abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 juli 2014 @ 12:48:41 #51
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_142549572
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef AbidIsmaili het volgende:
Laten we eerlijk zijn: Marokkanen zijn toch een sexier volk? Ik ben homo, maar onze vrouwen zijn ook beter qua uiterlijk zover ik dat kan beoordelen. Ik denk dat zeg 60% Nederlanders lelijk is en maar 10% Marokkanen. Dus de gemiddelde Marokkaan is continu omringt door lekkers en dan denk je ook eerder aan sex en begin je ook vroeger ermee. Ik denk dat hier de verklaring ligt. Heeft niks met Islam te maken.
Heb je er al eens aan gedacht dat smaak subjectief is.
  maandag 21 juli 2014 @ 12:54:38 #52
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_142549736
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:48 schreef TheMechanic het volgende:

[..]

Heb je er al eens aan gedacht dat smaak subjectief is.
Tot een bepaalde hoogte ja. Maar toon de gemiddelde homo man of hetero man 100 foto's met 50 lelijk en 50 lekker, dan zul je zien dat er verdomt weinig verschil is als je ze vraagt de 50 lekkerste uit te kiezen. Het zijn meer subtiliteiten waar in de smaak verschilt. Ik val ook niet op elke mooie jongen. Maar hij is wel mooi en zou er heus wel sex mee willen, maar dan als tweede keus omdat de één net dát heeft dat je extra aantrekt aan hem. Als ik zeg "lelijk" dan bedoel ik daarmee niet tweede keus, maar dat ik er werkelijk nooit sex mee wil.

Ik schat dat 60% Nederlandse jongens lelijk is en maar 10% Marokkanen. Idem denk ik geld voor vrouwen. Vandaar dat Marokkanen eerder met sex beginnen en meer sex hebben: je bent gewoon continu omringt door lekkers.
pi_142550029
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:54 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Tot een bepaalde hoogte ja. Maar toon de gemiddelde homo man of hetero man 100 foto's met 50 lelijk en 50 lekker, dan zul je zien dat er verdomt weinig verschil is als je ze vraagt de 50 lekkerste uit te kiezen. Het zijn meer subtiliteiten waar in de smaak verschilt. Ik val ook niet op elke mooie jongen. Maar hij is wel mooi en zou er heus wel sex mee willen, maar dan als tweede keus omdat de één net dát heeft dat je extra aantrekt aan hem. Als ik zeg "lelijk" dan bedoel ik daarmee niet tweede keus, maar dat ik er werkelijk nooit sex mee wil.

Ik schat dat 60% Nederlandse jongens lelijk is en maar 10% Marokkanen. Idem denk ik geld voor vrouwen. Vandaar dat Marokkanen eerder met sex beginnen en meer sex hebben: je bent gewoon continu omringt door lekkers.
Marokkanen zijn niet blond en dus niet lekker. Kortom, waar heb je het over?
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_142550250
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:54 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Tot een bepaalde hoogte ja. Maar toon de gemiddelde homo man of hetero man 100 foto's met 50 lelijk en 50 lekker, dan zul je zien dat er verdomt weinig verschil is als je ze vraagt de 50 lekkerste uit te kiezen. Het zijn meer subtiliteiten waar in de smaak verschilt. Ik val ook niet op elke mooie jongen. Maar hij is wel mooi en zou er heus wel sex mee willen, maar dan als tweede keus omdat de één net dát heeft dat je extra aantrekt aan hem. Als ik zeg "lelijk" dan bedoel ik daarmee niet tweede keus, maar dat ik er werkelijk nooit sex mee wil.

Ik schat dat 60% Nederlandse jongens lelijk is en maar 10% Marokkanen. Idem denk ik geld voor vrouwen. Vandaar dat Marokkanen eerder met sex beginnen en meer sex hebben: je bent gewoon continu omringt door lekkers.
Zoek hulp voordat het te laat is. De imam en Mohammed de verschrikkelijke hebben je flink te pakken gehad. Nog nooit zoveel onzin gelezen.

Ik ben weg hier.
pi_142550593
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:54 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik schat dat 60% Nederlandse jongens lelijk is en maar 10% Marokkanen. Idem denk ik geld voor vrouwen. Vandaar dat Marokkanen eerder met sex beginnen en meer sex hebben: je bent gewoon continu omringt door lekkers.
:').
pi_142550631
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik ben nu 16 en denk al jaren bijna continu aan sex.
Komt omdat wij eerder opgewonden raken dan Nederlanders.
:').

quote:
Laten we eerlijk zijn: Marokkanen zijn toch een sexier volk? Ik ben homo, maar onze vrouwen zijn ook beter qua uiterlijk zover ik dat kan beoordelen. Ik denk dat zeg 60% Nederlanders lelijk is en maar 10% Marokkanen. Dus de gemiddelde Marokkaan is continu omringt door lekkers en dan denk je ook eerder aan sex en begin je ook vroeger ermee. Ik denk dat hier de verklaring ligt.
:').

