abonnement Unibet Coolblue
pi_143960674
Hoi hoi allemaal...

Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven. Ik ben een jongen van 22 jaar en heb al sinds mijn 19e seks met een andere jongen, die toevallig ook mijn beste vriend is. We hebben zowat alles gedaan eigenlijk, neuken, pijpen, trekken, zoenen en ga zo maar door.

Ook hebben we in de afgelopen jaren veel samen gedaan, hij komt vaak bij me langs, we zijn samen naar het buitenland geweest, feestjes bezocht. Eigenlijk veel wat 'normale' vrienden ook zouden doen. Alleen bij ons is het allemaal dus wel net ietsje anders. Eigenlijk heb ik zo'n zwak voor die jongen dat ik hem niet kan weerstaan. Ondertussen deed hij het wel altijd ook met andere meisjes zo nu en dan en ik niet. Hij is/was voor mij de enige.

Nu heeft hij sinds ergens half dit jaar gok ik zo, ineens een vriendin. Mij vertelt hij er amper wat over en dat hij uberhaupt een vriendin had werd me pas na 3 maanden duidelijk.. we hebben daardoor afgelopen vijf maanden ook geen seks gehad, maar anderhalve week geleden kwam hij langs en gebeurde het weer eens, op initiatief van mij.
Kortom, hij heeft nu blijkbaar een vriendin maar doet het ook nog met mij. Wat moet ik hier nu van denken? Niemand weet van ons en wat we allemaal doen/hebben gedaan, puur omdat wij dit beiden zo gewend zijn. Maar ik zou me er niet voor schamen het te vertellen. Hij denk ik wel.

Hij houdt nog altijd vol hetero te zijn, maar ik heb er zo mijn bedenkingen bij en ik vind het geweldig met hem alleen weet ik niet of ik hier mee moet doorgaan? Zelfs nu hij dus een vriendin heeft doen we het nog, waar ik natuurlijk heel blij mee ben. Maar het zou veel fijner zijn als het niet allemaal zo stiekem hoeft.
pi_143960773
Hij is genezen denk ik.
pi_143960844
Hij neukt al 3 jaar een andere gozer en hij zegt hetero te zijn??? Bi op zijn minst lol
pi_143961134
De vriendin is een excuustruus. Zodat hij de wereld en zichzelf kan voorhouden dat hij hetero is. Stop hem in een kast, dan kan hij eruit komen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_143961379
Wtf is deze
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_143961421
Homo's die zichzelf voordoen als hetero omdat ze bang zijn voor de reacties in de omgeving, ken je dat? En het feit dat hij nu een vriendin heeft is omdat hij niet wilt dat het uit komt, en daarom gaat hij maar zitten liegen tegen zichzelf.
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:16:28 #7
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143961459
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:15 schreef mobster400 het volgende:
Homo's die zichzelf voordoen als hetero omdat ze bang zijn voor de reacties in de omgeving, ken je dat? En het feit dat hij nu een vriendin heeft is omdat hij niet wilt dat het uit komt, en daarom gaat hij maar zitten liegen tegen zichzelf.
Of hij is gewoon bi. Of is dat buiten je zwart-wit zone?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_143961518
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:16 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Of hij is gewoon bi. Of is dat buiten je zwart-wit zone?
Natuurlijk is dat altijd mogelijk. Maar ken je dat? Van die mannen die al jaren een gezin hebben, en dan ineens
gaan opbiechten aan hun vrouw dat ze geen hetero zijn.
pi_143961527
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:15 schreef mobster400 het volgende:
Homo's die zichzelf voordoen als hetero omdat ze bang zijn voor de reacties in de omgeving, ken je dat? En het feit dat hij nu een vriendin heeft is omdat hij niet wilt dat het uit komt, en daarom gaat hij maar zitten liegen tegen zichzelf.
Maar goed, hij had ook al seks met meisjes terwijl hij het ook met mij deed he, de afgelopen jaren. Ik vraag me af waarom hij dat dan doet. Misschien dan toch bi? Of juist om zijn eigen gevoelens te verbergen. Het blijft lastig.
pi_143961568
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:18 schreef Joe-joe het volgende:

[..]

Maar goed, hij had ook al seks met meisjes terwijl hij het ook met mij deed he, de afgelopen jaren. Ik vraag me af waarom hij dat dan doet. Misschien dan toch bi? Of juist om zijn eigen gevoelens te verbergen. Het blijft lastig.
Het is hier op dit forum puur gissen, en de enige manier waarop je er achter kan komen of hij bi is, is door met hem te praten. Als hij zegt BI te zijn en dan later toch blijkt dat hij homoseksueel is, heeft hij gelogen tegen je en weet je waar je aan toe bent.
pi_143961659
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:20 schreef mobster400 het volgende:

[..]

