abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 13:14:06 #126
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_142987045
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 11:51 schreef isgeschiedenis het volgende:
Alle shops zowat in de OP. Heb hem nu via Shelta.eu besteld, krijg hem als goed is dinsdag al binnen :)
^O^ vind ze zelf ook geslaagd. Al gaat mijn voorkeur mbt blazers nog steeds uit naar zwarte sb blazers. Die wil ik nog steeds best graag.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_142987082
Supreme blazers or gtfo :+
Azure enzo vind ik ook mooi, maar zou ze niet zo snel meer kopen.
Faka G
  zaterdag 2 augustus 2014 @ 15:27:19 #128
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_142990568
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 13:15 schreef Atta-boy het volgende:
Supreme blazers or gtfo :+
Azure enzo vind ik ook mooi, maar zou ze niet zo snel meer kopen.
Heb eig niks met die supreme blazers. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_142993863
Over blazers gesproken. Heb nog een paartje low end theory sb blazers te koop staan in maat 9.5. Holla at ya boy als je interesse hebt.
pi_142995692
Antwerpen pickup:



Ook de nieuw hua light ultramarines gezien... waren dope.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_142996489
Zag van de week iemand met die oranje Lights, die zijn echt knalknalknaloranje.
pi_142997330
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 19:08 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Antwerpen pickup:

[ afbeelding ]

Ook de nieuw hua light ultramarines gezien... waren dope.
New balance master _O_
Faka G
pi_142997835
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:11 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

New balance master _O_
Haha, wie ik? Nee joh.. .heb al m'n favo NB's al lang de deur uit gedaan... m'n purple devil's, de 1 of 150's ;( Maar was een verassing om deze nog tegen te komen, dit model was echt na 5 minuten uitverkocht op o.a. hanon en end, bij vier in Antwerpen lagen gewoon nog te shinen. Sowieso een toffe winkel geworden, echt een groot aanbod tof spul.

Schoen zelf is echt dope, een mooie zwarte suede toebox, de tong is van kwaliteitsleer... eindelijk weer een NB die de absurd hoge prijs waard is imo.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_143007087
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 augustus 2014 20:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Haha, wie ik? Nee joh.. .heb al m'n favo NB's al lang de deur uit gedaan... m'n purple devil's, de 1 of 150's ;( Maar was een verassing om deze nog tegen te komen, dit model was echt na 5 minuten uitverkocht op o.a. hanon en end, bij vier in Antwerpen lagen gewoon nog te shinen. Sowieso een toffe winkel geworden, echt een groot aanbod tof spul.

Schoen zelf is echt dope, een mooie zwarte suede toebox, de tong is van kwaliteitsleer... eindelijk weer een NB die de absurd hoge prijs waard is imo.
Ahw ik dacht dat je al die oude nog had. Zonde, maar ik zou ook liever het geld hebben dat ze waard zijn denk ik :9
Faka G
pi_143021748
Ik heb een paar air max 90 infrared gescoord via marktplaats, maat 45 (en dat zit bij andere nike modellen (roshe, vortex, blazer) vaak iets te ruim. Bij deze zit ik er met de teen tegenaan aan de voorkant, en als ik er een halfuur op loop krijg ik wat last aan de buitenste zijkanten (breedste punt van de voet). Dit probleem heb ik ook bij de tailwind 92.
Maat 45,5 lijkt me weer te groot, denken jullie dat ik ze gewoon moet inlopen of kan ik ze beter weer verkopen omdat ik te brede voeten heb?
Met NB 1500/996/574 bijvoorbeeld heb ik nergens last van.
pi_143021864
Bij een paar air max 90 essentials van een jaar geleden ongeveer had ik overigens totaal geen last. Zou het model wat veranderd zijn?
pi_143023753
Ik weet alleen dat 90s van nu wel wat smaller zijn dan die van een aantal jaar terug. Verder kan het materiaal verschil maken (welke Infrareds zijn het) en gezien Nikes soms dubieuze kwaliteitscontrole kan het wellicht per paar ook nog wel eens verschillen bij hetzelfde model in dezelfde kleur.
pi_143030723
Bedankt voor de info. Dat zou juist niet kloppen met mijn idee dat die essentials van 2013 ofzo beter zaten in de breedte dan deze. Maar je kunt best gelijk hebben hoor.