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-07-2014 13:25:40 ]
pi_142551260
TS is gewoon die BMC trol die steeds terugkomt. :')
  maandag 21 juli 2014 @ 14:36:46 #58
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_142553308
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:54 schreef AbidIsmaili het volgende:
Ik schat dat 60% Nederlandse jongens lelijk is en maar 10% Marokkanen. Idem denk ik geld voor vrouwen. Vandaar dat Marokkanen eerder met sex beginnen en meer sex hebben: je bent gewoon continu omringt door lekkers.
Je houd erg van marokkaanse mannen is dus wat je hier zegt.
Overal marokkaanse zuurstokjes, het maakt me gek!!!!!

quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 10:33 schreef Neuroscience het volgende:
Ik heb het idee dat TS nog heel erg in de lichamelijke fase van aantrekkelijkheid zit die hoort bij jeugdigheid. Seksuele aantrekkingskracht is meer dan lichamelijke aantrekkingskracht alleen. :)
Knoert harde ragers bij 90 % van alle marokkaanse mannen is toch wat ik hier tussen de regels door bij hem lees hoor :) Een beetje paniekerigheid al over of die ragers blijven komen bij 14 jaar oude jochies als hij wat ouder word.

Geen zorgen TS, die ongecontrolleerbare raging hard-on's verdwijnen in de eerste maanden nadat je je maagdelijkheid verliest.

[ Bericht 6% gewijzigd door Florentius op 21-07-2014 14:46:11 ]
  maandag 21 juli 2014 @ 14:49:25 #59
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_142553805
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 14:36 schreef Florentius het volgende:

[..]

Je houd erg van marokkaanse mannen is dus wat je hier zegt.
Overal marokkaanse zuurstokjes, het maakt me gek!!!!!

[..]

Knoert harde ragers bij 90 % van alle marokkaanse mannen is toch wat ik hier tussen de regels door bij hem lees hoor :)
Gast, mijn vriendenkring is zowat 95% Marokkaans. Ik heb weinig ervaring met Nederlandse jongens qua sex. Maar ik merk wel duidelijk dat Marokkanen meer ervaring hebben en gewoon verder durven gaan. En waarom hebben wij meer ervaring? Daarvan heb ik de reden al gegeven: is niet cultuur en is niet Islam.

Ok, wij blijven langer in de kast of komen er nooit uit. Maar dat maakt het op een of andere manier spannender en lekkerder. Nederlandse jongens hebben ook vaak een onbesneden lul. Dat werkt helemaal niet goed bij pijpen.
  maandag 21 juli 2014 @ 14:58:53 #60
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142554212
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:54 schreef AbidIsmaili het volgende:
Ik schat dat 60% Nederlandse jongens lelijk is en maar 10% Marokkanen. Idem denk ik geld voor vrouwen.

Dat bepaal jij?
:')
  maandag 21 juli 2014 @ 15:01:19 #61
430623 TheMechanic
Grote luilak
pi_142554325
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:54 schreef AbidIsmaili het volgende:
Vandaar dat Marokkanen eerder met sex beginnen en meer sex hebben: je bent gewoon continu omringt door lekkers.
Dit laatste is een fabeltje. Er zijn studies/onderzoeken geweest naar de achterliggende oorzaak waarom bijvoorbeeld Marokkanen (en ook turken) eerder beginnen op seksueel gebied. Vaak krijgen mannen van deze afkomst ook eerder lichaamsbeharing/baardgroei. Jullie komen gemiddeld eerder in de puberteit en testosteron wordt meer en sneller aangemaakt waardoor seksuele behoeften groeien. Is erfelijk/genetisch bepaald.
  maandag 21 juli 2014 @ 15:15:07 #62
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_142554949
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:01 schreef TheMechanic het volgende:

[..]

