abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † maandag 29 september 2014 @ 14:15:23 #76
43556 miss_dynastie
pi_145018454
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hoezo is het het melden niet waard? Het gaat hier om een onschuldig kindje wat geboren is en niet om de ouders. Dat kindje is in mijn ogen net zoveel waard als elk ander kindje ongeacht watvoor ouders zij heeft.
Nee, we zitten niet in OUD, maar in SHO, dus het gaat in de eerste plaats om de beroemde ouders, niet om het kind zelf. Laten we allemaal maar hopen dat ze niet teveel op haar papa lijkt, dan maar.
pi_145018494
Hm ok, ok :7 Het kwam op mij een beetje over dat het kindje geen vermelden waard was.
  † In Memoriam † maandag 29 september 2014 @ 14:17:19 #78
43556 miss_dynastie
pi_145018517
Noem ik net de naam van dat kind hardop, roept mijn wederhelft: hoe? Dutroux?
Dus :')
pi_145018549
Het is een bijna kunstzinnige tegenstelling: Dushi en Trudie :')
pi_145018798
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind vooral dat het kind het recht heeft op eeuwige anonimiteit. Het zal je DNA maar zijn zeg.
Dat eigenlijk ja.

quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 14:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Het is een bijna kunstzinnige tegenstelling: Dushi en Trudie :')
Ja _O-

Het bekt ook lekker :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_145048241
quote:
O+ Ik vind zelfs die naam heel leuk en passend voor hen!

Edit: Snooki's dochter dus
  dinsdag 30 september 2014 @ 11:44:40 #82
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_145048381
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 14:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind vooral dat het kind het recht heeft op eeuwige anonimiteit. Het zal je DNA maar zijn zeg.
Nou. Dit ja. Als Joran zich gedeisd houd zal het meisje ook anoniem kunnen blijven. Maar elke keer als hij nu wat uitvreet komt er bij staan dat hij een kindje heeft....

En het vermelden niet waard omdat hij niet beroemd is. Maar een ongelofelijke moordenaar die we eigenlijk compleet zouden moeten negeren :r
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_145064166
Er gaan geruchten dat Emily Deschanel zwanger is
pi_145064405
jim en bettina krijgen een dochter
pi_145078774
Molly Sims (Las Vegas) is zwanger van haar tweede kindje.

quote:
I am BE-yond thrilled to share some very special news with you!
Scott, Brooks, and I are welcoming a fourth member to our little family – our second child!

I can’t even being to explain just how excited we are for a new baby. We are so, so, so blessed as a family, and I’m speechless at the fact that we have the opportunity to bring a second bundle of joy into the world. As a new mom to Brooks, an entire world of motherhood opened to me along with a thousand and one questions. I absolutely cannot wait to see what life will be like as a mother to a toddler and a newborn, and I really can’t wait to see Brooks as an older brother to Baby #2! I just know that he’s going to be preciously protective. If it’s a girl, he’ll be her biggest supporter and confidant and if it’s a boy, I know they’ll be the best of friends, always getting into adventures together.

Scott, Brooks and I can’t wait to welcome Baby #2 to the Sims-Stuber household!!
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator woensdag 1 oktober 2014 @ 14:11:57 #86
382129 crew  Donna
pi_145090705
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:30 schreef JaneDoe het volgende:
jim en bettina krijgen een dochter
Jim wou het zelf vertellen

Jim Bakkum boos op RTL Boulevard om babynieuws

Dat nieuws had Bakkum liever zelf naar buiten gebracht, schrijft hij op Facebook.

"RTL Boulevard, met wie ik al jaren een hele goede band heb, heeft zonder iets te checken bij ons of het management gemeld dat Bettina, Lux en ik een meisje verwachten", lucht Bakkum zijn hart.

Volgens RTL Boulevard bevestigden Bakkum en Holwerda, die in november 2012 zoontje Lux verwelkomden, de komst van een dochter. "Ik ben diep teleurgesteld en verbaasd dat je met zulk persoonlijk nieuws zo aan de haal kunt gaan."

