abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 augustus 2014 @ 08:12:14 #101
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_143042786
quote:
0s.gif Op zondag 3 augustus 2014 14:22 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Zou jij eens een foto willen maken van hoe jij hem bevestigd hebt aan je helm (de camera)

Mijn helm heeft nogal wat rondingen en ik kan niet echt een ideale plek vinden :')

Andere mensen die een camera gebruiken tijdens het rijden zijn ook welkom om te posten!
zal ik vanmiddag of morgen eensch doen, maar bij bij zit hij ook gewoon op een "rond stuk" geplakt met die tape

en die tape sluit niet overal netjes aan op de helm, maar hij zit wel echt muur vast ( camera houd het nog met 260 km/h)
mee bekant vangde gin haas.
pi_143043364
zo maar eens even op de trapfiets naar de gamma
pi_143048878
eerste kloddert hammerite zit erop
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:14:40 #104
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143049287
Terug van festival, motorrijden is niet leuk als je drie dagen in de pit heeft gestaan :P
pi_143049407
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef Erasmo het volgende:
Terug van festival, motorrijden is niet leuk als je drie dagen in de pit heeft gestaan :P
Wacken?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:19:00 #106
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143049450
quote:
17s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:17 schreef mjan het volgende:

[..]

Wacken?
Check. Sticker zit al op de motor :P
pi_143049559
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:19 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Check. Sticker zit al op de motor :P
Mijn laatste Wacken was alweer 2007. *Oma vertelt

Maar je was er met de brommer heen gereden?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:25:48 #108
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143049693
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:21 schreef mjan het volgende:

[..]

Mijn laatste Wacken was alweer 2007. *Oma vertelt

Maar je was er met de brommer heen gereden?
Tot halverwege, vanuit daar de spullen overgeheveld in een auto. Was wel even wennen met zo'n grote rugzak te rijden, durfde niet zo ver schuin te gaan.
Waren nog wel flink wat mensen met de motor daar, oa een setje AT's met meer koffers dan de gemiddelde BMW _O_
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:27:34 #109
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_143049761
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:14 schreef Erasmo het volgende:
Terug van festival, motorrijden is niet leuk als je drie dagen in de pit heeft gestaan :P
donders, op de brommer _O_
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:28:53 #110
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_143049807
quote:
14s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:27 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

donders, op de brommer _O_
Half, zie boven :P
  maandag 4 augustus 2014 @ 13:30:37 #111
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_143049858
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:28 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Half, zie boven :P
tof _O_

wij zijn elke keer nog met de auto gegaan. ook ivm alle rotzooi die we altijd meeslepen :P

hoeveel kun je eigelijk nog in zo'n tas stoppen?
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_143050365
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:25 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Tot halverwege, vanuit daar de spullen overgeheveld in een auto. Was wel even wennen met zo'n grote rugzak te rijden, durfde niet zo ver schuin te gaan.
Waren nog wel flink wat mensen met de motor daar, oa een setje AT's met meer koffers dan de gemiddelde BMW _O_
Waarom rugzak niet achterop geknoopt of de spullen in je koffers gestopt? Dit lijkt me inderdaad irritant rijden.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_143055139
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 13:45 schreef mjan het volgende:

[..]

Waarom rugzak niet achterop geknoopt of de spullen in je koffers gestopt? Dit lijkt me inderdaad irritant rijden.
iid, ik knoop Mijn crusader Ook altijd achterop. Rijdt Veel fijner.
pi_143055991
Boh, vorig jaar stond daar op de camping ergens een hele rij vol met 1800CC Intruders die ze zo nu en dan even aan het bespelen waren. Was zo nu en dan even een moeilijke keuze; bandje of motoren? :+

Edoch, festival en motor ga ik komende maand proberen, maar dan op een ietwat kleinere schaal; van Enschede naar Hoogeveen voor het verplichte Occultfest :7 Hoop dat de tent in mijn tas past, dan gaat die om de rug en rusten op de buddyseat. Van de week even testen hoe dat rijdt.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_143056561
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:38 schreef Tunafish het volgende:
Boh, vorig jaar stond daar op de camping ergens een hele rij vol met 1800CC Intruders die ze zo nu en dan even aan het bespelen waren. Was zo nu en dan even een moeilijke keuze; bandje of motoren? :+

Edoch, festival en motor ga ik komende maand proberen, maar dan op een ietwat kleinere schaal; van Enschede naar Hoogeveen voor het verplichte Occultfest :7 Hoop dat de tent in mijn tas past, dan gaat die om de rug en rusten op de buddyseat. Van de week even testen hoe dat rijdt.
Maar serieus, waarom wil je het op je rug hebben?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_143056751
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:38 schreef Tunafish het volgende:
Boh, vorig jaar stond daar op de camping ergens een hele rij vol met 1800CC Intruders die ze zo nu en dan even aan het bespelen waren. Was zo nu en dan even een moeilijke keuze; bandje of motoren? :+

Edoch, festival en motor ga ik komende maand proberen, maar dan op een ietwat kleinere schaal; van Enschede naar Hoogeveen voor het verplichte Occultfest :7 Hoop dat de tent in mijn tas past, dan gaat die om de rug en rusten op de buddyseat. Van de week even testen hoe dat rijdt.
persoonlijk Vind Ik het Niet prettig. Trekt te veel aan je schouders, en Als je pech hebt Wordt je gestrot door Een of ander dwarsbandje
pi_143056853
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 16:54 schreef mjan het volgende:

[..]

