abonnement Unibet Coolblue
pi_146725006
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 20:58 schreef snakelady het volgende:

[..]

Hoe is het de schuld van vrouwen?
Moeten we allen een kort pittig kapsel, tuinbroek aantrekken, geen make-up meer dragen en de persoonlijke hygiene laten varen zodat mannen ons geen voorkeursbehandeling geven?

Het is ongelijk, het is niet eerlijk maar het heeft niks met gelijke rechten te maken maar met persoonlijke voorkeur van die mannen die dat doen.
Ik begrijp dus niet geheel wat dat met feminisme en dergelijke te maken heeft...
Ik zeg toch niet dat het de schuld van de vrouwen is. :')

Maar als ik met mijn lelijke kop een verkeersboete krijg terwijl een vrouw ermee weg zou komen vind ik dat oneerlijk ja.
pi_146725059
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat jij het verschil niet begrijpt tussen iemand die je om een object/gebruiksvoorwerp vraagt en iemand die seksuele een object/gebruiksvoorwerp.

Zoals je in deze video kan zien.


Zijn het opmerkingen als ''Look at the tits on that'' inplaats van ''her''
Zoals ik al zei: tuig.
  zondag 16 november 2014 @ 21:36:06 #28
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146725095
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:34 schreef Gewas het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat het de schuld van de vrouwen is. :')

Maar als ik met mijn lelijke kop een verkeersboete krijg terwijl een vrouw ermee weg zou komen vind ik dat oneerlijk ja.
Dat is ook oneerlijk, en de enige die daar schuld aan heeft is de gene die de verkeersboetes uitdeelt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_146725407
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat jij het verschil niet begrijpt tussen iemand die je om een object/gebruiksvoorwerp vraagt en iemand die seksuele opmerking maakt toont aan dat vele vrouwen en hun lichaam zien als een object/gebruiksvoorwerp.

Zoals je in deze video kan zien die iemand eerder liet zien.


Zijn het opmerkingen als ''Look at the tits on that'' inplaats van ''her''
Laatst was er een filmpje op YouTube, 'A 10 Hours Walk Through New York As a Woman,' of zoiets. Die vrouw vond het maar raar dat ze opmerkingen kreeg.

En daar is een reactie op verschenen. Een gespierde man gaat in een strak shirt door New York lopen. Ook hij krijgt opmerkingen, ook van vrouwen. Het is niet zo dat dit een vrouwen probleem is, dit is net zo goed een mannen probleem.
pi_146725525
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:42 schreef netchip het volgende:

[..]

Laatst was er een filmpje op YouTube, 'A 10 Hours Walk Through New York As a Woman,' of zoiets. Die vrouw vond het maar raar dat ze opmerkingen kreeg.

En daar is een reactie op verschenen. Een gespierde man gaat in een strak shirt door New York lopen. Ook hij krijgt opmerkingen, ook van vrouwen. Het is niet zo dat dit een vrouwen probleem is, dit is net zo goed een mannen probleem.
+ dat 95% van die reacties op dat meiske in dat filmpje allemaal gewone reacties waren, gewoon 'goeiemiddag' ofzo. Dan zeg je toch gewoon met een lach goedemiddag terug, wens je ze een fijne dag en loop je door? #struggles
Ja doei.
  zondag 16 november 2014 @ 21:46:13 #31
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146725587
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 21:42 schreef netchip het volgende:

[..]

Laatst was er een filmpje op YouTube, 'A 10 Hours Walk Through New York As a Woman,' of zoiets. Die vrouw vond het maar raar dat ze opmerkingen kreeg.

En daar is een reactie op verschenen. Een gespierde man gaat in een strak shirt door New York lopen. Ook hij krijgt opmerkingen, ook van vrouwen. Het is niet zo dat dit een vrouwen probleem is, dit is net zo goed een mannen probleem.
Ik heb beide gezien, en ik heb er zelfs een topic over geopend omdat de meerderheid van de reacties gewoon complimenten waren, en ''have a nice day'' en een '' God bless you'' zie ik echt niet als ongewenst intimiteit. Zelfs iemand die zegt, ''You are beautifull'' niet, dat zie ik als een compliment.
Het volgen en er naast lopen en seksuele opmerkingen maken weer wel natuurlijk maar die waren in de verre minderheid.

