abonnement Unibet Coolblue
pi_146586602
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:11 schreef ikweetnietwat het volgende:
Beter een medewerker die goed vult op een wat lager pitje dan een medewerker die een kar er zo in heeft en uiteindelijk anderen dubbel zoveel tijd kwijt zijn omdat er niks fifo staat en er slecht gespiegeld is.
Albert heijn zet ze vul karren ofzo nog netjes aan zijkant van de pad jumbo zet het zo midden in de gangpad neer zodat ik nooit bij de cola kan en door die kar heen moet kruipen om het te pakken .

[ Bericht 0% gewijzigd door Gulmez op 12-11-2014 20:52:39 ]
pi_146587095
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:37 schreef Gulmez het volgende:

[..]

albert heijn zet ze vul karren ofzo nog netjes aan zijkant van de pad jumbo zet het zo midden in de gangpad neer zodat ik nooit bij de cola kan en door die kar heen moet kruipen om het te pakkenb
Hahaha wat rare en lange zin. :D
pi_146587377
Dankje al aangepast was net thuis van fysio haha
pi_146593890
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 20:54 schreef Gulmez het volgende:
Dankje al aangepast was net thuis van fysio haha
Het is er niet echt beter op geworden :D
pi_146594454
Geef zelf het goede voorbeeld en zet die schroot Audi van je netjes aan de zijkant in een parkeervak, in plaats van midden op straat.
pi_146595246
pi_146595268
quote:
9s.gif Op woensdag 12 november 2014 23:12 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Oude foto.
pi_146624091
Vraagje, op plaza staat bij een van de voorbeelden van het pauzeprofiel het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe komen ze hier aan 8 uur werktijd? De tijd is in principe 9,5u min 60min pauze en 15min ontbijpauze = 8u en een kwartier, toch?

En het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betekent dit dat, als je recht hebt op een ontbijtpauze, je koffiepauze komt te vervallen? Of hangt dit af van het tijdstip?

Stel dat je van 0630 tot 1530 werkt, waar heb je dan allemaal recht op?

Dank :P
De microfoon heeft gesproken.
pi_146625487
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 20:07 schreef Microfoon het volgende:
Vraagje, op plaza staat bij een van de voorbeelden van het pauzeprofiel het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe komen ze hier aan 8 uur werktijd? De tijd is in principe 9,5u min 60min pauze en 15min ontbijpauze = 8u en een kwartier, toch?

En het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betekent dit dat, als je recht hebt op een ontbijtpauze, je koffiepauze komt te vervallen? Of hangt dit af van het tijdstip?

Stel dat je van 0630 tot 1530 werkt, waar heb je dan allemaal recht op?

Dank :P
Bij voorbeeld van plaza: 60 minuten lunch(onbetaald), kwartiertje koffie(betaald) en kwartiertje ontbijt(onbetaald). De pauzes bij 0630-1530 zijn ook hetzelfde. Of de koffiepauze komt te vervallen hangt idd af van de werktijden.

[ Bericht 0% gewijzigd door exelletor op 13-11-2014 20:59:42 ]
pi_146627244
Weet iemand of dit soort pennen goed op onze terminals werken?
http://www.ebay.nl/itm/10(...)&hash=item19ed66663a

Of werken die capative pennen niet goed en heb ik dit nodig
http://www.ebay.nl/itm/10(...)&hash=item35cf8b9f3b
pi_146628698
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 21:27 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of dit soort pennen goed op onze terminals werken?
http://www.ebay.nl/itm/10(...)&hash=item19ed66663a

Of werken die capative pennen niet goed en heb ik dit nodig
http://www.ebay.nl/itm/10(...)&hash=item35cf8b9f3b
Je kan beter die voor resistieve schermen nemen, ja.
pi_146631493
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 21:27 schreef Kadooosh het volgende:
Weet iemand of dit soort pennen goed op onze terminals werken?
http://www.ebay.nl/itm/10(...)&hash=item19ed66663a

Of werken die capative pennen niet goed en heb ik dit nodig
http://www.ebay.nl/itm/10(...)&hash=item35cf8b9f3b
Een balpen werkt ook prima. Maar geen idee of dat goed is voor het scherm..

