abonnement Unibet Coolblue
pi_150295403
Die tassen zijn al jaren niet meer gedaan en ik denk dat ze ook niet meer komen
pi_150302106
Ah balen. Was ook echt al jaren terug inderdaad maar moest er opeens aan denken.
pi_150305087
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:24 schreef applemoose het volgende:
Die tassen zijn al jaren niet meer gedaan en ik denk dat ze ook niet meer komen
Dat klopt. Producten die over de tijd zijn mogen ze niet meer verkopen, en wat er overblijft met kerst ofzo gaat in de sale.
pi_150305323
ik vind de sale met kerst sowieso toffer. 50% korting, ook op kadootjes. Dan kun je zelf kiezen wat je wilt ipv een tasje met Producten die vaak net niet zijn wat je lekker vind.
pi_150316317
Vond het juist grappig dat je niet wist wat erin zat. Kreeg je toch weer dingen die je misschien niet zo snel zou kopen.
pi_150607404
Liefhebbers van Angels on Bare Skin hier? Ik heb een 100gr pot hier liggen, maar het is niet mijn ding. Is niet heel veel uit, heb 'm twee keer gebruikt.
pi_151438728
Heb gisteren Prince scheercreme gekregen van m'n vriendin. Wat een goddelijk spul is dat :D Ben verder niet zo heel bekend met Lush. Hebben ze verder nog wat voor mannen?
  dinsdag 7 april 2015 @ 00:55:26 #158
202348 Susi
Temple of Love
pi_151438879
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 00:45 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Heb gisteren Prince scheercreme gekregen van m'n vriendin. Wat een goddelijk spul is dat :D Ben verder niet zo heel bekend met Lush. Hebben ze verder nog wat voor mannen?
Dirrrrty !
Al vind ik die zelf ook onwijs lekker.
pi_151440550
Kalamazoo beardwash, werkt ook goed als gezichtsreiniger
  dinsdag 7 april 2015 @ 18:02:10 #160
202348 Susi
Temple of Love
pi_151455116
Zal Lush nog trouwens nog goed draaien? Ik heb er een paar jaar geleden best wel het een en ander (online) gekocht, maar het werd zo allemachtig duur dat ik het kopen van Lushproducten in Nederland al helemaal voor gezien heb gehouden.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die eerst wat meeging in de hype en het toen heeft losgelaten?
  dinsdag 7 april 2015 @ 18:05:56 #161
47102 Elvi
miemkwien
pi_151455235
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 april 2015 18:02 schreef Susi het volgende:
Zal Lush nog trouwens nog goed draaien? Ik heb er een paar jaar geleden best wel het een en ander (online) gekocht, maar het werd zo allemachtig duur dat ik het kopen van Lushproducten in Nederland al helemaal voor gezien heb gehouden.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die eerst wat meeging in de hype en het toen heeft losgelaten?
Ik kom er ook niet meer. Misschien over n tijdje dat ik weer n vaste shampoo haal maar ik ben er nu 2 of 3 jaar niet meer geweest omdat de prijzen belachelijk.zijn.
pi_151455693
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 18:05 schreef Elvi het volgende:

[..]

Ik kom er ook niet meer. Misschien over n tijdje dat ik weer n vaste shampoo haal maar ik ben er nu 2 of 3 jaar niet meer geweest omdat de prijzen belachelijk.zijn.
Zou best kunnen dat het minder goed loopt. De hype is er ook een beetje vanaf lijkt het en er is zo veel keus.
Sabon deed het ook niet voor niets mager, het bestaat wel, maar nu geen vestiging meer in Utrecht terwijl er toch twee waren.
pi_151456210
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 april 2015 18:02 schreef Susi het volgende:
Zal Lush nog trouwens nog goed draaien? Ik heb er een paar jaar geleden best wel het een en ander (online) gekocht, maar het werd zo allemachtig duur dat ik het kopen van Lushproducten in Nederland al helemaal voor gezien heb gehouden.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die eerst wat meeging in de hype en het toen heeft losgelaten?
Nee hoor, ik ook. Er zijn nog wat dingetjes die ik blijf gebruiken, o.a. aqua marina. Maar dingen zoals zeepjes, shampoo enzo koop ik echt niet meer.

Ik heb een paar jaar terug een discussie gehad met iemand van Lush. Hij kraakte the body shop af, en leek het erg prettig te vinden dat the body shop niet zo lekker meer draaide.

Toen heb ik de jaarcijfers van Lush opgezocht en kwam erachter dat Lush ook verlies draaide. Ik weet even niet meer welk jaar het was, is al weer even geleden. Maar het lijkt me sterk dat het nu weer veel winst maakt.