Dubbeling

Bakkum schrijft dat hij aanvankelijk te gast zou zijn in het showbusinessprogramma en daar zelf met het babynieuws op de proppen zou komen. "Maar Boulevard heeft mijn bezoek gecanceld, vanwege de dubbeling met RTL Late Night de avond ervoor."

De 27-jarige zanger en musicalster is naar eigen zeggen "niet bozer te krijgen". "Ik ben een heel positief persoon, heb niets met negativiteit in de media, maar als het om mijn kinderen gaat, kan je me eigenlijk niet bozer krijgen. Ik had het graag zelf willen zeggen."

Hoewel het nieuws niet naar zijn eigen wensen wereldkundig is geworden, zitten Bakkum en Holwerda op een roze wolk. "Hoe leuk. Lux wordt grote broer van een klein meisje. We zijn in de wolken en voelen ons gezegend. We kunnen het nog steeds niet geloven."

Reactie Boulevard


Een woordvoerder van RTL Boulevard laat aan NU.nl weten dat er wel degelijk contact is geweest met het management van Bakkum.

"Naar onze beleving hebben wij dit kortgesloten met zijn management. Wellicht hebben zij dat anders ervaren. Het is in ieder geval ter sprake gekomen."
pi_145102126
quote:
Isla Fisher & Sacha Baron Cohen Expecting Third Child

Read more: http://www.celebritybabys(...)-third#ixzz3EurGvWTX

Congratulations to Isla Fisher and husband Sacha Baron Cohen.

The Confessions of a Shopaholic actress, 38, and the Borat star, 42, are expecting their third child, Us Weekly reports.

The expectant mama has pulled out of the upcoming film, Now You See Me 2, to concentrate on her pregnancy. “Production starts in November and she knew she wouldn’t be able to do it,” an insider tells the mag, adding, “She’s about three months along.”

The couple were wed in Paris in March 2010 and are already parents to daughters Olive, nearly 7, and Elula, 4.

Earlier this month, we spotted the actress on the school run in London.

Congratulations to Fisher-Cohen family!

Read more: http://www.celebritybabys(...)-third#ixzz3EurCPgXc
  donderdag 2 oktober 2014 @ 06:39:27 #88
327807 Mariposas
יה&#14
pi_145116347
quote:
Mila Kunis bevallen van dochter

Mila Kunis is bevallen van een dochter. Het eerste kindje van de actrice en haar verloofde Ashton Kutcher werd dinsdag geboren.

Dat meldt TMZ.

De twee arriveerden rond 6.00 uur 's ochtends bij het ziekenhuis. Kutcher zou de route naar het ziekenhuis van tevoren hebben geoefend om hier geen tijd mee te verliezen.

In maart werd bekend dat Kunis zwanger was en in augustus dat het een meisje werd. Kunis (31) en Kutcher (36) zijn sinds februari verloofd.
http://www.nu.nl/achterkl(...)len-van-dochter.html
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_145116550
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:11 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Jim wou het zelf vertellen

Jim Bakkum boos op RTL Boulevard om babynieuws

Dat nieuws had Bakkum liever zelf naar buiten gebracht, schrijft hij op Facebook.

"RTL Boulevard, met wie ik al jaren een hele goede band heb, heeft zonder iets te checken bij ons of het management gemeld dat Bettina, Lux en ik een meisje verwachten", lucht Bakkum zijn hart.

Volgens RTL Boulevard bevestigden Bakkum en Holwerda, die in november 2012 zoontje Lux verwelkomden, de komst van een dochter. "Ik ben diep teleurgesteld en verbaasd dat je met zulk persoonlijk nieuws zo aan de haal kunt gaan."

Dubbeling

Bakkum schrijft dat hij aanvankelijk te gast zou zijn in het showbusinessprogramma en daar zelf met het babynieuws op de proppen zou komen. "Maar Boulevard heeft mijn bezoek gecanceld, vanwege de dubbeling met RTL Late Night de avond ervoor."

