abonnement Unibet Coolblue
pi_142811875
Zal wel hetzelfde gaan als met world of warcraft. DLC -> uitbreidingen. Als je niet mee gaat kun je net zo goed stoppen :')
Moo
pi_142814754
quote:
99s.gif Op maandag 28 juli 2014 13:45 schreef Mauskoekwaus het volgende:
De beta is slechts een deel van wat er te spelen valt. Zo zijn er nog meerdere multiplayer modes, meerdere planeten. Earth krijgt sowieso nog meer missies en gebieden, hetzelfde voor Moon. Daarnaast komt sowieso Mars nog als planeet en waarschijnlijk nog wel meer.
Het is al bevestigt door Bungie dat er geen nieuwe gebieden komen op Aarde. Het zal zich allemaal afspelen op Old Russia. En als je de locaties op Old Russia bedoeld, dan zijn er nog een aantal die inderdaad afgesloten waren in de bèta (stuk of 2).
  maandag 28 juli 2014 @ 15:50:33 #253
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_142815616
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 15:28 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Het is al bevestigt door Bungie dat er geen nieuwe gebieden komen op Aarde. Het zal zich allemaal afspelen op Old Russia. En als je de locaties op Old Russia bedoeld, dan zijn er nog een aantal die inderdaad afgesloten waren in de bèta (stuk of 2).
http://destiny.wikia.com/wiki/Old_Chicago en dit dan?
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_142815873
quote:
"During a "2old2play" live-stream on Twitch, Deej was asked how many "explorable areas" there are per planet. He went on to say that there are in fact one destination per planet.

The live-stream is still going on, so I can't link it on here, but once it is over I will.

Edit 1 - http://www.twitch.tv/2old2play/b/551599375 Go to 1:49:30"

DLC waarschijnlijk. Maar wat ik al eerder aangaf, er komen zoveel conflicterende berichten naar buiten (waarvan dit toch de meest waarschijnlijke is) dat we zullen moeten afwachten op de volledige game ;). Maar ga maar van dit uit, kan het alleen maar meevallen.
pi_142815915


[ Bericht 100% gewijzigd door Disker91 op 28-07-2014 15:58:34 ]
pi_142816081
quote:
6s.gif Op zondag 27 juli 2014 21:36 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Komen er nog grotere "Strike Missions". Hiermee bedoel ik met meer mensen
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 11:45 schreef aspi het volgende:

[..]

Waarom is de game zo klein? Hoe denken ze dit te gaan oplossen om de game wat meer longevity te geven?
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2014 22:07 schreef Disker91 het volgende:

[..]

---Wat is er gebeurd met de grote locatie van old russia zoals jullie lieten zien in de E3 van 2013?
(staat op de correcte tijd ;) )

Eerst wordt er gezegd dat het 'ooit' speelbaar zal worden, om vervolgens aan te geven dat men er al naar toe kan lopen. Is dit DLC? Zo ja, wanneer kunnen wij dit verwachten? En hoort zal dit payed DLC worden, of een gratis update?

---Waarom is er geteased (in de vorm van concept-art) met locaties die niet in het spel zitten (waarschijnlijk DLC)? Het stootte veel mensen tegen het hoofd dat het nu bekend is dat er maar 1 locatie is per map waar je kan exploren. In de PR maakte men het zo in het begin dat er meerdere locaties waren, en de geruchten van meerdere locaties werden ook nooit ontkent tot nu toe.

Onder zijn de locaties op aarde:

• European Deadzone
• Mumbai Push
• Old Chicago
• Twilight Gap

---Hoe voorzien jullie de toekomst van de endgame content?

---Mogen wij ook gratis content verwachten in de vorm van gear, locaties, strikes e.d.?

---Is space exploration/battles nog een optie in dit deel, of zal dit worden meegenomen met deel 2 en/of 3. Zo nee, dan zijn spaceships zijn dus alleen loadingscreen fillers? Halo Reach had zoiets dergelijks, space-battles in coöp.

