abonnement Unibet Coolblue
pi_142661755
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_142661922
Besiktas. Appeltje...
pi_142662032
Hoe was boulahrouz?
PSN: Metal_Akilla
pi_142662107
Ik hoop dat Van Geel en Rutten nog stevig aan de slag gaan komende week. Bedroevend niveau hoor. T zou wat zijn als je heel het seizoen naar een Verhoek, Nelom en Te Vrede zou moeten kijken ;(

Gelukkig komt er wel wat kwaliteit bij met Clasie Kongolo en De Vrij, en lijkt mij de huidige beste voorhoede Boetius, Manu en Achahbar, maar ik heb nou vandaag niet bepaald meer vertrouwen gekregen in volgende week :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:34:54 #5
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_142662680
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:24 schreef ace_eleven het volgende:
Ik hoop dat Van Geel en Rutten nog stevig aan de slag gaan komende week. Bedroevend niveau hoor. T zou wat zijn als je heel het seizoen naar een Verhoek, Nelom en Te Vrede zou moeten kijken ;(

Gelukkig komt er wel wat kwaliteit bij met Clasie Kongolo en De Vrij, en lijkt mij de huidige beste voorhoede Boetius, Manu en Achahbar, maar ik heb nou vandaag niet bepaald meer vertrouwen gekregen in volgende week :{
Besiktas - Mainz 1-1. Ook niet echt denderend.
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_142663179
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:24 schreef ace_eleven het volgende:
Ik hoop dat Van Geel en Rutten nog stevig aan de slag gaan komende week. Bedroevend niveau hoor. T zou wat zijn als je heel het seizoen naar een Verhoek, Nelom en Te Vrede zou moeten kijken ;(

Gelukkig komt er wel wat kwaliteit bij met Clasie Kongolo en De Vrij, en lijkt mij de huidige beste voorhoede Boetius, Manu en Achahbar, maar ik heb nou vandaag niet bepaald meer vertrouwen gekregen in volgende week :{
Inderdaad weinig hoopgevend wat we vandaag zagen. Gelukkig komen er nog een aantal basiskrachten bij. Toen Kongolo en Clasie invielen vanavond zag je ook meteen verbetering.

Maar Feyenoord maakte ook nog totaal geen ingespeelde indruk. Nu zijn ze pas 4 weken bezig natuurlijk en ontbreken er veel basiskrachten. Bovendien moeten spelers wennen aan eventueel nieuwe speelstijlen en wensen van de nieuwe trainer, maar Feyenoord moet er al snel staan.

Best kans dat Feyenoord onder Rutten pas eind augustus een beetje begint te lopen, maar tegen die tijd zijn we mogelijk al uitgeschakeld voor Europees voetbal en hebben we misschien al het nodige puntverlies in de Eredivisie opgelopen. Zonder dat ik hierbij wil overdrijven overigens, want met Kongolo, Boulahrouz en Clasie in de basis heb je wel gewoon een behoorlijk elftal staan dat moeiteloos in het linkerrijtje mee moet kunnen draaien.

Doe daar een goede spits en rechtsbuiten bij en je doet gewoon weer mee in de top 5 en is alles tussen plek 2 en 5 mogelijk uiteindelijk. Is mijn verwachting.

Maar het gaat er mij vooral om dat ik nog onvoldoende automatismen, fitheid en organisatie zie bij het Feyenoord dat ik vanavond heb zien spelen, 1 week voor de voorronde Champions League. Dat heeft logischerwijs tijd nodig om die zaken wel op het gewenste peil te krijgen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:50:31 #7
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_142663524
Een financiële klapper zonder een sportieve tegenslag is lastig te realiseren... ;(
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 23 juli 2014 @ 23:53:59 #8
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_142663688
Ik hoorde in het stadion mensen praten over Vilhena die voor 16mln naar Milan zou gaan? :')
  Moderator donderdag 24 juli 2014 @ 00:10:04 #9
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_142664454
Deze wedstrijd :')
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_142665907
quote:
11s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoorde in het stadion mensen praten over Vilhena die voor 16mln naar Milan zou gaan? :')
Andere "Bronnen" zeggen weer dat milan 6 miljoen te veel vind. :O :z
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_142666106
10 miljoen lijkt me overigens een mooie gelimiteerde transfersom voor in een nieuw contract van Clasie. ^O^

