abonnement Unibet Coolblue
pi_142949551


Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.


Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_142949892
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:16 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het ironische is dan weer dat jij mijn post niet begrijpt. Ik bedoel maar te zeggen dat je ( als je zoiets aardig af wil handelen ) jezelf in een hoop gevallen in de voet schiet. Afwijzingen die niet begrepen worden, hoe je het ook brengt, mensen die door gaan vragen etc.
Ik begreep je wel maar ik bedoelde dat het geen excuus is om zelf niet het 'juiste te doen'
En dat als je 'goed karma' de wereld in stuurt dat dat beter is dan euhm niet.
En dat het niet bij mij past om het niet te doen

Ja, ik ben vreselijk lovey-dovey vandaag ;(
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142949951
Nadruk op vandaag.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_142950001
Mensen nog dates in de planning dit weekend?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_142950037
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 11:32 schreef habitue het volgende:
Nadruk op vandaag.
In het dagelijks leven elke dag hoor :P Maar vandaag ook op fok O+
Geniet er nou maar gewoon van ;)
Ik zit aan een bak fruit en ga zo sporten dus waarschijnlijk ben ik over een uur of 2 weer mega chagrijnig :P ;)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142952554
Werken dit soort sites nog eigenlijk? En kost dat niet veel te veel geld voor de mensen die dit doen?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:45:48 #7
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_142952586
Dat aardig doen heb ik echt allang afgeleerd (ja, want ik ben gewoon aardig irl (echt waar)). Je schiet er geen reet mee op; je roept gewoon de shit over jezelf af. Eindigt in discussies die je niet wil en later denkt: had ik maar niet meer gereageerd.
Dus gewoon wegklikken, delete, ALT+F4, kruisje, hide-cheat, whatever.
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:46:42 #8
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_142952620
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef hafcfan het volgende:
Werken dit soort sites nog eigenlijk? En kost dat niet veel te veel geld voor de mensen die dit doen?
kost mij nu 125 euro per maand, exclusief drankjes.

ik haal er 1,5 date uit (gemiddeld dus) en afgelopen jaar 2x geneukt! Dus al met al zeer tevreden.
pi_142952734
:o mag toch hopen dat dat sarcastisch is?
pi_142952756
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:49 schreef PeterPastoor het volgende:
:o mag toch hopen dat dat sarcastisch is?
Nee, die statistieken lijken me te kloppen.
pi_142952768
quote:
7s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:50 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nee, die statistieken lijken me te kloppen.
Nooit. :o
pi_142952796
125 euro zou vies veel zijn
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 12:52:42 #13
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_142952829
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:49 schreef PeterPastoor het volgende:
:o mag toch hopen dat dat sarcastisch is?
je reageert op hafccfan toch, hoop ik
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 13:15:31 #14
431380 Colordeaf
Ontzettende eindbaas
pi_142953647
Jaja, wat het ook mag kosten als er wat leuks uit komt wat let je... :)

Afgelopen donderdag date gehad, maar dat neigde meer naar vriendschap, ontbrak iets, wel leuk gehad verder.

Dit weekend volgeboekt met allerlei shizzle maar dinsdag date met een meid via de vriendin van een maat die ik al geruime tijd spreek, belooft wel wat :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Colordeaf op 02-08-2014 15:35:34 ]
"The only thing I miss at home is my bike. Speed, solitude and no one can touch me"
Origin / Steam: Colordeaf
PSN: Zalathas
Twitch: http://www.twitch.tv/zalathas
pi_142954609
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef BeamofLight het volgende:
Dat aardig doen heb ik echt allang afgeleerd (ja, want ik ben gewoon aardig irl (echt waar)). Je schiet er geen reet mee op; je roept gewoon de shit over jezelf af. Eindigt in discussies die je niet wil en later denkt: had ik maar niet meer gereageerd.
Dus gewoon wegklikken, delete, ALT+F4, kruisje, hide-cheat, whatever.
Dit is zo ongelofelijk waar. Maar jij bent verder dan ik. Ik trap er nog weleens in, dat (te) lief en aardig willen zijn (En ja, dat is ook echt waar :@ ). Had onlangs nog zoiets, dat ging over deze vrouw, ze reageerde nogal verdrietig destijds. Maar ze kapte het zelf af omdat ik niet hetzelfde voelde. Stiekem was ik daar wel blij mee, ik voelde me al lullig genoeg.

