abonnement Unibet Coolblue
pi_151233405
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:40 schreef Leatherneck het volgende:
Wat vonden jullie (tot nu toe) de moeilijkste en makkelijkste baas/bazen?
Gascoigne pakte me denk ik toch wel 20+ keer voordat ik achter het 'parry' systeem kwam.
Daarna lag hij in 3 keer om.

Veel gehoord over Bloodstarved Beast daarna, en hoe moeilijk hij wel niet was, maar hem versloeg ik zonder uberhaupt 1x te hoeven healen. Wel 1 antidote gebruikt.

Heel ver ben ik nog niet verder.

Edit: Wel mijn eerste invasion gehad. Kreeg zo'n melding dat iemand een sinister bell aan het ringen was, en toen een tweede melding, en toen werd ik geinvade.
Gelukkig was hij vrij slecht, en maakte ik snel werk van hem :7
Doe eens niet.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 18:56:38 #127
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_151233953
Werd ik ineens zomaar door een of ander vaag beest gepwned op een dtuk waar dat vage beest niet hoorde te wezen :')
Had ik hem bijna dood, sloeg ie mij (gebeurd me veels te vaak) met een bloedjesnelle combo dood.

Word ik ineens wakker in een of andere vage bende met allemaal van zulke gastjes.
pi_151234045
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:56 schreef RickoKun het volgende:
Werd ik ineens zomaar door een of ander vaag beest gepwned op een dtuk waar dat vage beest niet hoorde te wezen :')
Had ik hem bijna dood, sloeg ie mij (gebeurd me veels te vaak) met een bloedjesnelle combo dood.

Word ik ineens wakker in een of andere vage bende met allemaal van zulke gastjes.
The Unseen city... ik scheet 7 kleuren stront toen ik daar op deze manier terecht kwam :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_151240384
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:05 schreef wdn het volgende:

[..]

Ik sta 4-0 achter tegen Gascoigne.
Die Cleric Beast had ik na mijn 2de poging plat (poging 1 was zonder items want ik rende als een blinde kip door die mist heen maar kon ik goed gebruiken om met wat dodgen te zien wat zijn moves waren).
Gascoigne is me iets te snel. Zo'n oude kerel als ik en dan met maar 1 oog ...

Maar ik kom er wel langs. Zelfs al moet ik eerst mijn vit op 30 zetten :)

[..]

Jawel. DSL is gewoon goed en kent een eigen verhaal.
Gascoigne kan inderdaad een nare oude vent zijn. Heb hem zojuist na 6 keer proberen verslagen op NG+ en was beduidend sterker dan de eerste run. Timing en staggeren zijn hierin essentieel.

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:35 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Gascoigne pakte me denk ik toch wel 20+ keer voordat ik achter het 'parry' systeem kwam.
Daarna lag hij in 3 keer om.

Veel gehoord over Bloodstarved Beast daarna, en hoe moeilijk hij wel niet was, maar hem versloeg ik zonder uberhaupt 1x te hoeven healen. Wel 1 antidote gebruikt.

Heel ver ben ik nog niet verder.

Oeh, nice. Vond BSB zelf ook een van de lastigere bazen in de game.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:04:53 #130
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_151242905
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Gascoigne kan inderdaad een nare oude vent zijn. Heb hem zojuist na 6 keer proberen verslagen op NG+ en was beduidend sterker dan de eerste run. Timing en staggeren zijn hierin essentieel.

[..]

Oeh, nice. Vond BSB zelf ook een van de lastigere bazen in de game.
Ik heb iemand anders gesummoned na de zesde keer gepwned te worden :@
  dinsdag 31 maart 2015 @ 22:05:50 #131
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_151242958
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 18:59 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

The Unseen city... ik scheet 7 kleuren stront toen ik daar op deze manier terecht kwam :')
Naarling plek is dat. Met die pauper zwijnen. Moet denk ik even ander armor daarvoor equippen. Ik neem aan dat die beesten blunt damage doen
  dinsdag 31 maart 2015 @ 23:46:32 #132
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_151247955
Nou unseen city is niks vergeleken met

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_151248537
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 22:05 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Naarling plek is dat. Met die pauper zwijnen. Moet denk ik even ander armor daarvoor equippen. Ik neem aan dat die beesten blunt damage doen
Zwijnen zijn niet zo lastig toch?
Charge dodgen, charged R2 in die anus, visceral attack erachteraan, en bacon :9~


quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 21:17 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Gascoigne kan inderdaad een nare oude vent zijn. Heb hem zojuist na 6 keer proberen verslagen op NG+ en was beduidend sterker dan de eerste run. Timing en staggeren zijn hierin essentieel.

