abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 3 juli 2014 @ 12:50:59 #51
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
  donderdag 3 juli 2014 @ 12:56:26 #52
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_141848773
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:26 schreef PeteSampras het volgende:
Het lijkt me leuk dit gesprek van jullie in levende lijve te volgen, als bij een kringverjaardagskringgesprek, met commentaar van Sir David Attenbrough (als ik dat zo goed schrijf).
Ik ben wel benieuwd hoe je denkt dat zijn commentaar zou klinken.
pi_141849858
Gellius, wat vindt je buurvrouw van verderop eigenlijk van die zilvervisjes?
Aldus.
pi_141850064
Ik heb haar al een paar dagen niet gezien, Z. Zou ik me zorgen moeten maken?
pi_141850098
Moet ik wat doen?! Hè verdorie, ik ben helemaal niet goed in dat plattelandsgedoe.
pi_141850379
Je zou even een van de andere buren tegen het lijf moeten lopen en dan na het hallo-hoegaathet-lekkerweertje moeten zeggen: 'Heb jij Ria (of hoe ze dan ook heet)? gezien?' 'Nee, nee, al een tijdje niet.' 'Is ze met vakantie?' (Let wel, hè, met vakantie, niet op). 'Nee, dat had ik dan wel geweten! Ik pas dan altijd op haar hondje.' 'Ach, hadden ze die niet in laten slapen?' 'Hebben ze die in laten slapen?' 'Ik dacht het wel, toch?' 'Nou, misschien is ze dan toch op vakantie!' Eind goed, al goed. Hondje dood, Ria met vacance.

[ Bericht 0% gewijzigd door PeteSampras op 03-07-2014 17:05:21 ]
"It's one-on-one out there, man. There ain't no hiding. I can't pass the ball."
pi_141850460
Win-win. Excellent plan, Pete.
pi_141857534
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:26 schreef PeteSampras het volgende:
Wonderlijk, de manier waarop jullie met elkaar praten (zo van de hak op de tak). Het lijkt net alsof iedereen voor zichzelf een gesprekje aan het voeren is, zonder zich nu echt veel aan te trekken van wat een ander zegt, maar zich ergens toch ook nog voor in probeert te zetten het tot een soort van samenhangend (nou ja, je zou dus kunnen zeggen dat het één weldegelijk met het ander te maken heeft!) gesprek te maken. Het lijkt me leuk dit gesprek van jullie in levende lijve te volgen, als bij een kringverjaardagskringgesprek, met commentaar van Sir David Attenbrough (als ik dat zo goed schrijf).
Wat er volgens mij aan de hand is, is dat mensen alleen ingaan op de dingen die ze interessant vinden of waarvan ze menen dat ze er nog iets zinnigs aan toe te voegen hebben. Het topic komt soms wat autistisch over omdat beleefdheden die in alledaagse interactie een belangrijke rol spelen achterwege blijven.

Als TTK'ers elkaar in het echt ontmoeten, dan zijn ze natuurlijk wel degelijk beleefd. Nou ja, ik kan niet voor alle TTK'ers spreken, maar ik verdenk het merendeel ervan heel normaal te zijn.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_141857595
Zelfs JAM.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_141857649
Het komt toch hoogst zelden voor dat men elkaar werkelijk ontmoet? Ik heb DO2 jaren geleden eens gezien, maar verder? Nou ja, ook nog wat users die hier niet of nauwelijks meer komen, in ieder geval DaD, LXIV en Thisbe.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2014 17:23:55 ]
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:28:54 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_141857835
Ik ben nogal eenkennig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_141858222
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2014 12:26 schreef PeteSampras het volgende:
Wonderlijk, de manier waarop jullie met elkaar praten (zo van de hak op de tak). Het lijkt net alsof iedereen voor zichzelf een gesprekje aan het voeren is, zonder zich nu echt veel aan te trekken van wat een ander zegt, maar zich ergens toch ook nog voor in probeert te zetten het tot een soort van samenhangend (nou ja, je zou dus kunnen zeggen dat het één weldegelijk met het ander te maken heeft!) gesprek te maken. Het lijkt me leuk dit gesprek van jullie in levende lijve te volgen, als bij een kringverjaardagskringgesprek, met commentaar van Sir David Attenbrough (als ik dat zo goed schrijf).
Eigenlijk is het een beetje zoals kinderen met elkaar converseren, normloos getetter. Ik wilde eigenlijk 'pretentieloos' zeggen, als in, er wordt niet, zoals het in de beleving v.d. volwassene hoort, gedaan alsof ze elkaars gewauwel interessant vinden, maar pretentie is er dan wel weer genoeg.
  donderdag 3 juli 2014 @ 17:45:19 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_141858335
LPT trekt wonderlijke types aan.
The love you take is equal to the love you make.
pi_141858648
Ik betwijfelde al of ik onder de 'normale' van Claudia viel.
pi_141861206
Ik vind het wel aangenaam toeven hier hoor.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:14:36 #66
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_141861224
Het is waarschijnlijk het stilste hoekje van Fok.
Je zou het kunnen vergelijken met het leeshoekje in de bibliotheek.

Soms kijkt er eens iemand op of om. En daarna gebeurt er weer tijden niets.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_141861501
Het leeshoekje in de bibliotheek? Ik ben hier nog geen licht getinte jongeren tegengekomen heur, lurkend aan een blikje goedkope energydrink.
pi_141861595
Tref je die aan in bibliotheken tegenwoordig?
pi_141861777
Op het platteland misschien niet, Gellius. In die grote, moderne bibliotheken in de stad moet echter maar iedereen binnen kunnen wandelen. Er is dan een koffiehoek, gezellige zitjes, et cetera. Het is meer een dorpshuis dan dat het om boeken draait.

Afijn, ik weet er feitelijk ook niks van. Ik liep hier onlangs eens de nieuwe bieb in (zeer bijzonder gebouw trouwens) en trof dat daar toen aan. Wellicht is het geen usance.
pi_141861899
pi_141861977
Mijn spellingscontrole vindt energiedrank trouwens niet goed. Energydrink is wel correct Nederlands.
pi_141862052
Hier op het platteland -alwaar Gellius wel eens geweest is- breng ik het oude brood dat overblijft van de lunch op mijn kantoor, naar de buren. Ze hebben 3 kinderen in puberleeftijd, en slechts van 1 ken ik de naam. Het brood is voor hun paarden, niet voor de kinderen.

In het weiland naast het onze staat sinds kort een kudde runderen. Als er eentje gekalfd heeft, sms ik de bijbehorende boer. Daarnaast laven we elke dag de stier, want die kan dankzij de ring in z'n neus dat niet goed zelf. Dat hebben we bijbehorende boer dan weer niet verteld, want dat staat zo opdringerig.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 03-07-2014 20:54:14 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_141862258
Ik wil hier in Amstelveen ook wel een stier. Dat zal die buren leren.
  donderdag 3 juli 2014 @ 19:48:02 #74
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_141862423
Het is voor mij alweer een tijdje geleden dat ik daadwerkelijk in zo'n hoekje heb gezeten.
Licht getinte jongeren ( - met of zonder energiedrankjes - ) liepen destijds nog gewoon buiten.
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_141862495
Ik laat m'n boeken altijd bij de balie afleveren en maak dat ik wegkom als ik ze heb afgehaald.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')