abonnement Unibet Coolblue
pi_147310249
quote:
Kasper van Kooten wordt vader

Acteur en cabaretier Kasper van Kooten (42) verwacht zijn eerste kind.

Zijn vriendin Lisa Mioch (25) is in verwachting van een dochter. De moeder is uitgerekend in mei, bevestigde het management van Kasper maandag.

Het paar laat weten ''dolgelukkig te zijn'' met de eerste baby. Van Kooten en Mioch zijn inmiddels vier jaar samen. Over mogelijke namen voor het meisje doet het paar nog geen uitspraken, laat het management weten.
quote:
Tweede zoontje voor Rosamund Pike

Rosamund Pike is bevallen van een jongetje, meldt E! Online. De Gone Girl-actrice en haar vriend Robie Uniacke, een wiskundige, verwelkomden hun tweede zoontje dinsdag.

In mei 2012 kregen de twee, die vijf jaar samen zijn, hun eerste zoontje die ze Solo noemden. Hoe het nieuwste gezinslid heet is niet bekend.

Pike liep in oktober zwanger over de rode loper voor de première van Gone Girl. Zij is in de film te zien als Ben Afflecks vermiste echtgenote Amy. In 2002 werd ze bekend als Bondgirl naast Pierce Brosnan in Die Another Day.

Eerder was de actrice verloofd met regisseur Joe Wright. Die relatie liep enkele weken voordat ze zouden gaan trouwen op de klippen.
quote:
Zoontje voor regisseur en acteur Tyler Perry

Tyler Perry is vader geworden, meldt Us Weekly. Zijn vriendin Gelila Bekele is zondag bevallen van een zoontje, Aman Tyler Perry.

"Ze zijn helemaal gelukkig en kijken uit naar hun eerste vakantie met hun zoon", vertelt een bron. "Iedereen is blij en gezond."

De Gone Girl-acteur en het model zijn vijf jaar samen. Ze maakten pas twee maanden geleden bekend een baby te verwachten.

Perry is naast zijn acteerwerk bekend als regisseur, van onder meer de film The Single Moms Club en de televisieseries Meet The Browns en If Loving You Is Wrong.
quote:
Haylie Duff Expecting First Child: A Girl

Congratulations to Haylie Duff and Matt Rosenberg.

The Real Girls Kitchen host, 29, and her fiancé are expecting their first child, a daughter, she announced on her website.

“Today we have big, exciting, wonderful, magical, amazing news!” Duff wrote on her blog, The Real Girl’s Kitchen. “Matty and I are expecting a baby girl! Entering this new chapter of our lives and our relationship has been so special. We are so happy and so in love with her already!!!”
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  roze vrijdag 5 december 2014 @ 16:05:01 #277
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_147310302
quote:
0s.gif Op woensdag 3 december 2014 17:27 schreef Suikertante het volgende:
Zo ist :)

[ afbeelding ]
Zo dat gaat snel zeg :o
Your beauty never ever scared me.
pi_147330872
quote:
Emily Deschanel opnieuw zwanger

Emily Deschanel en haar man David Hornsby mogen binnenkort weer een baby verwelkomen.

De 38-jarige Emily is dus zwanger tijdens de opnames van het tiende seizoen van de misdaadserie Bones. Het is sowieso feest voor de oudere zus van Zooey Deschanel. Op 11 december wordt namelijk de 200e aflevering van Bones uitgezonden.

Emily en haar man, de It's Always Sunny in Philadelphia-ster, leerden elkaar kennen in 2007. In 2010 trouwde het acteurskoppel. De twee zijn sinds september 2011 de trotse ouders van zoontje Henry.
Maar dat werd hier 3 topics geleden al gezegd
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_147393675
quote:
Amanda Peet & David Benioff Welcome Baby No. 3: A Son
Congratulations are in order for Amanda Peet and David Benioff.

The Commons of Pensacola actress, 42, and her Game of Thrones producer husband, 44, have welcomed their third child – a son – on Sunday, December 7, Us Weekly reports.

The couple – who have remained mum on their son’s name – are already parents to daughters Frances, 7, and Molly, 4.

The actress surprised fans when she walked the red carpet at the Emmys in late August, debuting her baby bump.

In October, the soon-to-be mom-of-three opened up about her pregnancy.

“It’s great. I can’t complain,” she told Us. “I mean, I’m tired but otherwise, I’m doing really well.”

As for choosing a baby name for their second child, she said: “David hid behind his back two crumpled up pieces of paper. We couldn’t leave the hospital because we couldn’t decide what her name should be,” she dished. “The car was downstairs and yeah, it was cutthroat. There were two, he wrote them down on a piece of paper, and then hid them behind his back. And that’s how she became Molly June.”

We hope they’ve had better luck naming their baby boy!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_147458326
Prinses Charlène van Monaco is bevallen van een tweeling, een jongen en een meisje.



Dat meldt onder andere de Belgische krant Het Nieuwsblad.

Volgens verschillende bronnen is de kersverse tweeling van prins Albert II en prinses Charlène deze woensdagmiddag ter wereld gekomen.

De prinses beviel in het Prinses Grace Ziekenhuis in Monaco van de twee Grimaldi-telgen. In oktober dit jaar maakte prinses Charlène bekend dat ze zwanger was van een tweeling
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_147458366
'Rihanna in verwachting'
van onze redactie



Superster Rihanna (26) zou in verwachting zijn van haar eerste kind.



Het gonst in Amerika van de geruchten dat RiRi een baby krijgt. Er zouden volgens website mediatakeout.com genoeg 'bewijzen' zijn om aan te tonen dat dat inderdaad het geval is.

Rihanna, die regelmatig soft drugs gebruikt, is onlangs gestopt met het roken van jointjes. De zangeres zou daarnaast bezig zijn aan een nieuw nummer waarin ze zingt over de zwangerschap.

"Het is een ballad. Rihanna zingt onder andere over het kindje dat in haar groeit", onthult een bron. De van Barbados afkomstige zangeres zou een paar dagen geleden te horen hebben gekregen dat ze moeder wordt. "Ze is extreem gelukkig."
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 10 december 2014 @ 17:28:25 #282
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_147458615
Is Rihanna nog maar 26? :o Dacht dat ze rond de 30 zou zijn :Y
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_147466356
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 17:17 schreef Vicky het volgende:

quote:
Jongen en meisje voor Albert en Charlène!

Prins Albert van Monaco en Charlène zijn de trotse ouders geworden van een jongen en een meisje. Dit heeft het prinselijk paleis in het vorstendommetje aan de Middellandse Zee laten weten. De baby's, een jongen en een meisje, gaan Gabriella en Jacques heten. Moeder en kinderen maken het goed.

De geboorte is aangekondigd in Monte Carlo door middel van kanonsschoten. De geboorte is aangekondigd in Monte Carlo door middel van kanonsschoten. Foto: Reuters

Met de geboorte van de eerste kinderen van prinses Charlene is de erfopvolging in het op een na kleinste land ter wereld eindelijk geregeld. Jacques wordt kroonprins omdat hij een jongen is, ook al is hij twee minuten na Gabriella geboren. Tot nu toe had prins Albert II alleen buitenechtelijke kinderen.

De tweeling is naar verluidt rond 15.30 uur via een keizersnede ter wereld gekomen in het Princesse Grace ziekenhuis, vernoemd naar de moeder van Albert.

Eerder woensdagmiddag werd bekend dat Charlène op het punt van bevallen stond. Het zijn de eerste kindjes voor de 36-jarige voormalig olympisch zwemster. Albert (56) kreeg al eerder twee kinderen: Jazmin Grace Grimaldi (22) en zoon Alexandre Coste (11). Zij komen niet in aanmerking voor de troon.

De geboorte van de tweeling zal in Monaco groots worden gevierd met een nationale feestdag. Ook zullen er saluutschoten klinken in het dwergstaatje.

Het geslacht van de tweeling was bij Albert niet bekend, vertelde hij eerder. Charlène was wel op de hoogte. De baby's van Monaco krijgen elk een andere titel. De eerstgeborene wordt markies, de tweede graaf.

De officiële aankondiging van twee kindjes kwam in oktober. In juli schreef pagina Privé al dat Charlènes vader Mike Wittstock in zijn enthousiasme onthulde dat hij opa zou worden van een tweeling. De prinses zou via een ivf-behandeling zwanger zijn geraakt.

Albert II, de 30e vorst van Monaco, volgde in 2005 zijn overleden vader Rainier III op. Hij is sinds 2011 getrouwd met de Zuid-Afrikaanse Charlene Wittstock, een voormalig olympisch zwemster.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_147466526
Gabriella vind ik wel aardig, Jacques echt een ouwe lullennaam :) Wel leuk, een meisje en een jongen!
pi_147467195
De officiële namen van de Monegaskische twins:
- Gabriella, Thérèse, Marie (born at 17h04)
- Jacques, Honoré, Rainier (born at 17h06)

Verbaasd me dat ze voor het meisje niet ook Grace hebben gebruikt. Ben benieuwd waarom niet...
pi_147468466
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 21:42 schreef MissRelin het volgende:
De officiële namen van de Monegaskische twins:
- Gabriella, Thérèse, Marie (born at 17h04)
- Jacques, Honoré, Rainier (born at 17h06)

Verbaasd me dat ze voor het meisje niet ook Grace hebben gebruikt. Ben benieuwd waarom niet...
Misschien omdat zijn eerste dochter het al als tweede naam heeft?

Daarnaast worden eigenlijk alleen de Grimaldi -namen gebruikt, daar heeft Grace natuurlijk helemaal niks mee te maken.
pi_147469378
quote:
Brigitte Heitzer bevallen van jongen

Musicalster Brigitte Heitzer is zaterdag bevallen van een zoontje.

