abonnement Unibet Coolblue
pi_144482886


De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Computer Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console, te New York.De PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.

Sony doet afstand van de Cell-architectuur, in plaats daarvan hebben ze gekozen voor de x86-architectuur.Dit is een breed platform dat regelmatig wordt gebruikt in moderne pc's. De reden voor deze keuze is omdat het voor ontwikkelaars op deze manier veel makkelijker wordt om spellen te maken. Hierdoor kan een grotere groep van ontwikkelaars de stap nemen om PS4-spellen te gaan ontwikkelen, zowel kleine als grote bedrijven. Deze veranderingen zijn tot stand gekomen door de lessen die Sony heeft geleerd tijdens de ontwikkeling, productie en lancering van de PS3. Andere noemenswaardige hardware zijn een snellere blu-rayspeler en 8 GB GDDR5-geheugen.

Online gamen met de PlayStation 3, PlayStation Vita en PlayStation Portable is gratis. Wel kan de gebruiker kiezen voor een betalende lidmaatschap genaamd PlayStation Plus. Hij krijgt hierdoor korting op bepaalde spellen, kan bepaalde spellen voor de aankoop een uur gratis uitproberen en heeft toegang tot de Instant Game Collection, waarbij de gebruiker elke maand een aantal spellen gratis kan downloaden voor zowel de PS3, PS4 en PS Vita. PlayStation Plus kan momenteel per maand, per 3 maanden of per jaar worden aangeschaft.

Alleen op de PlayStation 4 die op 29 november 2013 in Europa is verschenen, moet de gebruiker het betalende PlayStation Plus abonnement hebben om gebruik te kunnen maken van PlayStation Network.




PlayStation Plus Instant Game Collection (IGC)
De Instant Game Collection is een bibliotheek met PS4™-, PS3™- en PS Vita-games die je voor de duur van je PlayStation®Plus-lidmaatschap zonder bijkomende kosten kunt downloaden en spelen*. Elke maand wordt er een selectie van games toegevoegd aan de IGC - sommige zijn slechts één maand beschikbaar, terwijl andere langer deel uitmaken van de IGC.
Hierboven afgebeeld zijn de huidige Playstation 4 - PS Plus IGC games van de maand





2m7yn88.gif admiraal_anaal - Tahie81
altron33.gif Altron - Djehoetie
Untitled-1.png Baghdaddy - alionfiree
rsz_cooper.jpg Banaanensuiker - Smeervlees
Bartsimp.jpg Bartcoah - Bartcoah
F0ko9.png Catch_me - RainmakerNL
mgs.png Chrizs - Chrizs
FOK_king.jpg Cikx - Foetelaer
lulz.jpg Colordeaf - Zalathas
Avatar.jpg DesmoD- FreddyDKrueger
ME.jpg Disker91 - Disker
111.png Donderjagers - DonderjagerNL
Keen.gif donald_dick - BuikschuiverNL
Naamloos.png Elshaarawy92 - SR-61-
Martsmeets2.jpg Evertjan - Ysatia
Untitled-1.jpg Fokker101 - ThijmenSkillaz
1234.gif Friday12 - Mitchelderue
Knicks.jpg Gauner - LWYRUP89
toilet.jpg HostiHawaii - Evil_Tuinhekje
fok_ava2.jpg Ipho - Ipho90
spam.jpg janrad - crashtestnl85
1908.png Jimbo - Pyrrolidone / Iroquois-kiwi
Baker_User.jpg Keltie - Dutchkeltie
avatar2.jpg Koopsie - Rtootall
12a.jpg kurk_droog - minidof
6r7xbc.jpg Lastpost - Lastpost_NL
66660.png LeaderRoel - RoelDriesvink
FokUI.jpg Maraca - Donestea
ietsjiegoo.png Mauskoekwaus - Mauzizz
IQouIOy.png MeneerLogica - MeneerLogica
zedong.jpg Miauw_Zedong - Cali030
blutkind.png Mystikvm - Mystikvm
bambambam.gif n8n - n8n-up
7ataxfK.jpg Noppie2000 - Noppie2000
mario.jpg Notorious_Roy - notoriousroy
z.jpg PSYCHEV - Lykebz
fok2.jpg rene90 - rene2870
corvo.jpg replay11nl - replay11nl
Fok2.gif Richie2000 - chanrich99
Choufferie%2060.jpg Rob_La_Chouffe - Robbus15
movingavatars.gif Rossdale - RossdaleNL
bakali.jpg Roypsv - roydewit
kak2.jpeg RRuben - TjRuben
bunnyrunni_448.gif Santello - Ashtasticz
oie_31.gif Shadeauw - Cpt-Roadrage
lara.jpg Sharana_LV - Sharanaaa
Tribalava60.gif Solique - SoliqueNL
media_l_1129293.jpg sonnyspek - sonnyspek
fry3.gif speknek - spekkehNL
Calcifer.jpg StefanW - Swalthie
Erik.jpg Stinkdeken - Stinkdeken
liv.gif Studiotje - Baszert
bril-zon.jpg SunshineBoy - Killmossel
paku.png SuperFruitig - SuperFruitig
psv.ht1.jpg Tallie1982 - Tristan84PSV
td.gif TARDIS. - VinedX
pg24.jpg ThePlaneteer - HennyGingerale
homer2.png Tuckgamer = Tuckgamer
fok%20icon.gif Verkeersbord - Malle-Henkie
fc,60x60,black.jpg Vlaggenroof - Aleeexx93
2.jpg Voetbalmanager2 - ItsThatDutchGuy
Boba%201,1.jpg VulpX - VulpX