Ik vind die video dan ook geen goed voorbeeld van ongewenste intimidatie als ik heel eerlijk ben.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_146729424
Geen enkel filmpje is voor een aantal mensen (mannen én vrouwen) goed genoeg om het te snappen, want het is gewoon beeldmateriaal van korte tijdsspanne, waarin het in de werkelijkheid over weken, maanden, jàren gaat dat je allerhande opmerkingen krijgt, en dat een op het eerste zicht onschuldige hallo altijd betekent dat je een gesprek zou moeten aanknopen dat vroeg of laat, en vooral vroeg, toch de bedoeling heeft je te neuken. Je bent geen persoon, maar gewoon neukmateriaal.

De reportage "femme de la rue" laat ook een stukje zien helemaal in het begin, waarin ze dus wél gedag terugzegt, en kijk maar wat er gebeurt.
Toen ik pas in Brussel woonde, groette ik ook vriedelijk terug. Daar hou je echt na een paar weken mee op hoor.

En dan kreeg die reportagemaker ook naar het hoofd dat het hoofd dat het "onrealistisch" of zelfs "racistisch" was...

Als die vieze mannen mij zogezegd gewoon vriendelijk groeten, mij aanspreken om zogezegd de weg te vragen, etc... als het allemaal zo onschuldig is, waarom groeten ze andere mannen niet, waarom groeten ze dames op leeftijd niet, waarom geven ze geen compliment aan andere mannen, waarom zoeken ze de weg niet op hun smartphone ipv er geniepig een foto van je boezem te nemen terwijl ze je zogezegd halt houden om vriendelijk te groeten of wat onschuldigs te vragen.

En tevens, laat mij gewoon naar mijn werk of andere bestemming gaan! Uit de hoogte doen als je niet antwoordt met alle scheldwoorden erachterna, wie is er in die situatie zo fucking uit de hoogte te denken dat zomaar mensen kunnen ophouden van hun bezigheid en hun tijd in beslag te nemen, en hun wensen te moeten inwilligen?

Serieus mensen... Dit is geen zondagnamiddags wandelingetje in het park van een provinciestadje waar je tegemoetkomende wandelaars vriendelijk gedag knikt, zonder meer.
Je hoeft niet komen te zwaaien met dat het goed wat deze mannen doen, alsof hun doel is de verzuring in de onpersoonlijke grootstad aan te pakken, alsof ze geen bijbedoelingen hebben.
Ik heb zeven jaar in Brussel gewoond en hoewel er zoveel potentieel zit in die stad, zoveel goeie zaken, het was de hoofdreden waarom ik er nooit meer wil wonen, net zoals een van de geïnterviewde meisjes in de documentaire uiteindelijk ook vertrekt.
De documentaire duurt een half uurtje ofzo, en dat kunnen jullie misschien even een beetje niet leuk vinden. Dit is zo constant in je leven aanwezig dat het echt wel een stempel drukt.

Ik begrijp echt dat er nu nog steeds mensen de ernst niet inzien of zelfs het probleem ontkennen. En jaja, er worden mensen onthoofd door IS. En er zijn nog een hoop andere martelpraktijken waar we hier zelfs geen weet van hebben en ik zal de zaal niet verlaten voor een onderwerp als vrouwenbesnijdenissen... maar kunnen we to the poit blijven, ipv iets weg te wuiven omdat er altijd wel ergens oorlog zal zijn.
Of moet ik zelf een vergelijking gaan maken als in dat jij erectiestoornissen heb of niet kan klaarkomen, maar je gaat toch niet gaan kankeren he... er worden mensen onverdoofd gecastreerd elders (dieren overigens ook).
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_146730705
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 23:05 schreef Woestenijhumor het volgende:
Geen enkel filmpje is voor een aantal mensen (mannen én vrouwen) goed genoeg om het te snappen, want het is gewoon beeldmateriaal van korte tijdsspanne, waarin het in de werkelijkheid over weken, maanden, jàren gaat dat je allerhande opmerkingen krijgt, en dat een op het eerste zicht onschuldige hallo altijd betekent dat je een gesprek zou moeten aanknopen dat vroeg of laat, en vooral vroeg, toch de bedoeling heeft je te neuken. Je bent geen persoon, maar gewoon neukmateriaal.