Kongolo moet gewoon tot 2020 worden vastgeledg met een jaarlijkse salarisverhoging van 20%, beginnende bij 4 ton komend seizoen ^O^

Hup Feyenoord *O*
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 24 juli 2014 @ 01:04:17 #12
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_142666238
Waarom zit deze baas nog niet bij de selectie
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_142666292
Ik baal er wel behoorlijk van dat van Geel zolang wacht met het aantrekken van een goede spits of buitenspeler. Ook al betaal je op dit moment iets meer dan nog lijkt minimaal 1 versterking het minste wat ie kan doen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_142666750
quote:
15s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:06 schreef eight het volgende:
Ik baal er wel behoorlijk van dat van Geel zolang wacht met het aantrekken van een goede spits of buitenspeler. Ook al betaal je op dit moment iets meer dan nog lijkt minimaal 1 versterking het minste wat ie kan doen.
Als buitenstaander is het natuurlijk makkelijk oordelen, maar ik kan me ook niet voorstellen dat de spelers die wij willen hebben over 4 weken ineens miljoenen goedkoper zijn en ik vraag me af of deze "ontspannen/terughoudende" houding te rechtvaardigen is. Ik wordt er dan ook flink chagrijnig van ja. Ik zou toch ook liever 3 ton teveel betalen en die spelers gewoon tot de beschikking hebben in voorrondes plus een fatsoenlijke voorbereiding laten draaien. Maargoed, laten we er maar van uit gaan dat Van Geel niet zomaar een ontzettende krent uit loopt te hangen en het spelletje toch net iets beter begrijpt dan wij :@
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
  donderdag 24 juli 2014 @ 01:42:05 #15
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_142667171
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:23 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Als buitenstaander is het natuurlijk makkelijk oordelen, maar ik kan me ook niet voorstellen dat de spelers die wij willen hebben over 4 weken ineens miljoenen goedkoper zijn en ik vraag me af of deze "ontspannen/terughoudende" houding te rechtvaardigen is. Ik wordt er dan ook flink chagrijnig van ja. Ik zou toch ook liever 3 ton teveel betalen en die spelers gewoon tot de beschikking hebben in voorrondes plus een fatsoenlijke voorbereiding laten draaien. Maargoed, laten we er maar van uit gaan dat Van Geel niet zomaar een ontzettende krent uit loopt te hangen en het spelletje toch net iets beter begrijpt dan wij :@
Te Vrede miste vandaag twee grote kansen die Pelle, of een andere goede spits, opzeker wel had gemaakt. Met deze afwachtende houding zet Van Geel Europees voetbal op het spel en dat is zwaar frustrerend.
Niets is sterker dan dat ene woord
  donderdag 24 juli 2014 @ 02:00:20 #16
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_142667553
quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:42 schreef PIETR het volgende:
Te Vrede miste vandaag twee grote kansen die Pelle, of een andere goede spits, opzeker wel had gemaakt. Met deze afwachtende houding zet Van Geel Europees voetbal op het spel en dat is zwaar frustrerend.
Voor het budget wat Feyenoord heeft voor een spits kan je geen "Top" spits halen. Ik vind het een goede zaak dat ze wachten op de markt en op het goede moment toeslaan. Net alsof Bas Dorst het enige verschil is tussen wel of niet winnen van Besiktas,
pi_142669418
Laten we wel wezen. Een spits van het kaliber Pelle kost gewoon 10 miljoen. Daar hebben we Pelle voor verkocht immers. Als we echt een spits van hetzelfde kaliber konden halen, waarom zou een andere club dan voor goedkoper verkopen? Zo is het nu eenmaal.

