abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 9 september 2014 @ 09:15:39 #201
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_144340710
Jong Oranje in wachtkamer na nederlaag tegen Jong Slowakije

quote:
Slowakije kreeg de beste mogelijkheden, maar stuitte enkele keren op doelman Warner Hahn, de uitblinker aan de kant van Jong Oranje. Zo'n twintig minuten voor tijd kon Hahn niet voorkomen dat de Slowaken op voorsprong kwamen.
pi_144347153
quote:
Makkelie fluit topper tussen bekerwinnaar en koploper, Liesveld naar ArenA
Dinsdag, 9 september 2014 om 12:37

Na vier speelronden is er nog maar een ploeg foutloos gebleven in de Eredivisie en dat is PSV. De ploeg van Phillip Cocu staat na de overwinning op Ajax in zijn eentje bovenaan en krijgt zaterdag bezoek van PEC Zwolle, dat met drie zeges uit vier duels ook goed gestart is aan het nieuwe seizoen. Danny Makkelie is door de KNVB aangewezen als de scheidsrechter voor deze topper.
Wedstrijden met PEC zijn nu een topper _O_
pi_144347216
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wedstrijden met PEC zijn nu een topper _O_
:')
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 9 september 2014 @ 13:15:26 #204
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_144347226
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:12 schreef Tchock het volgende:
krijgt zaterdag bezoek van PEC Zwolle
Volgens mij andersom
pi_144347240
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:15 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Volgens mij andersom
Volgens mij ook. Maar dat boeit niet. Topper _O_
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 9 september 2014 @ 13:17:14 #206
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_144347289
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:15 schreef Tchock het volgende:

[..]

Volgens mij ook. Maar dat boeit niet. Topper _O_
Dat is wel baas idd _O_
pi_144348314
Succes met de bank warm houden klootzak!!!
U MAD?
pi_144348607
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
Succes met de bank warm houden klootzak!!!
Wat :') Gaat dat over Diederik? Die beste man heeft genoeg gegeven aan PEC, hij verdient het wel om even fatsoenlijk te verdienen.
pi_144348642
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:00 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:

[..]

Wat :') Gaat dat over Diederik? Die beste man heeft genoeg gegeven aan PEC, hij verdient het wel om even fatsoenlijk te verdienen.
mentaliteit van een zak hooi. Hij houdt nog liever de bank warm om een paar euro meer te verdienen dan dat hij wekelijks op het veld staat. Wat een loser.
U MAD?
pi_144348963
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:51 schreef de_boswachter het volgende:
Succes met de bank warm houden klootzak!!!
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

mentaliteit van een zak hooi. Hij houdt nog liever de bank warm om een paar euro meer te verdienen dan dat hij wekelijks op het veld staat. Wat een loser.
Gast, klets toch niet zo :') Als het om het geld ging was hij al tien jaar eerder vertrokken. Boer heeft een clubhart als geen ander. Zijn enige droom als sportman was voor zijn carrière voorbij is nog een keer bij een grote club te spelen, de sfeer te proeven en in de Champions League uit te komen. Dat je dan tweede keeper bent is daarvoor irrelevant.

Bah, wat achterbaks om dan op iemand te gaan zwartgallen. Die man heeft meer voor PEC gedaan dan welke speler dan ook, en ik weet zeker dat hij weer terug komt.
pi_144349017
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

mentaliteit van een zak hooi. Hij houdt nog liever de bank warm om een paar euro meer te verdienen dan dat hij wekelijks op het veld staat. Wat een loser.
Hij had regelmatig kunnen vertrekken voor meer geld :')

Onzinnig om hem dan aan het einde van zijn carrière te verwijten dat hij niets meer dan een huurling is. Ik ken geen enkele fan die hem dit misgunt. Grotere club, meer geld, CL. Mooi eind aan een respectabele carrière.
pi_144352945
Over Boer gesproken.

quote:
Niki Zimling en Diederik Boer hebben dinsdagmiddag hun eerste speelminuten in het shirt van Ajax gemaakt. De middenvelder en doelman kwamen in de slotfase van de zomerse transfermarkt naar Amsterdam en deden op De Toekomst mee in een besloten oefenwedstrijd tegen SC Cambuur. Dit duel eindigde door doelpunten van Queensy Menig en Erik Bakker in een 1-1 gelijkspel.
Zimling werd vorige week maandag gehuurd van FSV Mainz 05, terwijl Boer een dag eerder al werd overgenomen van PEC Zwolle. Het duo begon dinsdag in de basis tegen Cambuur en speelde de eerste helft mee. Boer hield mede dankzij een aantal uitstekende reddingen de nul en werd ook nog een keer geholpen door Zimling, die een bal van de doellijn kopte.
pi_144383592
Volgens VI komt Wout Brama misschien naar PEC. Hopen dat het lukt, uitstekende speler. Zonde dat hij zo lang geblesseerd is geweest.

http://www.vi.nl/nieuws/p(...)ef.htm?channel=phone
  woensdag 10 september 2014 @ 11:45:36 #214
131603 Afwazig
Serious business
pi_144383814
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 september 2014 14:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

[..]