Als die vieze mannen mij zogezegd gewoon vriendelijk groeten, mij aanspreken om zogezegd de weg te vragen, etc... als het allemaal zo onschuldig is, waarom groeten ze andere mannen niet, waarom groeten ze dames op leeftijd niet, waarom geven ze geen compliment aan andere mannen, waarom zoeken ze de weg niet op hun smartphone ipv er geniepig een foto van je boezem te nemen terwijl ze je zogezegd halt houden om vriendelijk te groeten of wat onschuldigs te vragen.
Misschien omdat je er leuk uitziet en ze je daarom aanspreken, dat is toch geen misdaad?
Tuurlijk er zijn mannen die te ver gaan, maar wat je eigenlijk zegt is dat mannen vrouwen op straat niet meer moeten aanspreken?

Als iemand onbeschoft tegen je is prima gelijk heb je, maar als iemand netjes tegen je is zie ik niet wat er verkeerd aan is, en dat ze de gedachte hebben om seks met je te hebben dat is geen misdaad.
Ik ben wel tegen stiekem foto's maken, beledigen, maar simpelweg hallo zeggen....
pi_146732712
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 23:44 schreef hmmmmmmm het volgende:

[..]

Misschien omdat je er leuk uitziet en ze je daarom aanspreken, dat is toch geen misdaad?
Tuurlijk er zijn mannen die te ver gaan, maar wat je eigenlijk zegt is dat mannen vrouwen op straat niet meer moeten aanspreken?

Als iemand onbeschoft tegen je is prima gelijk heb je, maar als iemand netjes tegen je is zie ik niet wat er verkeerd aan is, en dat ze de gedachte hebben om seks met je te hebben dat is geen misdaad.
Ik ben wel tegen stiekem foto's maken, beledigen, maar simpelweg hallo zeggen....
Heb je die documentaire bekeken?
En heb je eigenlijk wel begrepen wat ik schrijf?
Er is niémand die netjes hallo zegt.
En iemand aanspreken om seks te hebben... hebben die stront in hun kop ofzo?? Het is een straat, een metrostation, een supermarkt, etc.... Je bent op dat moment op die plaats met een bepaald doel; onderweg naar het werk, boodschappen doen, maar toch duidelijk niet om seks te hebben. Het is toch gewoon behoorlijk crooked om te denken dat iemand daar is om met jou seks te hebben and all you can do is ask.
Jezus, hoe moeilijk is dit nu te snappen?
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_146733423
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 01:18 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Heb je die documentaire bekeken?
En heb je eigenlijk wel begrepen wat ik schrijf?
Er is niémand die netjes hallo zegt.
En iemand aanspreken om seks te hebben... hebben die stront in hun kop ofzo?? Het is een straat, een metrostation, een supermarkt, etc.... Je bent op dat moment op die plaats met een bepaald doel; onderweg naar het werk, boodschappen doen, maar toch duidelijk niet om seks te hebben. Het is toch gewoon behoorlijk crooked om te denken dat iemand daar is om met jou seks te hebben and all you can do is ask.
Jezus, hoe moeilijk is dit nu te snappen?
In het dagelijkse leven zijn er wel mensen die netjes hallo zeggen....
Tuurlijk als ze vragen of je seks wilt is dat belachelijk ik zeg toch niet dat dat goed is?

Documentaire heb ik niet gekeken en als mensen je beledigen is dat natuurlijk niet fijn maar niet alle mannen zijn zo.
Als ik een aantrekkelijke vrouw zie is het toch gewoon normaal om een praatje aan te gaan waarom zou dat niet mogen?
Ik ben het helemaal met je eens als mannen te ver gaan door te schelden etc maar je overdrijft nu wel alsof er in die hele stad alleen maar slechte mannen zijn.
pi_146733827
Als er eens iets snel hard dood moet gaan is het wel het feminisme en dat gejank wat er allemaal bijhoort.