Als er nog iemand ontbreekt, of je vind zelf dat je in de OP gezet moet worden;
Doe je UI even linken, je username, en je PSID. Dan zet ik je erbij ^O^



Co-Optimus
MetaCritic
Playstation Plus
Playstation Store
Playstation Store USA
PSN Profiles
Reddit PlaystationPlus
Reddit Ps4

Ik plemp dit vast hier neer, ga ik door met plaatjes op maat maken en users erbij maken :')

Mochten er nog toevoegingen in moeten of als je een leuke link weet, gooi t maar in het topic of DM, ik zal vanavond ff kijken ernaar

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144483131
Weer zon mongol destiny tt... Teringjezus.
You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..
pi_144483951
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Weer zon mongol destiny tt... Teringjezus.
n00b

The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_144484344
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 13:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Weer zon mongol destiny tt... Teringjezus.
Bagger game :-)
pi_144484431
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:29 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Bagger game :-)
Waarom speelt iedereen het dan?
pi_144484486
Stream is gelukt inmiddels. http://www.twitch.tv/jordykruse1

:P
  zaterdag 13 september 2014 @ 14:40:13 #7
8369 speknek
Another day another slay
pi_144484611
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef Rijst het volgende:

[..]

Waarom speelt iedereen het dan?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zaterdag 13 september 2014 @ 14:40:21 #8
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_144484615
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:33 schreef Rijst het volgende:

[..]

Waarom speelt iedereen het dan?
Omdat fat lootz <3

Loot games!!! :D Nu maar even pvpen en dan ben ik level 20 :> gisteren de game gekocht :P
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_144484901
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:40 schreef speknek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
moest eerst lachen en toen huilen.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zaterdag 13 september 2014 @ 15:13:24 #10
410413 RRuben
Kwaliteitsuser
pi_144485531
Jezus dit topic gaat hard, niet bij te houden als je een leven hebt :')
leef de leven
pi_144485969
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:52 schreef n8n het volgende:

[..]

moest eerst lachen en toen huilen.
  zaterdag 13 september 2014 @ 15:58:01 #12
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_144486769
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 15:13 schreef RRuben het volgende:
Jezus dit topic gaat hard, niet bij te houden als je een leven hebt :')
Mensen die niet op een zolderkamer bivakkeren :')
Ik ben inmiddels overleden
pi_144487484
Kan ik in de OP?
http://i.fokzine.net/usericons/293147/afro.jpg
J95
Afr0Wall020
  zaterdag 13 september 2014 @ 16:53:16 #14
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_144488238
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_144490098
nog maar een vraagje mbt gamesharen :D

Is het mogelijk een spel op usa account te kopen> zelf ps plus op nl account en die primary hebben..dan iemand anders op usa account laten spelen op zijn ps4 die zelf ps plus op zijn eigen account heeft? online spelen dus (dus zonder ps plus op dat account en dat us account ook niet als primary)

Of gaat er echt ps plus op het usa account gekocht moeten worden? Dan weet ik of iemand het echt volledig z'n main account moet maken of er alleen op hoeft te spelen met games gekocht op dat account :P
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_144490946
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 september 2014 14:29 schreef Tallie1982 het volgende:

[..]

Bagger game :-)
inderdaad, repetitief spelletje zonder verhaallijn of originaliteit. Beetje van planeetje naar planeetje met je domme schip, dezelfde domme wezens doden om zo je barbie aan te kleden. :') GEWELDIG _O-
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_144491287
hahaha ik heb nu ook Destiny 8-)
pi_144492738
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 september 2014 18:48 schreef Evertjan het volgende:
hahaha ik heb nu ook Destiny 8-)
hahaha _O-

Ik niet want FPS :r
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_144492820
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 september 2014 19:37 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

hahaha _O-

Ik niet want FPS :r
ik heb ook eigenlijk niet veel met FPS genre. Maar ik heb de beta gespeeld en was gelijk hooked. Het speelt echt lekker en ik denk dat ook spelers die niet van het klassieke FPS genre dit eens zouden moeten proberen.
pi_144506044
Destiny is ook niks voor mij.. heb het gezien bij mn neefje op de xbox...

