abonnement Unibet Coolblue
pi_142912505
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_142912511
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:26 schreef Thunder0x het volgende:
Op alle fronten overklast deze wedstrijd. Best triest door zo'n matige ploeg die amper gevaarlijk is geweest.

Ze hadden meer strijd, stonden tactisch goed en zelfs hun supporters overtroffen die van ons...
Toen het nog gewoon 0-0 stond was het gewoon tweezijdig sfeervol, als je langzaam het beetje hoop weg ziet glijden omdat er op het veld blijkt dat je daadwerkelijk de nodige kwaliteit mist neemt de sfeer aan onze zijde natuurlijk wel af ja.
quote:
Schaken op rechtsback is gewoon een kansloze beslissing. Rutten zijn uitleg getuigd gewoon van een laffe hond die niets durft. Koeman had deze opstelling nooit gebruikt, hij had gewoon Karsdorp op rechts moeten zetten en van beek met kongolo in t centrum en Nelom op links.
Een aanvallende middenvelder die zijn debuut buiten oefenwedstrijden volgens mij nog moet maken, die zou jij (of Koeman zelfs!) op RB gezet hebben? Dat Schaken tekort kwam is wel waar, maar had dan Van Beek naar RB geschoven en dan Nelom op de plaats van Kongolo
quote:
Het middenveld was ook wat onwennig, Vilhena veroverde prima wat ballen maar bracht gewoon niet genoeg. Clasie speelde degelijk maar kan het ook niet allemaal alleen. En Immers tja.. genoeg inzet maar daar houd het weer op zoals gewoonlijk.
Immers deed het echt niet zo slecht hoor. Ik vond eigenlijk juist dat Clasie kon zijn stempel niet echt kon drukken
quote:
Dan de voorhoede _O- :') _O- Verhoek heeft misschien zoals Rutten zei in de voorbereiding degelijk gespeeld en zijn taak uitgevoerd maar volgens mij snapt die pipo niet dat dit tegen amateurclubs waren. Tegen Sociadad was Verhoek ook al dramatisch, gewoon niet goed genoeg punt

Tevrede was vaak niet aanspeelbaar, kopte ballen door naar niemandsland vanuit ingooien. Simpele kaatsen gingen fout, we zijn echt verwend door Graziano :N.
Die komen gewoon tekort ja. Te Vrede kan tegen een ploeg uit het rechterrijtje nog wel presteren denk ik, Verhoek zou geen betaald voetbal moeten mogen spelen.
quote:
Tja en Boetius beetje ongelukkig, gleed een paar keer uit kreeg ook dubbele dekking en wou steeds binnendoor aangezien hij buitenom er niet langs kwam omdat hij gewoon te langzaam was t.o.v. zijn verdediger.
Boetius had het inderdaad moeilijk met zijn man, maar speelde best ok, goed leerproces voor hem denk ik. En ja, als je de enige angel bent in de aanval, voetbalt dat wel lastig ja.
quote:
Al met al moet je in elke linie wel een speler erbij hebben denk ik anders worden we gewoon weer 5e. Overigens ben ik wel zeer content met Basacikoglu kan een leuke speler worden.
Je kan met deze selectie wel mee in de top5 hoor, zeker met Basicikoglu erbij. Verdedigend zou iemand erbij geen kwaad kunnen, maar ik hoop vooral op nog een spits. Dan kun je misschien daadwerkelijk wat gevaar stichten. Middenveld zou ik niemand halen :)
quote:
Istanbul here we come ~O>
Ik ga het natuurlijk wel kijken, maar ik heb er weinig op 'het wonder van Istanbul' -O-
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_142912514
Schaken die klaagt over gebrek aan kwaliteit :D :') _O-
pi_142912601
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Schaken die klaagt over gebrek aan kwaliteit :D :') _O-
Ruben Schaken is als geen ander in staat om spelers met een gebrek aan kwaliteit te kunnen herkennen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_142912638
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ruben Schaken is als geen ander in staat om spelers met een gebrek aan kwaliteit te kunnen herkennen.
Of hij heeft gewoon een heel ander beeld dan de rest van de wereld van wat goed voetbal is :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_142912662
Dit zeggen terwijl degene die jou gaat vervangen al op de tribune zit :')