Dit laatste is een fabeltje. Er zijn studies/onderzoeken geweest naar de achterliggende oorzaak waarom bijvoorbeeld Marokkanen (en ook turken) eerder beginnen op seksueel gebied. Vaak krijgen mannen van deze afkomst ook eerder lichaamsbeharing/baardgroei. Jullie komen gemiddeld eerder in de puberteit en testosteron wordt meer en sneller aangemaakt waardoor seksuele behoeften groeien. Is erfelijk/genetisch bepaald.
Ok. Wist ik niet. Haargroei kan ik niet beoordelen want bijna iedereen tegenwoordig scheert zijn schaamhaar. Dus weet niet of wij meer hebben dan Nederlanders. Zelf scheer ik het ook af. Ik kreeg pas schaamhaar toen ik 13 was hoor. Dat is toch helemaal niet vroeg?
  maandag 21 juli 2014 @ 15:22:51 #63
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142555270
Maar het lijkt me wijs om eens wat meer namens jezelf te spreken en wat minder namens anderen.
pi_142555325
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 15:15 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ok. Wist ik niet. Haargroei kan ik niet beoordelen want bijna iedereen tegenwoordig scheert zijn schaamhaar. Dus weet niet of wij meer hebben dan Nederlanders. Zelf scheer ik het ook af. Ik kreeg pas schaamhaar toen ik 13 was hoor. Dat is toch helemaal niet vroeg?
Je moet niet je eigen situatie als maatstaf nemen. Dat is heel er onverstandig, in algemene zin. :)
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  maandag 21 juli 2014 @ 16:00:34 #65
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142556935
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 09:58 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ben homo. Heb 16 jarige vriend.
Ja ik denk dat als je op 16 jarige leeftijd geilt op een bepaald 16 jarig lichaam en 4 jaar later krijg je foto van hetzelfde lichaam te zien dat je dan niet zegt "jakkes, dat dit me ooit opwond en een stijve bezorgde". Ik denk dat je dan denkt "wat een lekker ding" en zegt "nee, te jong". Want stel je voor dat je dat zou toegeven als volwassene.
Toen ik 16 was viel ik op leeftijdsgenoten, nu ben ik 33 en moet ik er niet aan denken om het bed in te duiken met een 16 jarig manneke, liever gewoon niet onder de 30 om eerlijk te zijn.
Nu val ik op brede mannen met borsthaar en een baardje. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 21 juli 2014 @ 16:09:04 #66
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142557323
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 12:26 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Ik ben nu 16 en denk al jaren bijna continu aan sex.
Komt omdat wij eerder opgewonden raken dan Nederlanders.
Laten we eerlijk zijn: Marokkanen zijn toch een sexier volk? Ik ben homo, maar onze vrouwen zijn ook beter qua uiterlijk zover ik dat kan beoordelen. Ik denk dat zeg 60% Nederlanders lelijk is en maar 10% Marokkanen. Dus de gemiddelde Marokkaan is continu omringt door lekkers en dan denk je ook eerder aan sex en begin je ook vroeger ermee. Ik denk dat hier de verklaring ligt. Heeft niks met Islam te maken.
Dat is jouw persoonlijke smaak, ik val absoluut niet op Marokkanen, ik vind vaak de vorm van hun gezicht niet aantrekkelijk maar ook de lichaamsbouw niet.
Ik ben bi en ik kan ook niet zeggen dat ik echt opgewonden raak van Marokkaanse vrouwen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 21 juli 2014 @ 16:16:43 #67
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_142557680
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:00 schreef snakelady het volgende:

[..]

Toen ik 16 was viel ik op leeftijdsgenoten, nu ben ik 33 en moet ik er niet aan denken om het bed in te duiken met een 16 jarig manneke, liever gewoon niet onder de 30 om eerlijk te zijn.
Nu val ik op brede mannen met borsthaar en een baardje. :P
Moeilijk te geloven. Ik snap dat je geen relatie wilt/zoekt met een 16 jarige, maar kan niet geloven dat als op 18 jarige leeftijd een bepaald 16 jarig lichaam je opwond, dat dat zelfde lichaam nu geen reactie teweegbrengt.

Meeste volwassen vrouwen willen met een tienerjongen naar bed (let op: ik heb het niet over samenwonen of zo; ik heb het over pure lust). Ik ben dan wel homo, maar kan qua uiterlijk voor hetero doorgaan en genoeg Nederlandse vrouwen die flirten hoor. En hoe vaak lees je niet dat in Amerika weer een lerares opgepakt is voor sex met een jongen.
Ik geloof er niks van dat een tienerjongen sexueel niks met je doet.
pi_142557763
Wat is het probleem nou?
  maandag 21 juli 2014 @ 16:20:02 #69
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142557825
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:18 schreef zarGon het volgende:
Wat is het probleem nou?
TS ziet overal pedofielen
  maandag 21 juli 2014 @ 16:21:24 #70
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_142557890
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:16 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Moeilijk te geloven. Ik snap dat je geen relatie wilt/zoekt met een 16 jarige, maar kan niet geloven dat als op 18 jarige leeftijd een bepaald 16 jarig lichaam je opwond, dat dat zelfde lichaam nu geen reactie teweegbrengt.

