abonnement Unibet Coolblue
pi_146821041
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar ze gaan nu alle beloftenteams van betaald voetbalclubs invoeren in het amateurvoetbal.

Dus 4 klasse amateurs gaan spelen tegen de beloftenteams van TOP Oss ofzo.
Dat zou ik prima vinden. heb zelf ook geen kritiek op de aanwezigheid van de beloftenteams. Enige wat voor mij storend is, is dat ze wekelijks met een ander elftal aantreden. Dat mogen ze wel iets beter reguleren. Ik zou bv een vaste selectie á 18 spelers aanwijzen + max 3 spelers van het eerste (per wedstrijd), of op basis van leeftijd zoals de Olympische selecties (max 21-23 jaar en ook 3 dispensatie spelers)
pi_146821080
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Maar ze gaan nu alle beloftenteams van betaald voetbalclubs invoeren in het amateurvoetbal.

Dus 4 klasse amateurs gaan spelen tegen de beloftenteams van TOP Oss ofzo.
Van mij mogen -alle- eredivisieclubs hun beloftenteams inschrijven, maar dan moeten die in mijn mening wel -echt- onderaan beginnen. :P
pi_146821329
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:44 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat zou ik prima vinden. heb zelf ook geen kritiek op de aanwezigheid van de beloftenteams. Enige wat voor mij storend is, is dat ze wekelijks met een ander elftal aantreden. Dat mogen ze wel iets beter reguleren. Ik zou bv een vaste selectie á 18 spelers aanwijzen + max 3 spelers van het eerste (per wedstrijd), of op basis van leeftijd zoals de Olympische selecties (max 21-23 jaar en ook 3 dispensatie spelers)
Ze mogen wat dat betreft wel wat meer naar Spanje kijken. Daar kan een Messi volgens mij ook niet even wedstrijdritme opdoen bij Barca B nadat hij geblesseerd is geweest.

Gewoon een A-lijst en een B-lijst maken.
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:45 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Van mij mogen -alle- eredivisieclubs hun beloftenteams inschrijven, maar dan moeten die in mijn mening wel -echt- onderaan beginnen. :P
De meeste komen terecht in die Landelijke Divisie met de helft van de Topklassers volgens mij dus dan is het niet echt dat ze het niet verdienen. Het is dan toch allemaal nieuw.
Oh.
  woensdag 19 november 2014 @ 20:51:39 #179
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_146821330
11 wedstrijden gespeeld in de eredivisie en al 6 strafschoppen gehad waarvan 0 gescoord _O-
ZivkoNot is echt drama nu. 2 uit 11 :')
Milik hetzelfde verhaal; 9 wedstrijden 3 doelpunten..

ik moet het echt hebben van mijn wingers momenteel, Kishna en Andersen.
Klaassen en Samper doen het ook aardig.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_146821459
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:51 schreef dion_v_k het volgende:
11 wedstrijden gespeeld in de eredivisie en al 6 strafschoppen gehad waarvan 0 gescoord _O-
ZivkoNot is echt drama nu. 2 uit 11 :')
Milik hetzelfde verhaal; 9 wedstrijden 3 doelpunten..

ik moet het echt hebben van mijn wingers momenteel, Kishna en Andersen.
Klaassen en Samper doen het ook aardig.
Zivkovic is bij mij nu wel net in vorm :D

Maarja die staat ook zo weer wedstrijden lang droog :')
Oh.
pi_146821546
Lekkere deal gemaakt met Tranmere. Ik heb een nieuwe moederclub! En het is er ene uit de Premier League nota bene _O_

pi_146821789
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 20:56 schreef Vanillekwark het volgende:
Lekkere deal gemaakt met Tranmere. Ik heb een nieuwe moederclub! En het is er ene uit de Premier League nota bene _O_

[ afbeelding ]
Voldemort is hier niet blij mee.
Oh.
pi_146821955
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Voldemort is hier niet blij mee.
Huh?
pi_146822187
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:06 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Huh?
Kwartje moest bij mij ook vallen, maar ze noemen zich ook "The Potters", zoals in het logo staat :P
pi_146822291
Ah twee kansen voor de tegenpartij die er allebei ingaan.
Oh.
pi_146822651
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 21:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Kwartje moest bij mij ook vallen, maar ze noemen zich ook "The Potters", zoals in het logo staat :P
Och verhip. Zover had ik niet eens nagedacht :') Ik dacht al dat er een FOK!-user was die Voldemort heette die echt een pesthekel aan Stoke City had :')

Wel meteen een prima deal gemaakt. Deze flap kunnen huren. Voor deze divisie een absoluut monster _O_

pi_146824503
Beetje jammer dat ik eigenlijk weinig echte boden krijg op mijn spelers.
Oh.
pi_146824608
Vertonghen teruggehaald _O_
Oh.
pi_146824968
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Vertonghen teruggehaald _O_
Ik heb ook de neiging om al die oud-Ajacieden terug te halen. Tot nu toe is het beperkt gebleven tot Urby. Die kostte maar 150k (begin seizoen 2).

