abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:34:55 #1
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144579341


Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.


Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:35:13 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144579350
Nouja bedoelde dan ook vooral Yats en Eef zelf :)
pi_144579439
Ik voel me ze zo snel aangesproken :')

Trouwens yats, ga jij maar kijken of je stiekem met eefje een date kan krijgen.....wel -1 in mijn boek dan he ;)
pi_144579448
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:06 schreef yats het volgende:

[..]

Ah, netjes! Maar het werd dus niets? Jammer
Nope, niets vanuit haar kant.

quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk sowieso een goede insteek.
Of nouja, zolang je negatief gaat worden.
Op een date zelf niet negatief. Meer in mijn achterhoofd.

quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:13 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Is wel een erg negatieve insteek, lijkt me. Snap het wel hoor maar dat beïnvloedt je ook negatief. Kan me, jou ontmoet hebbende, niet zo goed voorstellen dat het iets is in hoe je over komt dus wellicht tref je gewoon steeds net de verkeerde dates? Soms heb je zo'n streak van mensen die totaal niet bij je blijken te passen. Kritischer filteren wil nog wel eens helpen.
Hebben wij elkaar gemeet? :@
Daarom dat ik ook tijd gestopt ben met dates, liep toch op niets uit.
Trek verkeerde vrouwen aan geloof ik :')
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:39:42 #5
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144579471
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:38 schreef Solique het volgende:

[..]

Nope, niets vanuit haar kant.

[..]

Op een date zelf niet negatief. Meer in mijn achterhoofd.

[..]

Hebben wij elkaar gemeet? :@
Daarom dat ik ook tijd gestopt ben met dates, liep toch op niets uit.
Trek verkeerde vrouwen aan geloof ik :')
Tja als je niet eens onthoudt wie je ontmoet snap ik die vrouwen wel :D
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:41:00 #6
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144579505
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zeg ik iets raars? :o

Je hebt hem gemeet, maar geen relatie of gedate erna, dus blijkbaar was de klik niet goed genoeg toch? ;)
ha ha nee maar zo'n meet was het niet.
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:41:02 #7
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144579507
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:35 schreef Cue_ het volgende:
Nouja bedoelde dan ook vooral Yats en Eef zelf :)
Ik zit al twee uur aan een simpele brief, dat zegt genoeg over mijn huidige concentratie lijkt me.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:38 schreef Vivie het volgende:
Ik voel me ze zo snel aangesproken :')

Trouwens yats, ga jij maar kijken of je stiekem met eefje een date kan krijgen.....wel -1 in mijn boek dan he ;)
:D Op welke 'score' sta ik eigenlijk?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_144579533
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Tja als je niet eens onthoudt wie je ontmoet snap ik die vrouwen wel :D
Auw....
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:43:08 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144579556
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:41 schreef yats het volgende:
Ik zit al twee uur aan een simpele brief, dat zegt genoeg over mijn huidige concentratie lijkt me.

Zegt iets over eerste interpretatie van de tekst. Dus ben gewoon benieuwd wat jij in dat 'zo' las. :)
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:43:45 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144579571
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:41 schreef eefje801 het volgende:
ha ha nee maar zo'n meet was het niet.
Zo'n meet? :? Is er een bepaalde meet nodig om met iemand een klik te krijgen / interessanter te gaan vinden dan enkel vrienden / nieuwsgierig te raken en te willen meeten/daten ? :o
pi_144579613
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:41 schreef yats het volgende:

[..]

Ik zit al twee uur aan een simpele brief, dat zegt genoeg over mijn huidige concentratie lijkt me.

[..]

:D Op welke 'score' sta ik eigenlijk?
Ergens in de plus ^^

....op dit moment beetje geirriteerd door een vriendin (vind mij leuk) op whatsapp die vond dat ik iets niet helemaal begreep op bepaald gebied. Was niet kwetsend bedoeld maar goed, ik kan niet meer er voor dr zijn dan dit.
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:45:24 #12
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144579614
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zo'n meet? :? Is er een bepaalde meet nodig om met iemand een klik te krijgen / interessanter te gaan vinden dan enkel vrienden / nieuwsgierig te raken en te willen meeten/daten ? :o
Zit niet zo te zuigen! Ik was toen aan het daten met de mislukte matroos dus had mijn aandacht al bij iemand.
pi_144579671
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:45 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ergens in de plus ^^

....op dit moment beetje geirriteerd door een vriendin (vind mij leuk) op whatsapp die vond dat ik iets niet helemaal begreep op bepaald gebied. Was niet kwetsend bedoeld maar goed, ik kan niet meer er voor dr zijn dan dit.
Ik snap sowieso niet zo goed wat je met die persoon doet?
Je weet heel goed dat zij jou ziet zitten en je wil er niks mee. Een gelijkwaardige vriendschap word dus heel lastig/is praktisch onmogelijk
Aan de hoeveelheid keren dat je zegt 'ze vind me leuk' of een variant daar op krijg ik ook het gevoel dat het is omdat ze je leuk vind?

Niet fair...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:51:06 #14
416931 yats
(non) Average Joe
pi_144579754
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zegt iets over eerste interpretatie van de tekst. Dus ben gewoon benieuwd wat jij in dat 'zo' las. :)
Ik las het als 'iemand waarbij echt alles 100% moet kloppen wil er een mogelijk vervolg komen'. Maar ik betwijfel of dat voor eefje zo is.