---Door het ondersteunen van de oudere generatie zijn jullie gelimiteerd in wat jullie kunnen doen, zal deze ondersteuning door blijven gaan bij het vervolg van deel 1?

---Mogen wij meer 'gestures' verwachten die wij kunnen gebruiken bovenop de huidige 'wave' en 'dance' gestures?

---Zijn afgezien van de exotic-weapons nog veel verschillen tussen de wapens qua uiterlijk. Vaak zag je minimale verschillen en vaak dezelfde wapens terugkomen bij verschillende levels. Vaak is het een reskin van wat wij al hebben gezien, met wat andere stats en/of perks (deze vraag kan ook voor gear gelden).

---Kunnen wij nog meer verhalen en/of lore verwachten in side-missions of random gesprekken?

---Aangezien er veel DLC uitkomt voor dit spel, hoe gaan jullie dit vers houden? Met DLC gaat men snel denken dat het uitgemolken gaat worden. Wat mogen wij verwachten? Alleen wat gear en een paar story-missions of gaan jullie ons nog groots verassen?

---Mogen wij diepere side-quests verwachten. De explore quests zijn nu niet heel bijzonder. Meer "ga naar A, dood monster B". "Ga naar plek A, druk op knop B". Niet erg gevarieerd. Men zal hier snel op zijn uitgekeken.

---Mogen wij ook langere story-missions verwachten? En wat is de geschatte tijd voor alle story-missions bij elkaar?

---Gezien de vraag ernaar, mogen wij een FOV slider verwachten?

---Denken jullie dat het spel op het juiste moment uitkomt? Of hadden waren jullie liever volledig "current-gen" gegaan, om zo ook meer tijd te hebben om jullie visie in goed neer te zetten?

---Kunnen wij nog andere activiteiten met spelers verwachten op de ontmoetingsplekken? Kaartje leggen, weddenschap doen, dance-battles.

---Wat voegt de move-cursor toe aan het spel? Waarom niet gewoon d-pad controls. Het is onnodig en vertraagt het spel alleen maar. Of men moet de cursor sneller en vloeiender laten lopen. Is hier een reden voor?

Dat is het wel een klein beetje. Sommige vragen zullen wel te kritisch zijn en niet worden gewaardeerd door de PR machine. Hoop toch dat men ze kan stellen, Bungie heeft zich wel vaker dit soort vragen laten stellen. Dan doel ik vooral op de eerste 2 vragen.

Heb het even allemaal snel snel snel gedaan. Dus sorry als het op troep lijkt ;)

Ik geloof dat we een half uur hebben, dus komt wel goed. En nee, ik laat me niet gek maken door een PR-machine, vragen kan altijd. Of ze antwoorden is wat anders :+
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_142816291
quote:
7s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:03 schreef Pheno het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik geloof dat we een half uur hebben, dus komt wel goed. En nee, ik laat me niet gek maken door een PR-machine, vragen kan altijd. Of ze antwoorden is wat anders :+
Ik lees het even terug, moet een beetje huilen van binnen. Maar je begrijpt de vragen :P
pi_142816337
Ik neig hierbij toch heel erg te wachten op een of andere "Game of the Year versie" o.i.d.
Ben ook een beetje bang dat je je anders helemaal blauw betaalt aan DLC die je er eigenlijk bij moet hebben.

En eerst maar een wat backlog uitspelen, daarna Plants vs Zombies: Garden Warfare en The Last of Us spelen en in de winter Super Smash. Nog zat te doen :Y
pi_142816610
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 14:12 schreef Zuivelkoe het volgende:
Zal wel hetzelfde gaan als met world of warcraft. DLC -> uitbreidingen. Als je niet mee gaat kun je net zo goed stoppen :')
Is toch met alle uitbreidingen? Sinds Halo 2 moest je ook gewoon meegaan met die DLC.
  maandag 28 juli 2014 @ 18:29:36 #260
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142821022
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 16:10 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ik neig hierbij toch heel erg te wachten op een of andere "Game of the Year versie" o.i.d.
Ben ook een beetje bang dat je je anders helemaal blauw betaalt aan DLC die je er eigenlijk bij moet hebben.