Dan heb je toch echt wel een enorm ego zeg _O-
pi_142912667
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:46 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Ruben Schaken is als geen ander in staat om spelers met een gebrek aan kwaliteit te kunnen herkennen.
Dat mag ook wel met dat salaris.
pi_142912688
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:49 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Of hij heeft gewoon een heel ander beeld dan de rest van de wereld van wat goed voetbal is :P
Wil Louis 'm niet hebben?
pi_142912710
quote:
5s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:52 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Wil Louis 'm niet hebben?
Dat die gozer überhaupt voor de nationale ploeg gespeeld heeft, dat is toch niet normaal man?
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_142912716
Manchester United lijkt me precies de goede club waar zijn talent kan groeien.
pi_142912734
Je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt.
pi_142912747
Alhoewel Koeman hoeft 'm ook niet.
pi_142912779
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:53 schreef Lokale_Notabele het volgende:

[..]

Dat die gozer überhaupt voor de nationale ploeg gespeeld heeft, dat is toch niet normaal man?
Mwoa, een tweetal seizoenen geleden had ie wel wat meer explostiviteit en kwam hij wel gewoon erg vaak (wel lelijk) zijn man voorbij, en had hij ook nog een voorzet die vaak gevaarlijk was. Toen kon je hem er goed bij hebben naar mijn mening. Nu wordt hij wat ouder, en wordt alles net wat minder, en dan vervalt het heel snel naar een droevig niveau :(

Al heeft hij gisteren nog wel een aantal corners versierd :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_142912789
Ik denk dat Verhoek en Schaken wel indruk hebben gemaakt gisteren. De clubs zullen zich vandaag massaal melden bij Van Geel.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er in de middag een bericht komt dat Feyenoord Schaken en Verhoek kwijt wil, maar dat er geen interesse is. Vervolgens 5 uur later staan beide spelers in de basis in een wedstrijd in de voorronde van de CL.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_142912813
Gefeliciteerd met een middenmoter die een half seizoen leuk heeft gespeeld bij een subtopper voor 3,5 miljoen :)
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_142912843
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 08:58 schreef Muto het volgende:
Ik denk dat Verhoek en Schaken wel indruk hebben gemaakt gisteren. De clubs zullen zich vandaag massaal melden bij Van Geel.

Hoe is het in godsnaam mogelijk dat er in de middag een bericht komt dat Feyenoord Schaken en Verhoek kwijt wil, maar dat er geen interesse is. Vervolgens 5 uur later staan beide spelers in de basis in een wedstrijd in de voorronde van de CL.
Mochten ze een keer wel goed spelen kun je cashen dan.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2014 09:03:42 ]
pi_142912850
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:00 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Gefeliciteerd met een middenmoter die een half seizoen leuk heeft gespeeld bij een subtopper voor 3,5 miljoen :)
Hoeveel betaalden jullie daar ook alweer voor? Iets met 2 cijfers toch?
pi_142912868
quote:
5s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hoeveel betaalden jullie daar ook alweer voor? Iets met 2 cijfers toch?
Niet op ingaan joh.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_142912869
quote:
5s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hoeveel betaalden jullie daar ook alweer voor? Iets met 2 cijfers toch?
Gaat het nu over voetbal of over de poen?
pi_142912882
quote:
5s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hoeveel betaalden jullie daar ook alweer voor? Iets met 2 cijfers toch?
Neem aan dat je Sulejmani bedoeld? Dat was een potentiële wereldtopper, weet niet of je hem toen bij Heerenveen hebt zien spelen? Iedereen dacht dat hij het zou maken.

Maar wil er geen verder geen wedstrijdje of discussie van maken wou jullie alleen feliciteren :).
En succes wensen volgende week ^O^
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_142912927
quote:
99s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Neem aan dat je Sulejmani bedoeld? Dat was een potentiële wereldtopper, weet niet of je hem toen bij Heerenveen hebt zien spelen? Iedereen dacht dat hij het zou maken.

:D
  Forum Admin donderdag 31 juli 2014 @ 09:09:20 #22
35723 crew  GGMM
pi_142912928
quote:
5s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:03 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Hoeveel betaalden jullie daar ook alweer voor? Iets met 2 cijfers toch?
Wauw, je streeft een geweldig niveau na.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_142912945
Die Pelle was toch ook afgeschreven?
  Forum Admin donderdag 31 juli 2014 @ 09:11:41 #24
35723 crew  GGMM
pi_142912964
Ja, doei.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_142912965
quote:
14s.gif Op donderdag 31 juli 2014 09:09 schreef GGMM het volgende:

[..]

Wauw, je streeft een geweldig niveau na.
Je blijft oranje totdat je er bij neervalt?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')