abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 juli 2014 @ 12:41:08 #151
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_142041630
Zo gewaagd is het niet, het is gewoon typisch Nederlands om overal weer verschrikkelijk veel problemen in te zien.

Zet op drie plekken in de stad schermen neer (Vredenburg, Ledig erf en Neude). Gewoon stellage, scherm tegenaan, hoppa. Klaar. Bordje met een waarschuwing erbij: de eerste de beste mongool die spullen in het publiek gaat smijten of iets sloopt pakken we direct op, kan drie weken de cel in en krijgt een boete van 5000 piek. Alles wordt gefilmd, dus we pakken je hoe dan ook. Prettige wedstrijd!

Zou top zijn.
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:44:54 #152
62913 Blik
The one and Only!
pi_142047199
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 12:41 schreef Silenus het volgende:
Zo gewaagd is het niet, het is gewoon typisch Nederlands om overal weer verschrikkelijk veel problemen in te zien.

Zet op drie plekken in de stad schermen neer (Vredenburg, Ledig erf en Neude). Gewoon stellage, scherm tegenaan, hoppa. Klaar. Bordje met een waarschuwing erbij: de eerste de beste mongool die spullen in het publiek gaat smijten of iets sloopt pakken we direct op, kan drie weken de cel in en krijgt een boete van 5000 piek. Alles wordt gefilmd, dus we pakken je hoe dan ook. Prettige wedstrijd!

Zou top zijn.
Zo moeilijk is het niet inderdaad, en het zorgt voor spreiding van alle mensen. Al het bier in plastic glazen zorgt ook al voor minder problemen/gevaar.

Ik snap nooit waarom een gemeente altijd zo moeilijk doet, die mensen zijn namelijk toch wel op straat. Met 1 plek centreer je alle mensen op 1 plaats waardoor het veel te gevaarlijk wordt. Alleen Vredenburg/Jaarbeursplein zou de evt. mensenmassa aankunnen, maar Neude is bijvoorbeeld veel te klein. Daarom, spreiden van alle mensen op verschillende plekken
  dinsdag 8 juli 2014 @ 14:48:45 #153
62913 Blik
The one and Only!
pi_142047370
En update: Geen schermen dus

http://www.rtvutrecht.nl/(...)-groot-wkscherm.html

De eisen van de gemeente zorgen voor teveel kosten, en die kosten zijn niet te compenseren dmv drankverkoop. Tevens denkt de horeca dat een groot scherm juist zorgt voor lagere inkomsten omdat mensen zelf drank mee kunnen nemen
  Moderator dinsdag 8 juli 2014 @ 14:51:16 #154
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_142047468
Ik hoorde dat de vergunningen in Amsterdam ook ingetrokken zijn, we zijn dus niet de enige moeilijke gemeente :')

Vier jaar geleden hebben we buiten op het ledig erf gekeken, we verloren toen en er was niets aan de hand. De gemeente moet niet zo piepen :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_142047653
:')

Ook steeds de argumenten over inkomsten mislopen....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  Moderator dinsdag 8 juli 2014 @ 14:58:44 #156
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_142047782
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:55 schreef Norrage het volgende:
:')

Ook steeds de argumenten over inkomsten mislopen....
Weet je wanneer je inkomsten misloopt? Als iedereen thuis blijft omdat het niet uitgezonden mag worden :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  Moderator dinsdag 8 juli 2014 @ 15:03:25 #157
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_142047937
Ik ben de slecht Nederlands sprekende Chinezen van de snackbar even helemaal zat :( Ga er heen voor een broodje filet american met ei en ui, kom ik thuis zit er alleen ei en ui op 8)7
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:04:27 #158
62913 Blik
The one and Only!
pi_142047977
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:03 schreef MaJo het volgende:
Ik ben de slecht Nederlands sprekende Chinezen van de snackbar even helemaal zat :( Ga er heen voor een broodje filet american met ei en ui, kom ik thuis zit er alleen ei en ui op 8)7
:D