Maar serieus, waarom wil je het op je rug hebben?
Kijkt zo lastig als ie voor je hoofd hangt :+
Nee, dat spul moet toch mee, en als je het over je schouder gooit trekt het naar een kant, plus dat je dan nogal uit balans bent, denk ik zo. Op de gewone trapfiets ben je dan in ieder geval niet gelukkig. Als je het als rugtas doet en laat rusten op de motor, zit er al een stuk minder gewicht aan je rug en schouders te zeulen.

quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:00 schreef Bozz187 het volgende:

[..]

persoonlijk Vind Ik het Niet prettig. Trekt te veel aan je schouders, en Als je pech hebt Wordt je gestrot door Een of ander dwarsbandje
Ja, die heb ik er gelukkig niet op zitten. Maar daarom ook deze week de proefrit, kijken of en hoe goed ik dat volhoud.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_143057180
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:02 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Kijkt zo lastig als ie voor je hoofd hangt :+
Nee, dat spul moet toch mee, en als je het over je schouder gooit trekt het naar een kant, plus dat je dan nogal uit balans bent, denk ik zo. Op de gewone trapfiets ben je dan in ieder geval niet gelukkig. Als je het als rugtas doet en laat rusten op de motor, zit er al een stuk minder gewicht aan je rug en schouders te zeulen.

[..]

Ja, die heb ik er gelukkig niet op zitten. Maar daarom ook deze week de proefrit, kijken of en hoe goed ik dat volhoud.
gewoon zo'n drybag van Louis voor 2 tientjes en een bagagespin van de bouwmarkt en dat op de buddyseat. Rugzakken op de motor vermijden ongeacht gewicht
pi_143057293
Hmm, daarbij heb ik direct het idee dat het bij de eerste onverwachte hobbel losschiet. Aan de andere kant, diezelfde hobbel kan er natuurlijk voor zorgen dat een rugtas schuift en me naar beneden trekt.
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_143057470
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:15 schreef Tunafish het volgende:
Hmm, daarbij heb ik direct het idee dat het bij de eerste onverwachte hobbel losschiet. Aan de andere kant, diezelfde hobbel kan er natuurlijk voor zorgen dat een rugtas schuift en me naar beneden trekt.
Met spin/spanbanden zet je je bagage echt muurvast op je buddy en heb je er nauwelijks last van met rijden. Alleen op- en afstappen gaat iets minder charmant.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_143057558
quote:
0s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:15 schreef Tunafish het volgende:
Hmm, daarbij heb ik direct het idee dat het bij de eerste onverwachte hobbel losschiet. Aan de andere kant, diezelfde hobbel kan er natuurlijk voor zorgen dat een rugtas schuift en me naar beneden trekt.
pi_143057741
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:21 schreef mjan het volgende:

[..]

Met spin/spanbanden zet je je bagage echt muurvast op je buddy en heb je er nauwelijks last van met rijden. Alleen op- en afstappen gaat iets minder charmant.
quote:
16s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:23 schreef Salatrel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik ga naar Drenthe, denk niet dat ik me zorgen hoef te maken over hoe charmant ik afstap :+

Maar ik zal de spanbanden eens opzoeken en kijken hoever ik ermee kom. Als het bevalt, doe ik dat lekker.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tunafish op 04-08-2014 17:27:29 (quoten blijft toch een hele klus) ]
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_143058303
quote:
1s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:12 schreef Salatrel het volgende:

[..]

gewoon zo'n drybag van Louis voor 2 tientjes en een bagagespin van de bouwmarkt en dat op de buddyseat. Rugzakken op de motor vermijden ongeacht gewicht
Ik doe altijd boodschappen met een rugzak (Kriega R20). Zo'n blik knakworsten in je binnenzak is ook niks kwam ik vandaag achter. :{w Laat staan een fles cola. :+

[ Bericht 4% gewijzigd door Nero22 op 04-08-2014 17:48:58 ]
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_143058693
quote:
10s.gif Op maandag 4 augustus 2014 17:40 schreef Nero22 het volgende:

[..]

Ik doe altijd boodschappen met een rugzak (Kriega R20). Zo'n blik knakworsten in je binnenzak is ook niks kwam ik vandaag achter. :{w Laat staan een fles cola. :+
Gewoon dwars op borsthoogte in je jas vervoeren en je hebt in ieder geval een stuk meer sjans.

Edit: morgen gaat 'm niet worden, krijg geen laars over mn pootje heen. Volgende week nog ergens tijd?

[ Bericht 6% gewijzigd door mjan op 04-08-2014 17:59:19 ]
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_143059499
Ik heb zo'n rugzak met een trekstang in het midden en wieltjes eronder, handig als de boodschappen te zwaar zijn. Minder handig als je op je plaat gaat, dwarslesie gegarandeerd! :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')