Dat kan je weer aan de spinnetjes overlaten. Die zijn daar heel bedreven in.quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:00 schreef k_man het volgende:
Mogen de muggen en de fruitvliegjes dan ook dood alsjeblieft?
Eensch. Ik haat die beesten. Vlinders niet, die mogen op mijn schouder landen. Maar motten bestrijd ik het liefst met een mitrailleur.quote:Op donderdag 3 juli 2014 00:51 schreef DO2 het volgende:
Tenzij je het over motten hebt, natuurlijk. Die moeten allemaal kapot.
En deze:quote:Op donderdag 3 juli 2014 01:00 schreef k_man het volgende:
Mogen de muggen en de fruitvliegjes dan ook dood alsjeblieft?
Maak jij je risotto zonder bouillon?quote:Op woensdag 2 juli 2014 22:08 schreef Gellius het volgende:
Ik maak me zorgen over de zoutinname van hunnie d'r Leen.
Dat klinkt als een slechte start van d'r prille leventje.quote:Op donderdag 3 juli 2014 08:38 schreef Gellius het volgende:
Hm, goed punt. Gelukkig wilde onze d'r Lette geen hap van de risotto.
O, dat is waar ook - net zou oud als mijn dochter. Vandaar dat het beeld me zo bekend voorkwam.quote:
Oh-oh.quote:
Ik had er trouwens geen idee van dat papiervisjes bestonden.quote:Zilvervisjes en papiervisjes komen veel voor in woningen. Zoek bij overlast eerst uit om welk van de twee het gaat. Het zilvervisje doet meestal weinig kwaad, maar het papiervisje kan veel schade aanrichten. Milieu Centraal legt uit hoe u deze milieuvriendelijk kunt weren.
Verjaardagen waarbij de gasten in een kring zitten en gesprekken voeren om de tijd door te komen.quote:
Nee, ik bedoel kringverjaardag. Er zijn ook andere verjaardagen.quote:
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 3 juli 2014 12:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik dacht dat jij een incarnatie was van een oudgediende in de LPT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |