abonnement Unibet Coolblue
  zondag 19 oktober 2014 @ 00:19:49 #226
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145687048
iRacing is mijn favoriet. Niet goedkoop maar wel goed.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_145691110
quote:
14s.gif Op zondag 19 oktober 2014 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
iRacing is mijn favoriet. Niet goedkoop maar wel goed.
Dat is zeker 5 jaar terug dat ik dat speelde. Misschien wel langer. Waarschijnlijk zelfs.

Hoe is iRacing anno 2014 qua graphics? Kan dat een beetje mee? Ik speelde het in de rFactor tijd zegmaar. En toen vond ik de graphics al mwoa. Wel ok, maar niet meer dan dat.

Is dat een hoop verbeterd tegenwoordig? :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 19 oktober 2014 @ 11:06:41 #228
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145693426
quote:
5s.gif Op zondag 19 oktober 2014 02:55 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat is zeker 5 jaar terug dat ik dat speelde. Misschien wel langer. Waarschijnlijk zelfs.

Hoe is iRacing anno 2014 qua graphics? Kan dat een beetje mee? Ik speelde het in de rFactor tijd zegmaar. En toen vond ik de graphics al mwoa. Wel ok, maar niet meer dan dat.

Is dat een hoop verbeterd tegenwoordig? :@
Ja het ziet er prima uit. Maar iRacing speel je voor de uitstekende online faciliteiten en community, niet voor graphics. De physics zijn ook top.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 19 oktober 2014 @ 11:07:40 #229
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_145693447
Overigens ex A1 auto's aan het racen op Assen nu, kan ze op het station horen :+.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 19 oktober 2014 @ 11:16:41 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145693585
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 oktober 2014 14:29 schreef Geralt het volgende:

[..]

Dat was geen boete. Dat was een rechtzaak wegens behoorlijke verdenkingen van corruptie afkopen. Dat is iets anders als een boete.
is toch gewoon een boete, maakt verder niet uit maar het was veel geld
  Redactie Frontpage / Sport zondag 19 oktober 2014 @ 13:19:37 #231
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_145696932
Wie dacht dat Caterham helemaal niets klaarspeelde heeft het mis. Ze zijn namelijk wereldkampioen geworden :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Peterselieman op 19-10-2014 13:27:48 ]
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_145697148
quote:
10s.gif Op zondag 19 oktober 2014 13:19 schreef Peterselieman het volgende:
Wie dacht dat Caterham helemaal niet klaarspeelde heeft het mis. Ze zijn namelijk wereldkampioen geworden :P
Ach, wie het kleine niet eert...
  zondag 19 oktober 2014 @ 18:15:18 #233
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_145705886
WTF F3 en VES38 bij de NOS

Cool ook zn moeder ff aan t woord die er van t weekend bij was.
Zowaar een leuke mini docu :)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_145759086
En weer een nieuw hoofdstuk in de Caterham saga. Caterham Sports Ltd heeft faillissement aangevraagd.

Voorlopig heeft dit nog geen invloed op het F1 team, want de entry is in handen van 1Malaysia Racing Team Sdn Bhd. En het is ook nog onduidelijk van wie de in beslag genomen goederen zijn. Volgens het team zijn ze van 1Malaysia en dus onrechtmatig in beslag genomen. Vandaar dat de goederen nog niet verkocht zijn, want dit moet eerst worden uitgezocht.

En dat hele judge13 verhaal van eerder in dit topic wordt door Joe Saward met een dikke korrel zout genomen.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:06:40 #235
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_145772204
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_145773441
Zie je, ik geloofde het al niet van die remmen :P
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 13:50:18 #237
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_145773660
Ik hoop dat ze dit wel gaan bestraffen eigenlijk. Normaal vind ik dat de FIA te veel ingrijpt, maar zulk soort dingen zijn levensgevaarlijk...

Als je een zwarte cross rijdt is zo'n houtje touwtje oplossing allemaal wel mooi, maar met de enorme snelheden van de F1 wil je er toch niet aan denken dat dit uit elkaar klapt :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_145774036
Zo had Kobayashi dus ook een Ratzenbergertje kunnen doen?

Die ging ook door met een kapotte auto.
pi_145775731
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:43 schreef JohnB52 het volgende:
Zie je, ik geloofde het al niet van die remmen :P
Onzin. Tendentieuze berichtgeving van F1Today (wat toch al niet zo'n betrouwbare site is) door maar de helft te posten (en dus niet de reactie van Caterham).

quote:
The photo of the patched-up suspension part has again raised concerns about Caterham not having enough spare parts and using old parts on the car, which is not a common practice in modern F1. In this case, it appears to be a repair using carbon fibre to a suspension part that had been damaged previously.

However, Caterham today confirmed that the repair had been frequently evaluated across the course of the race weekend, that “at no time did [Kobayashi] have any reason to believe it was not safe” and the team has once again reiterated that it retired the Japanese driver’s car due to a brake issue.

“After Friday practice at the Russian Grand Prix, the team performed the standard checks on the cars and we noticed a small inconsistency on the left rear suspension of Kamui Kobayashi’s car,” read a team statement.

“It was extensively evaluated at Sochi and Leafield and ultimately a carbon fibre wrap was applied to provide additional reinforcement – a normal procedure. The component was signed off as safe and re-checked between each subsequent session, to be absolutely sure there was no issue.

“Kamui withdrew the [Facebook] post mentioned and drove the car in this form throughout the rest of the weekend, with no hint of any other problem with the suspension. Kamui was kept informed at all times and at no time did he have any reason to believe it was not safe.

“The fact of Kamui having to retire from the race has nothing to do with the above,” concluded the statement. “We saw an issue on the brakes – a problem that Kamui had already reported on Saturday during FP3 – so we decided to change them, but the problem persisted so we decided to stop.”

Kobayashi’s manager Chikara Funada has also tried to dampen any repercussions caused by his driver’s comments telling the BBC: “On that morning, Kamui was informed of a certain issue by the team. He immediately told me what he just been told and we told the team our concern.

“In the end, the team cleared the concern which we had in our minds.

“This comment was Kamui’s immediate reaction when he heard about an issue, which he meant to say only to his close friends and families as this was on his private account.”

Funada added Kobayashi was “very shocked” his comment had been made public, adding: “He and the team are preparing for (the next race in) Austin.”
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_145777965
Is toch allang duidelijk dat ze Kobayashi met oud materiaal de baan op sturen, is ineens veel langzamer dan Ericsson.
pi_145783008
Doet me denken aan de grap:
Hoe los je een technisch probleem op:
als het beweegt en het moet niet bewegen: ducttape
beweegt het niet en moet het wel bewegen: WD40

Alleen bij Caterham is dat dus geen grap, maar de bedrijfsfilosofie :P
in a crowd you lose humanity
pi_145796121
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:05 schreef Wombcat het volgende:
Doet me denken aan de grap:
Hoe los je een technisch probleem op:
als het beweegt en het moet niet bewegen: ducttape
beweegt het niet en moet het wel bewegen: WD40

Alleen bij Caterham is dat dus geen grap, maar de bedrijfsfilosofie :P
Alleen is Carbon Fiber wel iets sterker dan Ducttape. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_145824407
quote:
Madrid wil F1-race organiseren in straten van hoofdstad

Krijgen we vanaf 2017 een F1-race doorheen de straten van de Spaanse hoofdstad Madrid?
Die vraag mogen we ons beginnen stellen nu de Spaanse website 'El Confidencial' bericht over het feit dat Bernie Ecclestone in gesprek zou zijn met een groep investeerders voor het organiseren van een F1-race in Madrid.

Het zou daarbij de bedoeling zijn om een race te organiseren doorheen de straten van Madrid. Het project zou bovendien niet gesteund worden door overheidsgeld, waardoor Bernie Ecclestone positief gereageerd zou hebben op het voorstel.