En eerst maar een wat backlog uitspelen, daarna Plants vs Zombies: Garden Warfare en The Last of Us spelen en in de winter Super Smash. Nog zat te doen :Y
De limited edition geeft je meteen recht op de 2 al aangekondigde DLC, dat zou een optie kunnen zijn.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142822780
Die is 110 euro :')

Zitten dan wel wat zinloze boekjes enzo bij en een stalen doosje, maar dat heeft wat mij betreft echt geen meerwaarde.

Ben sowieso wel benieuwd wat die DLC gaan kosten. Ziet er vrij prijzig uit allemaal. Daarom heb ik de neiging te wachten tot het allemaal als 1 pakket voor een fatsoenlijke prijs op de markt komt. Maar ik weet niet zo goed of dat ook wel eens bij Playstationspellen gebeurd. Op de PC zie je het (via Steam) vrij vaak.
pi_142823633
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die is 110 euro :')

Zitten dan wel wat zinloze boekjes enzo bij en een stalen doosje, maar dat heeft wat mij betreft echt geen meerwaarde.

Ben sowieso wel benieuwd wat die DLC gaan kosten. Ziet er vrij prijzig uit allemaal. Daarom heb ik de neiging te wachten tot het allemaal als 1 pakket voor een fatsoenlijke prijs op de markt komt. Maar ik weet niet zo goed of dat ook wel eens bij Playstationspellen gebeurd. Op de PC zie je het (via Steam) vrij vaak.
Bij PlayStation games (en waarschijnlijk ook voor de Xbox) komen bij grote, populaire spellen na verloop van tijd meestal wel GOTY (game of the year) edities uit, die vaak meerdere of zelfs alle verschenen dlc's bevatten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_142839812
Ik haal gewoon lekker de standaard editie voor de xbox 360 en koop de dlc wel als ie uit is en ik het dan nog wil spelen, van te voren dlc kopen of een eeuw wachten op een goty editie lijken me beide geen goed plan.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:19:08 #264
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142844408
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2014 19:21 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die is 110 euro :')

Zitten dan wel wat zinloze boekjes enzo bij en een stalen doosje, maar dat heeft wat mij betreft echt geen meerwaarde.

Ben sowieso wel benieuwd wat die DLC gaan kosten. Ziet er vrij prijzig uit allemaal. Daarom heb ik de neiging te wachten tot het allemaal als 1 pakket voor een fatsoenlijke prijs op de markt komt. Maar ik weet niet zo goed of dat ook wel eens bij Playstationspellen gebeurd. Op de PC zie je het (via Steam) vrij vaak.
Digital only is ook nog een optie; voor de One koop ik m'n spellen in Amerika dan ben ik voor ongeveer 45 euro klaar voor een spel. Daarna de DLC er nog bij en ben ik nog goedkoper uit dan hier in NL iig.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142845007
Mja, ik heb er niet echt trek in om een Amerikaans PSN account te maken. Ik probeer wel gewoon geduld te hebben. Ik vond het spel leuk, maar ook weer niet zo WOW zoals ik vaak bij Nintendospellen heb. Dus Dan maar ff wachten of toch een hoop centjes betalen als ik het geduld niet op kan brengen.
  dinsdag 29 juli 2014 @ 12:44:20 #266
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_142845158
Ben aan het kijken of ik de Ghost edition nog op de kop kan tikken, anders ga ik weer voor digital only.
Als ik dan toch veel geld uitgeef wil ik er wel wat voor zien ;)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142910925
Meer info over de endgame:

http://www.ign.com/articl(...)-beginning-ign-first

Klikt wel goed, toch nog wat redelijk aantal dingen te doen, howel ik wel bang ben dat de meeste endgame content al content is die we gespeeld hebben, maar dan met moeilijkere vijanden (zoals die Nightfall strikes)