Gast, klets toch niet zo :') Als het om het geld ging was hij al tien jaar eerder vertrokken. Boer heeft een clubhart als geen ander. Zijn enige droom als sportman was voor zijn carrière voorbij is nog een keer bij een grote club te spelen, de sfeer te proeven en in de Champions League uit te komen. Dat je dan tweede keeper bent is daarvoor irrelevant.

Bah, wat achterbaks om dan op iemand te gaan zwartgallen. Die man heeft meer voor PEC gedaan dan welke speler dan ook, en ik weet zeker dat hij weer terug komt.
Dit dus :').

Was jij niet voor PSV de_boswachter?

Je hebt geen idee van hoe Diederik bij PEC Zwolle erop staat dat is wel duidelijk.
pi_144383862
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 september 2014 13:12 schreef Tchock het volgende:

[..]

Wedstrijden met PEC zijn nu een topper _O_
:D _O-
mag het weten
pi_144383897
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:45 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dit dus :').

Was jij niet voor PSV de_boswachter?

Je hebt geen idee van hoe Diederik bij PEC Zwolle erop staat dat is wel duidelijk.
De_Boswachter bezoekt namens PSV elk uitvak behalve die van Ajax want die is kut.
pi_144383957
quote:
1s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:37 schreef Tchock het volgende:
Volgens VI komt Wout Brama misschien naar PEC. Hopen dat het lukt, uitstekende speler. Zonde dat hij zo lang geblesseerd is geweest.

http://www.vi.nl/nieuws/p(...)ef.htm?channel=phone
Bijzonder wel. Op het hoogtepunt van zijn carriere moeten bedelen voor een club met toch een zeer behoorlijk C.V. :o.
Zijn Nederlands elftal uitverkiezing was natuurlijk volkomen belachelijk maar een Zwolle mag in zijn handen knijpen met zo'n speler.
pi_144384134
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 11:50 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Bijzonder wel. Op het hoogtepunt van zijn carriere moeten bedelen voor een club met toch een zeer behoorlijk C.V. :o.
Zijn Nederlands elftal uitverkiezing was natuurlijk volkomen belachelijk maar een Zwolle mag in zijn handen knijpen met zo'n speler.
Ja, eens. Zou een uitstekende versterking zijn. Maar ik snap ook wel dat Zwolle de boot afhoudt als hij een jaar niet gespeeld heeft. Wie weet hoe zijn conditie er aan toe is nu.
  woensdag 10 september 2014 @ 12:53:50 #219
131603 Afwazig
Serious business
pi_144385673
Waarom vindt iedereen Brama hier zo geweldig? Gewoon een gemiddeld lopertje op het middenveld. Bruikbare speler hoor maar als hij niet komt vind ik het ook prima.
pi_144385714
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:53 schreef Afwazig het volgende:
Waarom vindt iedereen Brama hier zo geweldig? Gewoon een gemiddeld lopertje op het middenveld. Bruikbare speler hoor maar als hij niet komt vind ik het ook prima.
Waar is er precies gesteld dat Brama een geweldige speler is?
  woensdag 10 september 2014 @ 12:56:48 #221
131603 Afwazig
Serious business
pi_144385754
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:55 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

Waar is er precies gesteld dat Brama een geweldige speler is?
Oké ik zal het wat nuanceren. Voor Zwolle een geweldige speler dan?

Ik vind dat eigenlijk helemaal niet. Niet in de eerste plaatst omdat hij een jaar niet heeft gespeeld maar ook bij Twente vond ik hem niet bijzonder. Hij werd gedragen door de spelers om hem heen.
pi_144387967
Diederik Boer. _O_
Hoop echt dat hij minimaal 1 CL wedstrijd mag keepen. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_144390043
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 12:56 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Oké ik zal het wat nuanceren. Voor Zwolle een geweldige speler dan?

Ik vind dat eigenlijk helemaal niet. Niet in de eerste plaatst omdat hij een jaar niet heeft gespeeld maar ook bij Twente vond ik hem niet bijzonder. Hij werd gedragen door de spelers om hem heen.
Solide in de verdediging en op het middenveld, bakken ervaring, nog lang niet oud en normaliter onbetaalbaar voor PEC. Snap niet dat je zo'n speler er niet bij wil hebben als je hem gratis kunt oppikken. Zo dikbezet zijn we trouwens ook niet als er een of twee spelers wegvallen.

Natuurlijk, het is niet de beste middenvelder in de Eredivisie. Maar dat is voor ons ook niet haalbaar of nodig.
pi_144390099
quote:
0s.gif Op woensdag 10 september 2014 14:09 schreef superniger het volgende:
Diederik Boer. _O_
Hoop echt dat hij minimaal 1 CL wedstrijd mag keepen. _O_
Andere spelers een blessure toewensen is enorm achterbaks maar als Cillessen in de warming-up in Camp Nou uitvalt doe ik toch een klein vreugdedansje :@
pi_144500888
Gotvorredomme PEC, wat is je scouting goed.

Rienstra _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')