abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 juli 2014 @ 06:38:45 #126
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142585251
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 06:12 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Hahah.
Als je dat nooit eerder consequent deed dan ga je hier echt wel resultaat van zien :-)
Maar voor het mooie zou je dit veel langer moeten doen dan een paar maabden. Zeker nu je prcies je cut begint
Heeft het uberhaupt zin op hypertrophy te starten in een cut? Lijkt me niet toch?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 07:10:38 #127
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
  dinsdag 22 juli 2014 @ 07:13:31 #128
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142585368
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 06:38 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Heeft het uberhaupt zin op hypertrophy te starten in een cut? Lijkt me niet toch?
dat durf ik niet te zeggen.
ik doe al 5,5jr niet anders eigenlijk dan 1 opwarm setje en 3x8 werksetje, en nu voor het eerst echt een "lange" "cut" aan het doen, en zie (al is het wel door een tweak in lift techniek) nogsteeds verbetering tijdens deze cut... In kracht maar ook in massa. Al is het wel minder dan met bulken uiteraard. ;)
Maar daarom zou ik dat gewoon eens een vol jaar doen bijv. Tenminste als je het gevoel hebt dat het je helpt.
Als je ook de 3 heavy compounds er in houd zo, en af en toe eens flink een max 1 rep probeerd ook, dan zul je volgens mij niks gaan inleveren op kracht prestaties daar op...

[ Bericht 10% gewijzigd door RaymondK op 22-07-2014 07:57:52 ]
  dinsdag 22 juli 2014 @ 07:26:58 #129
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142585439
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef Henrys het volgende:

[..]

Snap niet dat zoveel mensen groot worden belangrijker vinden dan sterk zijn. Het is leuk voor de vrouwen maar ik zou dan al lang gestopt zijn aangezien massa nou eenmaal veel langer duurt dan kracht en je dan al snel gaat vervelen.

Ik doe elke oefening met maximaal gewicht. Zelfs curlen doe ik met 35kg per kant, als ik dat niet zou doen dan zou trainen voor mij niet meer leuk zijn.
Sorry, maar je post nu 4 posts achter elkaar die je eerste regel in deze post volledig belachlijk maakt...

Je snapt niet dat mensen trainen op massa en een goed fysiek en om groot te willen worden, maar je post eerder dat je er zelf niet bij wil lopen als een obeze truck driver...

En tegelijkertijd zit je powerlfiting op te hemelen t.o.v. bodybuilding, daar zijn al meer discussies van online tevinden dan van squattechniek filmpjes....
Als je niet kan begrijpen dat verschillende mensen verschillende doelen hebben en door verschillende prikkels gemotiveerd worden dan is die hele sportwereld misschien wel gewoon niks voor je :'( ;)

Een 300kg deadlift is vandaag de dag net zo nutteloos in het leven als kanonnen van schouders hebben.... en net zo nutteloos als posts van ik curl 35kg en deadlift pas 2jr en doe 240 :')

Af en toe een PR post super, maar ga niet het een of het ander zitten ophemelen a.u.b. daar hebben we niks aan...

En dat statement van "powerlifters geven gebruik tenminste toe" is in mijn ogen alleen maar een excuus om eigengebruik nu of in de toekomst goed te praten :') |:( Alsof dat het allemaal gezond en normaal maakt opeens
|:( :N

beetje een wegtrekkertje krijg ik van 4,5,6 van dat soort posts in halve week. En dan zijn bodybuilders narcistisch :')

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 22-07-2014 12:30:45 ]
  dinsdag 22 juli 2014 @ 07:34:46 #130
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142585479
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:03 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Meenemen omdat ik graag 2,5 uur wil stuiteren gedurende de workout. Die locatie is bijna naast de deur. :D Deadliften daar mogelijk?? Niet verwacht haha. Zag alleen maar cardio machines in die raampjes. DB's tot 40kg nog geen probleem voor mij. Ga misschien wel eens kijken. Thanks.
ja deadlift sqt bench. Alleen nogmaals, gooien met gewichten en stuiteren met deadliften wordt in het bijzonder niet gewaardeerd lol. Er zit een restaurant onder wat nogal heeft geklaagd in het verleden, en daarom zitten ze er met name met DL bovenop dat je het niet teveel laat stuiteren.
maargoed, in mijn ogen is dat alleen maar mooi om zo gecontrolleerd mogelijk te laten zakken, en alleen maar goed voor je krachtontwikkeling...