Dat meldt RTL. Zijn naam is Joakim. Het stel laat weten dat het een snelle bevalling was. Alles gaat goed met moeder en zoon.

Brigitte, die voornamelijk bekend is van haar rol als Evita, heeft al een dochter met haar partner Jordi de Koning: Minne. Het meisje werd in juli 2013 geboren
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Licht Ontvlambaar woensdag 10 december 2014 @ 22:42:19 #288
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_147469738
Dan is de zanglerares van mijn dochter weer tante geworden.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_147476033
quote:
'Keira Knightley drie maanden zwanger'

Keira Knightley en haar man James Righton verwachten hun eerste kind. De actrice zou al meer dan drie maanden zwanger zijn.
De geruchten dat Keira een kindje verwacht, gingen al eerder de ronde. De actrice is onlangs gezien met haar echtgenoot, muzikant James Righton, in een jurk waarin een licht bollend buikje te bespeuren was.
Insiders onthullen nu dat Keira haar zwangerschap inderdaad geheim probeert te houden. "Keira en haar stylisten hebben hun best gedaan haar groeiende buik te verbergen."
Als het aan de actrice ligt, blijft ze als ouder net zoveel werken als haar man, die toetsenist is van de Britse band Klaxons. "Waarom zou ik een thuisblijfmoeder willen zijn? Nee. Aan de andere kant zou je dat net als mannen moeten kunnen doen zonder dat je bespot wordt", zei ze vorig jaar in een interview.
Don't you love her madly?
pi_147476076
quote:
Dennis Weening wordt voor de derde keer vader van een meisje.

Dat heeft zijn vrouw Stella woensdagavond bekendgemaakt via Twitter. Ze plaatste een foto van de twintig weken echo. "It's a GIRL", aldus de blondine.
De 37-jarige presentator en zijn vrouw gaven elkaar in 2007 het jawoord. Een jaar later werden ze ouders van Coco Sophie. Weening heeft dochter Lola uit een eerder huwelijk.
Don't you love her madly?
  donderdag 11 december 2014 @ 12:01:38 #291
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147479136
Oud nieuws dat we kennelijk gemist hebben: Andrea Casiraghi en zijn vrouw zouden een tweede kind verwachten.

quote:
Another royal baby of Monaco on the way! Andrea Casiraghi is expecting second child with wife Tatiana Santo Domingo
By Margot Peppers for MailOnline
Published: 14:54 GMT, 7 November 2014 | Updated: 18:48 GMT, 7 November 2014

Andrea Casiraghi, the son of Princess Caroline of Monaco, is expecting his second child with wife Tatiana Santo Domingo, it has been revealed.

According to Hello! magazine, the 30-year-old and his New York-born wife, who already have a 19-month-old son named Alexandre Andrea Stefano 'Sasha' Casiraghi, are set to have another baby in the coming months.

And they aren't the only Monaco royals who are imminently expanding their family; Caroline's brother Albert and his wife Charlene are also set to welcome twins at the end of this year.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147480759
Nee, dat heb ik ergens gepost. Toch?
Don't you love her madly?
  donderdag 11 december 2014 @ 13:56:17 #293
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147481991
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:09 schreef Lovechild het volgende:
Nee, dat heb ik ergens gepost. Toch?
Ik kon het niet vinden, maar het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147482086
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik kon het niet vinden, maar het kan zijn dat ik er overheen gelezen heb.
Ik kan het zelf ook (nog) niet vinden. Misschien heb ik het alleen maar gedacht ;)
Don't you love her madly?
pi_147482210
Jah! Het vorige topic, op 23 oktober *)
Don't you love her madly?
  donderdag 11 december 2014 @ 14:07:43 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_147482297
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:04 schreef Lovechild het volgende:
Jah! Het vorige topic, op 23 oktober *)
Ah, daar had ik niet gezocht, want dit topic begon 24 oktober en de daily mail had het pas 7 november als nieuws...
Zijn wij gewoon 2 weken sneller dan de daily mail :7
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_147482374
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, daar had ik niet gezocht, want dit topic begon 24 oktober en de daily mail had het pas 7 november als nieuws...
Zijn wij gewoon 2 weken sneller dan de daily mail :7
*O* Goed van ons!
Volgens mij had ik het notabene uit de Telegraaf.
Don't you love her madly?
pi_147482720

Nummer 2?
pi_147482807
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:21 schreef Ermilze het volgende:
[ afbeelding ]
Nummer 2?
dat mag ik hopen, dan kan ze dr kleding-keuze nog op hormonen gooien :') mijn hemel zeg :X
:)
  donderdag 11 december 2014 @ 14:25:53 #300
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_147482850
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 14:24 schreef mignonne het volgende:

[..]

dat mag ik hopen, dan kan ze dr kleding-keuze nog op hormonen gooien :') mijn hemel zeg :X
:') dat dus, wat is deze?????????????
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')