abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 16:22:55 #76
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_143557808
quote:
1s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:21 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Nu moet je blij worden van Bilbao, Txurruka, Gorka Izagirre en Landa.
Landa zou wel eens kunnen verrassen. Pello Bilbao kan sinds dit jaar ook ineens goed klimmen, dus wie weet.

Txurruka heeft dit jaar nog geen enkele keer de topvorm gehad. :{
Het blijft toch een merkwaardige sport hč, dat wielrennen.
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 16:26:20 #77
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_143558001
Txurruka gaat vast wel veel aanvallen deze Vuelta. Ik hoop echt dat die jongen een keer een rit wint.
Zubeldia en Nieve doen ook nog mee trouwens :)

Jammer dat team Colombia niet meedoet.
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:32:40 #78
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_143558287
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Landa zou wel eens kunnen verrassen. Pello Bilbao kan sinds dit jaar ook ineens goed klimmen, dus wie weet.

Txurruka heeft dit jaar nog geen enkele keer de topvorm gehad. :{
Landa was supersterk in Burgos, helaas ging Quintana hem nog voorbij in de laatste kilometer.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:36:53 #79
14505 OProg
A Life in Music
pi_143558495
Na zijn laatste plek in Burgos had ik eigenlijk stieken een beetje verwacht dat ze de zware delegatie die Betancur is terug zouden trekken. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_143558688
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 13:56 schreef Kingstown het volgende:
Ploeg van SKY op papier toch een stuk minder sterk dan die van Movistar.
Behalve dat Arrieta alweer gezegd heeft dat ze twee man hebben die kunnen winnen en de ploeg dus wel weer voor Valverde zal gaan rijden.
pi_143558933
Betancur? Gaat die presteren?

Degenkolb? Die gaat toch naar de vuelta?

Rodriguez en Valverde? Gaan die nog wat laten zien?
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:47:14 #82
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_143558961
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef Belgosome het volgende:
Betancur? Gaat die presteren?

Degenkolb? Die gaat toch naar de vuelta?

Rodriguez en Valverde? Gaan die nog wat laten zien?
Nee, Ja, Ja.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:49:17 #83
14505 OProg
A Life in Music
pi_143559074
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:46 schreef Belgosome het volgende:
Betancur? Gaat die presteren?
Die gaat de grootste hoeveelheid lui zweet uitzweten sinds Ulrich.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_143559172
Betancur was toch een goede renner dacht ik?
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:54:53 #85
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_143559316
Ze gaan alle 3 falen, maar dat mag de pret niet drukken.

quote:
Team Belkin mikt op klassement in Vuelta

6 minuten geleden
Het Belkin Pro Cycling TEAM begint de Vuelta a Espaņa zaterdag met een selectie die drie mannen met klassementsambities herbergt.

“We reizen met Robert Gesink, Wilco Kelderman en Laurens ten Dam naar Spanje en het is dus duidelijk dat we voor een goed klassement gaan”, zegt ploegleider Nico Verhoeven. “Wilco heeft in Utah op hoogte getraind en laten zien goed in orde te zijn. Robert heeft ook in de Verenigde Staten getraind en heeft goede dingen laten zien in de Ronde van Polen. Zij zijn de eerste twee kopmannen.

Laurens ten Dam krijgt de rol van joker binnen de ploeg. “Laurens heeft een goede Tour gereden. We zullen hem in de Vuelta, net als Steven Kruijswijk in de Tour, niet onnodig op kop laten rijden en vroegtijdig opofferen. Ik zou geen positie willen plakken op onze ambities, we streven in dit sterke deelnemersveld het maximaal haalbare na.”