CL gaat dit keer wel lekker (so far)


Thuis gewonnen van Atletico en uit bij Red Bull. Nu hopen op 1 goed resultaat tegen City en dan ben ik al vrij dicht bij plaatsing.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_146825008
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik heb ook de neiging om al die oud-Ajacieden terug te halen. Tot nu toe is het beperkt gebleven tot Urby. Die kostte maar 150k (begin seizoen 2).

CL gaat dit keer wel lekker (so far)
[ afbeelding ]

Thuis gewonnen van Atletico en uit bij Red Bull. Nu hopen op 1 goed resultaat tegen City en dan ben ik al vrij dicht bij plaatsing.
Ik had hem eigenlijk niet nodig maar ik kon hem voor 5 miljoen ophalen, en dus niet laten lopen :D
Oh.
pi_146825078
Eriksen terughalen gaat niet lukken vrees ik ;(



Maar ik heb Tielemans, Odegaard en Nouri _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_146825120
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:13 schreef Tim86 het volgende:
Eriksen terughalen gaat niet lukken vrees ik ;(

[ afbeelding ]

Maar ik heb Tielemans, Odegaard en Nouri _O_
Tielemans en Nouri heb ik ook. V/d Beek doet het ook goed en heb Gutierrez van Twente :9~

Odegaard zit bij mij nog niet in het spel :')
Oh.
pi_146825344
Heb het spel nog nieteens 24 uur en de eerste crashdump is een feit. Was toch al uitgeschakeld in de voorronde CL met Feyenoord :W
pi_146825483


Booohhhh!!!

Einde van seizoen twee komen ze pas. _O_ Kijken of ik ze vast in de winterstop kan huren.

Kan ik drie buitenlanders uitzwaaien. Raul Meireles, Diego en Stoch. :W

Dat is 3.1M + 4.35M + 2.25M aan jaarsalaris met misschien nog een kleine 10M aan de transferwaardes.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
  woensdag 19 november 2014 @ 22:32:04 #195
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_146825876
quote:
99s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]

Booohhhh!!!

Einde van seizoen twee komen ze pas. _O_ Kijken of ik ze vast in de winterstop kan huren.

Kan ik drie buitenlanders uitzwaaien. Raul Meireles, Diego en Stoch. :W

Dat is 3.1M + 4.35M + 2.25M aan jaarsalaris met misschien nog een kleine 10M aan de transferwaardes.
Ik kon hazard ook halen voor 3 miljoen, stond op de transferlijst maar ik was bang dat ik het dat te veel met gekochte spelers zou gaan doen en er geen plek meer zou zijn voor Nouri etc. :'(
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_146825970
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:32 schreef dion_v_k het volgende:

[..]

Ik kon hazard ook halen voor 3 miljoen, stond op de transferlijst maar ik was bang dat ik het dat te veel met gekochte spelers zou gaan doen en er geen plek meer zou zijn voor Nouri etc. :'(
Transfervrij is altijd mooi meegenomen. Gaat de opvolger worden voor Diego, die kan ook centraal aanvallend staan, maar ook vanaf links. Hij is goedkoper en is in potentie denk ik ook beter. :P
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_146825980
quote:
99s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:23 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]

Booohhhh!!!

Einde van seizoen twee komen ze pas. _O_ Kijken of ik ze vast in de winterstop kan huren.

Kan ik drie buitenlanders uitzwaaien. Raul Meireles, Diego en Stoch. :W

Dat is 3.1M + 4.35M + 2.25M aan jaarsalaris met misschien nog een kleine 10M aan de transferwaardes.
Je bent Fenerbache aan het hosselen of?
pi_146826105
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Je bent Fenerbache aan het hosselen of?
Ja, had ik misschien moeten zeggen. :P



Belangrijkste in dit team is om het niveau van Turkse spelers hoog te houden. Daarom gaan Gil Romero, Balanta en Kranevitter bij een goed bod weg om toppertjes zoals Omer Toprak, Nuri Sahin en Ilkay Gundogan binnen te halen. _O_



Dit gaat ook de goede kant op, heb veel van mijn grootverdieners verkocht of transfervrij (Krasic) laten gaan.



-O-

Kut, was lange tijd de enige die een voorstel had gedaan.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_146826184
quote:
99s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:37 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Ja, had ik misschien moeten zeggen. :P

[ afbeelding ]

Belangrijkste in dit team is om het niveau van Turkse spelers hoog te houden. Daarom gaan Gil Romero, Balanta en Kranevitter bij een goed bod weg om toppertjes zoals Omer Toprak, Nuri Sahin en Ilkay Gundogan binnen te halen. _O_

[ afbeelding ]

Dit gaat ook de goede kant op, heb veel van mijn grootverdieners verkocht of transfervrij (Krasic) laten gaan.
Ja, ik raakte ff in de war omdat je het had over buitenlanders wegdoen, maar je haalt ook alleen buitenlanders terug ervoor :P daarom vroeg ik ff
pi_146826264
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 22:38 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Ja, ik raakte ff in de war omdat je het had over buitenlanders wegdoen, maar je haalt ook alleen buitenlanders terug ervoor :P daarom vroeg ik ff
Ja mag er 5 in de basis hebben en 3 op de bank. :P
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')