Elke vrouw kan in Nederland en West-Europa/Amerika hetzelfde bereiken als mannen. Wat er nu nog over is om voor te strijden is vooral keihard gejank :'(
pi_146734733
quote:
0s.gif Op zondag 16 november 2014 23:05 schreef Woestenijhumor het volgende:
Geen enkel filmpje is voor een aantal mensen (mannen én vrouwen) goed genoeg om het te snappen, want het is gewoon beeldmateriaal van korte tijdsspanne, waarin het in de werkelijkheid over weken, maanden, jàren gaat dat je allerhande opmerkingen krijgt, en dat een op het eerste zicht onschuldige hallo altijd betekent dat je een gesprek zou moeten aanknopen dat vroeg of laat, en vooral vroeg, toch de bedoeling heeft je te neuken. Je bent geen persoon, maar gewoon neukmateriaal.

De reportage "femme de la rue" laat ook een stukje zien helemaal in het begin, waarin ze dus wél gedag terugzegt, en kijk maar wat er gebeurt.
Toen ik pas in Brussel woonde, groette ik ook vriedelijk terug. Daar hou je echt na een paar weken mee op hoor.

En dan kreeg die reportagemaker ook naar het hoofd dat het hoofd dat het "onrealistisch" of zelfs "racistisch" was...

Als die vieze mannen mij zogezegd gewoon vriendelijk groeten, mij aanspreken om zogezegd de weg te vragen, etc... als het allemaal zo onschuldig is, waarom groeten ze andere mannen niet, waarom groeten ze dames op leeftijd niet, waarom geven ze geen compliment aan andere mannen, waarom zoeken ze de weg niet op hun smartphone ipv er geniepig een foto van je boezem te nemen terwijl ze je zogezegd halt houden om vriendelijk te groeten of wat onschuldigs te vragen.

En tevens, laat mij gewoon naar mijn werk of andere bestemming gaan! Uit de hoogte doen als je niet antwoordt met alle scheldwoorden erachterna, wie is er in die situatie zo fucking uit de hoogte te denken dat zomaar mensen kunnen ophouden van hun bezigheid en hun tijd in beslag te nemen, en hun wensen te moeten inwilligen?

Serieus mensen... Dit is geen zondagnamiddags wandelingetje in het park van een provinciestadje waar je tegemoetkomende wandelaars vriendelijk gedag knikt, zonder meer.
Je hoeft niet komen te zwaaien met dat het goed wat deze mannen doen, alsof hun doel is de verzuring in de onpersoonlijke grootstad aan te pakken, alsof ze geen bijbedoelingen hebben.
Ik heb zeven jaar in Brussel gewoond en hoewel er zoveel potentieel zit in die stad, zoveel goeie zaken, het was de hoofdreden waarom ik er nooit meer wil wonen, net zoals een van de geïnterviewde meisjes in de documentaire uiteindelijk ook vertrekt.
De documentaire duurt een half uurtje ofzo, en dat kunnen jullie misschien even een beetje niet leuk vinden. Dit is zo constant in je leven aanwezig dat het echt wel een stempel drukt.