Het is hier op dit forum puur gissen, en de enige manier waarop je er achter kan komen of hij bi is, is door met hem te praten. Als hij zegt BI te zijn en dan later toch blijkt dat hij homoseksueel is, heeft hij gelogen tegen je en weet je waar je aan toe bent.
Dat maakt het nog lastiger. Hij is daar niet zo open over en hij snauwt me dan juist af en zegt hetero te zijn en dat ik degene ben die de oorzaak is waarom we seks hebben. Complete onzin natuurlijk, maar dit heb ik vaak genoeg geprobeerd maar hij geeft dan telkens zo'n antwoord.

Toen ik laatst liet doorschemeren dat ik me niet goed voelde toen ik een foto van hem met dat meisje had gezien, kreeg ik 'heel lief' een emoticon die een hartje uitblaast... tsja..
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:22:01 #12
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_143961661
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:18 schreef mobster400 het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat altijd mogelijk. Maar ken je dat? Van die mannen die al jaren een gezin hebben, en dan ineens
gaan opbiechten aan hun vrouw dat ze geen hetero zijn.
Volledige omzwaai naar homo heb ik ook nooit begrepen. Maar dat je na jaren je bischierigheid bevredigt en merkt dat je het leuk vindt en dat accepteert.. Ja, dat kan ik best begrijpen.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:23:57 #13
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143961741
Een hetero-jongen die een andere jongen pijpt?
Man, wordt wakker. 8)7
pi_143961789
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:22 schreef Joe-joe het volgende:

[..]

Dat maakt het nog lastiger. Hij is daar niet zo open over en hij snauwt me dan juist af en zegt hetero te zijn en dat ik degene ben die de oorzaak is waarom we seks hebben. Complete onzin natuurlijk, maar dit heb ik vaak genoeg geprobeerd maar hij geeft dan telkens zo'n antwoord.

Toen ik laatst liet doorschemeren dat ik me niet goed voelde toen ik een foto van hem met dat meisje had gezien, kreeg ik 'heel lief' een emoticon die een hartje uitblaast... tsja..
Het is zeer belangrijk dat je leeft zoals JIJ het wilt, en niet zoals een ander het wilt. Ik blijf zeggen: hij is bang
voor reacties in de omgeving. Je moet hem aan zijn verstand brengen dat het ZIJN leven is. Je moet niet jezelf veranderen omwille van anderen.

[ Bericht 15% gewijzigd door mobster400 op 29-08-2014 19:31:38 ]
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:26:45 #15
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_143961827
wat :')
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 19:30:22 #16
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143961925
pi_143962432
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:50 schreef Joe-joe het volgende:
Hoi hoi allemaal...

Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven. Ik ben een jongen van 22 jaar en heb al sinds mijn 19e seks met een andere jongen, die toevallig ook mijn beste vriend is. We hebben zowat alles gedaan eigenlijk, neuken, pijpen, trekken, zoenen en ga zo maar door.

Hij houdt nog altijd vol hetero te zijn, maar ik heb er zo mijn bedenkingen bij en ik vind het geweldig met hem alleen weet ik niet of ik hier mee moet doorgaan? Zelfs nu hij dus een vriendin heeft doen we het nog, waar ik natuurlijk heel blij mee ben. Maar het zou veel fijner zijn als het niet allemaal zo stiekem hoeft.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_143962722
Seks, nooit aan beginnen.
Moeten zij weten
pi_143962778
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 19:54 schreef H0D3NPYL het volgende:
Seks, nooit aan beginnen.
Makkelijker gezegd dan gedaan, ik doe het nu dus al jaren met hem en hij is heerlijk, misschien dat het van mijn kant ook wel een soort verslaving is geworden. Maar in combinatie met het feit dat ik zo'n enorme zwak voor hem heb is het gewoon elke keer nog steeds geweldig. Hij doet nu wel iets moeilijker, bijvoorbeeld door te zeggen dat ik zijn broek niet mocht open maken terwijl ik al bezig was met strelen op al die plekken daar, maar dat stukje hard to get vind ik ook wel spannend.
pi_143963121
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_143963246
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:50 schreef Joe-joe het volgende:
Alleen bij ons is het allemaal dus wel net ietsje anders
Een klein beetje maar ^^

Snap dat je hem lekker en speciaal vind maar A) hij heeft blijkbaar geen loyaliteits gevoel als die geen nee kan zeggen tegen tegen jou maar wel een vriendin heeft. B) neem aan de jullie je laten testen
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:17:07 #22
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143963409
quote:
Dat is die vent van de ANWB!
:|W
pi_143963500
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 20:17 schreef Grietje-tit het volgende:

[..]

Dat is die vent van de ANWB!
:|W
Goh
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_143963698
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2014 18:50 schreef Joe-joe het volgende:
Hij houdt nog altijd vol hetero te zijn
  vrijdag 29 augustus 2014 @ 20:27:27 #25
423625 Grietje-tit
I am the one orgasmatron
pi_143963864
Hallo Guido, ben jij niet de n-ass-ionale ombuttsman?
Nee dat ben ik niet.
Maarre... jij was toch de ombuttsman?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')