Mijn infrareds zijn van 2010. Ik wilde ze eerst misschien nog houden voor de collectie, maar als ik ze niet eens pas doe ik ze denk ik weer weg.
pi_143057887
hoi, ik denk kom weer eens langs.


  dinsdag 5 augustus 2014 @ 00:13:44 #140
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_143073688
Wivah:



Uiteindelijk gelukt door #Shadow5000 in de gaten te houden op Instagram, via een webshop in Londen. Omgerekend iets van EUR 100 voor betaald. Het suffe was dat ik een dag eerder ook al succesvol via Saucony.nl besteld had maar vervolgens de dag erna een e-mail kreeg waarin stond dat ze het toch niet op voorraad hadden :') En een kortingscode voor 10% als ik via de Saucony webshop eens iets bestel.

Alles wat ik over de kwaliteit heb gelezen is vrij accuraat want de schoen voelt inderdaad super goedkoop aan, het tegenovergestelde van buttery ;) Mijn eerste indruk toen ik ze vasthad was dat ze haast Scapino-achtig voelden (en roken?). Dus als dit je heel erg zou storen dan zou ik ze niet proberen te coppen (aangezien dat nog altijd lachwekkend moeizaam gaat).

Toch ben ik er blij mee want ik vind ze wel echt mooi (en je kijkt er toch meer naar dan dat je ze gaat zitten aanraken) en ze zitten heel lekker en zijn erg licht :9 Het is mijn eerste paar Saucony dus ik ben eigenlijk benieuwd hoe een Shadow 5000 die wél gebruik maakt van premium materiaal (collabs van END. en Playcloths bijvoorbeeld) van deze GR verschilt als je ze naast elkaar hebt.
pi_143078721
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:13 schreef Xurk het volgende:
Wivah:

[ afbeelding ]

Uiteindelijk gelukt door #Shadow5000 in de gaten te houden op Instagram, via een webshop in Londen.
Ha! Het is je gelukt, mooi man.
Mooie beschrijving ook, scapinogeur :D
Die suède Shadow 6000 die ik heb zijn echt niet slechte kwaliteit, en moet zeggen dat deze op je foto's er ook prima uitzien.
Voor de prijs waar Saucony hem eigenlijk voor verkoopt zeker.
pi_143087525
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:13 schreef Xurk het volgende:
Wivah:

[ afbeelding ]

Uiteindelijk gelukt door #Shadow5000 in de gaten te houden op Instagram, via een webshop in Londen. Omgerekend iets van EUR 100 voor betaald. Het suffe was dat ik een dag eerder ook al succesvol via Saucony.nl besteld had maar vervolgens de dag erna een e-mail kreeg waarin stond dat ze het toch niet op voorraad hadden :') En een kortingscode voor 10% als ik via de Saucony webshop eens iets bestel.

Alles wat ik over de kwaliteit heb gelezen is vrij accuraat want de schoen voelt inderdaad super goedkoop aan, het tegenovergestelde van buttery ;) Mijn eerste indruk toen ik ze vasthad was dat ze haast Scapino-achtig voelden (en roken?). Dus als dit je heel erg zou storen dan zou ik ze niet proberen te coppen (aangezien dat nog altijd lachwekkend moeizaam gaat).

Toch ben ik er blij mee want ik vind ze wel echt mooi (en je kijkt er toch meer naar dan dat je ze gaat zitten aanraken) en ze zitten heel lekker en zijn erg licht :9 Het is mijn eerste paar Saucony dus ik ben eigenlijk benieuwd hoe een Shadow 5000 die wél gebruik maakt van premium materiaal (collabs van END. en Playcloths bijvoorbeeld) van deze GR verschilt als je ze naast elkaar hebt.
Ja dit dus. Voelt echt aan als karton maar ziet er gewoon goed uit en zit ook niet verkeerd :D
  woensdag 6 augustus 2014 @ 14:31:31 #143
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_143123640
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 08:41 schreef Apostrof het volgende:
Ha! Het is je gelukt, mooi man.
Mooie beschrijving ook, scapinogeur :D
Die suède Shadow 6000 die ik heb zijn echt niet slechte kwaliteit, en moet zeggen dat deze op je foto's er ook prima uitzien.
Voor de prijs waar Saucony hem eigenlijk voor verkoopt zeker.
Thanks :) En ja, die geur associeerde ik daar direct mee ;) Maar inderdaad, zolang ze niet uit elkaar vallen, er mooi uitzien en lekker zitten zijn ze de prijs meer dan waard :Y