In Den Haag wellicht, daar zit nu een Primark dichtbij, dat zal wat mensen trekken denk ik.
pi_151456383
quote:
0s.gif [b]Op dinsdag 7 april 2015 18:33 schreef Miracle_Drug het volgende:[/b
In Den Haag wellicht, daar zit nu een Primark dichtbij, dat zal wat mensen trekken denk ik.
Denk je echt? Een shirt of een zeepje voor hetzelfde geld?!
Met zulke marges vraag ik me wel af hoe moeilijk het is om verlies te maken :P
pi_151458689
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2015 18:38 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Denk je echt? Een shirt of een zeepje voor hetzelfde geld?!
Met zulke marges vraag ik me wel af hoe moeilijk het is om verlies te maken :P
Primark trekt mensen naar de binnenstad, die lopen dan vast bij Lush naar binnen. Starbucks zit er ook. Als je ¤ 5 voor koffie uit wil geven, geef je vast ook wel een tientje voor een zeepje uit. Den Haag is een heel duur pand met relatief weinig toeristen (zeker in de winter), het lijkt mij dat het wel lucratief is nog.

Denk ik. Ik kom nooit meer in Den Haag eigenlijk.
  † In Memoriam † dinsdag 7 april 2015 @ 19:35:27 #166
43556 miss_dynastie
pi_151458845
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 19:32 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Primark trekt mensen naar de binnenstad, die lopen dan vast bij Lush naar binnen. Starbucks zit er ook. Als je ¤ 5 voor koffie uit wil geven, geef je vast ook wel een tientje voor een zeepje uit. Den Haag is een heel duur pand met relatief weinig toeristen (zeker in de winter), het lijkt mij dat het wel lucratief is nog.

Denk ik. Ik kom nooit meer in Den Haag eigenlijk.
Ik denk dat dat een compleet andere doelgroep is eigenlijk.... Starbucks is nog iets bijzonders voor sommige mensen, maar acht euro voor een stukje zeep....

Groot fan ben ik allang niet meer. Met Kerst bestel ik wel trouw douche- en badspul.

En mocht iemand een conditioner kennen met de geur van american cream, maar goedkoper: graag!
pi_151460697
quote:
5s.gif Op dinsdag 7 april 2015 18:02 schreef Susi het volgende:
Zal Lush nog trouwens nog goed draaien? Ik heb er een paar jaar geleden best wel het een en ander (online) gekocht, maar het werd zo allemachtig duur dat ik het kopen van Lushproducten in Nederland al helemaal voor gezien heb gehouden.
Ik kan mij niet voorstellen dat ik de enige ben die eerst wat meeging in de hype en het toen heeft losgelaten?
Nu ik geen werk heb is het veel meer een luxe geworden, dus ik krijg t alleen nog maar. Vind de bruisballen wel nog steeds heerlijk en zie dat echt als extraatje. Zal t nu niet kopen voor dagelijks gebruik. Maar ik ben ook gestopt met Starbucks drinken, want dat vind ik nu ook luxe.

Zijn de prijzen dan echt zo omhoog gegaan?
pi_151474669
Ik koop het vaak ook als luxe voor mezelf, als ik een examen gehaald heb of jarig ben ofzo. Niet echt meer voor de zomaar. :P En krijg het cadeau van andere. Maar echt veel kopen, neine. Heb nu wel een stapel zeep liggen nog. :+
  zondag 17 mei 2015 @ 21:13:48 #169
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_152692697
Heeft iemand enig idee hoe ik Lush caca henna van m'n handen afkrijg?
geen.
pi_152696348
quote:
9s.gif Op zondag 17 mei 2015 21:13 schreef Isis20 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe ik Lush caca henna van m'n handen afkrijg?
Tijd :')

En voor de volgende keer: handschoenen. En als extra tip: smeer een laagje vaseline om je haargrens. Hoef je daar ook iets minder voorzichtig te zijn ivm vlekvorming. Wel daarna heeeeeel goed je haar wassen want het is dan hartstikke vet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 17 mei 2015 @ 23:08:13 #171
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152698200
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2015 18:33 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Nee hoor, ik ook. Er zijn nog wat dingetjes die ik blijf gebruiken, o.a. aqua marina. Maar dingen zoals zeepjes, shampoo enzo koop ik echt niet meer.

Ik heb een paar jaar terug een discussie gehad met iemand van Lush. Hij kraakte the body shop af, en leek het erg prettig te vinden dat the body shop niet zo lekker meer draaide.

Toen heb ik de jaarcijfers van Lush opgezocht en kwam erachter dat Lush ook verlies draaide. Ik weet even niet meer welk jaar het was, is al weer even geleden. Maar het lijkt me sterk dat het nu weer veel winst maakt.