Maar ik kan me voorstellen als je vooral Oly lifts doet (dacht dat jij powerlifting vooral deed als ik me goed herinner?) dat het je dan wel tegen zou kunnen gaan staan vandaar dat ik het nogmaals zeg ;-)

Vooral met zo een clean jerk, dan kun je hem echt niet van hoog laten flikkeren :@

Ik vind het een fijne gym. Wellicht wat klein ingericht op sommige punten, maar in principe is alles te vinden om groot en sterk te worden imho. Verder vriendelijk persooneel en overige leden... Beschaafd volk en een fijne sfeer...
En letterlijk op steenworp afstand van m'n huis maakt een heleboel goed :-)

Yuriy poste hierboven een ogenschijnlijk goeie gym in Leiden. Ik heb ze net gemaild met de vraag tot hoever de dumbels gaan

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 22-07-2014 08:22:45 ]
  dinsdag 22 juli 2014 @ 07:44:22 #131
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142585529
Heeft iemand een adresje waar je van die zware ankerketting kan kopen? Ik zoek twee stukken ketting wat bij 20 of 30cm lengte al 10kg weegt. Om om m'n nek te hangen als ik de stad in ga :+
Zodat ik die met 2 musketonhaken o.i.d. aan de as van een dumbel kan haken :@

please don't ask why :'( :@

;) c_/

[ Bericht 2% gewijzigd door RaymondK op 22-07-2014 07:58:30 ]
pi_142585808
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 07:44 schreef RaymondK het volgende:
Heeft iemand een adresje waar je van die zware ankerketting kan kopen? Ik zoek twee stukken ketting wat bij 20 of 30cm lengte al 10kg weegt. Om om m'n nek te hangen als ik de stad in ga :+
Zodat ik die met 2 musketonhaken o.i.d. aan de as van een dumbel kan haken :@

please don't ask why :'( :@

;) c_/
Nu nog wat zon pakken de komende dagen en dan zie je er op je volgende foto's zo uit. :P

  dinsdag 22 juli 2014 @ 08:19:31 #133
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142585811
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 08:18 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Nu nog wat zon pakken de komende dagen en dan zie je er op je volgende foto's zo uit. :P

[ afbeelding ]
_O-
A-team _O_
pi_142585812
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef Henrys het volgende:

[..]

Snap niet dat zoveel mensen groot worden belangrijker vinden dan sterk zijn. Het is leuk voor de vrouwen maar ik zou dan al lang gestopt zijn aangezien massa nou eenmaal veel langer duurt dan kracht en je dan al snel gaat vervelen.
Omdat ze aan bodybuilding doen? Je zit ook in een topic genaamd '[Bodybuilding]' :P
pi_142585842
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:14 schreef Henrys het volgende:

[..]

Nee, elke sterkste man die ik ken die gebruikt. Alleen in tegenstelling tot bodybuilders liegen ze er niet over omdat ze niet zo ijdel zijn. Alleen tegen de media zeggen ze niks maar dat is logisch.
Heeft niks met ijdelheid te maken, maar met geld. Als ze toegeven dat ze niet natty zijn verliezen ze hun sponsordeals.

Die bedrijven verdienen geld door mensen te laten geloven dat als zij hun supplementen en andere producten kopen, zij net zo groot kunnen worden als de mensen die ze sponsoren, zoals bijvoorbeeld Jeff Seid en andere 'natties' ( :') ). Als mensen te horen zouden krijgen dat dat soort figuren ook gewoon keihard aan de juice zitten dan kopen ze niks meer.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 09:27:31 #136
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142586553
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:59 schreef Opblaaspop077 het volgende:
Zout...

Raymond had er laatst last van had ik gelezen, ik train zelf effe niet meer door pijn/blessure.
Maar ik heb vaak last van kramp in mijn kuiten en gehele onderbenen. Nu lees ik dat de aanbevolen maximale dagelijkse hoeveelheid ergens tussen 5-7 gram zit zo ongeveer.
Ik heb zelf eigenlijk geen idee hoeveel zout ik in neem dus ik ga dit eens bij houden.
Weten jullie hoeveel zout jullie per dag nemen?
ik kreeg door m'n voeding net aan 1,5gram binnen. Terwijl 2,5gram genoeg zou zijn voor een normaal iemand. Als je jezelf het ongans zweet, en lift e.d. dan is die 5 gram idd. wel beter ja. Athans, voor mij is dat genoeg. Meer moet ik niet doen want bloeddruk...
Ik doe er nu dagelijks zo'n 2 of 3 gram bij. Meestal vooraf voor het trainen ff in een glas water. Het geeft ook meer kracht.