De 27-jarige zanger en musicalster is naar eigen zeggen "niet bozer te krijgen". "Ik ben een heel positief persoon, heb niets met negativiteit in de media, maar als het om mijn kinderen gaat, kan je me eigenlijk niet bozer krijgen. Ik had het graag zelf willen zeggen."

Hoewel het nieuws niet naar zijn eigen wensen wereldkundig is geworden, zitten Bakkum en Holwerda op een roze wolk. "Hoe leuk. Lux wordt grote broer van een klein meisje. We zijn in de wolken en voelen ons gezegend. We kunnen het nog steeds niet geloven."

Reactie Boulevard


Een woordvoerder van RTL Boulevard laat aan NU.nl weten dat er wel degelijk contact is geweest met het management van Bakkum.

"Naar onze beleving hebben wij dit kortgesloten met zijn management. Wellicht hebben zij dat anders ervaren. Het is in ieder geval ter sprake gekomen."
Had ook niet anders verwacht van zo'n etterbak als Kwalbert...die vent gaat over lijken
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2014 @ 08:24:47 #90
43556 miss_dynastie
pi_145116759
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 07:54 schreef DjinN het volgende:

[..]

Had ook niet anders verwacht van zo'n etterbak als Kwalbert...die vent gaat over lijken
Ja en dan janken over privacy als het een keer over zijn eigen huwelijk of zwager gaat :')
pi_145117192
quote:
Wat leuk. En de route van tevoren geoefend :D
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  roze donderdag 2 oktober 2014 @ 09:24:12 #92
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_145117669
Your beauty never ever scared me.
pi_145118032
quote:
.
Tori Spelling 'misschien' zwanger

Tori Spelling is 'misschien' zwanger. De actrice onthult dit in een voorproefje van het tweede seizoen van haar realityshow True Tori.


De serie over Spelling en haar man Dean McDermott, met wie ze al vier kinderen heeft, is vanaf 21 oktober weer op de buis. De korte video die vooruitblikt op de première laat verder zien dat het stel nog altijd veel ruzie maakt en dat Spelling nog altijd veel huilt.

In het eerste seizoen werden Spelling en McDermott gevolgd terwijl ze in therapie waren om hun huwelijk te redden, nadat McDermott was vreemdgegaan.

In juli liet de voormalige Beverly Hills 90201-ster weten dat zij en haar man de moeilijke periode "hadden doorstaan". Volgens McDermott was hun huwelijk na afloop van de realityserie "sterker dan ooit".
de video
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_145118652
Ah ik lees echt slecht, dit stond er allemaal al...


quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 19:38 schreef kvd het volgende:

[..]

Leuk! O+
pi_145118681
Edit: sorry, stond er al...
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2014 @ 10:28:38 #96
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_145118960
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 13:59 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Hoezo is het het melden niet waard? Het gaat hier om een onschuldig kindje wat geboren is en niet om de ouders. Dat kindje is in mijn ogen net zoveel waard als elk ander kindje ongeacht watvoor ouders zij heeft.
Onschuldig? Met zulke genen zal het vast niet goed komen :P. Je moeder uit op fame en fortune door een bajesklant te trouwen en te wippen, je vader die een voor een de chickies op zeep helpt. Ja, dat zit wel snor.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † donderdag 2 oktober 2014 @ 10:47:08 #97
43556 miss_dynastie
pi_145119403
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 09:43 schreef Vicky het volgende:
...
Dat lijkt me een briljant idee, dat huwelijk moet toch alweer drie weken in rustiger vaarwater zitten, dus tijd voor iets nieuws :')
  donderdag 2 oktober 2014 @ 12:45:47 #98
367828 Bassen
Does Humor Belongs To Music?
pi_145122975
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:56 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Wat leuk. En de route van tevoren geoefend :D
Tis en blijft toch altijd een Kelso
  donderdag 2 oktober 2014 @ 15:46:36 #99
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_145128033
Zoe Saldana (Wie :? ) verwacht een tweeling

http://www.nu.nl/achterkl(...)ng-van-tweeling.html
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Moderator donderdag 2 oktober 2014 @ 15:48:44 #100
382129 crew  Donna
pi_145128097
Dus toch een tweeling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')