Om een lang verhaal kort te maken, paar dagen geen contact gehad, daarna appte ik haar met de vraag hoe het met haar ging, ik trok het me wel enigszins aan. Verder ook geen bijbedoelingen of shit, maar achteraf kwam ik er wel achter dat zij er dus wel wat meer in zag en ik had ook gewoon mijn bek moeten houden natuurlijk.

In de weken erna bleef ze maar contact zoeken, appen, bellen, noem maar op. Het ene bericht nog vager dan het andere. Dan was het weer of ik zin had om langs te komen om eea af te sluiten (wtf, we hebben één date gehad) en dan weer over de complete liefdesverklaringen die ze van andere mannen kreeg (ja, fijn, maar wat moet ik ermee?) en de kers op de taart was toch wel dat ze een bericht stuurde dat haar ex haar dwong tot het hebben van seks dmv emotionele chantage :')

Beetje koekoek dus. Ik ben nergens echt op ingegaan, maar die bleef maar aan de gang. Nu was ze eindelijk stil, we zijn een paar weken verder. Stuurt ze afgelopen week een bericht dat ze die en die datum haar kinderen niet heeft en of ik zin had gezellig af te spreken. Argh.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_142955477
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 12:45 schreef hafcfan het volgende:
Werken dit soort sites nog eigenlijk? En kost dat niet veel te veel geld voor de mensen die dit doen?
Een groot deel is gratis. Volgens mij zitten daar ook de meeste mensen van hier op
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_142956915
Iemand ervaringen?

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142957585
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Een groot deel is gratis. Volgens mij zitten daar ook de meeste mensen van hier op
Ik heb er zelf wel eens naar gezocht toen ik alleen was, maar vond nooit een gratis dating site.
pi_142957618
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 14:57 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Ik heb er zelf wel eens naar gezocht toen ik alleen was, maar vond nooit een gratis dating site.
Paiq, OKcupid, Tinder
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:19:33 #20
432042 pepertosti
Tosti met peper
pi_142958330
Ik heb toevallig vorige week een Tinder date gehad. Was heel erg gezellig en klikte ook erg goed, volgende week spreken we weer af. Al heb ik Tinder inmiddels alweer verwijderd, werd gek van de app. En de dames erop zijn ook niet al te vriendelijk vaak. Het is voornamelijk vleeskleuring, meer niet.
pi_142958361
Oh ik vergat pepper
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:21:29 #22
432042 pepertosti
Tosti met peper
pi_142958388
Komt niet door mijn nickname toevallig? :3
pi_142958441
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
Oh ik vergat pepper
Dat kost wel wat toch? Dat je al die sites kent :P Maar ik las dat je al 4 maanden date met een kerel. Hebben jullie nu wat?
  vrijdag 1 augustus 2014 @ 15:43:36 #24
428407 Charlie_
Hoi, ik ben Charlie.
pi_142959136
Is OkCupid wat?
pi_142959416
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 augustus 2014 15:23 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dat kost wel wat toch? Dat je al die sites kent :P Maar ik las dat je al 4 maanden date met een kerel. Hebben jullie nu wat?
Dat jij zelfstandig geen gratis datingsite kunt vinden...
En ik ben geen 12. We daten. Er is geen serieus gesprek geweest of zo. En het is natuurlijk ook ingewikkeld

Maar die sites hebben geloof ik betaal opties, maar je hoeft niet te betalen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')