abonnement Unibet Coolblue
pi_145849999
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Davis Cup zou nog veel meer punten moeten krijgen, veel mensen zijn nou eenmaal slecht in getallen of 'exacte' systemen, dat is niet genoeg reden om dit te veranderen.

De YE#1 is Federer als hij Djokovic via Davis Cup inhaalt, dat is glashelder.
Ik wil wel eens een bron zien waarin dat glashelder is, dan. Want ik ben nog steeds niet overtuigd. Volgens mij is er een verschil tussen het YE#1 zijn, en het YE#1 waar altijd naar wordt gekeken voor de statistieken.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_145850372
De Davis Cup 2014 hoort, bij 2014, waarom zou het in godsnaam niet meetellen voor de YE#1 van 2014? Ik heb geen officieel document voor je, ik weet niet eens of het een officieel ding is of gewoon een trofee voor de leuk. Aan de andere kant, ik heb ook geen document dat Indian Wells meetelt... :P Er is gewoon geen reden om niet aan te nemen dat de speler die aan het einde van het jaar de meeste punten heeft de YE#1 is.

Kan me ook niet herinneren dat dit een heikel punt was toen de mogelijkheid bestond dat Djokovic hem via de Davis Cup zou pakken een jaar geleden.
pi_145850525
Ja, daar komt ook mijn twijfel vandaan. Vorig jaar was er ook al zoveel discussie over of die punten nou wel of niet meetellen. Ik dacht altijd dat de YE#1 gewoon uitgereikt en berekend werd precies na de WTF finale. Maar goed, sinds 3 jaar ofzo zit die DC erbij wat het allemaal extra ingewikkeld maakt. En hoe vaak komt het voor dat een kandidaat voor de YE#1 in de DC finale speelt _O- Nu al 2x op rij :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_145853262
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
De Davis Cup 2014 hoort, bij 2014, waarom zou het in godsnaam niet meetellen voor de YE#1 van 2014? Ik heb geen officieel document voor je, ik weet niet eens of het een officieel ding is of gewoon een trofee voor de leuk.
Q. What is the Emirates ATP Rankings Race To London?

A. The Emirates ATP Rankings Race To London is an indicator of what the Emirates ATP Rankings will be on the Monday after the end of the regular season. Players finishing within the Top 8 of the Emirates ATP Rankings after the ATP World Tour Masters 1000 tournament in Paris will qualify for the Barclays ATP World Tour Finals, beginning 9 November. The Emirates ATP Rankings Race To London include points earned in 2014 plus points earned at the 2013 Davis Cup final and late-season 2013 Challengers and Futures played after the 2013 Barclays ATP World Tour Finals. The Emirates ATP Rankings Race To London differs from the Emirates ATP Rankings, which at any given moment ranks players according to points earned during the immediate past 52 weeks.
Bron: http://www.atpworldtour.com/Rankings/Rankings-FAQ.aspx#yeartodate
pi_145853413
Dus....wat is dan het einde van het seizoen ('regular season')? Daar zit hem de crux.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_145853426
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:21 schreef rhubarb het volgende:

[..]

Q. What is the Emirates ATP Rankings Race To London?

A. The Emirates ATP Rankings Race To London is an indicator of what the Emirates ATP Rankings will be on the Monday after the end of the regular season. Players finishing within the Top 8 of the Emirates ATP Rankings after the ATP World Tour Masters 1000 tournament in Paris will qualify for the Barclays ATP World Tour Finals, beginning 9 November. The Emirates ATP Rankings Race To London include points earned in 2014 plus points earned at the 2013 Davis Cup final and late-season 2013 Challengers and Futures played after the 2013 Barclays ATP World Tour Finals. The Emirates ATP Rankings Race To London differs from the Emirates ATP Rankings, which at any given moment ranks players according to points earned during the immediate past 52 weeks.
Bron: http://www.atpworldtour.com/Rankings/Rankings-FAQ.aspx#yeartodate
Euh, ja? Heeft weinig met YE#1 te maken heeft, is gewoon een uitleg over hoe de race werkt.
pi_145853475
quote:
7s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:26 schreef Norrage het volgende:
Dus....wat is dan het einde van het seizoen ('regular season')? Daar zit hem de crux.
Nee, daar zit niet de crux. Het reguliere seizoen eindigt na Parijs, dat staat gewoon in het antwoord. Het gaat echter niet om het reguliere seizoen.
pi_145853556
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Nee, daar zit niet de crux. Het reguliere seizoen eindigt na Parijs, dat staat gewoon in het antwoord. Het gaat echter niet om het reguliere seizoen.
Doe niet zo eigenwijs. Als het dus eindigt na Parijs (/ WTF), telt de Davis Cup dus niet mee voor YE#1. Volgens mij wordt de 52 week ranking ook pas begin van het 2015 seizoen geupdate met de resultaten van de DC, of tenminste pas nadat de YE#1 wordt berekend. Maar dat weet ik dus niet zeker, en volgens mij weet niemand dat zeker.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_145853561
Coric serveert voor een QF tegen Rafa
pi_145853588
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:31 schreef luckass het volgende:
Coric serveert voor een QF tegen Rafa
Corry Coric, de broer van Corry Konings :')
U MAD?
pi_145853614
Wat is Murray irritant trouwens. Echt bij ELKE bal zit hij op zij heup te slaan en de zeiken over hoe slecht die bal wel niet was :')