:')
pi_142047985
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:03 schreef MaJo het volgende:
Ik ben de slecht Nederlands sprekende Chinezen van de snackbar even helemaal zat :( Ga er heen voor een broodje filet american met ei en ui, kom ik thuis zit er alleen ei en ui op 8)7
:D
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:06:11 #160
62913 Blik
The one and Only!
pi_142048042
Nu is het gewoon zo dat de kroegen niet vantevoren flink willen lappen terwijl de inkomsten niet zeker zijn, er is ook veel te weinig tijd om er publiciteit aan te geven. De gemeente moet deze procedure veel eerder open gooien zodat er ook sponsors gevonden kunnen worden, wat acts geboekt kunnen worden vooraf zodat er veel mensen op af komen, etc.
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:07:19 #161
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_142048087
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 14:55 schreef Norrage het volgende:
:')

Ook steeds de argumenten over inkomsten mislopen....
Dat snap ik nog wel, als je als ondernemer even 10K moet neerleggen voor scherm en beveiliging en vervolgens komt iedereen met hun euroshopper bier aanzetten....Dan denk je ook wel van ´voor wie doe ik dit eigenlijk. :')'

De gemeente moet eens een keertje niet zo zielig doen en gewoon zelf even die schermen lappen. Huur een paar studenten in die goed met een camera overweg kunnen en laat ze de pleinen goed filmen tijdens de evt. doelpunten en sfeer. Zo heb je geweldig promo-materiaal voor Utrecht (zeker als zo'n filmpje massaal gedeeld wordt op social media) en je kunt er zelfs nog een gave film van maken met het oog op de tour volgend jaar.


Dit is toch gewoon leip, als je hier een mooi Utreg-filmpje van maakt.
Gourmetten of steengrillen?
  Moderator dinsdag 8 juli 2014 @ 15:08:57 #162
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_142048146
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:04 schreef Blik het volgende:

[..]

:D

:')
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:04 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:D
I was not amused :')

Heb het weggekregen en duik nu mijn bed in voordat ik iemand aan ga vallen :@ :W
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:10:03 #163
141482 Q.
JurassiQ
pi_142048191
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:03 schreef MaJo het volgende:
Ik ben de slecht Nederlands sprekende Chinezen van de snackbar even helemaal zat :( Ga er heen voor een broodje filet american met ei en ui, kom ik thuis zit er alleen ei en ui op 8)7
Ja, ik kreeg de laatste keer bij mijn snackbar ook een patat speciaal mee ipv een frikandel speciaal. En ik had al een patatje met satésaus. :')
For great justice!
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:10:36 #164
62913 Blik
The one and Only!
pi_142048206
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:07 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat snap ik nog wel, als je als ondernemer even 10K moet neerleggen voor scherm en beveiliging en vervolgens komt iedereen met hun euroshopper bier aanzetten....Dan denk je ook wel van ´voor wie doe ik dit eigenlijk. :')'

De gemeente moet eens een keertje niet zo zielig doen en gewoon zelf even die schermen lappen. Huur een paar studenten in die goed met een camera overweg kunnen en laat ze de pleinen goed filmen tijdens de evt. doelpunten en sfeer. Zo heb je geweldig promo-materiaal voor Utrecht (zeker als zo'n filmpje massaal gedeeld wordt op social media) en je kunt er zelfs nog een gave film van maken met het oog op de tour volgend jaar.


Dit is toch gewoon leip, als je hier een mooi Utreg-filmpje van maakt.
Het is ook gewoon dom om zoiets 2 dagen voor de wedstrijd pas te organiseren. Niemand weet dan uberhaupt dat er een scherm komt te staan.
  Moderator dinsdag 8 juli 2014 @ 15:10:50 #165
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_142048218
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:10 schreef Q. het volgende:

[..]