Ik begrijp echt dat er nu nog steeds mensen de ernst niet inzien of zelfs het probleem ontkennen. En jaja, er worden mensen onthoofd door IS. En er zijn nog een hoop andere martelpraktijken waar we hier zelfs geen weet van hebben en ik zal de zaal niet verlaten voor een onderwerp als vrouwenbesnijdenissen... maar kunnen we to the poit blijven, ipv iets weg te wuiven omdat er altijd wel ergens oorlog zal zijn.
Of moet ik zelf een vergelijking gaan maken als in dat jij erectiestoornissen heb of niet kan klaarkomen, maar je gaat toch niet gaan kankeren he... er worden mensen onverdoofd gecastreerd elders (dieren overigens ook).
God you're annoying. Everything you say is annoying.
pi_146734803
En als niemand Miep meer aanspreekt op straat, in de kroeg, in de dixo, nergens meer, dan krijgen we een RP topic over hoe ze maar door alle jongens genegeerd wordt en nooit sjans heeft met leuke jongens.
Ja doei.
  maandag 17 november 2014 @ 08:40:16 #39
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146734812
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 01:18 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Heb je die documentaire bekeken?
En heb je eigenlijk wel begrepen wat ik schrijf?
Er is niémand die netjes hallo zegt.
En iemand aanspreken om seks te hebben... hebben die stront in hun kop ofzo?? Het is een straat, een metrostation, een supermarkt, etc.... Je bent op dat moment op die plaats met een bepaald doel; onderweg naar het werk, boodschappen doen, maar toch duidelijk niet om seks te hebben. Het is toch gewoon behoorlijk crooked om te denken dat iemand daar is om met jou seks te hebben and all you can do is ask.
Jezus, hoe moeilijk is dit nu te snappen?
Daar ben ik het weer niet helemaal mee eens, misschien is het omdat ik in een dorp woon maar hier zeggen mensen echt nog gewoon goedendag om je een goede dag te wensen zonder bijbedoelingen.
En dan nog, ook al krijgt iemand seksuele gedachtes, zegt diegene gewoon ''hoi'' of '' goedendag'' zonder seksuele toespelingen heb ik er geen moeite mee.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 17 november 2014 @ 08:43:15 #40
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146734834
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
En als niemand Miep meer aanspreekt op straat, in de kroeg, in de dixo, nergens meer, dan krijgen we een RP topic over hoe ze maar door alle jongens genegeerd wordt en nooit sjans heeft met leuke jongens.
Flirten ansich is ook helemaal niks mis mee, maar het gaat op de manier waarop.
Iemand die zegt ''Wat heb je mooie ogen'' komt heel anders over als ''Wat heb jij lekkere tieten daar wil ik mijn hoofd wel even tussen leggen''. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_146735399
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 08:40 schreef snakelady het volgende:

[..]

Daar ben ik het weer niet helemaal mee eens, misschien is het omdat ik in een dorp woon maar hier zeggen mensen echt nog gewoon goedendag om je een goede dag te wensen zonder bijbedoelingen.
En dan nog, ook al krijgt iemand seksuele gedachtes, zegt diegene gewoon ''hoi'' of '' goedendag'' zonder seksuele toespelingen heb ik er geen moeite mee.
Dat is het verschil tussen een dorp en een stad. In een dorp groet je elkaar zonder verdere bedoelingen.
In een stad is dat toch anders.
  maandag 17 november 2014 @ 09:44:49 #42
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_146735500
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_146736661
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 01:18 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Heb je die documentaire bekeken?
En heb je eigenlijk wel begrepen wat ik schrijf?
Er is niémand die netjes hallo zegt.
En iemand aanspreken om seks te hebben... hebben die stront in hun kop ofzo?? Het is een straat, een metrostation, een supermarkt, etc.... Je bent op dat moment op die plaats met een bepaald doel; onderweg naar het werk, boodschappen doen, maar toch duidelijk niet om seks te hebben. Het is toch gewoon behoorlijk crooked om te denken dat iemand daar is om met jou seks te hebben and all you can do is ask.
Jezus, hoe moeilijk is dit nu te snappen?
Ik vind gewoon aanspreken geen probleem, ook al weet ik best dat dat een poging tot versieren of wat dan ook is en niet is omdat ze gewoon een leuk praatje met me willen maken.
Dat hoort bij het leven, het is niet verboden om te proberen contact te maken. Zelfs als dat wat onhandig gaat vind ik dat geen probleem. Soms best wel irritant, maar dat ligt heel erg aan mijn persoonlijke bui of hoe vaak die pogingen tot contact onhandig zijn geweest die dag.