Meeste volwassen vrouwen willen met een tienerjongen naar bed (let op: ik heb het niet over samenwonen of zo; ik heb het over pure lust). Ik ben dan wel homo, maar kan qua uiterlijk voor hetero doorgaan en genoeg Nederlandse vrouwen die flirten hoor. En hoe vaak lees je niet dat in Amerika weer een lerares opgepakt is voor sex met een jongen.
Ik geloof er niks van dat een tienerjongen sexueel niks met je doet.
Dringt het nou echt niet in jouw kop door dat mensen na hun 18e doorgaans ook nog veranderen?
  maandag 21 juli 2014 @ 16:21:37 #71
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142557903
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:16 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

Moeilijk te geloven. Ik snap dat je geen relatie wilt/zoekt met een 16 jarige, maar kan niet geloven dat als op 18 jarige leeftijd een bepaald 16 jarig lichaam je opwond, dat dat zelfde lichaam nu geen reactie teweegbrengt.

Meeste volwassen vrouwen willen met een tienerjongen naar bed (let op: ik heb het niet over samenwonen of zo; ik heb het over pure lust). Ik ben dan wel homo, maar kan qua uiterlijk voor hetero doorgaan en genoeg Nederlandse vrouwen die flirten hoor. En hoe vaak lees je niet dat in Amerika weer een lerares opgepakt is voor sex met een jongen.
Ik geloof er niks van dat een tienerjongen sexueel niks met je doet.
Mijn smaak is gewoon veranderd, toen ik 16 was viel ik op jongetjes lichamen, dus zonder beharing enz.
Nu wordt ik seksueel opgewonden van mannenlichamen, groot, breed, harig enz.

Zo gek is dat helemaal niet hoor, ik ken eigenlijk niemand die nog op exact hetzelfde type vallen op hun 30ste als van toen ze tieners waren.
Als ik een naakt 16 jarig jongetjes lichaam zie doet me dat niks, ik kan daar met geen mogelijkheid opgewonden van raken.
Zou het een 16 jarige jongen zijn met het lichaam van een man dan misschien wel, maar dan zouden er dus andere aspecten zijn die me tegen zouden houden om seks met hem te willen.

Met meisjes/vrouwen hetzelfde overigens, ik val nu op welgevormde vrouwen, terwijl mijn eerste vriendinnetje echt een meisjeslichaam had toen, aangezien we toen 15 waren.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_142557938
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:18 schreef zarGon het volgende:
Wat is het probleem nou?
Dat TS een snotneus is die ons niet gelooft ;(
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  maandag 21 juli 2014 @ 16:28:44 #73
430565 Florentius
Too old for this shit :)
pi_142558254
Lol, helemaal voorbij het homo element gelezen in de TS post.

Dacht alleen maar dat je jong was en je bang was je voorkeuren mee te nemen naarmate je ouder werd.

Zo werkt het niet (voor normale mensen) dus zag ik ruimte voor een dolletje.

Sterker nog zelfs, ik geloof dat ik dacht dat het ging over iemand anders, en of die de voorkeur voor jonge jochies in speedo's zou houden???

WTF heb ik net gelezen en in welke volgorde????
Negeer mijn eerdere post alsjeblieft, ik weet nog dat ik een vrij onschuldig grapje wilde maken maar begrijp na een kort dutje niet wat mijn eigen gedachten lijn was.
Je hebt mijn verontschuldigingen,

Ga nog weer even proberen een uurtje te slapen denk ik, volgen mij hebt ik het nog nodig.

[ Bericht 22% gewijzigd door Florentius op 21-07-2014 16:38:31 ]
  maandag 21 juli 2014 @ 16:33:47 #74
392575 AbidIsmaili
Sex, blowen en feesten!
pi_142558516
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dringt het nou echt niet in jouw kop door dat mensen na hun 18e doorgaans ook nog veranderen?
We zullen zien. Laat we zeggen: het is op dit moment moeilijk voor me te geloven.
  maandag 21 juli 2014 @ 16:36:20 #75
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_142558667
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 16:33 schreef AbidIsmaili het volgende:

[..]

We zullen zien. Laat we zeggen: het is op dit moment moeilijk voor me te geloven.
Ik denk dat het voor jou moeilijk te geloven is omdat je iets te veel met pedofilie bezig bent en misschien bang bent dat je zelf pedofiel bent en zo dus je gelijk probeert te behalen?
Of omdat je nu op tieners valt en je niet kan voorstellen dat dat ooit gaat veranderen.

Je bent namelijk obsessief met pedofilie bezig. er is een gedeelte van de mensheid pedofiel/efebofiel inderdaad, maar de meerderheid is dat niet.
Dus misschien moet je mensen eens leren te geloven op hun woord in plaats van er maar vanuit gaan dat iedereen liegt omdat het anders niet in jouw straatje past.

En overigens de meeste volwassen vrouwen willen een tiener? Heb je daar ondersteunende cijfers voor? Ik heb namelijk veel volwassen vriendinnen en geen een valt op tienerjongetjes.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')