Robert Gesink
Robert Gesink zette na een hoogtestage in de VS in de Ronde van Polen de laatste stap richting de Vuelta. “Dat was door de lange etappes en verre verplaatsingen een zware ronde, maar ik heb daar intensiteit kunnen opdoen en dat is belangrijk. Om de hoogteprikkel erin te houden slaap ik deze week nog een paar keer in een hoogtetent. Bovendien heb ik de afgelopen weken regelmatig tijdrittrainingen gedaan, aangezien de wedstrijd begint met een belangrijke ploegentijdrit. Voor mij telt natuurlijk het klassement, maar ik hoop ook vertrouwen uit de Vuelta te putten, zodat ik volgend jaar klaar ben voor een normaal seizoen. In het verleden heb ik mooie dingen laten zien in de Vuelta, zowel in rituitslagen als klassementen. Ik hoop dat niveau te halen en dan is er veel mogelijk.”

Wilco Kelderman
Wilco Kelderman vertrok speciaal voor de Vuelta naar Utah, alwaar hij op hoogte trainde en vervolgens vijfde werd in de Tour of Utah. “Dat was de perfecte voorbereiding. Ik ben vol vertrouwen. Ik had niet de verwachting in Utah te winnen. Ik hoopte vooral in de slotritten te verbeteren en dat gebeurde. Ik kon met de beste renners in koers mee. Het was jammer dat ik geen rit wist te winnen.”

“De Giro was mijn eerste ronde als kopman en dat gaat me nu helpen. Ik weet nu bijvoorbeeld beter hoe ik krachten moet sparen en een leider moet zijn. We starten de Vuelta met een goede ploeg. Er verschijnen veel goede renners aan het vertrek, maar ik leg mezelf niet te veel druk op. Ik ga uit van mijn eigen kracht en ga voor een kort klassement. Dan zien we vanzelf wel hoe ver ik kom. Dat werkt altijd goed bij mij.”

Laurens ten Dam
Laurens ten Dam eindigde in juli als negende in de Tour de France. Via criteriums, de Clasica San Sebastian en de Prudential RideLondon Classic bereidde hij zich voor op zijn tweede grote ronde van het jaar. “Ik heb dit keer tussendoor meer wedstrijden gereden dan twee jaar terug”, aldus Ten Dam, die destijds na de Tour als 28e besloten te hebben, achtste werd in de Vuelta.

“In San Sebastian en Londen ging het lekker. Ik hoop dat ik in de Vuelta kan groeien. Op de zesde dag staat de eerste aankomst bergop op het programma. Net als in de Tour, wil ik na de eerste rustdag de balans opmaken en kijken wat er mogelijk is. Ik heb er in ieder geval veel zin in, ik heb al gezien dat er een paar mooie aankomsten bergop tussen zitten dit jaar.”

Moreno Hofland
Voor Moreno Hofland wordt de Vuelta a Espaņa zijn eerste grote ronde. Verhoeven denkt dat de tijd rijp is voor de jonge Nederlander. “Moreno is een renner in ontwikkeling. Hij heeft in een grote wedstrijd als Parijs-Nice al eens ritten weten te winnen, maar een grote ronde is toch anders. Hij gaat ongetwijfeld veel sterker worden en daar gaat hij volgend jaar ook weer profijt van hebben. Er zijn deze Vuelta een paar interessante ritten voor hem waarin hij met bijvoorbeeld een John Degenkolb kan gaan strijden om de prijzen. ”

TEAM line-up:
Stef Clement, Laurens ten Dam, Robert Gesink, Moreno Hofland, Martijn Keizer, Wilco Kelderman, Paul Martens, Maarten Tjallingii en Robert Wagner.

Ploegleiding:
Erik Dekker, Nico Verhoeven, Louis Delahaije en Merijn Zeeman.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 18 augustus 2014 @ 16:55:33 #86
14505 OProg
A Life in Music
pi_143559344
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:51 schreef Belgosome het volgende:
Betancur was toch een goede renner dacht ik?
Dit voorjaar nog wel, daarna was hij in eigen land zoek en reed hij de tour niet omdat hij zoek en ziek was - hij had naar verluid Herpes - en ging hij dan omdat hij toch iets moest doen maar gewoon lekker eten.

En nu is hij voor een profrenner vies dik en lijkt het voorlopig nergens op qua prestaties.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_143559412
quote:
9s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:55 schreef OProg het volgende:

[..]