[..]

Oeh, nice. Vond BSB zelf ook een van de lastigere bazen in de game.
ENB volg ik sowieso, maar hij kwam ook met een video waar hij heel goed laat zien hoe ik ook BSB ongeveer aanpakte.


Verschil is dat hij niet eens BSB target, en blijkbaar hoef je dan niet eens te dodgen vaak.
Ik target hem wel, maar dodge altijd naar links, en werd als ik het me goed herinner maar twee keer geraakt, wat ik voor het grootste deel terugkreeg door weer aan te vallen.

[ Bericht 50% gewijzigd door Necrodeath op 01-04-2015 04:56:56 ]
Doe eens niet.
pi_151262308
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 00:10 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Zwijnen zijn niet zo lastig toch?
Charge dodgen, charged R2 in die anus, visceral attack erachteraan, en bacon :9~

[..]

ENB volg ik sowieso, maar hij kwam ook met een video waar hij heel goed laat zien hoe ik ook BSB ongeveer aanpakte.


Verschil is dat hij niet eens BSB target, en blijkbaar hoef je dan niet eens te dodgen vaak.
Ik target hem wel, maar dodge altijd naar links, en werd als ik het me goed herinner maar twee keer geraakt, wat ik voor het grootste deel terugkreeg door weer aan te vallen.
Een geheel andere benadering dan ik hanteerde de eerste keer. Dodgede juist vaak, wat de hele beleving vrij hectisch en daarom ook moeilijker maakte denk ik. Zal de BSB vandaag weer onder ogen zien en de tactiek zoals in de video proberen.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_151262430
Ik zou sowieso Gascoigne's set aantrekken door z'n poison resistance.

-edit- je heb them al verslagen, laat maar :'_)
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_151264347
Nice deze maps. Mogelijke spoilers:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://bloodborne.wiki.fextralife.com/Maps

http://fextralife.com/forums/p707565/wiki-bloodborne-map
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_151265041
Zojuist de BSB op NG+ verslagen. Was met de tactiek zoals in de video aanzienlijk makkelijker dan de eerste keer. Nu weer op richting Vicar Amelia. :)

Even een Bloodborne-selfie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_151267094
Hmm, ook vermakelijk om willekeurige andere spelers te helpen met de bazen. Had dat nog niet eerder gedaan.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  donderdag 2 april 2015 @ 20:04:47 #139
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_151305422
Ik heb net iets moois gezien.

Zwart schoudertas met daarop in zwart Bloodborne en PS4
Met daarin een rood leren boek met straps met een artboek en een notebook.
Met in het boek een vierkant gat door alle bladen en daarin "Bloodborne code review" versie.

Ik zag dat er ook een BB theme is in the store :)
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 2 april 2015 @ 20:09:21 #140
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_151305629
quote:
6s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:38 schreef Leatherneck het volgende:
Hmm, ook vermakelijk om willekeurige andere spelers te helpen met de bazen. Had dat nog niet eerder gedaan.
Kun je kiezen bij wie je instapt of is het random? :P

(ben niet zo van het samenwerken want dat voelt aan als cheaten :D )
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
  donderdag 2 april 2015 @ 20:28:12 #141
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_151306514
Je kan ook kiezen door een password in te stellen.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 2 april 2015 @ 21:47:22 #142
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_151311500
Gascoigne - Ik: 4-1 *O*

Was nog reuze simpel. 4 vials en 6 kogels gebruikt. 2 keer de music box en een 3de keer toen hij veranderde. Had wat mazzel (of ik begin het te snappen :P) want ik staggerde hem 5 keer en kon toen iedere keer vol doormeppen. Op 80% health weg laatste keer music box gebruikt en toen ook weer 1 goede stagger en Gascoigne was dood.