Murray :N
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_145853806
quote:
7s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:32 schreef Norrage het volgende:
Wat is Murray irritant trouwens. Echt bij ELKE bal zit hij op zij heup te slaan en de zeiken over hoe slecht die bal wel niet was :')

Murray :N
Sowieso een kneus, ook al deed hij niet op z'n heup slaan.
U MAD?
pi_145854239
quote:
7s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:31 schreef Norrage het volgende:

[..]

Doe niet zo eigenwijs. Als het dus eindigt na Parijs (/ WTF), telt de Davis Cup dus niet mee voor YE#1. Volgens mij wordt de 52 week ranking ook pas begin van het 2015 seizoen geupdate met de resultaten van de DC, of tenminste pas nadat de YE#1 wordt berekend. Maar dat weet ik dus niet zeker, en volgens mij weet niemand dat zeker.
Eigenwijs. :')

Jij haalt allemaal dingen door elkaar. Het REGULIERE seizoen eindigt na Parijs (nee, niet de WTF, dat staat er niet, ook wellicht een hint, zou impliceren dat ook de WTF niet meetelt voor de YE#1). Dat heeft echter geen reet te maken de YE#1, dat is gewoon, nog steeds, de spelers met het meeste aantal punten in het jaar.

Die race, zoals ook in die quote doorschemert, is slechts een indicatie van hoe de rankings eruit zullen zien de maandag na Bercy. Officieel is die niet eens, een paar jaar geleden afgeschaft en nu gebruikt men een lichtelijk gemodificeerde normale ranking van de week na Parijs voor WTF entree. (zondere WTF van vorig jaar, geloof dat ze die nu tegelijk met Parijs van het vorige jaar van de ranking afhalen).

Coric. ^O^ Gulbis en Golubev zijn niet de meest stabiele spelers, maar alsnog heel knap op jonge leeftijd. Nu tegen Nadal.
pi_145854346
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:32 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Corry Coric, de broer van Corry Konings :')
goede garp
pi_145854383
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:57 schreef luckass het volgende:

[..]

goede garp
Thanks.
U MAD?
  donderdag 23 oktober 2014 @ 16:05:26 #166
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_145854605
Die discussie _O-
norrage en vogel _O-
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_145854664
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:53 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Eigenwijs. :')

Jij haalt allemaal dingen door elkaar. Het REGULIERE seizoen eindigt na Parijs (nee, niet de WTF, dat staat er niet, ook wellicht een hint, zou impliceren dat ook de WTF niet meetelt voor de YE#1). Dat heeft echter geen reet te maken de YE#1, dat is gewoon, nog steeds, de spelers met het meeste aantal punten in het jaar.

Die race, zoals ook in die quote doorschemert, is slechts een indicatie van hoe de rankings eruit zullen zien de maandag na Bercy. Officieel is die niet eens, een paar jaar geleden afgeschaft en nu gebruikt men een lichtelijk gemodificeerde normale ranking van de week na Parijs voor WTF entree. (zondere WTF van vorig jaar, geloof dat ze die nu tegelijk met Parijs van het vorige jaar van de ranking afhalen).

Coric. ^O^ Gulbis en Golubev zijn niet de meest stabiele spelers, maar alsnog heel knap op jonge leeftijd. Nu tegen Nadal.
Ik noem je eigenwijs, omdat je impliceert dat ik het niet snap, maar dat doe ik wel. Volgens mij zeg je het terecht. Het REGULIERE seizoen eindigt inderdaad na Parijs, om vervolgens voor enkel 8 spelers nog afgemaakt te worden met de WTF (WTF is geen regulier toernooi, dat is een speciale seizoensafsluiting waar niet eens iedereen aan mee kan doen: WAT IMPLICEERT dat dat het einde van het seizoen is, en dat de YE#1 na de WTF berekend wordt). Nogmaals, je hebt nog GEEN ENKELE keer mijn vraag beantwoord. Volgens mij zit er in een verschil in definitie van wanneer de YE#1 wordt berekend, ten opzichte van de 52 weken ranking. Bij wijze van spreken zou Djokovic nog challengers/futures kunnen gaan spelen (wat niet mag voor top 10 spelers geloof ik) om nog extra punten te scoren voor de YE#1. Maar ook dat gaat dus niet, omdat volgens mij de YE#1 dus na de WTF bepaald wordt. Onafhankelijk van de race of wat dan ook.

