abonnement Unibet Coolblue
pi_146100710
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 09:03 schreef LetsGame het volgende:
Ik heb Robert en Jef nooit sterker geachtb dan Ludo. Frits van Houten zou ook geen kandidaat zijn geweest voor Ludo, Herman wel. :Y
Daar ben ik het dus niet mee eens, Ludo was in zijn eerste 3 seizoenen helemaal niet zo een overslagen held. Hij werd zelf ook regelmatig bedreigd en afgeperst en moest gevoelige tegenslagen incasseren (vanaf het begin tot en met de helft van seizoen 9 zat ie zowat aan de grond). Robert en Jef waren voor seizoen 9 juist een stuk machtiger en hoger op de maatschappelijke ladder dan daarna en kregen dingen voor elkaar die anderen niet lukten.

Ik weet natuurlijk niet wanneer je begonnen bent met kijken, maar als dit na seizoen 10 is dan is het vrij logisch dat je denkt zoals je denkt. De verhoudingen voor dit seizoen waren in diverse opzichten behoorlijk anders in mijn optiek. ;)
Een heer met stijl
pi_146101156
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 18:43 schreef Hogendoorn het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Voor mij persoonlijk is Herman Hogendoorn het meest geweldige personage dat ooit in de serie heeft gezeten, maar ik vind de interactie die Herman met Frits van Houten en Martine Hafkamp had, veel beter dan zijn laatste verschijningen bij Dian Alberts bijvoorbeeld. Ik denk dat Herman het uiteindelijk tegen Ludo had moeten afleggen en dat zou ik bijzonder jammer gevonden hebben. Dan maar liever niet.
Hangt er weer vanaf hoe en wanneer dit treffen zou plaatsvinden, Herman uit seizoen 1 zou de vloer aanvegen met de Ludo uit seizoen 6. Maar zoals je zelf al zegt de Herman uit seizoen 6 die al zijn invloed in Nederland nagenoeg kwijt was tegen de Ludo uit seizoen 12/13 zou een spannende strijd kunnen opleveren die best in het voordeel van Ludo zou kunnen uitpakken.
quote:
Wat ik wel graag had gezien was een mooiere exit. Het laatste treffen met Dian was een beetje een anticlimax. Ik had het mooi gevonden als Herman nog een keer vanuit de VS met Dian had gebeld toen zij Van Houten International verloor aan Ludo om te zeggen dat hij blij was dat zij alles kwijt was en dat hij nu geen reden meer had om ooit nog terug te keren naar Nederland bijvoorbeeld. Een soort afsluiting.

Maar meer verhaallijnen voor Herman zag ik niet echt zitten. Alleen in seizoen 16, maar nu ik heb gezien hoe vreselijk dat is gelopen ben ik erg blij dat de legende van Herman in ieder geval wel onaangetast is gebleven.
Herman had met name een directe interactie had met Rien en Frits, ook wel met Linda maar dit is na het begin van seizoen 4 wel beëindigd. Na de dood van Frits kreeg ik bij het zien van Herman juist het idee dat hij iemand was uit een tijd die niet meer bestond, zo een nietszeggende aanwezigheid bij wijze van spreke. Net zoals Stan die eerste week in seizoen 7 of Arnie na zijn ontslag in het ziekenhuis in seizoen 7. Een beetje rondhangen en van weinig invloed meer op alles en iedereen zijn leek het wel. Wat mij betreft had ie na Frits' begrafenis wel weg gemogen, dat gedoe met het oplossen van die moord deed gewoon afbreuk aan het karakter.

Het gat qua tijd tussen Frits en Ludo hebben ze wel goed gedaan vind ik. Eerst de kijker Frits een postume afscheidslijn gunnen, dan Dian laten klooien bij Van Houten en de kijker ervan laten doordringen dat Frits weg is en weg blijft om vervolgens een nieuw iemand te introduceren die heel kalm evolueert in de bad guy die Ludo uiteindelijk wordt.
Een heer met stijl
pi_146101422
Die Rikki tune was er weer hoor, we moeten toch zwaar medelijden met haar hebben :N
pi_146103971
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 22:44 schreef BeyondTheGreen het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:02:20 #55
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146104464
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 08:27 schreef MMXMMX het volgende:

[..]