Wat ik wel erg jammer is is dat raids geen matchmaking hebben. Volgens Bungie is dat zo omdat de Raid veel coordinatie en samenwerking nodig heeft, maar dan nog kan het nooit kwaad om een matchmaking optie toe te voegen. Ik ken sowieso al niet veel mensen die de game gaan halen en al zal dat zo zijn, zorg er dan maar eens voor dat iedereen dan ook op hetzelfde tijdstip kan. Je kan natuurlijk wel allemaal in de tower random mensen handmatig berichten sturen of ze de raid willen doen, maar tegen de tijd dat je je team samen hebt gesteld ben je ook weer een halfuur verder, als het niet meer is (en eigenlijk is dat hetzelfde als matchmaking alleen doe je het zelf i.p.v. de computer)

Ik heb liever dat ze op het moment van starten een grote melding in het beeld zetten van dat samenwerking en coördinatie absoluut noodzakelijk zijn en dat je ook enkele uren de tijd moet hebben. Of misschien wel dat je de raid alleen kan starten als je een headset hebt ingeplugd. En als je de raid leaved terwijl hij bezig is, dan krijg je penalties zoals het niet mogen spelen van de raid voor 24 uur bijv, welke dan telkens erger worden naarmate je meer leaved.

Ik zie geen probleem om de optie te bieden, mensen kunnen dan altijd nog zelf een fireteam maken met 6 personen.

[ Bericht 9% gewijzigd door bjorntju op 31-07-2014 04:06:41 ]
  donderdag 31 juli 2014 @ 04:34:12 #268
194233 Friday12
Originele kloon
pi_142911222
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:54 schreef bjorntju het volgende:
Meer info over de endgame:

http://www.ign.com/articl(...)-beginning-ign-first

Klikt wel goed, toch nog wat redelijk aantal dingen te doen, howel ik wel bang ben dat de meeste endgame content al content is die we gespeeld hebben, maar dan met moeilijkere vijanden (zoals die Nightfall strikes)

Wat ik wel erg jammer is is dat raids geen matchmaking hebben. Volgens Bungie is dat zo omdat de Raid veel coordinatie en samenwerking nodig heeft, maar dan nog kan het nooit kwaad om een matchmaking optie toe te voegen. Ik ken sowieso al niet veel mensen die de game gaan halen en al zal dat zo zijn, zorg er dan maar eens voor dat iedereen dan ook op hetzelfde tijdstip kan. Je kan natuurlijk wel allemaal in de tower random mensen handmatig berichten sturen of ze de raid willen doen, maar tegen de tijd dat je je team samen hebt gesteld ben je ook weer een halfuur verder, als het niet meer is (en eigenlijk is dat hetzelfde als matchmaking alleen doe je het zelf i.p.v. de computer)

Ik heb liever dat ze op het moment van starten een grote melding in het beeld zetten van dat samenwerking en coördinatie absoluut noodzakelijk zijn en dat je ook enkele uren de tijd moet hebben. Of misschien wel dat je de raid alleen kan starten als je een headset hebt ingeplugd. En als je de raid leaved terwijl hij bezig is, dan krijg je penalties zoals het niet mogen spelen van de raid voor 24 uur bijv, welke dan telkens erger worden naarmate je meer leaved.

Ik zie geen probleem om de optie te bieden, mensen kunnen dan altijd nog zelf een fireteam maken met 6 personen.
Nice even lezen :)
pi_142916930
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:54 schreef bjorntju het volgende:
Meer info over de endgame:

http://www.ign.com/articl(...)-beginning-ign-first

Klikt wel goed, toch nog wat redelijk aantal dingen te doen, howel ik wel bang ben dat de meeste endgame content al content is die we gespeeld hebben, maar dan met moeilijkere vijanden (zoals die Nightfall strikes)

Wat ik wel erg jammer is is dat raids geen matchmaking hebben. Volgens Bungie is dat zo omdat de Raid veel coordinatie en samenwerking nodig heeft, maar dan nog kan het nooit kwaad om een matchmaking optie toe te voegen. Ik ken sowieso al niet veel mensen die de game gaan halen en al zal dat zo zijn, zorg er dan maar eens voor dat iedereen dan ook op hetzelfde tijdstip kan. Je kan natuurlijk wel allemaal in de tower random mensen handmatig berichten sturen of ze de raid willen doen, maar tegen de tijd dat je je team samen hebt gesteld ben je ook weer een halfuur verder, als het niet meer is (en eigenlijk is dat hetzelfde als matchmaking alleen doe je het zelf i.p.v. de computer)