Ik ben allang blij als ze een jonge vleugelspeler en spits met potentie halen. Hoeft niet veel te kosten ook. In principe zou ik gewoon kiezen voor jeugd. Laten we wel wezen. Zelfs met Pelle was de kans op CL miniem. Dan moet je nu dus niet al dat geld over de balk gooien.

Ik heb liever dat ze dat geld nu steken in het vastleggen van de grootste talenten. Boetius, Clasie, Kongolo, van Beek, en dergelijke. Je moet echt koste was kost voorkomen dat die met een eenjarig contract zitten straks. Daarom is de timing van de contracten ook een beetje jammer. Allemaal hadden ze aflopende contracten zo met het WK. Dat is gewoon zonde en kost je minstens 10-15 miljoen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_142669973
edit
  donderdag 24 juli 2014 @ 08:06:03 #19
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142669995
Indrukwekkende minuut stilte gisteren, was mooi.

quote:
11s.gif Op
woensdag 23 juli 2014 23:53 schreef Irritatie100 het volgende:

Ik hoorde in het stadion mensen praten over Vilhena die voor 16mln naar Milan zou gaan? :')
Zaakwaarnemer zou hem hebben aangeboden bij clubs.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 juli 2014 01:42 schreef PIETR het volgende:

[..]

Te Vrede miste vandaag twee grote kansen die Pelle, of een andere goede spits, opzeker wel had gemaakt. Met deze afwachtende houding zet Van Geel Europees voetbal op het spel en dat is zwaar frustrerend.
Hij is helemaal niet aan het afwachten. :')

Waarom denkt iedereen toch dat iemand als Van Geel gewoon kan aankloppen en clubs gelijk de rode loper uitleggen. Snap dat het frustrerend kan zijn, maar er continue over klagen gaat echt niemand verder helpen.

Feyenoord wil Dost, Wolfsburg zoekt nieuwe aanvaller. Zolang die aanvaller er niet is gaat Dost ook niet weg. Feyenoord is er bereid op te wachten, meer valt er niet aan te doen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_142670017
werd gisteren pas leuk toen de 'voetballers' erin kwamen (clasie, kongolo, sleegers, achahbar, karsdorp..) zoveel gasten die kunnen ballen...en dan loopt er 1 zo een houten klaas op 10 die echt met elke balaanname moeite heeft. daar blijf ik me aan storen.

[ Bericht 1% gewijzigd door F.M.D. op 24-07-2014 08:30:55 ]
pi_142670251
quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 20:05 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding spandoek]

Respect jongens..
Wat moest het nou voorstellen? Ik heb het idee dat ik iets mis. Ik zie er niet zo heel veel in, buiten 'MH17' en de namen van de slachtoffers. Ik vond het overigens sowieso een mooi en respectvol spandoek (en mooie minuut stilte inderdaad)

quote:
0s.gif Op woensdag 23 juli 2014 23:43 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Inderdaad weinig hoopgevend wat we vandaag zagen. Gelukkig komen er nog een aantal basiskrachten bij. Toen Kongolo en Clasie invielen vanavond zag je ook meteen verbetering.

Maar Feyenoord maakte ook nog totaal geen ingespeelde indruk. Nu zijn ze pas 4 weken bezig natuurlijk en ontbreken er veel basiskrachten. Bovendien moeten spelers wennen aan eventueel nieuwe speelstijlen en wensen van de nieuwe trainer, maar Feyenoord moet er al snel staan.
Ja daar maak ik me ook zorgen om ja. En toen onze betere spelers erin kwamen speelde we wel tegen Real B. Die hadden toen al 9(!!) wissels toegepast. Ik had gehoopt dat deze spelers, die elkaar toch al behoorlijk goed kennen, wel beter ingespeeld waren.
quote:
Best kans dat Feyenoord onder Rutten pas eind augustus een beetje begint te lopen, maar tegen die tijd zijn we mogelijk al uitgeschakeld voor Europees voetbal en hebben we misschien al het nodige puntverlies in de Eredivisie opgelopen. Zonder dat ik hierbij wil overdrijven overigens, want met Kongolo, Boulahrouz en Clasie in de basis heb je wel gewoon een behoorlijk elftal staan dat moeiteloos in het linkerrijtje mee moet kunnen draaien.
Ja, voor het linkerrijtje vrees ik inderdaad niet :P (behalve als ik af zou moeten gaan op de 1e helft :') )
quote:
Doe daar een goede spits en rechtsbuiten bij en je doet gewoon weer mee in de top 5 en is alles tussen plek 2 en 5 mogelijk uiteindelijk. Is mijn verwachting.

