abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:19:39 #201
37843 lady-wrb
kortaf
pi_145779479
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:13 schreef Keshet het volgende:

[..]

Je bent toch voor 50% eigenaar van het huis?
Besef je je wel dat je dan voor 100% aansprakelijk bent voor de hypotheek als hij stopt met betalen?

Ik zou als de sodemieter naar het juridisch loket gaan / je rechtsbijstandsverzekering bellen om jezelf voor te laten lichten over bovenstaande en andere zaken.
ja dat weet ik, ik heb iets te vaak naar die shit op tv gekeken
ik denk dat ik martijn krabbe maar vast ga contacten, die is toch ook net weer vrijgezel :+
juridisch loket is ook een goeie. morgen maar eens binnenlopen
maar das kan ik dus ook gewoon benaderen ondanks dat hij de rekening betaalt?
pi_145779502
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:19 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ja dat weet ik, ik heb iets te vaak naar die shit op tv gekeken
ik denk dat ik martijn krabbe maar vast ga contacten, die is toch ook net weer vrijgezel :+
juridisch loket is ook een goeie. morgen maar eens binnenlopen
maar das kan ik dus ook gewoon benaderen ondanks dat hij de rekening betaalt?
Als jij op de polis er bij staat mag je gewoon benaderen. En daar kom je alleen achter door te bellen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:22:33 #203
37843 lady-wrb
kortaf
pi_145779565
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:18 schreef Puala het volgende:

[..]

Vergeet je geen screenshots te maken? Of het jezelf te mailen? :@

Maar vervelend. En negeren accepteert hij niet he? En aangeven dat je dit niet fijn vind/onprettig vind accepteert hij zoiets?
nee
hij houdt zelfs bij wanneer mijn whatsapp online is. daarom heb ik vaak alles uitstaan en dan denkt hij weer dat ik hem geblokkeerd heb en dat accepteert hij dus niet.
hoewel ik hem tegenwoordig standaard blokkeer als ik ga slapen, enkel al omdat ik geen zin heb om door hem wakker geappt te worden.

maar goed, ik heb dus de hele dag in de zenuwen gezeten omdat hij vanochtend meldde eraan te komen en uiteindelijk werd dat 4 uur 's middags
dat bedoel ik nou met afspreken
  Jubileum moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:23:35 #204
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_145779605
En daarbij zou ik alles wat je net zei over zijn zwarte praktijken even weghalen. Je moet hem geen stok geven om mee te slaan hierin...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:25:05 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_145779654
Blokkeer hem eens gewoon op whatsapp dan. Dat is je goed recht, er is niemand die jou kan zeggen dat je mensenniet wel of niet mag blokkeren.

Al is het voor je eigen rust.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_145779680
Ja wat wil hij? Boos worden? :+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:26:49 #207
37843 lady-wrb
kortaf
pi_145779719
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:23 schreef Lois het volgende:
En daarbij zou ik alles wat je net zei over zijn zwarte praktijken even weghalen. Je moet hem geen stok geven om mee te slaan hierin...
ik zou het wel vermakelijk vinden als hij hierop gepakt zou gaan worden.
ik vind de belastingdienst wel erg weinig controleren hoor.
maar ik zal het zo wel weghalen.
pi_145779846
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:22 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nee
hij houdt zelfs bij wanneer mijn whatsapp online is. daarom heb ik vaak alles uitstaan en dan denkt hij weer dat ik hem geblokkeerd heb en dat accepteert hij dus niet.
hoewel ik hem tegenwoordig standaard blokkeer als ik ga slapen, enkel al omdat ik geen zin heb om door hem wakker geappt te worden.

maar goed, ik heb dus de hele dag in de zenuwen gezeten omdat hij vanochtend meldde eraan te komen en uiteindelijk werd dat 4 uur 's middags
dat bedoel ik nou met afspreken
Frustrerend. Heel erg.

Maar kan je het voor elkaar krijgen om een lijstje te maken van dingen die geregeld moeten worden? En dan proberen dat af te vinken voor jezelf? Ik denk dat ze hier ook redelijk kunnen helpen met zaken waar je aan zou kunnen denken?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:31:23 #209
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145779907
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:59 schreef lady-wrb het volgende:
hij was hier net. een boel geschreeuw en gedreig en gescheld.
ik mag niet weten waar hij woont
hij wil dat ik elke maand 450 euro huur betaal KONTANT
dat ga ik sowieso niet doen. ik heb zijn gironummer dus als ik al wat betaal, gaat dat via de giro
anders ligt er niks vast
iemand anders nog tips?
Want anders wil jij je uit je eigen huis zetten? :')
Right....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:32:46 #210
5428 crew  miss_sly
pi_145779964
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:22 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nee
hij houdt zelfs bij wanneer mijn whatsapp online is. daarom heb ik vaak alles uitstaan en dan denkt hij weer dat ik hem geblokkeerd heb en dat accepteert hij dus niet.
hoewel ik hem tegenwoordig standaard blokkeer als ik ga slapen, enkel al omdat ik geen zin heb om door hem wakker geappt te worden.