Die spierkrampen had ik idd. van een natrium tekort, en van veel te hoge spierspanning 24/7 door een idiote algehele stijfheid (waar ik nogsteeds aan werk :@ ;( )

maar van die krampen ben ik eigenlijk volledig af gelukkig.

[ Bericht 3% gewijzigd door RaymondK op 22-07-2014 09:57:03 ]
pi_142586812
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 06:38 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Heeft het uberhaupt zin op hypertrophy te starten in een cut? Lijkt me niet toch?
Als je het puur voor de cut zou doen heeft het geen nut. Misschien leuk voor de afwisseling voor jezelf maar spiermatig is het beter om aan progressive overload te blijven doen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:09:05 #138
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142592655
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:44 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Als je het puur voor de cut zou doen heeft het geen nut. Misschien leuk voor de afwisseling voor jezelf maar spiermatig is het beter om aan progressive overload te blijven doen.
Dat kan ook op hypertrophy toch?
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:09:50 #139
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142592678
Kracht gains ook op de squat goed merkbaar. Voorheen struggles op 3x5x80kg. Nu pompte ik er met gemak 3x8x90kg uit. Had wel met 95, misschien zelfs 100 gekund.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_142592824
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:09 schreef star_gazer het volgende:

[..]

Dat kan ook op hypertrophy toch?
Volgens mij hebben de twee weinig met elkaar te maken, en kunnen ze gewoon samen.

Voor zover ik weet moet je voor hypertrophy vooral ervoor zorgen dat je in de 6-12 rep range zit. Progressive overload betekent gewoon dat je na verloop van tijd meer weerstand/gewicht gebruikt. Ik zie geen tegenstrijdigheden.

Zo heb ik het in ieder geval begrepen.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:21:14 #141
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142593117
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:13 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Volgens mij hebben de twee weinig met elkaar te maken, en kunnen ze gewoon samen.

Voor zover ik weet moet je voor hypertrophy vooral ervoor zorgen dat je in de 6-12 rep range zit. Progressive overload betekent gewoon dat je na verloop van tijd meer weerstand/gewicht gebruikt. Ik zie geen tegenstrijdigheden.

Zo heb ik het in ieder geval begrepen.
pi_142593605
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:21 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Lurker hier maar wou even op je fitline post ingaan. "Mijn" fitline gaat wel al tot 50kg dumbells, sinds een aantal weken ook 20kg dikke plates, niet de smalle.. Maar een rope vervangen die bijna kapot gerafeld is lijkt onmogelijk :')
  dinsdag 22 juli 2014 @ 13:36:22 #143
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142593664
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:35 schreef Timmos het volgende:

[..]

Lurker hier maar wou even op je fitline post ingaan. "Mijn" fitline gaat wel al tot 50kg dumbells, sinds een aantal weken ook 20kg dikke plates, niet de smalle.. Maar een rope vervangen die bijna kapot gerafeld is lijkt onmogelijk :')
haha. gewoon ff klagen. (wel triest trouwens) Ene fitline zal de andere niet zijn denk, geen idee ;-) maar euhm hier hebben we gewoon alle oly plates liggen al zijn er van de 25kg maar 2
pi_142593888
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:36 schreef RaymondK het volgende:

[..]

haha. gewoon ff klagen. (wel triest trouwens) Ene fitline zal de andere niet zijn denk, geen idee ;-) maar euhm hier hebben we gewoon alle oly plates liggen al zijn er van de 25kg maar 2
Ik ken het personeel goed maarja, de baas he.. Blijkt maar weer dat t overal anders is, Bij ons gaan de (niet oly) plates tot 20.. Er zijn wel 2 rubber matjes voor deadliften etc :+..

Maar kan er niet over klagen eigenlijk! Incl airco sauna zonnebank, soms een lek dak maar vooruit :D
pi_142599091
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 07:34 schreef RaymondK het volgende:

[..]

ja deadlift sqt bench. Alleen nogmaals, gooien met gewichten en stuiteren met deadliften wordt in het bijzonder niet gewaardeerd lol. Er zit een restaurant onder wat nogal heeft geklaagd in het verleden, en daarom zitten ze er met name met DL bovenop dat je het niet teveel laat stuiteren.
maargoed, in mijn ogen is dat alleen maar mooi om zo gecontrolleerd mogelijk te laten zakken, en alleen maar goed voor je krachtontwikkeling...