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:45 schreef Vivie het volgende:

[..]

Ergens in de plus ^^

....op dit moment beetje geirriteerd door een vriendin (vind mij leuk) op whatsapp die vond dat ik iets niet helemaal begreep op bepaald gebied. Was niet kwetsend bedoeld maar goed, ik kan niet meer er voor dr zijn dan dit.
:D

Sterkte
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:54:22 #15
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144579838
quote:
16s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:45 schreef eefje801 het volgende:

Zit niet zo te zuigen! Ik was toen aan het daten met de mislukte matroos dus had mijn aandacht al bij iemand.
Zeg dan gewoon logische dingen :{w
  dinsdag 16 september 2014 @ 10:54:48 #16
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_144579851
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:51 schreef yats het volgende:
Ik las het als 'iemand waarbij echt alles 100% moet kloppen wil er een mogelijk vervolg komen'. Maar ik betwijfel of dat voor eefje zo is.
Aah zo, duidelijk. Nee volgens mij ook niet :)
Ook idd niet wat ik bedoelde :+
pi_144579997
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Tja als je niet eens onthoudt wie je ontmoet snap ik die vrouwen wel :D
-O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144580010
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:47 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet zo goed wat je met die persoon doet?
Je weet heel goed dat zij jou ziet zitten en je wil er niks mee. Een gelijkwaardige vriendschap word dus heel lastig/is praktisch onmogelijk
Aan de hoeveelheid keren dat je zegt 'ze vind me leuk' of een variant daar op krijg ik ook het gevoel dat het is omdat ze je leuk vind?

Niet fair...
Jij ergert je daar aan en vind het niet fair....ik ben duidelijk naar in wat ik wel en niet wil, zij blijft het contact intensiveren hoor.
Ik wil graag vrienden met haar zijn omdat het zo klikt maar blijkbaar kan dat weer *ucking niet :( . Ik wil niet toegeven aan haar of het afkappen. Heb verder maar 1 andere vriendin en die zie ik vrijwel nooit dus ja
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:05:07 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_144580097
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:01 schreef Vivie het volgende:

[..]

Jij ergert je daar aan en vind het niet fair....ik ben duidelijk naar in wat ik wel en niet wil, zij blijft het contact intensiveren hoor.
Ik wil graag vrienden met haar zijn omdat het zo klikt maar blijkbaar kan dat weer *ucking niet :( . Ik wil niet toegeven aan haar of het afkappen. Heb verder maar 1 andere vriendin en die zie ik vrijwel nooit dus ja
Heel vervelend natuurlijk maar dit gaat hem natuurlijk niet worden, hoe duidelijk je ook bent. Wees gewoon realisaties en eerlijk naar je zelf. Wat jij wilt gaat niet lukken met haar.

En dat je maar 1 vriendin hebt is enkel maar een excuus die je gebruikt in dit geval. Soms lukken en gaan dingen niet zoals je wilt. Is kut enz enz enz maar helaas.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_144580142
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:01 schreef Vivie het volgende:

[..]

Jij ergert je daar aan en vind het niet fair....ik ben duidelijk naar in wat ik wel en niet wil, zij blijft het contact intensiveren hoor.
Ik wil graag vrienden met haar zijn omdat het zo klikt maar blijkbaar kan dat weer *ucking niet :( . Ik wil niet toegeven aan haar of het afkappen. Heb verder maar 1 andere vriendin en die zie ik vrijwel nooit dus ja
Ja duh, zij wil meer. Natuurlijk gaat ze het contact niet afkappen
En natuurlijk is het een volwassen persoon die daar zelf ook verantwoordelijk in kunt nemen maar als jij degene bent die het wel van een afstand kunt zien (en zij niet door de verliefdheid) dan vind ik dat je een beetje egoïstisch bent als je zelf geen afstand neemt. Vooral als het is omdat je anders niemand hebt...

Zoek gewoon ergens anders vrienden met wie een vriendschap wel kans op slagen heeft
Of probeer het met haar nog eens als je een tijd afstand hebt genomen van elkaar en ze niet meer verliefd op je is
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_144580164
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
Of probeer het met haar nog eens als je een tijd afstand hebt genomen van elkaar en ze niet meer verliefd op je is
Dat was dus het idee, ik zit alleen nog te denken hoe ik dat ga doen
pi_144580254
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:07 schreef Vivie het volgende:

[..]

Dat was dus het idee, ik zit alleen nog te denken hoe ik dat ga doen
Door het aan haar uit te leggen en daarna het contact te verbreken?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_144580346
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Door het aan haar uit te leggen en daarna het contact te verbreken?
Goede kans dat het dan permanent verziekt is. We gaan het zien he
pi_144580362
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 11:14 schreef Vivie het volgende:

[..]

Goede kans dat het dan permanent verziekt is. We gaan het zien he
Ja maar nu heb je ook niks eigenlijk
En als het echt vriendschap is komt dat wel goed
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 16 september 2014 @ 11:17:41 #25
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144580457
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 september 2014 10:51 schreef yats het volgende:

[..]

Ik las het als 'iemand waarbij echt alles 100% moet kloppen wil er een mogelijk vervolg komen'. Maar ik betwijfel of dat voor eefje zo is.

[..]

:D

Sterkte
Je las het goed hoor, ik ben er niet zo van overtuigd dat het altijd in één date raak moet zijn. Zeker omdat nerven en andere omstandigheden vaak van invloed kunnen zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')