Dit voorjaar nog wel, daarna was hij in eigen land zoek en reed hij de tour niet omdat hij zoek en ziek was - hij had naar verluid Herpes - en ging hij dan omdat hij toch iets moest doen maar gewoon lekker eten.

En nu is hij voor een profrenner vies dik en lijkt het voorlopig nergens op qua prestaties.
Ok.

Maxime Monfort? Kopman bij Lotto. Hoe zit het met hem?
pi_143559492
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:57 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Ok.

Maxime Monfort? Kopman bij Lotto. Hoe zit het met hem?
Die gaat een fraaie 14e plaats pakken.
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:00:00 #89
14505 OProg
A Life in Music
pi_143559512
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:57 schreef Belgosome het volgende:

[..]

Ok.

Maxime Monfort? Kopman bij Lotto. Hoe zit het met hem?
Samen met VDB2 kopman daar. Ik verwacht van Monfort vooral een kleurloze doch best aardige prestatie. Ergens tussen de 10 en 20 in het klassement.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_143559550
Landa is altijd goed in Burgos om vervolgens in de Vuelta tegen te vallen.
  Moderator maandag 18 augustus 2014 @ 17:03:25 #91
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_143559641
Goeie ploeg van Belkin. Hoop dat Hofland voldoende hersteld is.
pi_143559920
Welke sprinters worden er verwacht deze vuelta? Precies magere bezetting qua sprinters
pi_143560171
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 16:14 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik heb nog met geen woord gerept over Chaves, maar dat zou wel mijn eerste tip zijn ja!
Mijn glazen bol vertelde me dat jij Chaves als eerste zou gaan tippen om de rest van de deelnemers in de pool op een dwaalspoor te zetten om vervolgens zelf Yates op te gaan stellen.
Gezien de Colombianen-euforie die hier heerst zal iedereen je blindelings geloven.
pi_143560409
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:10 schreef Belgosome het volgende:
Welke sprinters worden er verwacht deze vuelta? Precies magere bezetting qua sprinters
Er is ook een mager aantal echte sprintaankomsten, maar genoeg sprinters om iig die etappes wel in een sprint te laten eindigen. Geen Cav, Kittel en Greipel, maar wel Sagan, Degenkolb, Guardini/Guarnieri, Hutarovich/Mondory, Hofland, Ciolek, Pelucchi, Stuyven, Bouhanni, Lasca, Matthews, Martinez en Debusschere
pi_143560466
Wanneer worden de ploegen in Tourcoach vervolledigd? Ik moet natuurlijk wel Kudus in mijn ploegje hebben, en die staat er (nog) niet bij.
  maandag 18 augustus 2014 @ 17:30:44 #96
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_143560614
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:24 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Er is ook een mager aantal echte sprintaankomsten, maar genoeg sprinters om iig die etappes wel in een sprint te laten eindigen. Geen Cav, Kittel en Greipel, maar wel Sagan, Degenkolb, Guardini/Guarnieri, Hutarovich/Mondory, Hofland, Ciolek, Pelucchi, Stuyven, Bouhanni, Lasca, Matthews, Martinez en Debusschere
Tommeke gaat ook meesprinten heeft hij aangekondigd.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_143560644
quote:
11s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:30 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Tommeke gaat ook meesprinten heeft hij aangekondigd.
Ik zie het hem niet doen.....die durft echt niet meer.
Denk dat ze Maes uit gaan spelen in de sprint.
pi_143560664
quote:
0s.gif Op maandag 18 augustus 2014 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mooi en vooral sterk deelnemersveld. Vond de tour toch wat teleurstellend.
de helft van de toppers doet mee om in vorm te raken voor het WK de andere helft van de toppers doet mee om hun seizoen nog te redden. Ik denk dat het allemaal zal tegenvallen
pi_143560727
quote:
11s.gif Op maandag 18 augustus 2014 17:30 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Tommeke gaat ook meesprinten heeft hij aangekondigd.
zou tof zijn als hij weer eens keer een ronde zou uitrijden maar hij zal wel in de 2e week afstappen
pi_143560919
Wie gaat de sprint aantrekken voor Hofland? Martens en Wagner?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')