Maar ik kan me voorstellen als je vooral Oly lifts doet (dacht dat jij powerlifting vooral deed als ik me goed herinner?) dat het je dan wel tegen zou kunnen gaan staan vandaar dat ik het nogmaals zeg ;-)

Vooral met zo een clean jerk, dan kun je hem echt niet van hoog laten flikkeren :@

Ik vind het een fijne gym. Wellicht wat klein ingericht op sommige punten, maar in principe is alles te vinden om groot en sterk te worden imho. Verder vriendelijk persooneel en overige leden... Beschaafd volk en een fijne sfeer...
En letterlijk op steenworp afstand van m'n huis maakt een heleboel goed :-)

Yuriy poste hierboven een ogenschijnlijk goeie gym in Leiden. Ik heb ze net gemaild met de vraag tot hoever de dumbels gaan
Inderdaad voornamelijk powerlift compounds met een variant op 531. Nog geen goede plek gevonden voor olympische lifts buiten een grasveldje en misschien SportJa in Leiden. M'n enkel en heup mobility is hier nog iets te slecht voor waar ik vooral met band stretches aan probeer te werken.
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 07:44 schreef RaymondK het volgende:
Heeft iemand een adresje waar je van die zware ankerketting kan kopen? Ik zoek twee stukken ketting wat bij 20 of 30cm lengte al 10kg weegt. Om om m'n nek te hangen als ik de stad in ga :+
Zodat ik die met 2 musketonhaken o.i.d. aan de as van een dumbel kan haken :@

please don't ask why :'( :@

;) c_/
Zeker omdat je de DBs zelf niet meer uit en in de startpositie krijgt? :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Faeroer op 22-07-2014 16:05:52 ]
  dinsdag 22 juli 2014 @ 15:59:06 #146
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142599176
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:56 schreef Faeroer het volgende:

Zeker omdat je de DBs zelf niet meer uit en in de startpositie krijgt? :D
haha nee die db's gaan tot 40kg, en dat is zelfs voor schouders pressen overhead nu zelfs gewoon te licht om verder te kunnen komen :@ met chest heb ik d'r helemaal niks meer aan eigenlijk.
met die kettingen gehaakt aan een dumbel zou ik weer verder kunnen. Goedkope (hopelijk tidjelijke) oplossing tot ze die set nu echt gaan uitbreiden. Wacht er al maanden op, en volgens mij gaat het niet gebeuren gewoon ;(

Dan maar zo ;-)
pi_142599207
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:59 schreef RaymondK het volgende:

[..]

haha nee die db's gaan tot 40kg, en dat is zelfs voor schouders pressen nu zelfs gewoon te licht :@
met die kettingen gehaakt aan een dumbel zou ik weer verder kunnen. Goedkope (hopelijk tidjelijke) oplossing tot ze die set nu echt gaan uitbreiden. Wacht er al maanden op, en volgens mij gaat het niet gebeuren gewoon ;(

Dan maar zo ;-)
Gewoon met twee barbells liften ja tog. :D :P
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:01:15 #148
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_142599259
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 15:59 schreef Deuce92 het volgende:

[..]

Gewoon met twee barbells liften ja tog. :D :P
lol.

kan ook met een dumbel op een dumbel, maar dan heb je dus altijd een persoon nodig die ze d'r op legt. Plus dat je dikke kans heb dat je een keer die losse dumbel gaat terug koppen met je tanden o.id.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 16:58:43 #149
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142601752
Iemand een tip hoe ik DBs in startpositie breng voor een close grip (triceps) floor press? Ik zet links meestal met twee handen op m'n bovenbeen. Rechts moet ik vervolgens met een vreemde zwaai half om m'n bovenbeen heen zwaaien zegmaar en er dan op kantelen. Lukt nog wel met 32kg DBs, maar mocht i krichting de 40 gaan, dan gaat dat lastig worden.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 17:00:18 #150
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_142601813
Vandaag iemand lekker 100kg aan het benchen met suicide grip. Zonder spot.

Die gast wil echt dood volgens mij :{
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')