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 14:15 schreef thethoryd het volgende:
Ja dit dus. Voelt echt aan als karton maar ziet er gewoon goed uit en zit ook niet verkeerd :D
Ik vind het eigenlijk een beetje vilt-achtig aanvoelen, dat synthetische suède O-) In ieder geval geen zorgen als het een beetje regent. Elk nadeel heb zijn voordeel!
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:31:45 #144
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_143146868
Weet iemand misschien waar ik deze Nike Airmax Thea in de kleur "atomic pink" kan vinden voor me zusje? :?

Irene is bae <3
pi_143147191
Jd sports, footlocker, sneakers?
Faka G
  woensdag 6 augustus 2014 @ 23:43:14 #146
382210 Jiang153
Bae Joo Hyun
pi_143147464
quote:
1s.gif Op woensdag 6 augustus 2014 23:38 schreef Atta-boy het volgende:
Jd sports, footlocker, sneakers?
Daar hadden ze volgens haar niet die kleur. Heb zojuist ook op de sites gekeken maar op JD sports is er alleen eentje die er wel op lijkt maar het is oranje :P

EDIT:
Iemand enig idee of deze site betrouwbaar is?

http://www.mienkunst.nl/n(...)9-verkoop-p-239.html

[ Bericht 15% gewijzigd door Jiang153 op 06-08-2014 23:57:22 ]
Irene is bae <3
pi_143149173
Ik zou er niet bestellen, ze hebben schoenen in stock die al een paar jaar oud zijn en alles is afgeprijst van ¤190 naar ¤90
Faka G
pi_143150643
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2014 00:13 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zou er niet bestellen, ze hebben schoenen in stock die al een paar jaar oud zijn en alles is afgeprijst van ¤190 naar ¤90
Nee klopt lijkt niet zo betrouwbaar nee. Dit staat er onder "Verzenden & Retourneren" :')

Gelieve te zetten dit stuk papier, en het product moet worden geretourneerd, in een perceel, en mail ons. Geef ons het tracking-nummer zodra u hebben verzonden ze terug. Wij doen niet het nemen van verantwoordelijkheid voor het terugzenden van de goederen die zijn verloren in transit. Als u bezorgd bent, dan adviseren wij dat u de goederen per aangetekende post verzendt en behouden van bewijs van terbeschikkingstelling

Ik ga maar kijken voor basic zwart dan maar
Irene is bae <3
pi_143155169
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 augustus 2014 00:13 schreef Xurk het volgende:
Wivah:

[ afbeelding ]

Uiteindelijk gelukt door #Shadow5000 in de gaten te houden op Instagram, via een webshop in Londen. Omgerekend iets van EUR 100 voor betaald. Het suffe was dat ik een dag eerder ook al succesvol via Saucony.nl besteld had maar vervolgens de dag erna een e-mail kreeg waarin stond dat ze het toch niet op voorraad hadden :') En een kortingscode voor 10% als ik via de Saucony webshop eens iets bestel.

Alles wat ik over de kwaliteit heb gelezen is vrij accuraat want de schoen voelt inderdaad super goedkoop aan, het tegenovergestelde van buttery ;) Mijn eerste indruk toen ik ze vasthad was dat ze haast Scapino-achtig voelden (en roken?). Dus als dit je heel erg zou storen dan zou ik ze niet proberen te coppen (aangezien dat nog altijd lachwekkend moeizaam gaat).

Toch ben ik er blij mee want ik vind ze wel echt mooi (en je kijkt er toch meer naar dan dat je ze gaat zitten aanraken) en ze zitten heel lekker en zijn erg licht :9 Het is mijn eerste paar Saucony dus ik ben eigenlijk benieuwd hoe een Shadow 5000 die wél gebruik maakt van premium materiaal (collabs van END. en Playcloths bijvoorbeeld) van deze GR verschilt als je ze naast elkaar hebt.
Lekkere wivah! Frisse cw. Paartje saucony's staat ook nog op mijn lijstje.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_143155869
Misschien maar een linkje naar deze guide voor fake websites in de OP plaatsen? Of Nederlandse versie maken? :P

http://www.reddit.com/r/S(...)t_checking_websites/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')