maar goed, ik heb dus de hele dag in de zenuwen gezeten omdat hij vanochtend meldde eraan te komen en uiteindelijk werd dat 4 uur 's middags
dat bedoel ik nou met afspreken
Maar hierom en om veel meer redenen zou je dus nu ergens heen moeten waarvan hij niet weet waar je bent. En dan blokkeer je hem van whatsapp en zorgt dat hij geen grip meer op je kan hebben. Dat je rust hebt. En L dus ook. Zelfs als hij naar een andere school zou moeten. Hij moet uit je systeem en dat gebeurt niet als je toelaat dat hij zich zo opstelt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:33:35 #211
35189 Troel
scherp en bot
pi_145779993
Hoe zit het eigenlijk in elkaar? Getrouwd (gemeenschap van goederen of niet) of samenwonend, hoe deden jullie dat soort dingen tot nu toe? Is het een koopwoning of ene huurwoning, wat betaal je nu elke maand voor gas, water, licht enzo.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:33:40 #212
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_145779996
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:26 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

ik zou het wel vermakelijk vinden als hij hierop gepakt zou gaan worden.
ik vind de belastingdienst wel erg weinig controleren hoor.
maar ik zal het zo wel weghalen.
Ik heb alleen jullie veiligheid voor ogen Lady, als hij terug leest wat je allemaal over hem zegt kan hij zo de boel omkeren en jou eruit zetten.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:34:37 #213
35189 Troel
scherp en bot
pi_145780033
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar hierom en om veel meer redenen zou je dus nu ergens heen moeten waarvan hij niet weet waar je bent. En dan blokkeer je hem van whatsapp en zorgt dat hij geen grip meer op je kan hebben. Dat je rust hebt. En L dus ook. Zelfs als hij naar een andere school zou moeten. Hij moet uit je systeem en dat gebeurt niet als je toelaat dat hij zich zo opstelt.
En dit dus. Echt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:35:34 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145780074
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar hierom en om veel meer redenen zou je dus nu ergens heen moeten waarvan hij niet weet waar je bent. En dan blokkeer je hem van whatsapp en zorgt dat hij geen grip meer op je kan hebben. Dat je rust hebt. En L dus ook. Zelfs als hij naar een andere school zou moeten. Hij moet uit je systeem en dat gebeurt niet als je toelaat dat hij zich zo opstelt.
En dit....

Dit is echt niet gezond, om meerdere redenen, maar de ergste reden zou ik wel vinden dat mijn zoon leert dat je zo met zijn moeder, en met andere vrouwen omgaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:36:18 #215
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_145780105
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

En dit....

Dit is echt niet gezond, om meerdere redenen, maar de ergste reden zou ik wel vinden dat mijn zoon leert dat je zo met zijn moeder, en met andere vrouwen omgaat.
+1.

Plus dat ik me niet kan voorstellen dat zoonlief niet doodsbang is.
A grand adventure has begun.
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:36:25 #216
37843 lady-wrb
kortaf
pi_145780108
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:33 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik heb alleen jullie veiligheid voor ogen Lady, als hij terug leest wat je allemaal over hem zegt kan hij zo de boel omkeren en jou eruit zetten.
het is al weg :)

ik vrees sowieso nog niet van hem af te zijn als hij te pas en te onpas binnenloopt hier.
waarom in godsnaam? het zal wel controle zijn.

ik ga nu eerst maar eens op zoek naar een salontafel en een eettafel. dan kunnen die dingen van hem meteen bij zijn eerstvolgende bezoek mee
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:37:58 #217
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145780169
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:33 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik heb alleen jullie veiligheid voor ogen Lady, als hij terug leest wat je allemaal over hem zegt kan hij zo de boel omkeren en jou eruit zetten.
Mwah, ik denk niet dat je zo makkelijk uit je huis kunt worden gezet omdat je anoniem in het openbaar vertelt hoe er met je omgegaan wordt, al even afgezien van het feit dat hij behoorlijk tekeer gaat, en wat mij betreft de grootste fout bij de politie ligt als ze zeggen "Het is jullie huis, dus als hij jouw spullen molt dan molt hij jullie spullen, en die zijn ook van hem, en hij mag zijn eigen spullen mollen, fijne dag mevrouw!"
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:38:23 #218
37843 lady-wrb
kortaf
pi_145780190
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:36 schreef Keshet het volgende:

[..]

+1.