Momenteel heeft het Circuit de Barcelona-Catalunya echter nog een contract tot eind 2016 om de GP van Spanje te organiseren. Aangezien Bernie Ecclestone eerder reeds liet doorschijnen dat hij geen twee races in hetzelfde land wil, mogen we ons ten vroegste in 2017 aan een F1-race doorheen de straten van Madrid verwachten.
pi_145826039
quote:
Het project zou bovendien niet gesteund worden door overheidsgeld, waardoor Bernie Ecclestone positief gereageerd zou hebben op het voorstel.
_O- Yeah, right. Dat is ook echt iets waar Ecclestone zich druk om maakt. Volgens mij interesseert het hem geen hol wie betaalt, als het maar veel is.
in a crowd you lose humanity
pi_145830961
Hier nog geen nieuws over Caterham? Lees op Twitter dat ze niet in Amerika racen?
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:31:03 #246
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_145832625
Van GPupdate:

quote:
Kopers Caterham F1-team trekken zich mogelijk terug

Het nieuwe management van het Caterham Formule 1-team trekt de handen mogelijk weer van de renstal af. In een persbericht deelt zij mee dat de verkoop nooit volledig is afgerond en dat Tony Fernandes, drie maanden na de wisseling van de wacht, feitelijk nog steeds eigenaar is van het team.

De soap rond het Caterham Formule 1-team is op woensdagavond een nieuw hoofdstuk ingegaan. In een verklaring deelt het nieuwe management mee dat de aandelen nooit van eigenaar zijn gewisseld, ondanks een juridisch bindend koopcontract met Tony Fernandes en consorten. Zij laat weten dat de koper, een consortium aan investeerders dat zichzelf de naam Engavest SA heeft gegeven, zodoende in een situatie terecht is gekomen waarin zij een team aan het financieren is zonder dat zij daar eigenaar van is geworden.

In het persbericht valt verder te lezen dat een schuldeiser van Tony Fernandes en de Caterham Group, de Export-Import Bank of Malaysia Berhid, ervoor heeft gezorgd dat Caterham Sports Limited onder curatele is gesteld. Caterham Sports Limited is officieel een toeleverancier van het Caterham Formule 1-team, maar herbergt eigenlijk alles wat nodig is om te kunnen racen. Tot voor kort viel ook tweehonderd man personeel onder Caterham Sports Limited. Die contracten zijn onlangs echter nog overgezet naar het Caterham Formule 1-team.

"De ondercuratelestelling van Caterham Sports Limited heeft helaas een verwoestende impact op de activiteiten van het Formule 1-team", wordt nu toegegeven. "De curatoren hebben sinds hun benoeming ook verschillende persverklaringen naar buiten gebracht die zeer schadelijk zijn geweest voor het nieuwe management van het Caterham F1-team. Na drie maanden geleden de activiteiten van het team in goed vertrouwen te hebben overgenomen, wordt de koper nu gedwongen om alle opties te bekijken, waaronder ook het terugtrekken van het nieuwe management. De koper heeft advocaten de opdracht gegeven om juridische stappen te ondernemen tegen de betrokken partijen, waaronder Fernandes, die, eigenaar zijnde, het team nu zal moeten runnen."
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_145832902
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:42 schreef M.Melandri het volgende:
Is toch allang duidelijk dat ze Kobayashi met oud materiaal de baan op sturen, is ineens veel langzamer dan Ericsson.
Ericsson schijnt meer geld mee te kunnen brengen (Ook kan het team via hem goedkoper in de Toyota windtunnel terecht), maar dan moeten zijn sponsors wel overtuigt worden, dus krijgt Ericsson eerst de nieuwe updates.
pi_145832925
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 21:31 schreef 4-elements het volgende:
Van GPupdate:

[..]

De Caterham soap deeltje zoveel.. :')
  woensdag 22 oktober 2014 @ 21:36:51 #249
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_145832935
In ieder geval is het een enorm zooitje daar. Kan een streep door het voortbestaan van het team denk ik zo.

F1Times twitterde op woensdag 22-10-2014 om 21:30:51 TP Ravetto says he will step back from running the team. Fernandes in charge again. Admits racing in Austin looking unlikely #F1 reageer retweet
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
pi_145833005
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 20:58 schreef JohnB52 het volgende:
Hier nog geen nieuws over Caterham? Lees op Twitter dat ze niet in Amerika racen?
Staat al sinds vanochtend op de Frontpage.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')