In Den Haag wellicht, daar zit nu een Primark dichtbij, dat zal wat mensen trekken denk ik.
Lush is altijd verliesgevend geweest in Nederland, met uitzondering van de filialen in Amsterdam (veel toeristen). Ze willen echter op veel plaatsen zitten omdat het wel mensen trekt en ze wel aanwezig willen zijn. In Engeland draaien ze echter meer dan genoeg winst, je wil niet weten hoeveel marge er op de producten zit :X
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  zondag 17 mei 2015 @ 23:11:11 #172
343786 Isis20
RFK is watching my shitty post
pi_152698310
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 22:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Tijd :')

En voor de volgende keer: handschoenen. En als extra tip: smeer een laagje vaseline om je haargrens. Hoef je daar ook iets minder voorzichtig te zijn ivm vlekvorming. Wel daarna heeeeeel goed je haar wassen want het is dan hartstikke vet.
Spijt :'(
Had rechts een handschoen aangedaan, maarja aanbrengen doe je toch altijd met twee handen... En van je hoofd haal je 't ook zo weg na het aanbrengen. Van je hand dus niet als er wondjes op zitten. Het lijkt wel of ik van het kerkhof kom joh :')
geen.
pi_152698461
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2015 23:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Lush is altijd verliesgevend geweest in Nederland, met uitzondering van de filialen in Amsterdam (veel toeristen). Ze willen echter op veel plaatsen zitten omdat het wel mensen trekt en ze wel aanwezig willen zijn. In Engeland draaien ze echter meer dan genoeg winst, je wil niet weten hoeveel marge er op de producten zit :X
Dat wil ik best geloven, ze zijn echt duur :X
Ik teer nog steeds op de stash die ik in een paar jaar erg enthousiast bijeen heb gekocht. Vanmorgen nog gebadderd met een Skinny Dip BBS. Die had ik al een jaar of vier liggen geloof ik. :@

Inmiddels begint de bodem in zicht te raken (al kan ik nog makkelijk 20+ badjes vooruit) en ben ik qua doucheprodukten ook andere merken aan het aanschaffen. Voorheen was Lush zowat de enige speler in de markt, maar tegenwoordig zijn er zat andere alternatieven. Ook diervriendelijk, als je daarvan houdt, en vaak een stukje goedkoper, al blijft het altijd wel een stukje verwennerij voor jezelf natuurlijk.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator zondag 17 mei 2015 @ 23:19:00 #174
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_152698597
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2015 23:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dat wil ik best geloven, ze zijn echt duur :X
Ik teer nog steeds op de stash die ik in een paar jaar erg enthousiast bijeen heb gekocht. Vanmorgen nog gebadderd met een Skinny Dip BBS. Die had ik al een jaar of vier liggen geloof ik. :@

Inmiddels begint de bodem in zicht te raken (al kan ik nog makkelijk 20+ badjes vooruit) en ben ik qua doucheprodukten ook andere merken aan het aanschaffen. Voorheen was Lush zowat de enige speler in de markt, maar tegenwoordig zijn er zat andere alternatieven. Ook diervriendelijk, als je daarvan houdt, en vaak een stukje goedkoper, al blijft het altijd wel een stukje verwennerij voor jezelf natuurlijk.
Het is zelfs zo dat ze op dure plekken gaan zitten met torenhoge huren, zodat ze zichtbaar zijn. Maar daar draaien ze dus alleen verlies op. Kalverstraat kost geloof ik een ton per jaar aan huur (!!!). Maar desondanks maken ze wereldwijd dus gewoon winst :)

De meeste producten blijven jarenlang goed, sowieso niet op de datum letten maar ruiken of het nog goed ruikt ;) Heeft alleen te maken met dat ze kunnen garanderen binnen die termijn dat het product goed moet zijn. Het enige product dat bij mij echt over de datum is gegaan en slecht werd was lemony flutter, dat begon me een partij te stinken :r

Ik ben ook grotendeels over op andere producten maar qua shampoos blijf ik bij Lush zweren. Niets zo goed tegen roos als squeeky green O+
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_152698929
lemony flutter verandert van structuur, beetje als ranzige boter. Met r n b had ik dat ook.
Sinds ik in duitsland de badcollectie van DM gezien heb, vind ik de meerwaarde van lush nog kleiner. Goed spul, bio ook, veel keus :)

En eigenlijk staat de agressieve verkooptactiek van lush me niet aan.
Toch zitten sandstone en americain cream enorm in mn vakantie-geheugen en wil ik vaak toch even naar binnen :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')