuk, maar ik kon dan ook hard lachen om neveneffecten en Willy's en Marjetten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175810334
Joke is een klassiek gevalletje van overacting. Mensen vinden het leuk als je eens flapuiterig gaat schreeuwen. Dan denken dat steeds maar weer dingen roepen altijd leuk blijft.
Degand is een beetje apart, maar wel respect dat ie daar zit. Recent zijn vrouw verloren.
Verder tijd voor de echte kanonnen, Xavier, Goedele en Dalila (al is die laatste wel een prototype Belg, zo iemand in de klas die zegt de toets slecht gemaakt te hebben om vervolgens een 9 te krijgen).
pi_175812880
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 14:31 schreef Wuwwa het volgende:
Joke is een klassiek gevalletje van overacting. Mensen vinden het leuk als je eens flapuiterig gaat schreeuwen. Dan denken dat steeds maar weer dingen roepen altijd leuk blijft.
Degand is een beetje apart, maar wel respect dat ie daar zit. Recent zijn vrouw verloren.
Verder tijd voor de echte kanonnen, Xavier, Goedele en Dalila (al is die laatste wel een prototype Belg, zo iemand in de klas die zegt de toets slecht gemaakt te hebben om vervolgens een 9 te krijgen).
Sowieso begint het programma altijd met van die standaard Vlaamse valse bescheidenheid. "Zou je de slimste mens kunnen worden?", "Nee natuurlijk niet! Ik kan helemaal niet kwissen / weet niet zoveel / ander ongemeend excuus".
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_175813001
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:17 schreef Monolith het volgende:

[..]

Sowieso begint het programma altijd met van die standaard Vlaamse valse bescheidenheid. "Zou je de slimste mens kunnen worden?", "Nee natuurlijk niet! Ik kan helemaal niet kwissen / weet niet zoveel / ander ongemeend excuus".
Die ene keer dat iemand de ballen heeft om te zeggen dat ie er voor gaat, en denkt dat ie kans maakt, zie je Erik schrikken en hoor je de oehs en aahs uit het publiek. Dat wordt daar echt niet gewaardeerd. ' Allee 'ne arrogante ollander..'
pi_175814043
quote:
0s.gif Op maandag 18 december 2017 16:21 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Die ene keer dat iemand de ballen heeft om te zeggen dat ie er voor gaat, en denkt dat ie kans maakt, zie je Erik schrikken en hoor je de oehs en aahs uit het publiek. Dat wordt daar echt niet gewaardeerd. ' Allee 'ne arrogante ollander..'
Precies, maar het is gewoon een zinloos toneelstukje.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 18 december 2017 @ 23:06:02 #188
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_175825040
Joke weer verder. Thibault was gewoon beter in de finale, maar was slachtoffer van 't feit dat hij meer wist. Nu mag ze er wel uit, dit was geen tactiek of kennis, maar dom geluk, zeker dat ze daarna iets heel gemakkelijk kreeg om 2 dingen te roepen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_175836345
Ik ben wel fan van Joke, van mij mag ze winnen. Filip Peeters had van mij mogen gaan, vind hem erg saai. Morgen weer Xavier Taverne, die vond ik wel een erg toffe kandidaat.
't Echte en 't ware!
  dinsdag 19 december 2017 @ 17:16:06 #190
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_175842037
Ik vind haar ook wel leuk, maar gisteren vond ik het gewoon nogal onterecht dat ze verder ging. Voor de rest maakt het me minder uit wie er wint, nadat Linde werd uitgeschakeld ;(.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_175856615
Joke ;(

Nu Filip eruit en we hebben een mooie finale :P
pi_175866009
Elodie had moeten winnen. Al was het maar, zodat ze er in lengte van dagen op terug konden komen tegen Jeroom. O+
BFF met GGMM
pi_175866013
Jammer van Joke, zij is eigenlijk slachtoffer van het spel. Ze kwam er in de reguliere rondes in en speelde zo beter dan Xavier Taveirne en Filip Peters. Toch krijgt zij zo geen kans om terug te keren in de finale.
't Echte en 't ware!
  woensdag 20 december 2017 @ 16:02:23 #194
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_175867285
Ik denk niet dat zoiets veel had uitgemaakt. Xavier, Goedele en Dalilla weten ook gewoon meer.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_175867404
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 16:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk niet dat zoiets veel had uitgemaakt. Xavier, Goedele en Dalilla weten ook gewoon meer.
De gedoodverfde favorieten willen nog wel eens choken in de (halve) finale.
BFF met GGMM
  woensdag 20 december 2017 @ 23:05:41 #196
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_175881087
Finale met Dalilla, Goedele en Xavier, we weten dus zeker dat er nog eens een vrouw wint.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_175894102
quote:
99s.gif Op woensdag 20 december 2017 23:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
Finale met Dalilla, Goedele en Xavier, we weten dus zeker dat er nog eens een vrouw wint.
Xavier heeft tot nu toe elke aflevering die hij erin zat gewonnen (op ééntje na dan). Team Xavier hier!
't Echte en 't ware!
pi_175894301
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 15:45 schreef Japepk het volgende:

[..]

Xavier heeft tot nu toe elke aflevering die hij erin zat gewonnen (op ééntje na dan). Team Xavier hier!
Met andere woorden: hij heeft nog nooit een finalespel gewonnen. :P

Team Dalilla! *O*
pi_175894584
Nu heb ik nog nooit een finale aflevering van DSMTW gezien, maar ik neem aan dat de winnaar gewoon bekend is na de reguliere filmpjesronde?
't Echte en 't ware!
pi_175894636
quote:
0s.gif Op donderdag 21 december 2017 16:06 schreef Japepk het volgende:
Nu heb ik nog nooit een finale aflevering van DSMTW gezien, maar ik neem aan dat de winnaar gewoon bekend is na de reguliere filmpjesronde?
Nee, de nummer 3 valt af en de beste 2 spelen de finale. Dit keer dus voor de winst :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')