Klopt
_O_ _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 09:59:33 #56
433862 Mr.Pomtip
Voor u ist menéér Pomtip!
pi_146105627
Wat een hoop rode verf overal, omdat Rikki een pleister moest. Dat was echt ongeloofwaardig rood bloed, gekocht voor Halloween. Het bleef ook overal aan plakken, zonder op te drogen. 3 scenes later en Sjors liep er nog steeds bij alsof ze net haar handen had gewassen met Rikki's polsen. Lekker fris...

Ja, dan zou ik ook van slag zijn, maar om dan meteen Sjors en Bing weer te koppelen: nogal slap. En alleen omdat ze medelijden heeft met Rikki, waar iedereen wel wat bozer op mag zijn! Eerst een leugen verspreiden over iemand die haar juist wilde helpen, Anton in moeilijkheden brengen en er vervolgens uit willen stappen als een lafaard. En nu is Rikki 'zielig', precies zoals de schrijvers wilden. Op de Aarde werken menselijke emoties en reacties niet zo. Of hebben 'Martin van Steijn en de Mickey Band' in het echte leven ook zo'n rare kijk op menselijke interactie?

Straks is die hogere macht gewoon Charlie, boos op Ludo en de familie Sanders omdat Nick nooit levend is teruggekeerd bij haar (die is immers gevlucht onder een valse naam). Kan natuurlijk maar door één persoon komen: Ludo. Zou nergens op slaan, maar het zou de perfecte slappe wending zijn om zelfs de spannendste verhaallijn met een sisser te laten aflopen.

Gelukkig is het nu nog spannend. Ondanks geklaag gebeurd er tenminste wat met de meeste personen. Dat is beter! :)

[ Bericht 2% gewijzigd door Mr.Pomtip op 30-10-2014 10:06:37 ]
pi_146108362
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 09:59 schreef Mr.Pomtip het volgende:
Wat een hoop rode verf overal, omdat Rikki een pleister moest. Dat was echt ongeloofwaardig rood bloed, gekocht voor Halloween. Het bleef ook overal aan plakken, zonder op te drogen. 3 scenes later en Sjors liep er nog steeds bij alsof ze net haar handen had gewassen met Rikki's polsen. Lekker fris...

Ja, dan zou ik ook van slag zijn, maar om dan meteen Sjors en Bing weer te koppelen: nogal slap. En alleen omdat ze medelijden heeft met Rikki, waar iedereen wel wat bozer op mag zijn! Eerst een leugen verspreiden over iemand die haar juist wilde helpen, Anton in moeilijkheden brengen en er vervolgens uit willen stappen als een lafaard. En nu is Rikki 'zielig', precies zoals de schrijvers wilden. Op de Aarde werken menselijke emoties en reacties niet zo. Of hebben 'Martin van Steijn en de Mickey Band' in het echte leven ook zo'n rare kijk op menselijke interactie?

Straks is die hogere macht gewoon Charlie, boos op Ludo en de familie Sanders omdat Nick nooit levend is teruggekeerd bij haar (die is immers gevlucht onder een valse naam). Kan natuurlijk maar door één persoon komen: Ludo. Zou nergens op slaan, maar het zou de perfecte slappe wending zijn om zelfs de spannendste verhaallijn met een sisser te laten aflopen.

Gelukkig is het nu nog spannend. Ondanks geklaag gebeurd er tenminste wat met de meeste personen. Dat is beter! :)
De hele aanpak riekt naar Martine. Elk ander persoon zou diep teleurstellend voor me zijn. Behalve Nick misschien omdat ik zijn personage erg tof vindt.

Charlie zou inderdaad een ultieme sisser zijn. Al kan het altijd nog erger: Bing of Maxime.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:02:00 #58
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_146108719
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 00:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Daar ben ik het dus niet mee eens, Ludo was in zijn eerste 3 seizoenen helemaal niet zo een overslagen held. Hij werd zelf ook regelmatig bedreigd en afgeperst en moest gevoelige tegenslagen incasseren (vanaf het begin tot en met de helft van seizoen 9 zat ie zowat aan de grond). Robert en Jef waren voor seizoen 9 juist een stuk machtiger en hoger op de maatschappelijke ladder dan daarna en kregen dingen voor elkaar die anderen niet lukten.