Het stuk erachter ziet weer machtig mooi uit <3
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_151312663
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 21:47 schreef wdn het volgende:
Gascoigne - Ik: 4-1 *O*

Was nog reuze simpel. 4 vials en 6 kogels gebruikt. 2 keer de music box en een 3de keer toen hij veranderde. Had wat mazzel (of ik begin het te snappen :P) want ik staggerde hem 5 keer en kon toen iedere keer vol doormeppen. Op 80% health weg laatste keer music box gebruikt en toen ook weer 1 goede stagger en Gascoigne was dood.

Het stuk erachter ziet weer machtig mooi uit <3
Goed bezig! Voor genoeg mensen is het een van de moeilijkere bazen. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  donderdag 2 april 2015 @ 22:18:52 #144
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_151313445
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:05 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Goed bezig! Voor genoeg mensen is het een van de moeilijkere bazen. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind hem ook tof uitzien :D Maar Cleric Beast vond ik ook goed uitzien.

Alleen had ik weinig tijd om te genieten, Toen ik nog 10% moest wegmeppen kreeg ik wel even kriebels. (had tot dan niet echt op zijn health gekeken maar bijna alleen maar naar mijn health en openingen :D )

Oh ik pinde hem tegen de mist aan waar je doorheen gaat. Hij viel na mijn eerste kogels en toen was het best eenvoudig tot hij veranderde. Toen was het nog even lastig :D

[ Bericht 4% gewijzigd door wdn op 02-04-2015 22:31:31 ]
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_151321339
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 22:05 schreef Leatherneck het volgende:

[..]

Goed bezig! Voor genoeg mensen is het een van de moeilijkere bazen. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Via een Root Chalice? Ik ga daar vandaag ook eens aan beginnen, kwam zojuist een goede guide tegen die het een ander ander duidelijk heeft gemaakt voor me:

http://www.reddit.com/r/b(...)ngeon_resources_faq/

en dit is ook wel een leuke aanvullen omdat er een overzicht bij staat voor alle items die je nodig hebt:

http://www.gosunoob.com/bloodborne/all-chalice-dungeons-guide/

Die Chalice dungeons zorgen zo wel voor toffe end-game content zeg ^O^
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_151321590
Ik had gisteren Bloodborne gekocht en ga zo beginnen. Spelen jullie online of offline modus?
pi_151321649
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:23 schreef Dagger87 het volgende:
Ik had gisteren Bloodborne gekocht en ga zo beginnen. Spelen jullie online of offline modus?
Altijd online. Handig om notes te lezen van anderen, zelf notes te plaatsen om anderen te helpen om insight te kunnen verdienen, coop, pvp etc.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_151321679
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Altijd online. Handig om notes te lezen van anderen, zelf notes te plaatsen om anderen te helpen om insight te kunnen verdienen, coop, pvp etc.
Cool, Thanks. Online it is.
pi_151322371
Wtf ik equip die saw cleaver, maar hij heeft 'm niet in z'n hand vast. Kom niet eens langs die eerste monster zo.

Edit: nvm. moest de 2e wapen bij weapon 2 slot zetten.

[ Bericht 11% gewijzigd door Dagger87 op 03-04-2015 11:12:35 ]
pi_151325573
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2015 10:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Via een Root Chalice? Ik ga daar vandaag ook eens aan beginnen, kwam zojuist een goede guide tegen die het een ander ander duidelijk heeft gemaakt voor me:

http://www.reddit.com/r/b(...)ngeon_resources_faq/

en dit is ook wel een leuke aanvullen omdat er een overzicht bij staat voor alle items die je nodig hebt:

http://www.gosunoob.com/bloodborne/all-chalice-dungeons-guide/

Die Chalice dungeons zorgen zo wel voor toffe end-game content zeg ^O^
Ja, via de
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, die Chalice dungeons zijn inderdaad een zeer vermakelijke bijkomstigheid. Zoals de persoon op reddit al beschrijft moet je niet afhaken bij de eerste paar dungeon runs, aangezien deze inderdaad makkelijk te doorlopen zijn. Uitdaging komt vanzelf :) ...
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')