Ik hou het bij Fifa,Killzone en misschien dat ik nog GTA 5 haal waar ik lang op wacht.. de rest interesseert me niet.
pi_144506277
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 september 2014 09:03 schreef Mystikvm het volgende:
OK, dit wordt TL;DR voor de meesten, maar ik wil het toch even kwijt. Heb nu flink wat uurtjes in Destiny gestoken, en het is overhyped. Het is gewoon niet zo'n hele goede game en ik zou het afraden om het te kopen. Ik heb er echt spijt van dat ik hier 70 euro voor neer heb geteld. Het is de eerste keer dat ik een game pre-order, en het is gelijk één van de grootste teleurstellingen in de gameswereld ooit. Alleen Daikatana was kutter.

Don't get me wrong. Destiny is een hele functionele shooter. Het doodschieten van vijanden voelt heerlijk, het spel is heel responsief en het is naar mijn mening net een stapje meer gestroomlijnd dan Halo. Daarnaast ziet het er prachtig uit. Ze hebben zichzelf echt overtroffen. Maar dat maakt nog geen goede game. Dat is alleen een mooie jas die aangetrokken wordt, maar de inhoud is gewoon ronduit zwak.

Ten eerste is er te weinig content. Te weinig om de wereld die ze hebben gecreëerd overeind te houden. Het verhaal is kut. De voice acting is slecht en voor een game waarbij je het universum en de mensheid moet redden verwacht je wel iets meer characters die er toe doen en waar je tekstuele interactie mee hebt dan 3. Er is geen gevoel van urgentie, en waar al die vijanden vandaan komen en wat hun motieven zijn wordt je alleen uitgelegd op een stel trading cards die je niet in-game kunt bekijken. Bye bye backstory.

Als de gameplay van de campaign dan nog interessant was, zou dat veel goed maken. Maar je schiet eindeloze hordes vijanden neer die allemaal bestaan uit 4 of 5 van dezelfde typen vijanden. Hive, Fallen, Vex, ze hebben allemaal dezelfde soorten vijanden en ze zijn absoluut niet moeilijk om dood te maken. Er is namelijk een volkomen non-existente AI. Ze schieten op je en gaan granaten uit de weg, maar de tactiek die altijd werkt is je iets terugtrekken, sniper pakken en alles kapot knallen. Eindbazen zijn niets meer dan exact dezelfde types als gewone vijanden, alleen met meer HP. Aanvallen zijn niet gevarieerd en kun je makkelijk uit de weg gaan.

Is het spel leuker met meer mensen? Ja. Alleen een team vormen met die mensen, daar wordt in het spel geen enkele aanleiding toe gegeven. Dan is er nog de Tower. Een social hub, als ik Bungie mag geloven. Nou, de enige sociale opties die je hebt zijn dansen en springen, verder gaat de interactie met wildvreemde niet. Geen chat en een clansysteem dat volkomen onduidelijk is. Voor een spel dat sociale interactie hoog op het lijstje heeft staan maken ze je het wel verdomd moeilijk om met vreemden af te spreken welke content je wilt runnen. Nu is het vooral fireteams joinen en dan maar zien wat de ander van plan was.

De Strike missions leken een goed idee. In de praktijk komt er nul tactiek bij kijken en is het vooral een kwestie van heel lang op een eindbaas schieten. Als in, een minuut of 20. Dat is niet het spel moeilijker maken, dat is het spel nodeloos langdradig maken. De meeste eindbazen kennen namelijk geen fases, waardoor de eerste drie minuten schieten hetzelfde is als de laatste drie minuten, en alle tijd er tussenin. Bespaar me die tijd.

Conclusie: Een functionele game, maar zwaar overhyped en zelfs zonder hype niet meer dan een middelmatige shooter. Niet omdat het slecht speelt, maar omdat de wereld oninteressant is, en de vijanden te makkelijk en te weinig gevarieerd. Het is als gaan eten in een goed restaurant, en vervolgens patat met een kroket en mayo krijgen.
Ik twijfelde nog of ik hem zou kopen. Als iemand hem hier voor 45 of minder had aangeboden, dan had ik hem gelijk gekocht. Maar nu denk ik dat ik beter voor de beide The Walking Dead games en GTA5 kan gaan. Als je Destiny wilt spelen, dan kost dat zoveel van je schaarse gametijd dat je allerlei moois daarvoor moet missen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_144507965
Komt er een PS4/ GTA 5 bundel? :)
pi_144508102
Bij Intertoys online vandaag alle games met 15% korting. Ook Destiny, die nu dus 51 euro kost.
Hardware 10% korting.
pi_144508633
Zo! Alles geïnstalleerd en een jaartje psn erbij gekocht.. Zou ik in de OP kunnen?

I.C.O.N - Vempel

Ik heb ook destiny maar verder geen vrienden die een ps4 hebben, iemand zin om vandaag een beetje te gamen :)?!
pi_144508706
Witte PS4 met Destiny is binnen, helaas is mijn hele HT-kamer afgebroken (nieuwe dakkapel) en moet er nog heel wat werk verzet worden voor ik ervan kan genieten :(
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')