Ik heb liever dat ze op het moment van starten een grote melding in het beeld zetten van dat samenwerking en coördinatie absoluut noodzakelijk zijn en dat je ook enkele uren de tijd moet hebben. Of misschien wel dat je de raid alleen kan starten als je een headset hebt ingeplugd. En als je de raid leaved terwijl hij bezig is, dan krijg je penalties zoals het niet mogen spelen van de raid voor 24 uur bijv, welke dan telkens erger worden naarmate je meer leaved.

Ik zie geen probleem om de optie te bieden, mensen kunnen dan altijd nog zelf een fireteam maken met 6 personen.
Mee eens.
pi_142917245
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 03:54 schreef bjorntju het volgende:
Ik heb liever dat ze op het moment van starten een grote melding in het beeld zetten van dat samenwerking en coördinatie absoluut noodzakelijk zijn en dat je ook enkele uren de tijd moet hebben. Of misschien wel dat je de raid alleen kan starten als je een headset hebt ingeplugd. En als je de raid leaved terwijl hij bezig is, dan krijg je penalties zoals het niet mogen spelen van de raid voor 24 uur bijv, welke dan telkens erger worden naarmate je meer leaved.

Ik zie geen probleem om de optie te bieden, mensen kunnen dan altijd nog zelf een fireteam maken met 6 personen.
Ze lijken genoeg te doen met feedback uit de community, mocht het simpelweg niet lukken om zelf teams van 6 man te maken zullen ze wel meer tools aan gaan bieden en/of de requirements wat aanpassen.
Sowieso zijn ze nog aan het kijken voor betere matchmaking tools (LFG / LFP achtige dingen) maar of die er direct bij launch zijn is de vraag.

Heb iig een vriend van me nu zover dat hij een One gaat halen icm Destiny dus ik heb m'n co-op buddy voor het spel zelf. Nu nog 4 anderen voor de raid :')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142917994
Maar we hebben niet voor niets de FOK-clan natuurlijk. :7
pi_142918709
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 12:40 schreef Cikx het volgende:
Maar we hebben niet voor niets de FOK-clan natuurlijk. :7
Daar zag ik ook maar 2 xbox gebruikers in? :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_142918811
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:07 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Daar zag ik ook maar 2 xbox gebruikers in? :D
Haha, misschien meer geluk als de game daadwerkelijk uit is.
pi_142918986
Slechte keuze van Bungie imo. (geen matchmaking voor Raids)

Zeker aangezien die designer het in het begin nog heeft over dat Raids ''one of the pillars of the game'' zijn, daar gaat dus een belangrijk deel content voor een heleboel spelers...

Samen met het feit dat we al zo'n 20% content hebben gezien in de Beta begin ik steeds meer twijfels te krijgen over of ik de game uberhaupt nog wel wil hebben.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142920356
quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2014 13:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Slechte keuze van Bungie imo. (geen matchmaking voor Raids)

Zeker aangezien die designer het in het begin nog heeft over dat Raids ''one of the pillars of the game'' zijn, daar gaat dus een belangrijk deel content voor een heleboel spelers...
En als dat inderdaad in de praktijk blijkt zal er snel een oplossing voor komen lijkt me.

quote:
Samen met het feit dat we al zo'n 20% content hebben gezien in de Beta begin ik steeds meer twijfels te krijgen over of ik de game uberhaupt nog wel wil hebben.
Die 20% neem ik met een korrel zout; Dat is een grove berekening op basis van de locaties en de content die we in de beta gezien hebben. Geloof niet dat je het zo hard door kunt trekken.
En zelfs al is het 20% van de content; met deze 20% ben ik al vlot een uur of 18 / 20 bezig geweest, er zijn volledige spellen die ik nog niet eens in de helft van de tijd heb uitgespeeld :)
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')