Ja, ik kreeg de laatste keer bij mijn snackbar ook een patat speciaal mee ipv een frikandel speciaal. En ik had al een patatje met satésaus. :')
Hehe daar zit je dan met 2 frietjes :') Ook Chao toevallig?
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:13:47 #166
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_142048331
Kan trouwens nog steeds, als we de finale halen. Beeld je eens in: een helikopter die van boven alles filmt, de domtoren en grachten, waarbij de straten op zondag zich langzaam vullen met steeds meer oranje. (Uiteraard een vet liedje eronder monteren)
Nog wat shots er tussen van Wijk C, Kanaleneiland, een studentenhuis, alles wat Utrecht Utrecht maakt.

En dan om 21u als de wedstrijd begint de afgeladen pleinen, het bengaalse vuurwerk...Op elk plein een vaste camera neerzetten, en dan om 22.43u als het net donker is en Utregse Sneijder de 1-0 erin knalt tegen Duitsland....fucking mental gewoon. En dan na het laatste fluitsignaal overal vuurwerk de lucht in (gewoon voor 10.000 euro een leipe show geven bij de domtoren) en dan een allesomvattend shot van heel Utrecht vanuit de helikopter waarbij iedereen in de gracht springt, vuurwerk, feestende mensenmassa's.

Jezus christus, dat is dan toch een filmpje wat je de rest van je leven dagelijks jankend van geluk gaat kijken? Gaat de hele wereld over.

Het enige wat je nodig hebt is, laten we zeggen, een ton voor de kosten...En een wonder in de finale. :+
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:14:44 #167
62913 Blik
The one and Only!
pi_142048367
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:13 schreef Silenus het volgende:
Kan trouwens nog steeds, als we de finale halen. Beeld je eens in: een helikopter die van boven alles filmt, de domtoren en grachten, waarbij de straten op zondag zich langzaam vullen met steeds meer oranje. (Uiteraard een vet liedje eronder monteren)
Nog wat shots er tussen van Wijk C, Kanaleneiland, een studentenhuis, alles wat Utrecht Utrecht maakt.

En dan om 21u als de wedstrijd begint de afgeladen pleinen, het bengaalse vuurwerk...Op elk plein een vaste camera neerzetten, en dan om 22.43u als het net donker is en Utregse Sneijder de 1-0 erin knalt tegen Duitsland....fucking mental gewoon. En dan na het laatste fluitsignaal overal vuurwerk de lucht in (gewoon voor 10.000 euro een leipe show geven bij de domtoren) en dan een allesomvattend shot van heel Utrecht vanuit de helikopter waarbij iedereen in de gracht springt, vuurwerk, feestende mensenmassa's.

Jezus christus, dat is dan toch een filmpje wat je de rest van je leven dagelijks jankend van geluk gaat kijken? Gaat de hele wereld over.

Het enige wat je nodig hebt is, laten we zeggen, een ton voor de kosten...En een wonder in de finale. :+
En daar dan meteen een promo-spotje van maken voor leTour 2015, et voila :D
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:15:43 #168
62913 Blik
The one and Only!
pi_142048402
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:03 schreef MaJo het volgende:
Ik ben de slecht Nederlands sprekende Chinezen van de snackbar even helemaal zat :( Ga er heen voor een broodje filet american met ei en ui, kom ik thuis zit er alleen ei en ui op 8)7
Waarom ga je uberhaupt naar een snackbar toe voor zoiets?
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:15:53 #169
141482 Q.
JurassiQ
pi_142048409
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:10 schreef MaJo het volgende:

[..]

Hehe daar zit je dan met 2 frietjes :') Ook Chao toevallig?
Nee, "De Molen" in Transwijk. Zo'n mooie Hollandsche naam voor zo'n ranzig chinees friethok. :')
For great justice!
  Moderator dinsdag 8 juli 2014 @ 15:17:59 #170
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_142048476
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:15 schreef Blik het volgende:

[..]