Maar het gaat er mij vooral om dat ik nog onvoldoende automatismen, fitheid en organisatie zie bij het Feyenoord dat ik vanavond heb zien spelen, 1 week voor de voorronde Champions League. Dat heeft logischerwijs tijd nodig om die zaken wel op het gewenste peil te krijgen.
Ik hoop op een versterking in de voorhoede, en dat Verhoek in ieder geval mag gaan banken. Ik vond Achahbar (ondanks dat hij wel weer te veel naar binnen trok) in de 5 minuten speeltijd meer indruk maken dan Verhoek in de rest van de hele pot.

Maar goed, op zich denk ik:
dat de verdediging met De Vrij en Kongolo erbij volgende week een stuk beter staat
het middenveld soweiso beter draait met Clasie erbij
dat er nog genoeg wordt geschoven voorin en ik hoop maar op Boeet - Manu - Achahbar.
dat we dan niet per se kansloos zijn volgende week
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  donderdag 24 juli 2014 @ 08:33:27 #22
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_142670268
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:31 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Wat moest het nou voorstellen? Ik heb het idee dat ik iets mis. Ik zie er niet zo heel veel in, buiten 'MH17' en de namen van de slachtoffers. Ik vond het overigens sowieso een mooi en respectvol spandoek (en mooie minuut stilte inderdaad)
Volgens mij is dat doek al wat ouder. Is al eens gebruikt in het verleden om Feyenoord jongens te herdenken. Daar zijn toen ook allemaal namen van overleden Feyenoorders gezet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 24 juli 2014 @ 08:39:19 #23
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142670340
quote:
14s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:33 schreef Happel het volgende:

[..]

Volgens mij is dat doek al wat ouder. Is al eens gebruikt in het verleden om Feyenoord jongens te herdenken. Daar zijn toen ook allemaal namen van overleden Feyenoorders gezet.
Klopt ja, volgens mij stonden er ook geen namen op met overledenen van die vliegtuigcrash. Ach, het zag er mooi uit en was zo een prima eerbetoon. :+
  donderdag 24 juli 2014 @ 08:44:47 #24
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_142670400
quote:
14s.gif Op woensdag 23 juli 2014 22:12 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik ook vaak, maar de statistieken wijzen toch anders uit.
http://plazilla.com/page/(...)valler-van-feyenoord
Wat een onzinnig verhaal zeg :D Vormer staat alleen zo hoog vanwege de corners die hij trapt :') Dat vertroebelt de statistiek.
  donderdag 24 juli 2014 @ 08:51:37 #25
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_142670472
quote:
0s.gif Op donderdag 24 juli 2014 08:44 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Wat een onzinnig verhaal zeg :D Vormer staat alleen zo hoog vanwege de corners die hij trapt :') Dat vertroebelt de statistiek.
Dat staat er toch ook. Doet weinig af aan het feit dat ie desondanks in nog geen 10 volledige wedstrijden aan speeltijd 7 assists op z'n naam heeft staan, 3 goals maakt en 6 keer is betrokken bij de totstandkoming van een goal.

Dat zijn gewoon prima cijfers, of dat nou uit corners, vrije trappen of gewoon voetballend tot stand komt. Zeker omdat jongen die geregeld als invaller speelt en weinig wedstrijden achter elkaar. Dus zo slecht doet ie het helemaal niet. Al is voetbal meer dan een paar cijfertjes natuurlijk en is Clasie in het team belangrijker.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')