Pas als het gaat om grofheden, achterna lopen of erger dan vind ik het niet kunnen. Dat heeft dan ook niets te maken met contact zoeken, het is een vorm van geweld(verbaal dan in dit geval, met de dreiging van meer).
Het is niet bedoeld om te "versieren", het is niet bedoeld om gewoon contact te maken, het is bedoeld om je je rot te laten voelen.
Dat is heel andere koek in mijn ogen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_146737934
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
En als niemand Miep meer aanspreekt op straat, in de kroeg, in de dixo, nergens meer, dan krijgen we een RP topic over hoe ze maar door alle jongens genegeerd wordt en nooit sjans heeft met leuke jongens.
Het is dan ook alleen een "probleem" als de aandacht van onaantrekkelijke mannen komt. ;)
pi_146737987
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 11:50 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Het is dan ook alleen een "probleem" als de aandacht van onaantrekkelijke mannen komt. ;)
Daar ben ik het niet mee eens.

Wel dat ik meer open sta voor normaal contact met een aantrekkelijke man(net zoals die man meer openstaat voor contact met een voor hem aantrekkelijke vrouw). Maar gaat het verder dan gewoon contact zoeken dan waardeer ik het net zo min van een aantrekkelijke man als van een onaantrekkelijke man.

Gewoon contact zoeken zie ik dan niet als een probleem. Lastig vallen wel.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_146738041
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 11:52 schreef erodome het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens.

Wel dat ik meer open sta voor normaal contact met een aantrekkelijke man(net zoals die man meer openstaat voor contact met een voor hem aantrekkelijke vrouw). Maar gaat het verder dan gewoon contact zoeken dan waardeer ik het net zo min van een aantrekkelijke man als van een onaantrekkelijke man.

Gewoon contact zoeken zie ik dan niet als een probleem. Lastig vallen wel.
Aandacht van een onaantrekkelijke man is lastig vallen en aandacht van een aantrekkelijke man is gewoon contact zoeken... dat is het punt.
pi_146738272
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 11:54 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Aandacht van een onaantrekkelijke man is lastig vallen en aandacht van een aantrekkelijke man is gewoon contact zoeken... dat is het punt.
Nee

Lastig vallen is lastig vallen en echt iedereen die een beetje normaal kan nadenken kent daar het verschil tussen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_146738374
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee

Lastig vallen is lastig vallen en echt iedereen die een beetje normaal kan nadenken kent daar het verschil tussen.
Lastig vallen is compleet subjectief en iedereen met een halve hersencel kan begrijpen dat aandacht van onaantrekkelijke mensen vele malen eerder als ongewenst gezien wordt ergo lastig vallen.

Aantrekkelijke man zegt hey schatje = vleiend en leuk.
Onaantrekkelijke man zegt hey schatje = creepy en lastig vallen.
pi_146738567
quote:
1s.gif Op maandag 17 november 2014 12:06 schreef TerryStone het volgende:

[..]

Lastig vallen is compleet subjectief en iedereen met een halve hersencel kan begrijpen dat aandacht van onaantrekkelijke mensen vele malen eerder als ongewenst gezien wordt ergo lastig vallen.

Aantrekkelijke man zegt hey schatje = vleiend en leuk.
Onaantrekkelijke man zegt hey schatje = creepy en lastig vallen.
Nee, dat is wat veel mannen denken, maar dat is simpelweg niet waar. Het wordt door de aantrekkelijke man wellicht iets minder snel creepy gevonden, maar nog steeds als lastig vallen. Vrouwen vinden het niet per definitie vleiend en leuk om aandacht te krijgen van een man als hij aantrekkelijk is. Waar komt dat idee toch vandaan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_146738645
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 12:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee, dat is wat veel mannen denken, maar dat is simpelweg niet waar. Het wordt door de aantrekkelijke man wellicht iets minder snel creepy gevonden, maar nog steeds als lastig vallen. Vrouwen vinden het niet per definitie vleiend en leuk om aandacht te krijgen van een man als hij aantrekkelijk is. Waar komt dat idee toch vandaan?
Dat idee komt uit de realiteit.
Als jij beweert dat je aandacht van Brad Pitt (of insert je eigen droomvent) als creepy ervaart dan zeg ik dat je uit je nek lult.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')