Begint mijn vraag eens wat duidelijker te worden, betweterige? ;-) Ik begrijp dat het een ingewikkelde vraag is en dat ik het wellicht niet duidelijk genoeg voor je formuleer. Jij bent altijd wel wat duidelijker in je formuleringen :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_145854739
quote:
10s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 16:05 schreef Anonymousz het volgende:
Die discussie _O-
norrage en vogel _O-
Ik vind hem wel leuk :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_145854908
quote:
7s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:32 schreef Norrage het volgende:
Wat is Murray irritant trouwens. Echt bij ELKE bal zit hij op zij heup te slaan en de zeiken over hoe slecht die bal wel niet was :')

Murray :N
Je zou er maar fan van zijn
pi_145854939
quote:
12s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 16:16 schreef Marcoss het volgende:

[..]

Je zou er maar fan van zijn
Naast de baan is Murray een held gelukkig _O_

"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 23 oktober 2014 @ 16:27:54 #171
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_145855236
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 15:31 schreef luckass het volgende:
Coric serveert voor een QF tegen Rafa
fognini verloren :(
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_145855254
quote:
7s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 16:07 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik noem je eigenwijs, omdat je impliceert dat ik het niet snap, maar dat doe ik wel. Volgens mij zeg je het terecht. Het REGULIERE seizoen eindigt inderdaad na Parijs, om vervolgens voor enkel 8 spelers nog afgemaakt te worden met de WTF (WTF is geen regulier toernooi, dat is een speciale seizoensafsluiting waar niet eens iedereen aan mee kan doen: WAT IMPLICEERT dat dat het einde van het seizoen is, en dat de YE#1 na de WTF berekend wordt). Nogmaals, je hebt nog GEEN ENKELE keer mijn vraag beantwoord. Volgens mij zit er in een verschil in definitie van wanneer de YE#1 wordt berekend, ten opzichte van de 52 weken ranking. Bij wijze van spreken zou Djokovic nog challengers/futures kunnen gaan spelen (wat niet mag voor top 10 spelers geloof ik) om nog extra punten te scoren voor de YE#1. Maar ook dat gaat dus niet, omdat volgens mij de YE#1 dus na de WTF bepaald wordt. Onafhankelijk van de race of wat dan ook.

Begint mijn vraag eens wat duidelijker te worden, betweterige? ;-) Ik begrijp dat het een ingewikkelde vraag is en dat ik het wellicht niet duidelijk genoeg voor je formuleer. Jij bent altijd wel wat duidelijker in je formuleringen :P
Laatste post hierover, want als je met je vraag een officiële bron bedoelt heb ik geen zin om die te gaan zoeken.
Ik denk dat het veel nuttiger is om de vraag te stellen: waarom zou de DC-finale niet meetellen?
-We hebben vastgesteld dat het niet om het reguliere seizoen gaat, want dan zou de WTF niet meetellen. Dan lijkt het logisch dat het over het hele jaar gaat.
-Het heet de Year-end-nummer 1: wat impliceert dat het om het eind van het jaar gaat, dus het hele jaar.
-Het maakt deel uit van Davis Cup, een toernooi wat dit jaar gehouden werd, waar punten van de eerdere rondes al meetellen.
De reden om Davis Cup niet mee te laten tellen is zodat er geen 1% kans is dat je de trofee niet op de WTF kan uitdelen?

Murray heeft inderdaad best een leuk droog gevoel voor humor buiten de baan.
pi_145855469
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 16:28 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Laatste post hierover, want als je met je vraag een officiële bron bedoelt heb ik geen zin om die te gaan zoeken.
Ik denk dat het veel nuttiger is om de vraag te stellen: waarom zou de DC-finale niet meetellen?
-We hebben vastgesteld dat het niet om het reguliere seizoen gaat, want dan zou de WTF niet meetellen. Dan lijkt het logisch dat het over het hele jaar gaat.
-Het heet de Year-end-nummer 1: wat impliceert dat het om het eind van het jaar gaat, dus het hele jaar.
-Het maakt deel uit van Davis Cup, een toernooi wat dit jaar gehouden werd, waar punten van de eerdere rondes al meetellen.
De reden om Davis Cup niet mee te laten tellen is zodat er geen 1% kans is dat je de trofee niet op de WTF kan uitdelen?

Murray heeft inderdaad best een leuk droog gevoel voor humor buiten de baan.
Ook mijn laatste opmerking, want we komen er toch niet uit ;) Ik wil gewoon dat je toegeeft dat het inderdaad onduidelijk is :P Het is allemaal voor meerdere interpretaties vatbaar.

Mijn indruk is dat we het "Year-end-nummer 1" te letterlijk nemen. Maar goed, ik hou er over op want ik snap het steeds minder _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 23 oktober 2014 @ 18:21:02 #174
32015 suus21
Andre rocks!
pi_145858670
die Young tennist ongeveer zoals nadal..
fijn!
pi_145859142
Raonic :N
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')