Of een roerstaafje als je in nood zit zonder pen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 13-11-2014 23:14:33 ]
  donderdag 13 november 2014 @ 23:17:40 #238
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_146631661
Die losse pennetjes staan toch gewoon in TIB?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_146633062
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 23:17 schreef Janneke141 het volgende:
Die losse pennetjes staan toch gewoon in TIB?
Tib is normaalgesproken dicht tegenwoordig.
pi_146636332
Een pennetje van 50 cent + 25 euro verzendkosten. Helemaal de weg kwijt ;(
pi_146637718
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 23:14 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Een balpen werkt ook prima. Maar geen idee of dat goed is voor het scherm..

Of een roerstaafje als je in nood zit zonder pen.
Ja dat werkt ook maar nooit zo fijn en we willen sowieso niet meer dat men ballpennen gebruiken op het scherm.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 06:51 schreef mujentas het volgende:
Een pennetje van 50 cent + 25 euro verzendkosten. Helemaal de weg kwijt ;(
Ja daarom dacht ik ze goedkoop uit china te halen ;)
pi_146642176
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 23:14 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Een balpen werkt ook prima. Maar geen idee of dat goed is voor het scherm..

Of een roerstaafje als je in nood zit zonder pen.
Van die tapasprikkers werken ook prima.

De Sushibar is hier (Met wat vertraging) vandaag opengegaan. Het eerste bakje smaakte in ieder geval prima! ^O^
pi_146643030
Ik mag voortaan de promokaartjes gaan doen en de comco uitsorteren wil de asm. De gene die het nu doen maken er een zooitje van blijkbaar

*G*

Morgen met de ASM naar kijken. Die zal het een en ander uitleggen maar iemand hier nog tips of handigheidjes ?
pi_146644585
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:09 schreef d4v1d het volgende:
Ik mag voortaan de promokaartjes gaan doen en de comco uitsorteren wil de asm. De gene die het nu doen maken er een zooitje van blijkbaar

*G*

Morgen met de ASM naar kijken. Die zal het een en ander uitleggen maar iemand hier nog tips of handigheidjes ?
Hoewel het bij mij in filiaal efficiënter kan, paar dingetjes om op te letten:

- Deli kaartjes zijn glanzend(mochten jullie die krijgen) en voelen anders aan dan gewone kaartjes van vers, zo hoef je nooit te twijfelen tussen bijv. Kaas deli en kaas zb.
- Bij AGF opletten bij kaartjes AGF en panklaar. Althans wij krijgen zowel kleine kaartjes voor agf wand, als voor de koeling, gewoon goed naar de assortimentsgroepen rechts kijken om te weten of er met zuurkool die uit de wand of de panklaar versie wordt bedoeld. ;)
- Heel veel NF en Drogmetica zooi wordt er ingestuurd. Beetje opletten bij prijzen, hoeveelheden etc, als je geen pannen in assortiment hebt, dan heeft het ook geen zin om kaarten voor pannen apart te leggen - kan lekker de prullenbak in. Hoeft niet precies, de rest filteren ze wel uit bij het ophangen.
- Kaartjes voor de actiekoppen zit een bandje omheen. Je kan zelf kiezen om die wel of niet uit te splitsen. Belangrijk is dat je die niet met brede vak kaarten verwart, die los in een doosje zitten.
- Bij twijfel, kijken naar assortimentsgroep rechts onderin, maar dat weet je vast wel. ;)
- Kaarten uit AGF pakket gaan boven de overige kaarten. Meestal wordt er ook een taakbericht geplaatst met een melding over welke kaarten het gaat. Mocht je dus twee dezelfde kaartjes krijgen met verschillende prijzen, weet je welke je moet hebben. ;)
pi_146644911
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:53 schreef exelletor het volgende:

[..]

Hoewel het bij mij in filiaal efficiënter kan, paar dingetjes om op te letten:

- Deli kaartjes zijn glanzend(mochten jullie die krijgen) en voelen anders aan dan gewone kaartjes van vers, zo hoef je nooit te twijfelen tussen bijv. Kaas deli en kaas zb.
- Bij AGF opletten bij kaartjes AGF en panklaar. Althans wij krijgen zowel kleine kaartjes voor agf wand, als voor de koeling, gewoon goed naar de assortimentsgroepen rechts kijken om te weten of er met zuurkool die uit de wand of de panklaar versie wordt bedoeld. ;)
Ik ken die ass. groepen echt niet uit m'n hoofd, ik kijk wel naar het aantal gram :P
quote:
- Heel veel NF en Drogmetica zooi wordt er ingestuurd. Beetje opletten bij prijzen, hoeveelheden etc, als je geen pannen in assortiment hebt, dan heeft het ook geen zin om kaarten voor pannen apart te leggen - kan lekker de prullenbak in. Hoeft niet precies, de rest filteren ze wel uit bij het ophangen.
- Kaartjes voor de actiekoppen zit een bandje omheen. Je kan zelf kiezen om die wel of niet uit te splitsen. Belangrijk is dat je die niet met brede vak kaarten verwart, die los in een doosje zitten.
- Bij twijfel, kijken naar assortimentsgroep rechts onderin, maar dat weet je vast wel. ;)
- Kaarten uit AGF pakket gaan boven de overige kaarten. Meestal wordt er ook een taakbericht geplaatst met een melding over welke kaarten het gaat. Mocht je dus twee dezelfde kaartjes krijgen met verschillende prijzen, weet je welke je moet hebben. ;)
Hoe ziet t agf pakket er uit dan? Die kwam toch los van de comco?
pi_146646029
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 14:02 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik ken die ass. groepen echt niet uit m'n hoofd, ik kijk wel naar het aantal gram :P

[..]

Hoe ziet t agf pakket er uit dan? Die kwam toch los van de comco?
En je weet hoeveel gram de voordeelverpakking zuurkool van panklaar is? Met assortimentsgroepen bedoelde ik meer dat je bijv zeker weet dat Chinese wokgroente 400gr panklaar is en als je weet welke assortimentsgroep dat is, weet je ook waar de zuurkool hoort.
AGF pakket zit gewoon in een aparte envelop. Het spreekt allemaal voor zich als je eenmaal bezig bent.
pi_146647944
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:09 schreef d4v1d het volgende:
Ik mag voortaan de promokaartjes gaan doen en de comco uitsorteren wil de asm. De gene die het nu doen maken er een zooitje van blijkbaar

*G*

Morgen met de ASM naar kijken. Die zal het een en ander uitleggen maar iemand hier nog tips of handigheidjes ?
Ik heb nog wel een tip voor je. Niet op de kaartjes kwijlen.
pi_146647951
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 15:22 schreef mujentas het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een tip voor je. Niet op de kaartjes kwijlen.
Dankje
pi_146655815
Oh, ja en: hang niet alle grote kaarten op. Als er 'ALLE Conimex' (bijvoorbeeld) op staat, hoef je ze echt niet alle 25 op te hangen.

Ik deed altijd maximaal 3 per plank oid.
pi_146655928
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 19:04 schreef einschtein het volgende:
Oh, ja en: hang niet alle grote kaarten op. Als er 'ALLE Conimex' (bijvoorbeeld) op staat, hoef je ze echt niet alle 25 op te hangen.

Ik deed altijd maximaal 3 per plank oid.
Jawel joh. Lekker vullertjes irriteren. Dan valt er elke 5 minuten wel een kaartje als je er met een product tegenaan stoot ^O^

Daarin zijn de BaarnII houders wel beter.. Die DNAH houders flikkeren er veels te snel af..

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2014 19:08:33 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')