Ik weet natuurlijk niet wanneer je begonnen bent met kijken, maar als dit na seizoen 10 is dan is het vrij logisch dat je denkt zoals je denkt. De verhoudingen voor dit seizoen waren in diverse opzichten behoorlijk anders in mijn optiek. ;)
Ja, echt beginnen met kijken begon idd rond seizoen 9, maar ik heb wel alle klassieke dvdboxen gekeken of course :P

Als ik er nu over nadenk.. Bowien en Dian hadden Ludo tijdelijk kunnen uitschakelen, maar die waren ver onder Robert/Jefs niveau.. dus ja, misschien was Ludo eerst minder machtig dan ik dacht. :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:05:25 #59
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_146108814
Als het Charlie is, neemt ze wel een volwassen Valentijn mee :P
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:05:59 #60
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_146108831
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:06:53 #61
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_146108856
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:05 schreef Claude_Viole het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ALS ZIJ WORDT GERECAST, ZORG IK ER PERSOONLIJK VOOR DAT RTL FAILLIET GAAT WTF :(
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:08:29 #62
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_146108903
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:05 schreef Claude_Viole het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je ook over Rik kunnen zeggen vorig jaar, maar ik hoop op Martine.

Overigens over L die er waarschijnlijk uit gaat: ik vind 't heel jammer, het personage is zeker in de top 10 leukste personages van de jaren '00, maar de rol is meer dan uitgespeeld. Telkens slagen en dan mislukken, begint aardig te vervelen..
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:24:52 #63
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_146109385
CLIFF VRIJDAG: _O_ !!!!!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overduidelijk een exit dus _O-
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_146109441
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:05 schreef Claude_Viole het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 12:28:50 #65
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_146109483
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_146110029
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 12:24 schreef LetsGame het volgende:
CLIFF VRIJDAG: _O_ !!!!!!!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overduidelijk een exit dus _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 4% gewijzigd door BeyondTheGreen op 30-10-2014 12:57:20 ]
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:10:31 #67
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146110694
Verwijzingen naar het verleden. _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:13:24 #68
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146110800
Nogmaals: een nieuwe schurk gespeeld door een goede acteur of actrice juich ik ook toe. De verwijzingen naar het verleden vind ik al prachtig, ze doen duidelijk moeite voor deze verhaallijn. Heb ook geen idee hoe het zal lopen. :D
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_146110828
Ik zit net te kijken op de GTST site > inwonders > 2007/2008 > Nick Sanders en dan het fragment "Maxime en Nick gaan elkaar te lijf". Ik was al vergeten hoeveel verwijten Nick aan Ludo en Janine maakte. En hij maakt ook een flinke sneer richting Lucas. Het lijkt me nog niet eens zo gek als Nick hier achter zou zitten.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:13 schreef Frey het volgende:
Nogmaals: een nieuwe schurk gespeeld door een goede acteur of actrice juich ik ook toe. De verwijzingen naar het verleden vind ik al prachtig, ze doen duidelijk moeite voor deze verhaallijn. Heb ook geen idee hoe het zal lopen. :D
Ik vind het echt prachtig. Als er vanaf nu altijd minstens één zo'n verhaallijn in zit ben ik tevreden.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:18:20 #70
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146110968
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:14 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik vind het echt prachtig. Als er vanaf nu altijd minstens één zo'n verhaallijn in zit ben ik tevreden.
Dit heb ik echt zo lang niet meer gehad, ik verlang gewoon weer naar 20:00 uur. :P
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 13:24:00 #71
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146111140
Is er nog iets van flashbacks te zien?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_146111883
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:24 schreef Frey het volgende:
Is er nog iets van flashbacks te zien?
Zo ver gaan ze waarschijnlijk net niet.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 14:07:20 #73
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_146112530
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 13:24 schreef Frey het volgende:
Is er nog iets van flashbacks te zien?
Nope :N

Maar wel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  donderdag 30 oktober 2014 @ 14:18:00 #74
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_146112859
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2014 14:07 schreef LetsGame het volgende:

[..]

Nope :N
Helaas, had er prima bij gepast om de geheugens wat op te frissen. :P
Kan nog komen natuurlijk, als er meer onderzoek komt.

quote:
Maar wel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_146112967
Foto van opnames van vandaag:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')