Plus dat ik me niet kan voorstellen dat zoonlief niet doodsbang is.
nee dat is het gekke. hij is niet bang. ik heb het hem gevraagd
hij sluit zich op in zijn eigen wereld.

maar als ik bijv. gas en licht opnieuw aanvraag. wat zijn de afsluitkosten? en kan dat ook voor kortere tijd? niet voor een jaar meteen enzo?
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:39:32 #219
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145780235
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

het is al weg :)

ik vrees sowieso nog niet van hem af te zijn als hij te pas en te onpas binnenloopt hier.
waarom in godsnaam? het zal wel controle zijn.

ik ga nu eerst maar eens op zoek naar een salontafel en een eettafel. dan kunnen die dingen van hem meteen bij zijn eerstvolgende bezoek mee
En als hij jouw nieuwe salontafel en eettafel dan leuker vindt kan hij die ook meenemen? Want het is ook zijn huis.... net zoals het ook jouw huis is, en dus ook jouw salontafel en eetafel.

Echt, je doet niemand een plezier te blijven wachten tot het escaleert, dit kan alleen maar de verkeerde kant opgaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:40:12 #220
5428 crew  miss_sly
pi_145780264
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:36 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

het is al weg :)

ik vrees sowieso nog niet van hem af te zijn als hij te pas en te onpas binnenloopt hier.
waarom in godsnaam? het zal wel controle zijn.

ik ga nu eerst maar eens op zoek naar een salontafel en een eettafel. dan kunnen die dingen van hem meteen bij zijn eerstvolgende bezoek mee
Ik denk echt dat het voor jezelf bete ris als je stopt met je als passief slachtoffer op te stellen (daar blijven en dus (moeten) accepteren dat hij binnenloopt wanneer hij wil en dus grip op je heeft) maar zaken in eigen hand te nemen. Zodat jij bepaalt wat er met jou gebeurt en hoe jij je voelt en waar je bent en wie daar nog meer is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_145780277
een advocaat kan je helpen met zaken als een straatverbod en wat te doen met het huis.

zonder meer: je bent idd gewoon medeverantwoordelijk voor alles rondom het huis. gas water en licht kan je gewoon zelf aanvragen (en de makelaar gaat trouwens ook niet blij zijn als hij dat alvast afsluit, die terzijde). zolang dat huis op (deels) jouw naam staat kan je niks. geen uitkering en toestanden met hij die meent recht te hebben op toegang (wat overigens niet zomaar het geval is. als jullie helder uit elkaar zijn en hij elders woont heeft hij niet zomaar toegang. dat zit iets gecompliceerd, een advocaat kan je daar meer over vertellen)

en ik snap waar de passiviteit vandaan komt. echt waar, ik snap het. maar toch, de enige die jou en l hier uit kan halen, dat ben jij zelf. kut maar waar. *knufs*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:40:59 #222
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145780289
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:38 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nee dat is het gekke. hij is niet bang. ik heb het hem gevraagd
hij sluit zich op in zijn eigen wereld.

maar als ik bijv. gas en licht opnieuw aanvraag. wat zijn de afsluitkosten? en kan dat ook voor kortere tijd? niet voor een jaar meteen enzo?
Er zijn geen aan- en afsluitkosten, je kunt beter vragen of het contract op jouw naam kan worden overgezet, want anders zit je er idd aan vast.

Maar goed ik zou het helemaal niet doen, ik denk dat alleen maar aangeeft dat je nog wel op hem zit te wachten, en dat is wel het laatste wat je moet aangeven.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Jubileum moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:41:28 #223
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_145780306
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Mwah, ik denk niet dat je zo makkelijk uit je huis kunt worden gezet omdat je anoniem in het openbaar vertelt hoe er met je omgegaan wordt, al even afgezien van het feit dat hij behoorlijk tekeer gaat, en wat mij betreft de grootste fout bij de politie ligt als ze zeggen "Het is jullie huis, dus als hij jouw spullen molt dan molt hij jullie spullen, en die zijn ook van hem, en hij mag zijn eigen spullen mollen, fijne dag mevrouw!"
Ik doel niet op wat hij haar aandoet hoor, maarde post over de manier waarop hij zijn geld verdiend. Dat kan als laster worden aangemerkt.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:42:31 #224
37843 lady-wrb
kortaf
pi_145780348
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:41 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik doel niet op wat hij haar aandoet hoor, maarde post over de manier waarop hij zijn geld verdiend. Dat kan als laster worden aangemerkt.
nou dat is geen laster. dat is gewoon waar en te bewijzen door alleen maar die ruimtes in te lopen :)
pi_145780364
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:38 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nee dat is het gekke. hij is niet bang. ik heb het hem gevraagd
hij sluit zich op in zijn eigen wereld.

maar als ik bijv. gas en licht opnieuw aanvraag. wat zijn de afsluitkosten? en kan dat ook voor kortere tijd? niet voor een jaar meteen enzo?
bel gewoon je leverancier, leg uit dat jullie in scheiding liggen en dat hij dreigt met afsluiten.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')