Waarom ga je uberhaupt naar een snackbar toe voor zoiets?
Geen eten in huis en te lui om naar de winkel te gaan :P

quote:
14s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:15 schreef Q. het volgende:

[..]

Nee, "De Molen" in Transwijk. Zo'n mooie Hollandsche naam voor zo'n ranzig chinees friethok. :')
Deze heet tenminste nog Chao, dat is wel zo eerlijk :P En het eten is er goed, alleen gaat er dus vaak wel wat mis omdat ze slecht Nederlands spreken.

Ook geweldig als ik een schnitzel bestel. Dan zeggen ze altijd "kiepesniezel?" terwijl dat de enige schnitzel is die ze hebben dus de vraag is nogal overbodig _O- :')
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
  dinsdag 8 juli 2014 @ 15:42:11 #171
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_142049337
Nog meer triest nieuws, de terrassen top 100, 1 terras in Utrecht en dat staat ook nog eens in de Meern :( op nummer 85 De Balije.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_142049409
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:13 schreef Silenus het volgende:
Kan trouwens nog steeds, als we de finale halen. Beeld je eens in: een helikopter die van boven alles filmt, de domtoren en grachten, waarbij de straten op zondag zich langzaam vullen met steeds meer oranje. (Uiteraard een vet liedje eronder monteren)
Nog wat shots er tussen van Wijk C, Kanaleneiland, een studentenhuis, alles wat Utrecht Utrecht maakt.
Kanaalstraat, ASW en Overvecht niet te vergeten.
pi_142049660
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:42 schreef bork het volgende:
Nog meer triest nieuws, de terrassen top 100, 1 terras in Utrecht en dat staat ook nog eens in de Meern :( op nummer 85 De Balije.
Niet verrassend, ik vind dat Utrecht echt een significant gebrek aan terrassen heeft. En als het mooi weer is, zijn die paar leuke terrassen altijd vol (Ledig Erf bv). Daar staan mensen gewoon permanent in de rij voor een tafeltje...Utrecht moet het vooral hebben van de terrasjes op de werf, maar dat is meestal zonder zon :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 8 juli 2014 @ 16:09:18 #174
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_142050223
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:52 schreef Norrage het volgende:

[..]

Niet verrassend, ik vind dat Utrecht echt een significant gebrek aan terrassen heeft. En als het mooi weer is, zijn die paar leuke terrassen altijd vol (Ledig Erf bv). Daar staan mensen gewoon permanent in de rij voor een tafeltje...Utrecht moet het vooral hebben van de terrasjes op de werf, maar dat is meestal zonder zon :)
Eens, als er meest waardeloze terrassen top 100 zou zijn dan kwam ledig Erf heel hoog, de locatie helpt anders was het met stip op nummer 1 gekomen. In Tilburg en Nijmegen is het wat dit betreft allemaal stukken beter geregeld.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_142050357
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 juli 2014 15:52 schreef Norrage het volgende:

[..]

Niet verrassend, ik vind dat Utrecht echt een significant gebrek aan terrassen heeft. En als het mooi weer is, zijn die paar leuke terrassen altijd vol (Ledig Erf bv). Daar staan mensen gewoon permanent in de rij voor een tafeltje...Utrecht moet het vooral hebben van de terrasjes op de werf, maar dat is meestal zonder zon :)
Jup, vind ik ook erg jammer. In Maastricht bijvoorbeeld heb je zelfs in de winter nog een hele leuke terras-cultuur met veel heaters etc..hier is dat toch veel minder.

Enige studentenstad waar ik ben geweest waar het nog brakker was dat was in Groningen. Was toen echt een keer vroeg zomers weer, maar blijkbaar is dan nog steeds verboden daar om in maart/april al een terras neer te zetten. Superlekker weer en het enige terras toen was bovenop de V&D :')

Maar dat was dus een momentopname.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')